Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #175 : 03.04.2008 klo 19:06:36 |
|
Jonkun paskantärkeän palstapoliisin piti päästä taas pätemään idioottimaisimmalla ja mielikuvituksettomammalla nipotuksella, mitä täältä voi löytää. Eikö keskustelu kuulu tähän topikkiin, eikö? Että ihanko ei kuulu tänne? Eikö kuulu niin, eikö? Sehän on saatana kataasrooffi..  :keskari:
|
|
|
|
|
TerhoVeijola
Poissa
Suosikkijoukkue: HNs
|
 |
Vastaus #176 : 03.04.2008 klo 19:28:06 |
|
Jonkun paskantärkeän palstapoliisin piti päästä taas pätemään idioottimaisimmalla ja mielikuvituksettomammalla nipotuksella, mitä täältä voi löytää. Eikö keskustelu kuulu tähän topikkiin, eikö? Että ihanko ei kuulu tänne? Eikö kuulu niin, eikö? Sehän on saatana kataasrooffi..  :keskari: "  "
|
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
 |
Vastaus #177 : 03.04.2008 klo 19:43:04 |
|
Halsti: "Kanske blir tio matcher i Malmö och sedan vidare till Fulham"Rykten i finsk media säger att Markus Halsti värvades till Malmö FF efter tips från Jari Litmanen. - Om det är så har jag mycket att leva upp till. I Finland är han en gud, säger mittbacken till fotbollskanalen.se. Publicerad den 3 april 2008 19:03 Det gick snabbt när Malmö FF värvade mittbacken Markus Halsti från Gais. - Jonatan Johansson ringde vid fem, sex-tiden på lördagskvällen och sa att det kanske fanns ett intresse från Malmö, berättar han. - Sedan dröjde det till nio på kvällen då Christer Wallin (Gais ordförande) ringde och sa att klubben tänkte acceptera ett bud från dem och att det var upp till mig. Efter det hade jag bara några timmar på söndagen på mig att ta ett beslut. Blir det en stor omställning att slåss i toppen istället för botten? - Ja. Många i Finland kritiserade mitt beslut att gå till Gais och själv tänkte jag att jag bara skulle stanna ett eller två år innan jag gick till en större svensk klubb eller vidare i Europa. Men nu gick ju allt mycket snabbare. Det har varit konstigt att allt gått så snabbt, jag trivdes ju bra i Göteborg och med laget. Men de klarar sig kvar ändå, utan mig. Rykten säger att det var Jari Litmanen som rekommenderade dig. Stämmer det?- Jag vet inte. Jag har också hört det och om han har gjort det är det otroligt stort och då har jag mycket att leva upp till. I Finland är han en gud. Tror du att han Rekommenderar han dig i Fulham också?- Haha, det vore roligt. Men med tanke på hur snabbt det här gick så kanske jag bara spelar tio matcher i Malmö och sedan vidare till Fulham. Vad har du för målsättning på sikt? - Jag vill till någon av de fem största ligorna i Europa. Jag föredrar La Liga men det är ju väldigt långt dit. Jag har just tränat med hela laget för första gången. http://fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/629220.html
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #178 : 04.04.2008 klo 07:53:41 |
|
Ja saisko saman suomeksi? Kaikki eivät ymmärrä ruotsia...
|
|
|
|
|
Juustohöylä
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Suomi, Symppispisteet Kennyn Liverpoolille
|
 |
Vastaus #179 : 04.04.2008 klo 08:43:43 |
|
Luulin että ruotsia opetetaan edelleen ihan peruskoulussa. Noh Halsti heittää juttua että seuraavaksi Litti varmasti junailee miehen Fulhamiin ja että tavoitteena päästä johonkin euroopan suurliigoista "I Finland är han en gud." 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 klo 08:46:11 kirjoittanut Juustohöylä »
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #180 : 04.04.2008 klo 09:58:09 |
|
Luulin että ruotsia opetetaan edelleen ihan peruskoulussa. Noh Halsti heittää juttua että seuraavaksi Litti varmasti junailee miehen Fulhamiin ja että tavoitteena päästä johonkin euroopan suurliigoista :ylos :
"I Finland är han en gud." :ylos :
No peruskoulusta irtos 9 ruotsista pelkän kieliopin opettelemalla, sanastoa ei tarvinnut edes vähää alusta. Lukiossa samalla linjalla sai vedettyä vitoset kokeista. Ylppäreissähän sitä ei tarvitse enää kirjoittaa. Muutenkin pakkoruotsille ja imperialismin tukemiselle :keskari:  :keskari:
|
|
|
|
|
vilsu
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet
|
 |
Vastaus #181 : 04.04.2008 klo 09:59:10 |
|
Luulin että ruotsia opetetaan edelleen ihan peruskoulussa. Noh Halsti heittää juttua että seuraavaksi Litti varmasti junailee miehen Fulhamiin ja että tavoitteena päästä johonkin euroopan suurliigoista "I Finland är han en gud."  Niin sitä opetetaankin, mutta se on eri asia että kuka sitä jaksaa opetella.. 
|
|
|
|
|
amatööri
Poissa
Suosikkijoukkue: MUFC
|
 |
Vastaus #182 : 04.04.2008 klo 14:07:33 |
|
 Fulhamiin 
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 04.04.2008 klo 14:21:10 |
|
Niin sitä opetetaankin, mutta se on eri asia että kuka sitä jaksaa opetella..  Nouskaa systeemiä vastaan! Barrikadeille toverit! 
|
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
 |
Vastaus #184 : 04.04.2008 klo 14:25:01 |
|
Nouskaa systeemiä vastaan! Barrikadeille toverit!  Vallatkaamme ruotsin kielen laitos protestina ugrilaiskansoja alistavalle suomenruotsalaisten hegemonialle. 
|
|
|
|
|
Daaku
Poissa
Suosikkijoukkue: foorumin suurhomo
|
 |
Vastaus #185 : 04.04.2008 klo 16:28:33 |
|
Niin sitä opetetaankin, mutta se on eri asia että kuka sitä jaksaa opetella..  No jos siellä tunneilla on pakko istua, niin eikö se ole aika vitun sama käyttää se aika vaikkapa sen ruotsinkielen oppimiseen.
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #186 : 04.04.2008 klo 16:30:26 |
|
No jos siellä tunneilla on pakko istua, niin eikö se ole aika vitun sama käyttää se aika vaikkapa sen ruotsinkielen oppimiseen.
Tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä oppia voi aina puolusteella "en viitsi"-kommentilla  Byääh, topic takas raiteille ja heti! 
|
|
|
|
|
Spack Correr
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #187 : 05.04.2008 klo 16:39:39 |
|
Pelaako tänään?
|
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 05.04.2008 klo 16:43:10 |
|
|
|
|
|
|
Ralliraita
Poissa
Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!
|
 |
Vastaus #189 : 05.04.2008 klo 20:55:05 |
|
Mielenkiintoista kyllä nähdä Halstin peliajan kehittyminen. Voi olla näin aluksi erittäin tiukkaa minuuttien kanssa. Veikkaan ettei tule isoja minuutteja saamaan ennen EM-kisataukoa, ellei sitten tule loukkaantumisa tai pelikieltoja. Tuo siirto tapahtui kuitenkin niin viimehetkillä...
|
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 05.04.2008 klo 21:17:06 |
|
Mielenkiintoista kyllä nähdä Halstin peliajan kehittyminen. Voi olla näin aluksi erittäin tiukkaa minuuttien kanssa. Veikkaan ettei tule isoja minuutteja saamaan ennen EM-kisataukoa, ellei sitten tule loukkaantumisa tai pelikieltoja. Tuo siirto tapahtui kuitenkin niin viimehetkillä...
Oikeassa varmaan olet ja kausikortti avaukseen sitten kesätauon jälkeen. Sarja pyörii kevään ajan tiiviisti ja kun vielä Ruotsin cup ja ensi viikolla Malmön osalta käynnistyvä U21/reservisarja käynnistyy, niin peliminuutteja AS:n ulkopuolelta on onneksi luvassa. Halsti ostettiin tietysti enemmän tulevaisuutta varten, vaikka Dubbel-Andersin loukkaantuminen olikin syynä hankinnan ajankohtaan. Yksi hankinnan syistä oli toppari Jimmy Dixonin haaveet kovemmista liigoista. Vaikka Jimmyn ura ei ole mennyt eteenpäin toivotulla tavalla, niin hänen tavoitteena on ilman muuta kovemmat liigat mahdollisimman pian.
|
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
 |
Vastaus #191 : 06.04.2008 klo 21:49:35 |
|
Malmös panikvärvning Halsti - ett andrahandsvalMalmö värvade Gais mittback Markus Halsti precis innan transferfönstret stängde, men fotbollskanalen.se kan nu avslöja att han bara var ett andrahandsval - skåningarna ville egentligen ha Andreas Tobiasson men denne var för dyr. Publicerad den 6 april 2008 20:30 Gais tappade sitt mittbacksförvärv Markus Halsti precis innan den allsvenska premiären, men det kunde ha varit värre. Malmö FF ville egentligen värva Andreas Tobiasson. Gais prislapp avskräckte dock skåningarna. - Ja, egentligen gick ju Halsti för billigt också, berättar Gais tidigare informationschef Bosse Gentzel som numera arbetar som sakkunnig åt idrottsministern. Han berättar att övergångssumman för Markus Halsti var fyra miljoner kronor, men också inkluderade en vidareförsäljningsklausul på 15-20 procent och en ytterligare summa efter ett visst antal spelade matcher. - Det är alldeles för billigt, kommenterar Gentzel. Du hoppade av på grund av klubbens hantering av Roland Nilssons flytt. Finns det likheter med Markus Halsti-köpet? - Ja, Roland Nilsson och Hasse Gren stod ju under kontrakt och fick gå för 1,8 miljoner. Då finns det ju ingen anledning att ha kontrakt om man ändå ska släppa iväg spelare och ledare nästan gratis. Titta på Marcus Berg, han var viktig för sitt lag och kostade 30 miljoner. Men våra tränare var så klart viktiga också, berättar Gentzel och tillägger. - Jag känner Bengt Madsen och Hasse Borg och de skrattar ju varje gång vi ses. De är helt överens med mig om att de kommit väldigt billigt undan båda gångerna. Vilka som ber skulden för de dåliga affärerna är självklart enligt Gentzel. - Gais styrelse är inkompetenta när det gäller förhandlingar, fastslår han. Att man sålde Markus Halsti kan också bero på ekonomiska missräkningar. - Även om man gjorde ett bra ekonomiskt resultat så kanske pengarna behövdes. Man hade ju räknat med att sälja Bobbie Friberg da Cruz och nu blev det ju inga pengar eftersom det inte blev av. Då var de tvungna att sälja någon annan istället. http://fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/629539.html Ainoa uusi asia artikkelissa on se, että Malmö halusi ostaa mieluummin GAIS:n Andreas Tobiassonin, mutta hänen hintalappunsa oli kuulemma liian korkea.
|
|
|
|
|
zeepra_
Poissa
|
 |
Vastaus #192 : 06.04.2008 klo 22:25:57 |
|
Moi Halsti  Rauhotuhan vähän  just. 
|
|
|
|
|
zeepra_
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 06.04.2008 klo 22:27:47 |
|
|
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 12.04.2008 klo 15:19:06 |
|
Malmö FF:s nye mittback har inte bråttom ”Jag vill bidra med något först” MALMÖ. Nyförvärvet Markus Halsti har suttit på läktaren under Malmö FF:s två senaste matcher. Men den finske mittbacken är inte orolig. – Jag har inte bråttom. Jag vill känna att jag är med i laget först, säger han till Fotbollsverge.se. Fyra träningsmatcher i Gais. Mer än så hann inte Markus Halsti spela för Göteborgsklubben innan det var dags att packa väskan på nytt. När Malmö FF:s mittbacksklippa Anders Andersson bröt skenbenet på träning behövde det skånska storlaget snabbt en ersättare i backlinjen. Blickarna riktades mot Göteborg och Gais som nyligen signat den finländske landslagsmannen. Hård konkurrens – Det här är ett bevis på att det gick bra i träningsmatcherna med Gais, säger Halsti med ett leende. Hans nya klubb har just spelat 1-1 mot Elfsborg när Fotbollsverige får en pratstund med försvararen som uppmärksammades i tidigt ålder i sitt hemland och som har jämförts med Sami Hyypiä. Malmö FF:s mittbackar, Gabriel och Jimmy Dixon, imponerade i matchen och Halsti är beredd på hård konkurrens. – Båda är mycket bra, säger han. Inte bråttom Markus Halsti är, trots att Malmö bara tagit tre poäng på lika många matcher, tillfreds med lagets inledning på säsongen. – Vi har mött riktigt bra lag så det ser ok ut. Och jag är van vid att spela lika. Förra året spelade mitt HJK Helsingfors oavgjort hela tiden. Vi kryssade 15 gånger (Fotbollsveriges kontroll: 13 oavgjorda) under säsongen, säger han. Halsti är imponerad över Allsvenskans standard så här långt. – Det är stor skillnad mot finska ligan. Framför allt är lagen mycket mer taktiska, säger han. Ditt personliga mål för säsongen? – Jag spela så klart. Men jag vill känna att jag är med i laget först, att jag bidrar med något. Än så länge har jag inte bråttom. Snabbfakta Namn: Markus Halsti Position: Mittback Född: 19 mars 1984 Längd: 184 cm Vikt: 79 kg Moderklubb: FC Viikingit Landskamper: 1 A, 5 B, 25 U 21. Aktuell: Nyförvärv i Malmö FF http://fotbollsverige.se/news_show_malmo_ffs_nye_mittback_har_inte_brattom.html?id=468689 Haastattelussa Markus sanoo, että hänellä ei ole kiirettä saada avauspaikka, vaan haluaa ensin rauhassa sopeutua joukkueeseen ja pelata sitten kun pystyy omalla panoksellaan tuomaan parannusta Malmön peliin. Hän myös kehuu nykyisiä toppareita Gabrielia ja Dixonia ja kertoo olevansa valmis kilpailuun pelipaikasta. Myös Allsvenskanin taso on tehnyt häneen vaikutuksen. "Ero Suomen liigaan on suuri ja ennenkaikkea joukkueen taktisella puolella". Huomisessa Skånederbyssa Trelleborgissa Halsti on nimetty joukkueensa pelaajaryhmään.
|
|
|
|
|
Laitalinkki
Paikalla
|
 |
Vastaus #195 : 13.04.2008 klo 18:14:03 |
|
18 pelaajan listassa Halsti kyllä mukana, mutta jäi vielä vaihtopenkin sijasta katsomon puolelle. Tintti totutusti avauksessa.
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #196 : 13.04.2008 klo 20:24:10 |
|
No ei hyvältä näytä tämä siirto... Jo kolme ottelua eikä edes penkille ole päässyt.  Makrilleissa olisi sentään avainpelaaja.
|
|
|
|
|
shots
Poissa
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #197 : 13.04.2008 klo 20:25:58 |
|
No ei hyvältä näytä tämä siirto... Jo kolme ottelua eikä edes penkille ole päässyt.  Makrilleissa olisi sentään avainpelaaja. Tuskin taistelee mestaruudesta. Mielestäni pelaaminen GAISissa olisi ollut Halstin uran kannalta parempi vaihtoehto. Iso rooli olisi ollut tarjolla. Malmössä on parempia pelaajia ja Halstin avauksen paikka ei ole läheskään varma. Göteborgissa mies olisi ollut avainpelaajia.
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #198 : 13.04.2008 klo 20:35:55 |
|
Samaa mieltä olen kanssasi näin jälkeenpäin. Toki aina helppoa olla jälkiviisas. Tässä vaan on se vaara että koko kausi menee penkillä istumiseksi jolloin myös kehitys hidastuu merkittävästi. Halstikaan ei mikään teini enää ole, joten tuskin häntä kiinnostaa vaihtopelaajan rooli Allsvenskanissa kun on jo päässyt pelaamaan maajoukkueessakin.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #199 : 13.04.2008 klo 20:50:17 |
|
Kertoo kyllä jotain Malmönkin ostovoimasta, jos sillä on varaa törsätä lähemmäs miljoona varamieheen. Eikä kyse edes ole Allsvenskanissa vakavasta mestariehdokkaasta. Täysin utopistista toimintaa suomalaisvinkkelistä. Tai ehkä Halstia kaavailtiin avaukseen, mutta Gabriel on ollut odotettua parempi.
|
|
|
|
|
|
|
|