FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.01.2026 klo 16:02:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 67

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2 2008 - pelaammeko edelleen paremmin kuin edustus?  (Luettu 55863 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #775 : 07.08.2008 klo 15:19:17

Kotiin, näemme illalla...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #776 : 08.08.2008 klo 07:46:15

Mitä teet juuri nyt?  ???
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #777 : 08.08.2008 klo 07:56:15

Vietän hyvin ansaittua sairaslomaa. Sunnuntai olisi taas tarkoitus tulla myös harjoituksiin.
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #778 : 08.08.2008 klo 08:40:19

2½h jo töissä, joten vain 5½ jäljellä... Ylos Työnteko kiinnostaa kuin kilo jääkiekkoja ja väsymys alkaa lähentelemään sammumispistettä. Kai sitä loppupäivän saisi jotenkin sluibailtua, jottei mene ihan leikiksi. Alkaa tämä foorumikin loppua kesken ja en keksi kyllä tekemistä. Manageriakaan en voi pelata kun on täysvahvuus toimistossa. Ei ole helppoa insinööritoimistossa!

Jokos alkaa rankkarit olemaan pojilla kohdillaan? Eilinen oli sen verran pohjanoteeraus, että syytä olisi harjoitella. Eikös muuten Bernerin pitänyt eilen tulla reeneihin; haistan ilmassa uuden Inter-junnun... ??? Tuoppi
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #779 : 08.08.2008 klo 09:04:27

Jokos alkaa rankkarit olemaan pojilla kohdillaan? Eilinen oli sen verran pohjanoteeraus, että syytä olisi harjoitella. Tuoppi

Mä vetoan nivusvammaan!!! Ainoastaan Litti voi tehdä nivusvaivaisena rankkarista...
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #780 : 08.08.2008 klo 10:12:05

Mä vetoan nivusvammaan!!! Ainoastaan Litti voi tehdä nivusvaivaisena rankkarista...

Jalaton Gaizka Mendietakin tekee pilkusta. Muuta se ei sitten teekään...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #781 : 08.08.2008 klo 11:43:21

Litti pelaa Veritaksella 17.8... Tekeekö Litti maalin?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #782 : 08.08.2008 klo 12:42:06

Ehtiikö Litti loukkaantua sitä ennen? Kertoimia..?

Veikkaan Litin loukkaantuvan viimeistään pukukopissa, jossa Kuningas sotkeutuu hihoihinsa pukiessaan uutuuttaan hohtavaa Lahti-paitaa ylleen; joukkueen lääkärin suorittaman pikaisen diagnoosin jälkeen todetaan Litillä olevan hiusmurtumia jokaisessa sormessa, ja alla oleva tuuletus on mahdoton. Kaikesta huolimatta Litmanen valitaan surullisesti 0-3 -lopputulokseen päättyvään Saksa-maaotteluun ja on Suomen paras pelaaja. Pelipaitainsidentin seurauksena Litmanen parantelee vammojaan hetken aikaa, palaten TPS-otteluun jossa Litmanen upottaa 7 maalia Paniikki-Lehtovaaran turvaliivin taakse. Oikean jalan ylirasituttua nilkan limapussit tulehtuvat ja tätä seuraa 9 kk:n kuntoutusjakso Jari "Kekke" Keurulaisen kanssa; Jari palauttaa kirurgin tarkkuudella Keurulaisen hänelle heittämiä palloja. Tammikuun 2010 siirtoikkunan sulkeutuessa Roy Hodgson huomaa joukkueensa olevan pulassa ja keskikentälle kaivataan pallovarmaa pelinrakentajaa; ketäs muuta kutsutaankaan paikalle kuin Kuningas, joka viime visiitistään sisuuntuneena voittaa maalikuninkuuden 52 maalilla, vie Fulhamin mestaruuteen, nussii puoli Lontoota puhki, katkaisee sika-Terryn harjastukan ja kaiken lisäksi innostaa Shefkin tekemään maaleja, joilla Suomi voittaa kesän 2010 MM-kisat. Suomessa Litmanen rinnastetaan Jumalaan ja tästähän (vääräuskoiset) Etelä-Afrikkalaiset eivät pidä vaan ristiinnaulivat Jarin Kilimanjarolle. Kolme päivää myöhemmin Jari palaa isänsä oikealle puolelle, jostä hän on tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kendoyanareita.

