FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.11.2025 klo 09:47:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 67

Kirjoittaja Aihe: RP-67 'Seablues' 2008 - Peli vai makkara?  (Luettu 52945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuplawee

Poissa Poissa

Vastaus #1450 : 11.12.2008 klo 13:22:11

mikä huomenna on pelaajatilanne?
juntusen miika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues

Vastaus #1451 : 11.12.2008 klo 14:56:53

Huominen pelaajatilanne ei varmaankaan poikkea edellisistä matseista,eli näillä mennään...

Poissa ainakin Dinho,Luca ja Higi.

Kuinka moni matsiin tulee,eli tarvitaanko myös junnuja kehiin?Itse mukana messissä.ja tosiaan tuo toimitsijapuoli,onko ketään vemppaosastosta tulossa paikalle:McTavish, Eepi jiene jiene?
Uge

Poissa Poissa

Vastaus #1452 : 11.12.2008 klo 16:00:16

Huominen pelaajatilanne ei varmaankaan poikkea edellisistä matseista,eli näillä mennään...

Poissa ainakin Dinho,Luca ja Higi.

Kuinka moni matsiin tulee,eli tarvitaanko myös junnuja kehiin?Itse mukana messissä.ja tosiaan tuo toimitsijapuoli,onko ketään vemppaosastosta tulossa paikalle:McTavish, Eepi jiene jiene?

sit myös pelisilmää siinä että saadaan vielä kakkosjoukkue lauantaina jalkeille,  kun ei voi pelata jos pelaa perjantaina. On se myös sääli jos joutuu pois sarjasta sen takia ettei saa jätkiä tarpeeks jalkeille.

lauantaina kakkosjoukkueessa varmoja pelaamassa:

Campos (perjantaina joku peruuttamaton meno, ei kuitenkaan tumu)
Uge

ei tietoa:

Nallipyssy?
Ile?
Hénry?
Justus?
Lempinen?
Kaneli?
108?
teemu?

eli ei tässäkään varmoilla vielä mennä lauantaina. Jos Pabliton sais jompaan kumpaan porukkaan ni helpottais varmaan kummasti. Beniciolle soitin ja hän lupasi tulla lauantaina pelaamaan, mikäli ehtii muuttohommistaan.

Itse en toimitsijanakkia pysty perjantaina tulemaan hoitamaan, mutta voin hoitaa toimitsijanakkia sitten vaikka lauantaina siinä pelissä kun en itse pelaa ja sama varmaan pätee Campoksen kohdalla. 

juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1453 : 11.12.2008 klo 16:25:29

Tottakai pelisilmää käytetään tilanteessa.Mut ei me aleta silti laittamaan edustuksen pelaajia pois omista peleistä (jos niitä ei riitä kunnolla sinnekään)jotta saadaan vahva joukkue kakkosen peleihin.Jo pelkästään viis junnua+pari meiltä kyllä riittää kakkoselle,jotta matsin voidaan pelata.Se on nyt nähty,mitä voi odottaa,kun saadaan ykkösen peleihin 6-7 jätkää.Junnut kuitenkin voi pelata sekä perjantaina että lauantaina.
Uge

Poissa Poissa

Vastaus #1454 : 11.12.2008 klo 16:30:25

Tottakai pelisilmää käytetään tilanteessa.Mut ei me aleta silti laittamaan edustuksen pelaajia pois omista peleistä (jos niitä ei riitä kunnolla sinnekään)jotta saadaan vahva joukkue kakkosen peleihin.Jo pelkästään viis junnua+pari meiltä kyllä riittää kakkoselle,jotta matsin voidaan pelata.Se on nyt nähty,mitä voi odottaa,kun saadaan ykkösen peleihin 6-7 jätkää.Junnut kuitenkin voi pelata sekä perjantaina että lauantaina.

en tarkoittanutkaan et edustuksen miehiä tarvis kakkosjengiin liikuttaa. lähinnä tota junnujen liikuttamista mietin, mutta jos ne voi kerran pelata molemmissa niin siitä vaan.

ja kakkosjengille riittää tosiaan se et saadaan mun ja campoksen lisäksi vaikka nyt 3 tai 4 jätkää messiin
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #1455 : 11.12.2008 klo 17:12:30

Mä saan sittenkin hoidettua huomisen PR-setin. Mutta joku vois hoitaa maalivahdin paikalle ja kaksi toimitsijaa. Itse voin tulla lauantaina toimitsijaksi, jottei tarvitse forumilla taas osan porukasta kitistä.
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1456 : 11.12.2008 klo 18:58:19

Pääsiskö eppu huomenna?ei oo numeroa nyt hollilla,voiko joku kysäistä?
ile

Poissa Poissa

Vastaus #1457 : 11.12.2008 klo 20:42:24

Mikä ny siis on meininki perjantaina ja lauantaina?

Pääsen molempiin, jos on tarvetta. Sanokaa vaa et kumpaan vai molempiin?

Justus on myös vissiinkin molempina päivinä käytettävissä.
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #1458 : 11.12.2008 klo 20:56:38

Mikä ny siis on meininki perjantaina ja lauantaina?

Pääsen molempiin, jos on tarvetta. Sanokaa vaa et kumpaan vai molempiin?

Justus on myös vissiinkin molempina päivinä käytettävissä.
No ainakin lauantaina paikalle kaikki junnut (=Teemu, Lemminen, Henry, Ile, Justus). Ja yritetään tässä illan mittaan selvittää mikä on tilanne huomisen suhteen. Miten se Tuukka? Onko Henkalla jotain hajua joko se "joku tilanne" on loppunut siellä jossainulkomailla? Onko tulossa lauantaina?

Djorkaeff - kunto? Vieläkö Kaihlamon rotsius painaa päälle?
Nallipyssy - pe vai la? Mikäli junnuja tulee lauantaina+pappe+beni, olisi helvetin hyvä jos pääsisit pe.

Muuten huomenna siis ainakin Eri Didi, Hylje, Tuplawee, Juntunen, Kwanko.
Ja mä pistän viestiä Epulle, jos se nyt ehtisi sitten huomenna, ettei allekirjoittaneen tarvitse seistä maalissa. "Ylos"
Eepi

Poissa Poissa

Vastaus #1459 : 12.12.2008 klo 00:25:42

Joo mä voin tulla huomenna hoitamaan toimitsijan virkaa...
Djorkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #1460 : 12.12.2008 klo 00:37:04

Kaihlamo on vieläkin rotsi, mut pelikunnossa ollaan huomenna.
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #1461 : 12.12.2008 klo 10:47:39

Pabliton kanssa oli alkuviikosta puhetta, että mentäis jauhamaan pakki-pakki-syöttöjä lauantaina. Jos tilanne sitä vaatii, niin kai mä voin tulla tänään.
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #1462 : 12.12.2008 klo 12:11:38

Jouluks ja uudeks vuodeks tuun ainaki Suomeen. Sit oonki koditon heti vuoden alusta ku tuli toi kämppä myytyä et saas nähdä mihin sit päädytään.
Singha ei oo kyl turvottanu, Changia vaan vedelly:)
Paha sanoo, pari muidua sano et mä olisin laihtunu siitä ku ne ekan kerran mut näki? Ja vyöstä loppus reiät kesken ku yritin kiristää? Olut/pihvi-laihis toimii?
Veikkaisin kyl et oon pari kiloa lihonnu loppupeleis, ei nyt ihan Jutilamitoissa kumminkaan, ainakaan vielä.
Kyl mä heti joulun jälkeen tuun reeneihin, tavotteena et ei ihan henki sentään lähtis kättelyssä.
Jaah, Full Moon partyt puskee päälle, kai se täytyy viel hetki koittaa rypistellä...
Dinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca

Vastaus #1463 : 12.12.2008 klo 12:43:05

Paha sanoo, pari muidua sano et mä olisin laihtunu siitä ku ne ekan kerran mut näki? Ja vyöstä loppus reiät kesken ku yritin kiristää? Olut/pihvi-laihis toimii?

:o
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #1464 : 12.12.2008 klo 12:50:12

:o

wot wot?
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1465 : 12.12.2008 klo 14:30:41

pari muidua sano...
Niin,rakkaalla (poika)lapsella on monta nimeä :D
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #1466 : 12.12.2008 klo 15:04:46

Eppu tulee ja toivottavasti Nallipyssy olisi niinikään "ykkösmiehistön" vahvuudessa tänään. Silloin ei tarvittaisi junnuja tänään paikalle ja saataisiin jalkeille kilpailukykyinen 1+3+4 ryhmitys Campuksen kaatoon.

Eepi +  ???  toimitsijoina.

ile

Poissa Poissa

Vastaus #1467 : 12.12.2008 klo 15:51:31

Eli mun ei siis tarvi tul paikal? Hyvä Ylos

Taneli ei ole tulossa lauantaina tän päivän kertomusten perusteella.
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #1468 : 12.12.2008 klo 16:46:27

Kuudeksi pelipaikalle siis...
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1469 : 12.12.2008 klo 17:23:37

Eli mun ei siis tarvi tul paikal? Hyvä Ylos
Ois helvetin hyvä,jos ei muutakaan tekemistä Ruskolla oo ::), et tulisit toiseks toimitsijaks.Äijii on muutenkin vähän,ja siitä on ikävä laittaa pelaajia sivuun...
ile

Poissa Poissa

Vastaus #1470 : 12.12.2008 klo 17:48:30

Ois helvetin hyvä,jos ei muutakaan tekemistä Ruskolla oo ::), et tulisit toiseks toimitsijaks.

Iha vaa infona kaikil et oon turkulaine. Pistän Justukselle viestin et tulee paikal, sil ei vissiinkää oo muuta tekemistä.
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1471 : 12.12.2008 klo 17:50:24

Iha vaa infona kaikil et oon turkulaine. Pistän Justukselle viestin et tulee paikal, sil ei vissiinkää oo muuta tekemistä.
Katos vaan,ajattelin että asut Timo-sedän hoivissa ;) Pistä ihmeessä.
ile

Poissa Poissa

Vastaus #1472 : 12.12.2008 klo 19:00:37

Ei koti-Turkua voita mikää ;)
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #1473 : 12.12.2008 klo 21:56:09

Oli kyllä hieno nousu äijät!Ehkä ton tasurin voi just ja just hyväksyä ::)
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #1474 : 12.12.2008 klo 22:23:47

Eli tännekin:

II-divari, FC RP - AFC Campus    8-8    (2-7?)

Vauhdikas peli Ruskon postimerkillä tarjosi taas taattua perjantai-illan viihdettä ja antifutsalia. Yksi paikalle jaksanut tosifani ja toimitsijat saivat nähdä kuumia tunteita, paljon värikkäitä tilanteita, muutaman huikean maalin, tukun nättejä maaleja ja pari räkämaalia, joista viimeinen, parikymmentä sekuntia ennen loppusummerin sointia V.Mäen toimesta sisään jyrätty, kruunasi valkopaitaisen kotijoukkueen huikean kirin.

Itse peli oli tutun tasaista puurtamista, Campuksen onnistuttua ensimmäisellä puoliajalla paremmin paikoissaan kiitos ruskolaisten lepsuilun. Pari maalia tuli vähän lahjoina ja pari komeiden laukausten myötä, RP:n maalissa tuuranneen Eppu Virran ollen voimaton kerta toisensa jälkeen. Illan hienoimmasta osumasta vastasi ehdottomasti Campuksen #9 (?), jonka kaunis sombrero vei pakin pihalle, minkä jälkeen pallo vielä volleystä maaliin.  :o  Ylos

Toiselle puoliajalle RP vaihtoi hieman ryhmitystä, tiivisti pakkaa, nosti prässiä ja unohti joga bonito -neppailun. Tämä tuotti tulosta Campuksen kadottaessa pelinsä lähes kokonaan. Roiskimiset menivät rajoilta yli ja kotijoukkue vyörytti tilanteita Campuksen hyvin pelanneen maalivahdin eteen. Pikkuhiljaa kova työ palkittiin ja vedot rupesivat uppoamaan muuallekin kuin ylärimaan (ainakin 3 kertaa?), seinille (todennäköisesti 24 kertaa?), pakkeja päin (ehkä 8 kertaa?) ja maalivahdin ulottuville. Campus yritti vielä lopussa viedä palloa epätoivoisesti kulmiin, nälkäisen RP:n kuitenkin vietyä sen kerta toisensa jälkeen.

Lopputuloksena siis 8-8. RP:n pelaajia ekan puoliajan lepsuilu vitutti, mutta hyvä taistelu ja kiri oli melkein kuin voitto. Campuksen leirissä tunnelmat lienevät päinvastaiset.

Vielä erikois:keskari Ruskon pienelle salille.

Sano nyt Juntunen monta sä teit...  ;)

Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 67

Siirry: