Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #925 : 20.08.2008 klo 13:58:58 |
|
Ei se mun puolesta mahdoton ajatus ole.Pienoinen ongelma voi olla vaan siinä,että jos voidaan vielä pelata matseja Ruskolla,niin turnausten järjestäminen ei välttämättä ole helppoa.Nyt varmaankin moni liputtaa vuoron puolesta,mut onko todellisuus sitä,että näitä vuoroja jää väliin,kun on kiire sopalle,joka näkyisi krapulahöntsänä seuraavana päivänä?
Itse asiassa yksi motiivi tähän siirtoon olisi se, että viikonloppuun tulisi yksi kunnollinen dokauspäivä (eli LA), jonka voisi sitten aloittaa rauhassa eikä tarvitsisi treeneistä kiirehtiä hirveää vauhtia katsomaan Fulhamin ja Stoken välistä klassikkoa...  Toki tuo turnausjuttu on erikseen, mutta silloinkin kun meillä on turnauksia, niin me ollaan muutenkin muiden joukkueiden vuorojen päällä. Ja miten on, pelataanko kakkosessa pari peliä kerralla vai ainoastaan yksi? Muistelen, että tällaisestakin on joskus jotain huhuiltu... Täytyypä tarkastaa pari futsal-topicia... e: Eli tosiaan, kakkosessa ottelut pelataan yksittäisinä ja 2x20 tehokasta peliaikaa. Eli 18 matsia. Jolloin tuo perjantai sopisi pelipäiväksi aivan yhtä hyvin kuin lauantai. Mikäli nyt edes saadaan kotipelejä Saitsev Coliseumilla pelata. Ilmoitelkaahan mitä mieltä olette, niin voin ilmotella Kontkaselle vuoron mahdollisesta siirtämisestä. Siirretään vuoro perjantaille: JAA:Hylje Nallipyssy Juntunen (?) Djorkaeff Kaihlamo Dinho Tuplawee Kwanko Murdoc EI:POiSSA:Mr. Johnson Benicio del Toro ("Vi**u mä sinne perjantaina tuu. Enkä sit vi**u ainakaan lauantaina. Vi**u pelataan vi**u jo. Vi**u." RASKAANA:Pablo KUVAUKSISSA:Saska
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2008 klo 08:03:26 kirjoittanut Hylje »
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #926 : 20.08.2008 klo 15:58:20 |
|
Jaa
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #927 : 20.08.2008 klo 16:00:15 |
|
Jaa jaa!
|
|
|
|
|
tuplawee
Poissa
|
 |
Vastaus #928 : 20.08.2008 klo 16:10:34 |
|
sopii.
|
|
|
|
|
Djorkaeff
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #929 : 20.08.2008 klo 16:18:10 |
|
 Jau Jau 
|
|
|
|
|
Kwanko
Poissa
|
 |
Vastaus #930 : 20.08.2008 klo 17:19:10 |
|
Bien, bien!!  Tosin talvisin tuo perjantaipäivä on mulla se varsinainen krapulapäivä...
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #931 : 20.08.2008 klo 19:02:18 |
|
Bien, bien!!  Tosin talvisin tuo perjantaipäivä on mulla se varsinainen krapulapäivä... Ai sekin...
|
|
|
|
|
Murdoc
Poissa
|
 |
Vastaus #932 : 21.08.2008 klo 07:36:09 |
|
Jaa jaa täältäkin!
|
|
|
|
|
Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #933 : 21.08.2008 klo 08:25:49 |
|
Jaa, mites tän päivän treenit?
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #934 : 21.08.2008 klo 10:17:04 |
|
Jaa, mites tän päivän treenit?
Jos oikein ymmärsin ni ei o. Huome peli sit.
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #935 : 21.08.2008 klo 10:20:31 |
|
Nyt ei vastaanoteta enää uusia jaa/ei/poissa -ilmoituksia salivuorosta,sillä lauantain salivuoro on nyt vaihdettu perjantaille klo 18.30-20.Eikun katseet huomiseen...
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #936 : 21.08.2008 klo 13:14:49 |
|
Eikö kermaperseet voi treenata peliä edeltävänä päivänä, häh?
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #937 : 21.08.2008 klo 14:29:37 |
|
Ihan hyvä kysymys.Nyt on vaan jotenkin muuttunut tavaksi peruuttaa sekä päivän peliä edeltävät että mahdollisesti seuraavat treenit -> jalat jumissa peliin tai sen jälkeen.En tarkoita,että oisin itsekään kaikkiin pidettäviin treeneihin ehtinyt,mutta tänään olis ollut hyvä pitää treenit huomista varten.Ei siellä itsestään kaikkea mahdollista tarvii runnoa irti. : 
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #938 : 21.08.2008 klo 15:03:18 |
|
Eikös tässä nyt ollut taustalla se, että treenit olis ollut su ja ti +pe peli, koska su-ti-to-pe tahti olisi ollut vähän nihkeä.
..
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #939 : 21.08.2008 klo 15:09:34 |
|
Eikös tässä nyt ollut taustalla se, että treenit olis ollut su ja ti +pe peli, koska su-ti-to-pe tahti olisi ollut vähän nihkeä.
..
: Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska treenataan seuraavaksi?  Joko ensi sunnuntaina olisi vähemmän nihkeätä?
|
|
|
|
|
tuplawee
Poissa
|
 |
Vastaus #940 : 21.08.2008 klo 15:16:57 |
|
Mun mielest meidän tahti ei nyt niin kova ole (lukuunottamatta paria härkäviikkoa) et tarttis alkaa paikkoja säästelee. Toinen kysymys on tietty et riittääks motivaatio käydä monta kertaa viikossa potkimassa sitä palloa. Eli mun mielestä peliä edeltäviä treeenejä ei tarvii peruu ainakaan vedoten parempaan pelikuntoon. Yleisesti ottaen meidän treenit ei edes oo niin kauhean rankkoja...
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #941 : 21.08.2008 klo 15:45:01 |
|
: Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska treenataan seuraavaksi?  Joko ensi sunnuntaina olisi vähemmän nihkeätä? Ihan sama mulle. Mutta mun mielestä neljä tapahtumaa viikossa on paljon. Mennäänkö Su-Ti? Ti-To? Su-To? Perjantaina on taas peli, jolloin Su-Ti-To on taas ehkä liikaa. Eikä tässä nyt ole kyse siitä etteikö jengi jaksaisi treenata, vaan ihan siitä motivaatiosta, joka on välillä (=lähes aina nykyään) aika heikko jopa 2 kertaa viikossa treenaamiseen.
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #942 : 21.08.2008 klo 18:51:19 |
|
Tällä kaudella ei muistaakseni ole ollut neljää tapahtumaa/vko kertaakaan.Jos on sattunut kaks peliä viikkoon,on treenit jätetty väliin.Esim.viime viikko: peli oli tiistaina ja torstain sekä lopulta sunnuntain treenitkin passattiin.Jos pelataan kerran viikossa ja harjoitellaan satunnaisesti joku viikko jos siltä tuntuu,niin kyllä se näkyy myös taulukon puolella.Toki treenejä on turha pitää,jos siellä on pari "omaa" ja kolme junnua.Tiistain treeneissä oli hyvä meininki,näitä lisää.
Tilanne on sikälikin hankala,että tällä tahdilla voi olla vaikeaa perustella miksi tarvitaan kolme koko kentän vuoroa (sunnuntai puolikas) treenejä varten,jos joka toiset jätetään väliin?Nythän joku junnusakki oli siirtäny matsin hiekalle meiän takia,ja siitä tulee kyllä runtua meille päin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2008 klo 18:53:45 kirjoittanut juntusen miika »
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #943 : 21.08.2008 klo 19:31:46 |
|
Tällä kaudella ei muistaakseni ole ollut neljää tapahtumaa/vko kertaakaan.Jos on sattunut kaks peliä viikkoon,on treenit jätetty väliin.Esim.viime viikko: peli oli tiistaina ja torstain sekä lopulta sunnuntain treenitkin passattiin.Jos pelataan kerran viikossa ja harjoitellaan satunnaisesti joku viikko jos siltä tuntuu,niin kyllä se näkyy myös taulukon puolella.Toki treenejä on turha pitää,jos siellä on pari "omaa" ja kolme junnua.Tiistain treeneissä oli hyvä meininki,näitä lisää.
Tilanne on sikälikin hankala,että tällä tahdilla voi olla vaikeaa perustella miksi tarvitaan kolme koko kentän vuoroa (sunnuntai puolikas) treenejä varten,jos joka toiset jätetään väliin?Nythän joku junnusakki oli siirtäny matsin hiekalle meiän takia,ja siitä tulee kyllä runtua meille päin...
Joo, en usko että on ollut neljää tapahtumaa/viikko kertaakaan ja hyvä mun mielestä niin. Selvennykseksi viikko = 7 päivää kestävä jakso, ei kalenteri viikko. Meillä oli pelit 6., 9. ja 12. päivä, joten mun mielestä olisi ollut ihan turhaa pitää treenit torstaina. Sunnuntaina olisi ollut treenit ja ilmoitin omasta poissaolostani foorumille. Se, jos muita ei sinne ole tulossa niin paska homma. Lieto-pelin jälkeen on tasan viikko KaaRe-peliin, sen jälkeen taas viikko, mutta sitten onkin taas neljä peliä 11.päivässä. Siinä ei taas kauheasti treenata. Kevätkierroksella oli kertaalleen 4 peliä/10 päivää, näistä tuli pisteitä 0. Olisiko niistä tullut pisteitä treenaamalla enemmän? Tuskin. Tietysti tilanne on hankala, kun ollaan kolme vuoroa pyydetty, mutta tähän sisältyy mun mielestä se oletus, että meillä on kolme tapahtumaa viikossa (=kahet treenit + peli.) Otteluohjelma on aivan perseestä tänä vuonna ja noita härkäviikkoja on perkeleesti, joten on mun mielestä ihan selvä, että treenejä jää väliin. Paska homma, että siitä sitten junnut kärsivät... Noh, siellä hiekalla niitä pelaajia on ennenkin tehty. 
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #944 : 21.08.2008 klo 19:54:34 |
|
Ai että satunnaisesti neljä tapahtumaa viikossa on liikaa :  Toisaalta tää treenaamisesta puhuminen on turhaa niin kauan kun osalla pelaajista asenne ja sitoutuminen ei riitä edes yhden viikottaisen tapahtuman (pelin) kunnialla hoitamiseen. Toivottavasti huomenna ei tarvitse katsella yhtään asennevammaista pelaajaa kentällä. Itse tulen sunnuntaina treeneihin kokeilemaan, miltä juokseminen ja pallonkäsittely tuntuu ja toivon, että tiistain ja torstain treenit pidetään myös. Maanantaina viimeinen fysioterapia, jolloin saan todennäköisesti luvan aloittaa treenaamisen. Ja mitä enemmän treenejä pidetään niin sitä nopeammin olen pelikunnossa. Mutta jos mennään vanhalla treenitahdilla niin voin unohtaa tällä kaudella pelaamisen...
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #945 : 21.08.2008 klo 20:22:15 |
|
Itse tulen sunnuntaina treeneihin kokeilemaan, miltä juokseminen ja pallonkäsittely tuntuu ja toivon, että tiistain ja torstain treenit pidetään myös.
Smaa!
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #946 : 21.08.2008 klo 20:49:14 |
|
Ai että satunnaisesti neljä tapahtumaa viikossa on liikaa :  Toisaalta tää treenaamisesta puhuminen on turhaa niin kauan kun osalla pelaajista asenne ja sitoutuminen ei riitä edes yhden viikottaisen tapahtuman (pelin) kunnialla hoitamiseen. Toivottavasti huomenna ei tarvitse katsella yhtään asennevammaista pelaajaa kentällä. Meillä on kauden aikana 24 peliä, 16 viikon aikana (Meidän kausi on muuten pari viikkoa lyhempi kuin muilla...). Eli 1,5 peliä per viikko. Se on aika kova tahti, varsinkin kun puoli joukkuetta on ollut sairaslomalla ja osa käy töissä iltaisin. Ensi kaudeksi pitäisi saada 10 uutta pelaajaa, jotta selvitään kunnialla. Ja ehkä jopa koutsi. :  Toivottavasti Kaihlamo ja Dinho liittyvät pian treenivahvuuteen.
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #947 : 21.08.2008 klo 20:50:25 |
|
Ugh. Voi perkele tätä foorumia. Tuleeks muille tätä? "Viime viestistäsi on vähemmän kuin 30 sekuntia. Ole hyvä ja odota hetki." Ihan sama onko pistäny viestiä viimeks viikko sit tai tunti sit, tota tulee koko ajan.
Semmonen 3-4 tapahtumaa viikossa on ainakin meikäläiselle ihan jees mutta IMO vois pitää sovituista asioista kiinni. Eli jos sovitaan että reenit on ni ne kans on, jos sovitaan ettei oo ni ei kans ole. Korjatkaa jos olen väärässä mut Tuwe pelin jälkeen sovittiin että reenit on sunnuntaina? 4 jannua tais ilmottaa poissaolostaan ja meit oli lopulta 3 pelipaikalla. Eikai se rinki nyt ihan näin pieni sentään ole? Jokanen vois sit ilmottaa vastasuudessa tänne tai jollekin joukkueen isoista herroista ettei pääse tulemaan reeneihin hyvissä ajoin jolloin sit vähintään tänne vois isot herrat ilmottaa jos reenit on peruttu. Itteä ainaki hiukkasen kyrpii kun järjestelee hommat niin et pääsee sopivasti tulee reeneihin ja sit siel on 3 minuuttia ennen reenien alkua yks jannu istumassa kopissa rapsuttelemas pallejaan.
Hah, no nyt tää foorumi pistelee parastaan. "Sinä lähetit jo tämän viestin! Olet varmaan vahingossa tuplaklikannut tai yrittänyt päivittää."
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #948 : 21.08.2008 klo 21:40:47 |
|
Sitoutuminen, sitoutuminen, sitoutuminen... Se on yllättävää miten vaikeata aikuisilla miehillä voi olla tälläisten asioiden kanssa. Vaikkei tämä olekaan se maailman tärkein asia, vaan pelkkä harrastus, niin silti itse ainakin pyrin järjestämään asiat niin, että treenit on pysyvä asia kalenterissa ja muut asiat hoidetaan muina päivinä tai ennen treenejä. Monella vaan taitaa tärkeysjärjestys mennä niin, että jos muilta asioilta aikaa joskus jää niin sitten voidaan tulla vasta treeneihin... Näin se vaan menee... Ruskollakin pitäisi olla ulkopuolelta tuleva valmentaja, joka treenaamisen ja pelitaitojen perusteella päättäisi peluutuksesta, niin ehkä silloin treeniaktiivisuus ja tekeminen treeneissä saataisiin kohoamaan edes tyydyttäväksi. Mutta minkäs teet kun ei näytä ulkopuolisia asia kiinnostavan ja "ruskolaiset valmentajat" alkavat olemaan nähty... Tosin todettakoon, että vuosien saatossa ollaan tässäkin asiassa edistytty jonkin verran. Se tekeminen itse siellä treeneissä ei kylläkään ole oikeastaan miksikään muuttunut, mutta keskimäärin treeneissä väkeä on ollut parina viime vuotena enemmän kuin sitä ennen. Taitaa vaan siinäkin suurimpana syynä olla KHT:n valmistuminen :  . Ikävä kyllä vanha viidakon sananlasku; "Niin pelaat kuin treenaat", pitää tämän kauden perusteella todistetusti paikkansa. Totta, että loukkaantumisia on ollut paljon, mutta ei se selitä siltikään joukkueen heikkoja esityksiä kokonaan. Kyllä terveiden kaverien pitäisi tälläisissä tilanteissa nostaa sen verran päätään ja pelata kovalla asenteella ja taistella joka pallosta loppuun asti. Näin ei todellakaan ole nähdyn perusteella tapahtunut... Ja enkä nyt todellakaan tarkoita, että näin olisi kaikkien kohdalla...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2008 klo 22:01:47 kirjoittanut Kaihlamo »
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #949 : 21.08.2008 klo 22:00:51 |
|
Ja ehkä jopa koutsi. :  Taukka ois muuten vapaa, sai fudut alkuviikosta... 
|
|
|
|
|
|
|
|