Korkki kiinni... Alas Ylos  :-[
Agagabuto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #783 : 08.08.2008 klo 12:45:37

Rc-auto sut on erotettu (a.k.a You´re fired!)!
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #784 : 08.08.2008 klo 12:50:03

Tuliko IP-bännit, ikuinen pelikielto ja kutsu saunailtaan peruttiin?

Ole armollinen ja älä hylkää mua; ei mulla ole muuta... Tarjoan oluen..(?)
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #785 : 08.08.2008 klo 13:24:26

On se vaan pelimies... Muksu vai Litti?
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 klo 13:27:12 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #786 : 08.08.2008 klo 20:13:39

Jokos alkaa rankkarit olemaan pojilla kohdillaan? Eilinen oli sen verran pohjanoteeraus, että syytä olisi harjoitella. Eikös muuten Bernerin pitänyt eilen tulla reeneihin; haistan ilmassa uuden Inter-junnun... ???
Piti tosiaankin tulla treeneihin, mutten ehtinyt. Ilmoitus meni sunrunnerille, joten ei sakkoja. :) Inter-junnua ei vielä ole näkynyt, joten sunnuntaina ollaan treenivahvuudessa, jos tällä tahdilla edetään. Tuun sitten sunnuntaina näyttämään närhen munat pilkkukisassa...ottelussa ei sitten hermot enää kestä, vaan pallot lentelee mihin sattuu! :D
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #787 : 08.08.2008 klo 23:43:43

Oishan se kiva jos ilmotellaan jollekin joka tulee reeneihin... No, EOM siltä osin että ilmoitellaan kuitenkin.
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #788 : 11.08.2008 klo 09:58:35

Vai että sellaiset treenit eilen; Karisma surffaili missä tahtoi, Aggis & leighton kiistelivät ja vain rc-auto hiihti tuttuuun tahtiinsa. Myöskään Ison Erkin comebackia ei nähty; taisi nestetankkaus epäonnistua eilen. Ei todellakaan näin, jätkät!!! Jos palloja ei saada harjoituksissa oman maalivahdin taakse, niin miten niitä pitäisi sitten saada pelissä hieman atleettisemman maalivahdin taakse?

Olisiko paikallaan pitää huomenna harjoitukset jossain ja vähän hioa tuota maalintekoa? Tai sitten *hali*-sessio Jarkon ja Anun mallin mukaan, niin saadaan henki kohdalleen??? Kunhan nyt klaarataan tämä syyskausi edes kevätkauden tavalla, niin eiköhän kaikilla olisi parempi mieli syksyn saunaillassa.

Itse en ilmeisesti kerkeä keskiviikkona Mynämäelle, ja juomapullot ovat mulla. Pullot saa hakea, jos vain halukkaita löytyy.

Talvirenkaat konttiin ja uusiin haasteisiin! Lauantaina pamahtaa! Tervetuloa kakulle!!! PAUPAUPAU!!! Ylos ??? Tuoppi

e. Nyt muuten WGTBN-kauden alla alkaa sitten tiedon tankkaaminen ja joukkueen kokoaminen. rc-auto, sunrunner, Aggis ja Iso Erkki ovat aiemmilla kausilla muodostaneet joukkueen selkärangan, mutta Bundesliigatietäjää kaivattaisiin. Kriteereitä ei varsinaisesti ole, mutta ihan kiva jos jotain tietäisi, pitäisi kaljasta ja olisi keskivertoa huonompi rakastaan, jottei muille tule paha mieli edellisillan tarinoita kerrattaessa.

Joukkueen nimi kaipaisi ilmeisesti muutosta, sillä enää ei pelatakaan paremmin kuin edustus. Omat ehdotukset ovat melko paskoja toistaiseksi ja haastankin kaikki keksimään loistavia ja ei-niin-loistavia nimiä joukolle komealle.

e2. Ja jos joku nyt vittuilee etten tee töissä mitään, niin olet väärässä! Koko ajan koneelle asentuu Cadmatic-mallinnusohjelma ja loppusuoralla ollaan. Kohta vedetään sitten putkea pitkin 8-kantta!
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 klo 10:14:50 kirjoittanut rc-auto »
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #789 : 11.08.2008 klo 11:41:25

Karisma surffaili missä tahtoi,

Mä olin maalintekopaikoissa, mut pitää vain löytää spel-ögalla... Ja muutenkin RC-auto oli ihan kumiukkona maalilla joten maalinteko ei ollut helppoa. Maalin varjelemiseen käytettiin, jopa 1899 Haagin sopimuksella kiellettyjä keinoja...
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 klo 11:47:54 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #790 : 11.08.2008 klo 11:44:32

Mä olin maalintekopaikoissa, mut pitää vain löytää... Ja muutenkin RC-auto oli ihan kumiukkona maalilla ja otti kaikki kiinni...
Ei vaan surffailit väärissä paikoissa. Etkö jo ole oppinut, että sun paikka on keskellä, ei laidassa? ::)
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #791 : 11.08.2008 klo 11:53:48

Ei vaan surffailit väärissä paikoissa. Etkö jo ole oppinut, että sun paikka on keskellä, ei laidassa? ::)

Onko järkee seisoa "taskussa" keskellä? Joulukuusessa on laidat auki, ja kun keskusmies surffaa sinne tulee keskelle tilaa tai surffailijalla ja omalla laitapakilla 2-1 tilanne vastustajaa vastaan. Ei tää futis ole niin vaikeaa...

Liikkettä seuraa aina vastustajan reaktio!
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #792 : 11.08.2008 klo 11:56:08

Mä olin maalintekopaikoissa, mut pitää vain löytää spel-ögalla...

Tästä saadaankin uusi selitys; "Mä olin maalintekopaikassa ja en mä voi sitä palloa torjua toisesta päästä kenttää. Käytä spelöögaa!!"

Mites se sanonta menikään? Suutari pysykööt lestissään/Matti pysykööt kulmatilanteissa ylhäällä... tai jotain.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #793 : 11.08.2008 klo 15:19:39

Onko järkee seisoa "taskussa" keskellä? Joulukuusessa on laidat auki, ja kun keskusmies surffaa sinne tulee keskelle tilaa tai surffailijalla ja omalla laitapakilla 2-1 tilanne vastustajaa vastaan. Ei tää futis ole niin vaikeaa...

Liikkettä seuraa aina vastustajan reaktio!
Tarviiko siinä keskellä seistä? Eiköhän sitä voi hakea paikkaa ja jättää se laita sille pakille noustavaksi? Kyllä se näytti toimivan siinä toisessa joukkueessa... ::)
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #794 : 12.08.2008 klo 11:05:46

Onko huomenna jossain kokoontuminen ennen peliä? Tarvis vain kyytiä.
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #795 : 12.08.2008 klo 12:29:14

Haluaako joku hakea juomapullot tänään? Olen kotona kyllä, joten tervetuloa vaan...
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #796 : 12.08.2008 klo 14:23:02

Onko huomenna jossain kokoontuminen ennen peliä? Tarvis vain kyytiä.
Viestiketju lähetetty juuri, joten kohta pitäisi tieto tulla sinnekin, mutta lähtö n. 17.20 futishallilta.
Haluaako joku hakea juomapullot tänään? Olen kotona kyllä, joten tervetuloa vaan...
Voisin kyllä muuten tulla hakemaan, mutta kun en tiedä, tulenko huomenna vai en. Toivottavasti edes joku tajuaisi tehdä vähän joukkueen eteen... ::)
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #797 : 13.08.2008 klo 09:07:37

Hate to say I told toy so... Siellä se Litti jo potkiikin tutun kanssa.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #798 : 13.08.2008 klo 09:23:32

Onko pullot jo haettu? Entäs mv-varusteet?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #799 : 13.08.2008 klo 09:31:58

Ei mitään ole haettu. Ylos Hyvin te vedätte!! En tiedä koska olen kotona, mutta sen tiedän että ylkkyä pitää jonkin verran tehdä. En myöskään tiedä koska prinsessa on kotona, joten saas kattoa pääseekö kukaan niitä edes antamaan vaikka olisittekin hakemassa.

Olihan tämä jo arvattavissa. Samaa sarjaa Karisman "En mä ota palloja, kun a)mulla ei ole autossa lukkoja b)mulla on talvirenkaat autossa c)mä olen juosten harjoituksissa." Toivottavasti otatte pisteet maalta!

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 67

Siirry: