Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #225 : 23.02.2008 klo 23:15:49 |
|
Henke=Dico? Molemmat kuulostavat jostain syystä katkerilta. Mistä sinä/te tiedät/-te kuka on kadoksissa? Kannattaisi löytää aluksi itsensä ja tulla sitten vasta huutelemaan forumille... :  Ja mistä lähtien RP:n koutsilla on ollut paineita? Jos on ollut, niin ne ovat johtuneet jostain ihan muusta kuin jalkapallosta. Tavoitteet ovat säilyä sarjassa ja voittaa niin monta ottelua kuin mahdollista, ihan vain koska voittaminen nyt sattuu olemaan keskimäärin häviämistä mukavampaa. Mutta onhan se toki hienoa, että forumilla tiedetään Seabluesien tilanne ensimmäisten ulkotreenien jälkeen... Tulevalle kaudelle siis.  "Kisot haappaat." Shiiiiiiiiiiiiiiit.
|
|
|
|
|
Dico
Poissa
|
 |
Vastaus #226 : 23.02.2008 klo 23:31:15 |
|
Henke=Dico?
Täytyy sanoa, että en tiedä kuka on Henke!
Olin katsomassa teidän PiPS-peliä ja kannattajanne (olikohan RP-67 väkeä) puhuivat tasonmittaushalukkuudesta, mutta se vaatisi joukkueen pelaajien sitoutumishalua (ei ryyppyiltoja) kokeilla rajojaan, josko pärjäisivät jotenkin nelosen kärkijoukkueille, eivät kuitenkaan uskoneet teidän pärjäävän!
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #227 : 24.02.2008 klo 00:17:19 |
|
Täytyy sanoa, että en tiedä kuka on Henke! Olin katsomassa teidän PiPS-peliä ja kannattajanne (olikohan RP-67 väkeä) puhuivat
Vittu, mä luulin et olin ainut joka oli siellä!? 
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 24.02.2008 klo 00:24:08 |
|
Tasonmittaushalukkuus? Joo-o... :  RP:n jätkille riittää edelleen se, että on kivaa ja se, että pelejä voitetaan enemmän kuin hävitään. Ja tällä hetkellä niitä pelejä ollaan voitettu varsin kiitettävästi ja joukkuehenki on parempi kuin missään jengissä, missä olen ikinä mitään lajia pelannut. Ei meidän porukassa kukaan jalkapallosta enää mitään uraa ole tekemässä. Mutta jos jossain muussa nelosen joukkueessa on, niin upeaa ja peukku ylös sille kaverille. Suurin osa joukkueen pelaajista on myös koettanut joskus tasoaan "kovemmilla" sarjatasoilla ja pelannut Turun "isoissa seuroissa" ja palannut sittemmin Ruskolle "pitämään hauskaa". Kuitenkin se, että nelosesta nousee kolmoseen vaatii JOKAISELTA joukkueen pelaajalta melkoisen paljon hommia, erityisesti kun yhdenkään joukkueen rinki ei ole missään nimessä liian iso. Puhumattakaan siitä, että pelaisi kolmosessa niin, että se homma olisi yhä kivaa ja touhu ei muuta elämää haittaisi. Ja mitä tulee menestykseen, on totta, että esim. Liedolta ei pisteitä ole viime vuosina tullut, mutta kun mietitään Liedon panostusta touhuun, se ei liene mikään yllätys. Viime kaudella sijoitus oli neljäs, eikä RP ole hävinnyt esim. PiPSille sarjaottelussa muutamaan vuoteen. Miten ne viime kauden pelit päättyivät? 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #229 : 24.02.2008 klo 00:29:15 |
|
Tasonmittaushalukkuus? Joo-o... :  RP:n jätkille riittää edelleen se, että on kivaa ja se, että pelejä voitetaan enemmän kuin hävitään. Ja tällä hetkellä niitä pelejä ollaan voitettu varsin kiitettävästi ja joukkuehenki on parempi kuin missään jengissä, missä olen ikinä mitään lajia pelannut. Ei meidän porukassa kukaan jalkapallosta enää mitään uraa ole tekemässä. Mutta jos jossain muussa nelosen joukkueessa on, niin upeaa ja peukku ylös sille kaverille. Suurin osa joukkueen pelaajista on myös koettanut joskus tasoaan "kovemmilla" sarjatasoilla ja pelannut Turun "isoissa seuroissa" ja palannut sittemmin Ruskolle "pitämään hauskaa". Kuitenkin se, että nelosesta nousee kolmoseen vaatii JOKAISELTA joukkueen pelaajalta melkoisen paljon hommia, erityisesti kun yhdenkään joukkueen rinki ei ole missään nimessä liian iso. Puhumattakaan siitä, että pelaisi kolmosessa niin, että se homma olisi yhä kivaa ja touhu ei muuta elämää haittaisi. Ja mitä tulee menestykseen, on totta, että esim. Liedolta ei pisteitä ole viime vuosina tullut, mutta kun mietitään Liedon panostusta touhuun, se ei liene mikään yllätys. Viime kaudella sijoitus oli neljäs, eikä RP ole hävinnyt esim. PiPSille sarjaottelussa muutamaan vuoteen. FC RP-67:n edustuksen touhuille  Reilun 12 tunnin päästä todellinen tasonmittaus!
|
|
|
|
|
Dico
Poissa
|
 |
Vastaus #230 : 24.02.2008 klo 00:55:54 |
|
Reilun 12 tunnin päästä todellinen tasonmittaus! Olisiko "Ruskon" pojat koskaan valmiita INNOKKAAN NOUSUA KOLMOSEEN tavoittelevan valmentajan alaisuuteen. HOMMA VAATISI SITOUTUMISTA ERILAILLA KUIN NELONEN?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #231 : 24.02.2008 klo 00:57:07 |
|
Olisiko "Ruskon" pojat koskaan valmiita INNOKKAAN NOUSUA KOLMOSEEN tavoittelevan valmentajan alaisuuteen. HOMMA VAATISI SITOUTUMISTA ERILAILLA KUIN NELONEN?
Taukkako se siellä kirjoittelee?? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 klo 01:04:49 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
Dico
Poissa
|
 |
Vastaus #232 : 24.02.2008 klo 01:11:07 |
|
Taukkako se siellä kirjoittelee??  Berner, oletko itse RP:n pelureita ja voisitko koskaan sitoutua tavoitteellisuuteen futaamiseen, kuten itse koutsina haluaisin vai hyydytkö ensimmäisiin treeneihin ?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #233 : 24.02.2008 klo 01:17:07 |
|
Berner, oletko itse RP:n pelureita ja voisitko koskaan sitoutua tavoitteellisuuteen futaamiseen, kuten itse koutsina haluaisin vai hyydytkö ensimmäisiin treeneihin ?
Eli Dico=Taukka.  Joukkue, jossa pelaan, on hyvin saman tyylinen kuin RP-67 ja tavoitteetkin samanlaisia. Ainoa poikkeus on se, että meiltä löytyy tällä hetkellä valmentaja (muukin kuin pelaajavalmentaja) ja Ruskolta taas ei (ainakaan tietääkseni). Itse sitoudun futikseen sen verran, että käyn tosissani treenaamassa ja pelaamassa, mutta en tosiaankaan tavoittele enää kuuta taivaalta. Ehkei sinunkaan pitäisi... : 
|
|
|
|
|
Dico
Poissa
|
 |
Vastaus #234 : 24.02.2008 klo 01:46:36 |
|
Dico=Taukka.  Dico ei ole Taukka kuka teistä edes tietää kenen lempinimi on ollut Dico, jota suuresti ihannoin pelitaidoiltaan ja hänen lempinimeään käytän tunnarinani.
|
|
|
|
|
Paatelainen
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 24.02.2008 klo 02:23:16 |
|
ja joukkuehenki on parempi kuin missään jengissä
Kaihlamon ja Hylkeen rakentavalle keskustelulle harjoitteluinnokkuudesta
|
|
|
|
|
Paatelainen
Poissa
|
 |
Vastaus #236 : 24.02.2008 klo 02:24:58 |
|
Jussi tulee katsomaan peliä ja "kartoittamaan" pelaajia.
Pakko on kyllä kysyä. Ilman paitaa, lapset mukana? Joe Weiderin opas mukana? Voi vitsi hei.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 klo 02:30:34 kirjoittanut Paatelainen »
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #237 : 24.02.2008 klo 10:10:29 |
|
kuka teistä edes tietää kenen lempinimi on ollut Dico, jota suuresti ihannoin pelitaidoiltaan ja hänen lempinimeään käytän tunnarinani.
Joo joo oot sä Pel(l)e!  Enkä tarkota nyt Hyljettä. Niin siis oliko sulla jotain meidän pelailua vastaan vai miksi aloit kirjoittelemaan tähän topicciin? Onhan se kiva et muutkin kirjoittelee tänne, mut jos ei tiedä mikä on joukkueen meininki ja mitkä ovat tavoitteet tulevina vuosina niin älä vaivaudu. Vai onko joku RP:n miehistöstä paukutellut henkseleitä Turun baareissa ja kehuskellut tulevan kauden menestyksestä tms? Ei sillä etteikö taas tähdättäisi nousuun! 
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #238 : 24.02.2008 klo 10:13:56 |
|
Dico ei ole Taukka
Morjens Taukka jr. 
|
|
|
|
|
Eri Didi
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 24.02.2008 klo 11:08:03 |
|
Mä en aatellu tulla tänään peliin, ku on vähä duunit rästissä... Toivottavasti nousu kolmoseen ei vaarannu tän mun sitoutumattomuuden johdosta 
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 24.02.2008 klo 11:13:50 |
|
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #241 : 24.02.2008 klo 11:54:53 |
|
Mä en aatellu tulla tänään peliin, ku on vähä duunit rästissä... Toivottavasti nousu kolmoseen ei vaarannu tän mun sitoutumattomuuden johdosta  "Hello Anders. How are you? Yeah, Im fine thanks. I've been going through these offers and I have to say blaablaablaa..." Sitoutumiselle 
|
|
|
|
|
Eri Didi
Poissa
|
 |
Vastaus #242 : 24.02.2008 klo 11:57:28 |
|
Ryyppyilloille :keskari: (tää erottaa nelosen kärkijoukkueet muista)
|
|
|
|
|
Henke
Poissa
Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry
|
 |
Vastaus #243 : 24.02.2008 klo 11:59:51 |
|
Mulla ei ole mitään siteitä Dicoon. Kysyin vaan että oletteko löytänyt koutsin, koska tiesin teidän semmoista etsivän (kuka nyt ei olis 200 kilometrin säteellä Ruskosta tiennyt). Sitten kun joku rääväsuu toistelee mun puheita, niin heti yhdistetään siihen. Ei ainakaan meitsillä ole minkäänlaisia angsteja Ruskon menestykseen tai menestymättömyyteen, kunhan vain olen kiinnostunut kotikylän fudisjoukkueesta.
|
|
|
|
|
Eri Didi
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 24.02.2008 klo 11:59:56 |
|
"Hello Anders. How are you? Yeah, Im fine thanks. I've been going through these offers and I have to say blaablaablaa..." Sitoutumiselle  Duunilla viittasin tässä yhteydessä kouluhommiin, et älä sotke hienoa miestä tähän juttuun!  Ja kuten kuvasta näkyy, niin hyvin etenee kirjoittelut, ku päivystän foorumilla...
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #245 : 24.02.2008 klo 16:12:56 |
|
Dico vois aloittaa siitä että opettelee lainaamaan niitä tekstejä. Ei tuollaista sekaista mössöä jaksa kukaan lukea. Kyseinen janari taitaa muuten kuulua Piikkiön junioreihin ja nyt katkerana tappiosta yrittää saada jotain keskustelua tyhjästä aikaan. Mulla on kaksi sanaa sulle: kiviä taskuun... Se siitä, sivullekirjoittanut ei ainakaan jaksa päätänsä vaivata enempää minkään keskenkasvuisen janarin tyhjänpäiväisiin jorinoihin... Paatelaiselle terkkuja: Joko menee 110 aidat alle 15 sekunnin? Liedon kaverit aivan hirmu iskussa tulevalla kesäkaudella... Tavoitteena ottaa piirimestaruuskisoissa aitajuoksusta vähintään kaksi mitalia... 
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #246 : 24.02.2008 klo 16:24:00 |
|
Inter/2 - FC RP-67 7-3  Ruskolaisten maalit: Aaltonen, Åge, Fröberg. Kupittaalla nähtiin todelliset maali-iloittelut ja lukuisia malliesimerkkejä kuinka EI pidä pulustaa. Inter oli ehkä hieman niskan päällä ja liikkuvammin jaloin liikenteellä koko ottelun ajan, mutta numerot venähtivät rumiksi vasta lopussa valitettavan tapaturman jälkeen, ruskolaiskapteeni Olli Turtan jätettyä kentän ensihoitajien avustuksella. Normaalissa taklaustilanteessa sattunut törmäys keskeytti pelin vartiksi, jonka jälkeisen kymmenminuttisen olivat ruskolaiset täysin pihalla ja Inter viimeisteli kolme (vai neljä?) helppoa lisämaalia. Tästä pelistä kumpikaan joukkue ei varmasti saanut kauheasti irti. Tai jos jotain, niin keskittymistä omiin suorituksiin voisi ehkä hieman lisätä. Vajamiehinen Seablues sunnuntaina: Koppanen; P.Aaltonen, Ojalehto, Turta, Välilä; Jokela, Mäki, Virtanen; T.Aaltonen, Alikoivisto, Wilkman. Penkiltä: Fröberg, Virta ja lainapelaajana A.Aaltonen. Toivottavasti kenenkään pelurin loukkaantumiset eivät olleet vakavia. 
|
|
|
|
|
Puyol
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 24.02.2008 klo 18:17:59 |
|
Kotona, hengissä, muistamattomana. Ylläolevaa katsellen ihan hyvä, että näin, ilmeisesti. 
|
|
|
|
|
tuplawee
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 24.02.2008 klo 18:29:03 |
|
hyvä homma ettei mitään vakavampaa sattunu. itse ainakin pelästyin. paska peli.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #249 : 24.02.2008 klo 18:50:13 |
|
Juu kiva kuulla, että mies on tolpillaan. Tsemppiä kaudelle!
Terv. Interisti
|
|
|
|
|
|
|
|