FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.01.2026 klo 17:52:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 67

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2 2008 - pelaammeko edelleen paremmin kuin edustus?  (Luettu 55866 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #800 : 13.08.2008 klo 09:39:57

Ei mitään ole haettu. Hyvin te vedätte!! En tiedä koska olen kotona, mutta sen tiedän että ylkkyä pitää jonkin verran tehdä. En myöskään tiedä koska prinsessa on kotona, joten saas kattoa pääseekö kukaan niitä edes antamaan vaikka olisittekin hakemassa.

Olihan tämä jo arvattavissa. Samaa sarjaa Karisman "En mä ota palloja, kun a)mulla ei ole autossa lukkoja b)mulla on talvirenkaat autossa c)mä olen juosten harjoituksissa." Toivottavasti otatte pisteet maalta!
Eipä tuo juuri yllätä...  ::) :( >:(
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #801 : 13.08.2008 klo 10:20:30

Jaa juu niin... Tervetuloa vaan lauantaina juhlistamaan Valjukauden alkua ja rc-auton melko hyvänänköisiä vuosirenkaita! Tarjolla kaakkua ja jalkapalloa! OPM ja vittuilu kielletty. Prinsessan saa ottaa mukaan, jos ei lupa muuten irtoa.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #802 : 13.08.2008 klo 11:37:38

Jaa juu niin... Tervetuloa vaan lauantaina juhlistamaan Valjukauden alkua ja rc-auton melko hyvänänköisiä vuosirenkaita! Tarjolla kaakkua ja jalkapalloa! OPM ja vittuilu kielletty. Prinsessan saa ottaa mukaan, jos ei lupa muuten irtoa.
OPM kielletty? ??? Tarjoatko siis koko illan? :D
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #803 : 13.08.2008 klo 11:48:33

OPM kielletty? ??? Tarjoatko siis koko illan?

Eipäs nyt tulkita näitä oman mielen mukaan. Bernerkin eksyy sitten seuraan kun superjunnu syntyy torstaina ja "ei sieltä sairaalasta pääse pois 4 päivään". Kaikki ennusmerkit viittaavat viimeiseen vapaaseen hetkeen. Alas Samassa syssyssä pitää muistuttaa kultaisista säännöistä (joita on tullut kyllä itse joskus rikottua): Grammarin neula pidetään omalla levylautasella, tussien käyttö on kielletty, kaatuessa otetaan käsillä vastaan, politiikka/uskonto/etiikka/moraali ovat kiellettyjä puheenaiheita ja jos PESsin omistaisin niin voittajan päätän minä. Ja etukäteen pyydän anteeksi kakusta aiheutuvaa ruokamyrkytystä. Tuoppi
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #804 : 13.08.2008 klo 13:47:43

politiikka/uskonto/etiikka/moraali ovat kiellettyjä puheenaiheita

Likoista ja Litmasesta saa siis puhua? Pistikö joku muuten viestiringin menemään, ei ole viestejä näkynyt? Nyt kahville...

"Kahvi kuumana, tyttö nuorena."
leighton

Poissa Poissa

Vastaus #805 : 13.08.2008 klo 13:51:18

Agagabuto voi sitten ilmeisesti ruveta henkisesti latautumaan huikeisiin torjuntoihin mitä tänään pitää esittää. Koittakaa voittaa tänään, on sitten kivempi katsella kotimatkalla maaseudun maisemia. Reisi vaatii lepuutusta, tällä tasolla ottelutahti on niin kova ja ottelujen tempo hurja, että ei kenenkään paikat voi kestää.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #806 : 13.08.2008 klo 14:02:18

Likoista ja Litmasesta saa siis puhua? Pistikö joku muuten viestiringin menemään, ei ole viestejä näkynyt? Nyt kahville...

"Kahvi kuumana, tyttö nuorena."
Viestirinki on lähetetty eilen 15:18:59 eli olisi pitänyt kiertää jo kaikki...huolestuttavaa, jos se ei ole edes sulle asti tullut. ::)
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #807 : 13.08.2008 klo 14:15:04

Viestirinki on lähetetty eilen 15:18:59 eli olisi pitänyt kiertää jo kaikki...huolestuttavaa, jos se ei ole edes sulle asti tullut. ::)

Viesti oli tullut mulle jo 15.22, joten jossain tökkii... En tosin taida olla Karisman kanssa samassa ketjussa; meidän ketjulle Ylos Te muut ootte ihan puseja!

Katkoajalla nämä...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #808 : 13.08.2008 klo 15:42:22

Milloin ja mistä lähtö?
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #809 : 13.08.2008 klo 20:28:04

Taisi MynPa - Inter2 päättyä 3-6  Ylos

Melkoista höntsää ja Mynpan puolustus... siis MIKÄ puolustus...

Menikö se MynPan viimeinen maali sisään Interin maalivahdista vai ei?

Berner

Poissa Poissa

Vastaus #810 : 13.08.2008 klo 20:52:13

Taisi MynPa - Inter2 päättyä 3-6  Ylos

Melkoista höntsää ja Mynpan puolustus... siis MIKÄ puolustus...

Menikö se MynPan viimeinen maali sisään Interin maalivahdista vai ei?

En oo ihan varma saiko näppejään väliin. Ja jotta ei tulisi väärää mielikuvaa Inter 2:n maalivahtityöskentelystä, niin selvennetään sen verran, että maalissa oli normaalisti kentällä pelaava pelaaja. Hyvin Terinkoski Jr pelasi (varsinkin toisen puoliajan). Kenttämestarin erikoisuuksia oli kyllä tänään aika paljon.

Muutoin hyvä peli ja varsinkin toinen puoliaika oli täydellisesti Interin hallinnassa. Melkoisen kuumana kävi muutama MynPan jätkä, eikä punainenkaan tietylle pelaajalle suuri vääryys olisi ollut. Tällä(kään) kertaa vain tuomari ei pitänyt linjaansa.
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #811 : 13.08.2008 klo 22:08:06

Kyllähän tuomari ihan hyvin puhalsi. En oo vielä oikeestaan missään pelissä nähnyt oikein rumia otteita ja tuollanen pieni kuumana käynti kai kuuluukin peliin. Itse tosin pidän ennemminkin joulujuttujen yms. kertomisesta mahdollisimman isoon ääneen sopivassa paikassa. Kaveria vituttaa varmasti kaikista eniten, ku aina nousee hymyssä suin ja kuittaa myöhemmin tasoihin. Peli myös pysyy näissä matseissa parempihenkisenä ja siistimpänä, ku itekään ei turhaan kuumu. Vanha jaksaa odottaa - tarvittaessa vaikka seuraavalle kaudelle.

Tänään taas näki, että ruoholla tämä on eri laji kuin 108. (vai monennessako jo mennään???) polven tekonurmilla. Ratkaisut varsinkin alakerrassa on oltava selkeämpiä, eikä näillä taidoilla kannata niin paljon kierrättää tai pelata lyhyttä keskustan kautta, vaikka sellasesta puhuttiinkin palaverissa. Thomas ja Juho rymisteli hyvin ylempänä jokaisessa pitkässä syötössä ja Jonttu pelaa sellaisella tasolla, joka ei kuulu tähän sarjaan. Pasi oli huikee ja yks maailmanluokan maalikin. Itse olin kuitenkin otetumpi Pasin pelin jälkeisestä myötätunnosta jäätelönhimoani kohtaan ja kääntyi Nesteelle, jolloin sain Classicini - jolla taas sain sotkettua paitani.

Sanotaan nyt näin, että ihan kelpo esitys ja lopulta ansaitut pisteet. Rumastihan se näkyy tulostaululla, jos maalissa ei ole kuin joku seisomassa, mutta jonkun sinne on kuitenkin aina mentävä. Toivottavasti aar-cee auto lopettaa läpiajojen kiinnioton ja pysyisi maalilla jatkossa vähän pidempään.
leighton

Poissa Poissa

Vastaus #812 : 13.08.2008 klo 22:10:29

Minä lopetan tähän päivään maaliin menon, jos kapteenin ei tarvitsekkaan uhrautua.
Juipe

Poissa Poissa

Vastaus #813 : 13.08.2008 klo 23:15:20

Tuli tässä mieleeni, että kaipaisiko otsikko vähän viilausta. :-[
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #814 : 13.08.2008 klo 23:23:11

Ei todellakaan! ;) :D
Agagabuto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #815 : 13.08.2008 klo 23:40:25

Vielä on kautta jäljellä...

Ilmeisesti edustus ottaakin mallia meidän viime kaudesta ja porskuttaa sarjavoittoon ilman tappioita. Meillä taas on otettu mallia edustuksen viime kaudesta ja pelin taso on vähän heitellyt. Ehkä huomisissa reeneissä voidaan korvata kova fyysinen kuritus henkisellä uhkapelillä uutta otsikkoa mietittäessä, luonnollisesti periaatteella huonoin on paras! Odotan erityisesti Jukin psykedeelisiä lentäviä lauseita.

Eilenkin kuultiin taas muutamaan kertaan: "nelonen, kädet irti" ja "mä olin jo susta ohi!" ja sitten perään tyylikkäät hyssyttelyt vastustajan vaihtopenkille, joka repi vieruskaverinkin pelihousut, kun otti niin päähän Jukidemuksen loistavat ilmaiset neuvot. Juki todellakin "pelaa ihan täysin omaa peliään!" Ja hyvin pelaakin!

Kiitokset vielä Toppelle uhrautumisesta, mutta eiköhän se olisi taas ihan hyvä että  RC ainakin aloittaisi seuraavassa pelissä.
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #816 : 14.08.2008 klo 06:25:11

Mistä tämä luotto kumpuaa?!?!? Illalla sitten kunnon treenit ja lopetetaan se mussutus kaverille, eix joo vaa? Itse tulen rähmää silmissäni ja katsotaan sitten näkeekö sitä edes koko palloa. Mutta hienoa, että voititte eilen ja Toppelle Tuoppi Tuoppi Tuoppi!
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #817 : 14.08.2008 klo 07:22:29

Mynpa - Inter 2

Alakerta pelasi oivallisesti ja kaksikko Rautakäsi-Tukkajumala pelasivat äärimmäisen varmasti, napsien naapurin pitkiä palloja. Näytti siltä, että koko alakerta oli eilen normaalia kiireisempi, koska Mynpa käytti pääasiassa pitkän pallon taktiikkaa.

Keskikenttä pääsi tässä pelissä helpommalla, seuraten ainoastaan katseella yli kiitäviä naapurin avauksia. Tosin jossain vaiheessa keskikentällä käytiin "henkien taistelua", jonka tuomari ratkaisi laputtamalla molempien joukkueiden pelaajia. Kenttä ei ehkä soveltunut nopeaan maasyöttöpeliin, mutta olen nähnyt huonompiakin kenttiä.

Hyökkäyskalusto onnistui onneksi laajalla rintamalla. Thomakselta nähtiin "Puskas-maisia" pitkiä nousuja ja taisi mies saada kentän vierustalla istuvilta tytöiltä kehuja. Kaivos-Jullen tärkeän kaatumisen johdosta joukkue sai pilkun, ja palloon taakse asettui itse Rautakäsi. Kuulemma mies jutusteli maalivahdilta, "että meinaako aavistaa". Kun ei saanut vastausta molarilta laittoi pallon alakulmaan. J "Rock" Kallio tykitti tulisen vasurin oikeaan alakulmaan ja toi henkilökohtaisella suorituksellaan joukkueen mukaan peliin. Aga oli kuitenkin kentän kuumin pelaaja kolmella osumallaan. Mies onnistui laittamaan palloja maaliin maailmanluokan suorituksilla.

+ Jonttu, joka pelasi käsittämättömän korkealla tasolla. Vastustajakin ihmetteli, että johan on taktiikka kun tuommonen kaveri tulee vaihdosta.
+ Rautakäsi-Taikatukka napsi palloja
+ Agan kolme maalia siivittivät joukkueen voittoon
+ J "Rock" Kallio teki jälleen kovalla asenteella töitä
+ Kiitos vielä JR. Terinkoskelle, joka suostui menemään maaliin!     

Tänään reenataan sitten taas...
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 klo 07:26:24 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #818 : 14.08.2008 klo 12:27:47

Nyt vituttaa taas aivan saatanasti ja saas kattoa mitä pallon potkimisesta tulee tänään... Eiköhän tässä ole sitten kolme vaihtoehtoa

1) Alkaa vituttamaan niin paljon, että sukitan jokaista lähelletulijaa ja nappaan jokaisen laukauksen kiinni. 8%
2) Pari paskaa syöttöä alkuun, polvi kipeäksi, Aggis aloittaa mussutusvittuilun. Alkaa vituttamaan aivan saatanasti ja heitän itseni hiuksista vittuun. Kivat reenit; syö paskaa!!!! :keskari: ~92%
3) Pääsen kotiin, saan ruokaa, pildeä ja päiväunet. Kaikki on hyvin ja treeneissä halaan jokaista. <1%

Voisi työpäiväkin mennä vähän nopeammin! Vittu mitä paskaa tämä OPN-touhu...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #819 : 14.08.2008 klo 13:21:36

No jopas oli rajusti ilmaistu, että sinulla on paha olla. Pyri löytämään sisäinen minuutesi ja aloita keskustelu itsesi kanssa...

Kahvi kuumana, tyttö nuorena ja eikun videopalaveriin
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #820 : 14.08.2008 klo 13:32:54

No jopas oli rajusti ilmaistu, että sinulla on paha olla. Pyri löytämään sisäinen minuutesi ja aloita keskustelu itsesi kanssa...

Kahvi kuumana, tyttö nuorena ja eikun videopalaveriin

Vitun Jari Sarasvuo! Haista paska ja löydä se sisäinen sankarisi perseestäs! Onneksi enää 30 min jäljellä ja sitten saa suksia kotiin... Onneksi on luisto kohdallaan.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #821 : 14.08.2008 klo 13:43:33

Onneksi enää 30 min jäljellä ja sitten saa suksia kotiin...

Aika ja kiire ovat keinotekoisen ympäristön luomia haitakkeita. Irrottaudu ajasta ja anna itsellesi mahdollisuus löytää oma luonnontilasi...

"Kahvi tuoreena, tyttö kuumana"
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #822 : 14.08.2008 klo 16:55:25

Aika ja kiire ovat keinotekoisen ympäristön luomia haitakkeita. Irrottaudu ajasta ja anna itsellesi mahdollisuus löytää oma luonnontilasi...

...ja kipaise hakemassa itsellesi pullollinen Tapio Viinaa!!
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #823 : 14.08.2008 klo 19:47:42

Kyllähän tuomari ihan hyvin puhalsi. En oo vielä oikeestaan missään pelissä nähnyt oikein rumia otteita ja tuollanen pieni kuumana käynti kai kuuluukin peliin.

Interin kymppiä ja viittätoista kolhittiin toisella puoliajalla (ekalle en ehtinyt) jatkuvasti.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #824 : 15.08.2008 klo 09:16:49

Jaahas, nyt on hommat kontissa tältä kesälsltä ja alan ajamaan systeemeja alas. Tämä mies siirtyy kesälomalle!!!

Mites muilla? Mites pitkään olette hommissa tänä kesänä? 
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 klo 09:41:35 kirjoittanut Kapteeni Karisma »

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 67

Siirry: