FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.01.2026 klo 14:28:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 67

Kirjoittaja Aihe: RP-67 'Seablues' 2008 - Peli vai makkara?  (Luettu 53130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #900 : 12.08.2008 klo 15:18:43

Mulla on lääkelaukku. Ilmestyn paikalle kuuden maissa, jos pärjäätte siihen asti ilman laukkua.

Pistäkää varmuuden vuoksi mun nimi pöytäkirjaan, niin jos ehdin tulemaan voin psyykata vastustajan huoltajaa vaihtopenkin läheisyydessä...
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #901 : 12.08.2008 klo 20:16:51

Pappe pyysi muistuttamaan, että Kaihlamolla, Djorkaeffilla ja Eri Didillä on Virkkarin valvontavuoro lauantaina klo 11.30-17.30. Avaimen nouto tutusti kirjastosta, joka kuulemma menee perjantaina melko aikaisin kiinni.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #902 : 12.08.2008 klo 20:58:05

30722-9054 on koodi valioliigan fantasyyn jos jotakuta kiinnostaa... ::)
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #903 : 15.08.2008 klo 10:06:11

29098-5362 on koodi toiseen fantasyyn.  Ylos
Eri Didi

Poissa Poissa

Vastaus #904 : 15.08.2008 klo 10:41:11

Pappe pyysi muistuttamaan, että Kaihlamolla, Djorkaeffilla ja Eri Didillä on Virkkarin valvontavuoro lauantaina klo 11.30-17.30. Avaimen nouto tutusti kirjastosta, joka kuulemma menee perjantaina melko aikaisin kiinni.

Nyt on sen verran särmä kolmikko valvomassa, että avain on haettu jo torstaina. Pappe voi työntää muistutuksensa poikittain i.e. ruskolaisittain anneliinsa.
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #905 : 15.08.2008 klo 13:25:55

Kaleville ja Annelille  Ylos Tuoppi
Eri Didi

Poissa Poissa

Vastaus #906 : 15.08.2008 klo 13:43:25

Annelille ja Kaleville  Tuoppi Ylos
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #907 : 15.08.2008 klo 13:44:33

Kanelille Ylos
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #908 : 17.08.2008 klo 15:05:58

Hei kanelit ja annelit ja muut makeat suupalat.
Päivän kysymys, peli vai makkara?

Tähän mennessä allekirjoittaneen tiedossa on poissaolijoita illan harjoituksista:
Nallipyssy
Pablo
Djorkaeff
Hylje
Dinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca

Vastaus #909 : 17.08.2008 klo 15:19:36

Tähän mennessä allekirjoittaneen tiedossa on poissaolijoita illan harjoituksista:
Djorkaeff

Syynä kenties PES-tappiot aamuyön tunteina ? :D
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #910 : 17.08.2008 klo 16:06:00

Nii, onkos reenit? Kertokaas fiksummat.

Eihän siel sit taas oo ketään. Junnut ja Kanu ellei se oo kännissä.
Joo-o.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 klo 16:39:29 kirjoittanut Mr. Johnson »
Kwanko

Poissa Poissa

Vastaus #911 : 17.08.2008 klo 18:27:20

Eihän siel sit taas oo ketään. Junnut ja Kanu ellei se oo kännissä.

Noh noh! >:( Krapulassa vain...
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #912 : 17.08.2008 klo 18:55:32

Noh noh! >:( Krapulassa vain...

:)

Voitais sit tästä lähtien sopia vaikka niin että reenit on peruttu ellei toisin mainita. Alkaa hiukkasen vituttaa toi Ruskolle ajelu toteemaan et jippii, 3 jannua paikallla.
 :keskari:
Kwanko

Poissa Poissa

Vastaus #913 : 18.08.2008 klo 19:51:02

Voitais sit tästä lähtien sopia vaikka niin että reenit on peruttu ellei toisin mainita. Alkaa hiukkasen vituttaa toi Ruskolle ajelu toteemaan et jippii, 3 jannua paikallla.

Samoilla linjoilla Blitin kanssa. Tää toiminta alkaa muistuttaa jo siltä kuuluisalta lopun alulta. Eilen oli joo vaan kolme jätkää treeneissä (+tietenkin junnut, jotka ovat muuten joukkueen aktiivisimmat treenaajat tällä hetkellä ???) Tilanne sarjassakaan ei mikään liian valoisa ole, joten nyt joka jätkä ottaa itteensä niskasta kiinni, ja hakee sen motivaation panostuksen takaisin tekemiseensä ja RP-toimintaan. Tämän hetkinen tie ei todellakaan vie muualle kuin vitosen hiekkakentille, mikä ei taatusti houkuta ketään, ei ainakaan mua!

Joten huomenna treeneihin tulee kaikki, joilla ei ole kunnon fyysistä vammaa (asennevamma todellakaan ei kelpaa syyksi!) Pidetään kunnon treenit pitkästä, pitkästä, pitkästä, pitkästä aikaa!! Ylos Eli huomiseen!
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #914 : 18.08.2008 klo 19:55:19

Kwanko puhuu asiaa!  Ylos

Mä ilmottaudun poissaolevaksi täksikin viikoksi. Uloke otsassa kasvaa kasvamistaan, kun jalasta ei ole futiksen peluuseen.  >:(  Alas
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #915 : 18.08.2008 klo 20:01:29

Samoilla linjoilla Blitin kanssa. Tää toiminta alkaa muistuttaa jo siltä kuuluisalta lopun alulta. Eilen oli joo vaan kolme jätkää treeneissä (+tietenkin junnut, jotka ovat muuten joukkueen aktiivisimmat treenaajat tällä hetkellä ?? ?) Tilanne sarjassakaan ei mikään liian valoisa ole, joten nyt joka jätkä ottaa itteensä niskasta kiinni, ja hakee sen motivaation panostuksen takaisin tekemiseensä ja RP-toimintaan. Tämän hetkinen tie ei todellakaan vie muualle kuin vitosen hiekkakentille, mikä ei taatusti houkuta ketään, ei ainakaan mua!

Joten huomenna treeneihin tulee kaikki, joilla ei ole kunnon fyysistä vammaa (asennevamma todellakaan ei kelpaa syyksi!) Pidetään kunnon treenit pitkästä, pitkästä, pitkästä, pitkästä aikaa!! :ylo s: Eli huomiseen!

Täyttä asiaa  Ylos

Itse teen huomenna paluun harjoituksiin, jos muu aikataulu sen sallii ja ehdin hankkimaan polvituen jostain. Tosin tulen vain lähinnä hengailemaan ja vähän juoksemaan  ::) Jos sitten vaikka ensi viikolla olisi kunnolla treenikunnossa   ::)
Dinho

Poissa Poissa

Vastaus #916 : 18.08.2008 klo 21:35:22

Itse teen huomenna paluun harjoituksiin, jos muu aikataulu sen sallii ja ehdin hankkimaan polvituen jostain. Tosin tulen vain lähinnä hengailemaan ja vähän juoksemaan  ::) Jos sitten vaikka ensi viikolla olisi kunnolla treenikunnossa 

:o Ylos
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #917 : 19.08.2008 klo 19:50:48

No niinhän siinä sitten kävi, että en kerinnyt ostamaan sitä tukea ja kiinteistövälittäjänkin kanssa meni niin kauan, että ei ollut mitään järkeä enää Ruskolle lähteä. No oliko treeneissä havaittavissa ryhtiliikettä? Toivottavasti, koska olisi ihan kiva ensi kaudellakin pelata nelosta Ruskolla.

Mistäs muuten mun kannattaa se polvituki käydä ostamassa? Ja paljonko sellaiset kunnon massiiviset tuet maksavat? Tietääkö kukaan?
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #918 : 19.08.2008 klo 20:42:37

No niinhän siinä sitten kävi, että en kerinnyt ostamaan sitä tukea ja kiinteistövälittäjänkin kanssa meni niin kauan, että ei ollut mitään järkeä enää Ruskolle lähteä. No oliko treeneissä havaittavissa ryhtiliikettä? Toivottavasti, koska olisi ihan kiva ensi kaudellakin pelata nelosta Ruskolla.

Mistäs muuten mun kannattaa se polvituki käydä ostamassa? Ja paljonko sellaiset kunnon massiiviset tuet maksavat? Tietääkö kukaan?
Sieltä teidän hovihankkijalta saa kunnon McDavidin tukia. Kunnon nivelillisissä tuissa on hintaa n. 75€->. Saat toki seurahinnalla sieltä, kunhan vain mainitset asiasta myyjälle.
Dinho

Poissa Poissa

Vastaus #919 : 19.08.2008 klo 21:55:54

Ja mää nii orotin sua Kaihlamo. Aattelin yllättää sut, mut et sit tullukkaa. :(
No, oli se Rengin kanssakin iha kivaa neppailla. Ens kerral sit. :)
Ihq!!
Hylje

Poissa Poissa

Vastaus #920 : 20.08.2008 klo 08:53:04

Hei hulttiot.
Tuossa taannoin tuli vähän juteltua siitä, että onko tuo la-salivuoro talveksi paras mahdollinen.
No, nyt olisi mahdollista vaihtaa treenivuoro PERJANTAILLE 18.30 - 20.00, mikä voisi olla ainakin allekirjoittaneen mielestä aika jees.
Näin vältyttäisiin krapulahöntsiltä ymjne.
Pistäkäähän mielipiteitänne piakkoin, niin voidaan se yrittää napata.
Muuten salivuorot ovat tutusti ti 21-22 ja la 14-15.30 R-Talolla.
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #921 : 20.08.2008 klo 08:57:49

Kännissä vai kankkusessa, kas siinä pulma.
Mulle ihan sama. Tod.näk en oo maisemissa kumminkaan.
juntusen miika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues

Vastaus #922 : 20.08.2008 klo 10:39:24

Ei se mun puolesta mahdoton ajatus ole.Pienoinen ongelma voi olla vaan siinä,että jos voidaan vielä pelata matseja Ruskolla,niin turnausten järjestäminen ei välttämättä ole helppoa.Nyt varmaankin moni liputtaa vuoron puolesta,mut onko todellisuus sitä,että näitä vuoroja jää väliin,kun on kiire sopalle,joka näkyisi krapulahöntsänä seuraavana päivänä?
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #923 : 20.08.2008 klo 12:05:55

Mä kallistun ton perjantain puoleen, jos tähän mielipiteitä kaivataan.

Muistutuksena, että viimeinen virkkarin valvonta on sunnuntaina 11.30-17.30. Listan mukaan vuorossa ovat Välilä, Salama & Virtanen. Virtanen taisi oman nakkinsa jo suorittaa.. Kai Tuukka kantaa oman vastuunsa..
Puyol

Poissa Poissa

Vastaus #924 : 20.08.2008 klo 12:18:23

Muistutuksena, että viimeinen virkkarin valvonta on sunnuntaina 11.30-17.30. Listan mukaan vuorossa ovat Välilä, Salama & Virtanen. Virtanen taisi oman nakkinsa jo suorittaa.. Kai Tuukka kantaa oman vastuunsa..

Niin mä vaihdoin Virtasen kanssa vuoroa, kun mikään muu ei sopinut. Täytynee varmaan soitella pojille, miten tehdään, Salaman forumin lukemisesta ei mitään varmaa voi sanoa, Tuukka tosin lienee poissuljettu? Korjaa, jos olen väärässä.

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 67

Siirry: