FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.07.2025 klo 14:20:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Olen mukana:
FF2 futisturnauksessa (pelaaja/katsoja) - 76 (48.7%)
Lentopallo-ottelussa - 30 (19.2%)
Molemmissa - 50 (32.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 155

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 24

Kirjoittaja Aihe: JÄLKIPELIT: FF2 jalkapalloturnaus ja Suomi-Bulgaria lentopallo 05.07 Tre  (Luettu 28532 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #225 : 27.02.2008 klo 23:49:49

Sain houkuteltua kaverinkin mukaan Ylos Voi olla että lentopallo jää väliin mutta muussa oheistoiminnassa mukana kyllä, tarkoitushan ilmeisesti on että forumin naisten Unelmacuppijoukkue osallistuu turnaukseen ???
En tiedä oliko se teidän tyttöjen joukkueen osallistuminen joku vitsi, mutta tällä hetkellä teitä ei ole listalla, kun se vaikutti niin epämääräiseltä. Jos teillä on oikeasti tulossa joukkueellinen pelaajia niin luultavasti siinä tapauksessa teidät heitetään, vaikka villillä kortilla mukaan.
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #226 : 27.02.2008 klo 23:51:15

En tiedä oliko se teidän tyttöjen joukkueen osallistuminen joku vitsi, mutta tällä hetkellä teitä ei ole listalla, kun se vaikutti niin epämääräiseltä. Jos teillä on oikeasti tulossa joukkueellinen pelaajia niin luultavasti siinä tapauksessa teidät heitetään, vaikka villillä kortilla mukaan.

Waikun ja HJ:n fyysiselle preesensille jo etukäteen pelonsekainen Ylos
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #227 : 27.02.2008 klo 23:59:03

Juu en tiedä minäkään ::) Jos muut haluaa osallistua niin toki mukana mutta jos ei niin nestetankkaus katsomon puolella luonnistuu kyllä myös 8) Olin kyllä alunperinkin ajatellut Tampereen reissun enemmän kesäloma-rentoutusreisuna, kyllä niitä olemattomia jalkapallotaitoja ehtii siellä Unelmacupissakin esitellä ::)
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #228 : 28.02.2008 klo 00:33:21

Tajusinpa tuossa juuri, että turnausta seuraavana päivänä on vitosdivarin Nokian derby, joten brenkutteluista voinee vain haaveilla.  >:(

Ellen sitten hoida vaivihkaa jostain pelikieltoa...  ::)
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 28.02.2008 klo 00:37:33

j Muistaakseni euroflex on hankkimassa jotain alennusta vielä nimeltämainitsemattomaan yöpymispaikkaan, mutta euroflex saa tulla itse kertomaan siitä lisää, koska majoitusasiat eivät kuulu minun toimenkuvaan.

Totuus on,että nuo Omenahotellin,Hotelli Villen yms hinnat ovat jo niin minimissään että mitään tarjouspyyntöä ei kannata edes pyytää. Jokaisella tuntuu olevan oma suosikkipaikka. Toki siellä Haapalinnassa on se 28 euron vakio ryhmähinta josta aikaisemmin topicissa jo mainitsin.

Mutta paras varmaan että jokainen porukka/tiimi/suihkuttelijat valitsevat omat majoituspaikat.  Omppuun varmaan suurin osa päätyy  :)
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #230 : 28.02.2008 klo 01:51:01

Tajusinpa tuossa juuri, että turnausta seuraavana päivänä on vitosdivarin Nokian derby, joten brenkutteluista voinee vain haaveilla.  >:(
Itse olen ainakin laittamassa 5. ja 6. heinäkuuta esteellisiksi, ettei ole juuri tämänkaltaisia ongelmia. :D
stjames

Poissa Poissa

Vastaus #231 : 28.02.2008 klo 16:12:02

mukana ainakin oheistoiminnassa  Tuoppi  Ylos
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #232 : 28.02.2008 klo 16:21:14

Itse olen ainakin laittamassa 5. ja 6. heinäkuuta esteellisiksi, ettei ole juuri tämänkaltaisia ongelmia. :D

Pelikielto hommattu jo tässä vaiheessa kautta ainakin täällä :D
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.

Vastaus #233 : 28.02.2008 klo 16:35:32

Omenahotellista huone varattu ja maksettu. Ylos
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #234 : 28.02.2008 klo 17:02:43

Mistähän hotellista mahdollisesti löytyisi forumisti seuraa esim. jakaan kahden hengen huoneen tai muuten vain hotelli jossa ois paljon forumisteja?

ps. kuva ois kiva  Ylos
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #235 : 28.02.2008 klo 17:13:43

Kuka on tämä maksun saaja? Pyytäisin kyseistä henkilöä ottamaan minuun täällä yhteyttä sillä nimeni on näyttänyt olevan aika kauan jo listassa mutta maksoin vasta juuri lippuni. Eli kysymykseni on että en kai ole nyt maksanut jo kaksi kertaa? En ainakaan muista maksaneeni lippuani kuin vain tämä kerran.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #236 : 28.02.2008 klo 17:18:53

Kuka on tämä maksun saaja? Pyytäisin kyseistä henkilöä ottamaan minuun täällä yhteyttä sillä nimeni on näyttänyt olevan aika kauan jo listassa mutta maksoin vasta juuri lippuni. Eli kysymykseni on että en kai ole nyt maksanut jo kaksi kertaa? En ainakaan muista maksaneeni lippuani kuin vain tämä kerran.
Porthos taitaa laittaa noita nimiä listaan sitä mukaa kun tulee ilmoittautumisia, ei maksuja.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #237 : 28.02.2008 klo 18:06:29

Onkos niistä kenttämaksuista kuulunut mitään? Ja muusta turnauspuoleen liittyvästä.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 klo 18:09:02 kirjoittanut Siperia »
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #238 : 28.02.2008 klo 20:53:32

Onkos niistä kenttämaksuista kuulunut mitään? Ja muusta turnauspuoleen liittyvästä.

10e tunti
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 28.02.2008 klo 21:15:12

10e tunti
Joo,mut miten jaetaan osallistuvien kesken?
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #240 : 28.02.2008 klo 21:16:15

Mä en maksa mitää
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, MyPa, Liverpool

Vastaus #241 : 28.02.2008 klo 21:22:53

Menisköhän kaavalla: Pelatut tunnit*10e/Osallistujien määrä=

Lähinnä epäselvää on täytyykö pussikaljoittelijoiden maksaa kenttämaksua? Vai peritäänkö se vain pelaajilta?

S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #242 : 28.02.2008 klo 21:27:00

Pitäkäähän tuo 1kpl lippuja tallessa, maksan ensi liksasta.  8)
mawerick41

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #243 : 28.02.2008 klo 21:56:34

Menisköhän kaavalla: Pelatut tunnit*10e/Osallistujien määrä=

Lähinnä epäselvää on täytyykö pussikaljoittelijoiden maksaa kenttämaksua? Vai peritäänkö se vain pelaajilta?

Eiköhän se olis fixua jos kaikki tapahtumaan osallistuvat maksaisivat nimellisen osallistumismaksun, esim. avausviestissä on jo 40 nimeä (lisää tulee varmasti  :) ), kaikki jos antaa 2 egee = 80 oohhia eli 8 tuntia peliaikaa  ???
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 28.02.2008 klo 22:01:13

Eiköhän se olis fixua jos kaikki tapahtumaan osallistuvat maksaisivat nimellisen osallistumismaksun, esim. avausviestissä on jo 40 nimeä (lisää tulee varmasti  :) ), kaikki jos antaa 2 egee = 80 oohhia eli 8 tuntia peliaikaa  ???

Juurikin näin. Itse maksan mielelläni maksun, vaikken pelaisikaan. Ja tuossa avausviestissä on vaan lentopallo-matsiin osallistujat, futisturnaukseen osallistujien määrä on paljon suurempi.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #245 : 28.02.2008 klo 22:19:10

Juurikin näin. Itse maksan mielelläni maksun, vaikken pelaisikaan. Ja tuossa avausviestissä on vaan lentopallo-matsiin osallistujat, futisturnaukseen osallistujien määrä on paljon suurempi.
Paitsi että osa lentispeliin tulijoista ei varmaankaan tule futisturnaukseen. En tiedä paljonko noita on, mutta lentopallistilistalla on ainakin oma HH ja sen frendi, jotka tuskin ovat kiinnostuneita seuraamaan foorumistien höntsäilyä ja kuuntelemaan päätä patteriin -huutoja. ::)
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 28.02.2008 klo 22:31:28

Paitsi että osa lentispeliin tulijoista ei varmaankaan tule futisturnaukseen. En tiedä paljonko noita on, mutta lentopallistilistalla on ainakin oma HH ja sen frendi, jotka tuskin ovat kiinnostuneita seuraamaan foorumistien höntsäilyä ja kuuntelemaan päätä patteriin -huutoja. ::)

Varmasti näitä löytyy muitakin, mut kuitenkin luulisin et futisturnaukseen osallistujien määrä on suurempi, kuin lentis-matsiin. Ehkä heidän olisi syytä tulla totuttelemaan foorumistien juttuihin futisturnaukseen, sillä juttujen taso ei ainakaan parane, kun jengi alkaa olemaan enemmän brenkuissa lentiksen aikaan...  :D Tuoppi
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 28.02.2008 klo 22:46:27

Mieluiten niin että nuo maksut maksettaisiin etukäteen. Vaikka taas tilisiirrolla tai jtn.
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #248 : 29.02.2008 klo 06:41:28

Juurikin näin. Itse maksan mielelläni maksun, vaikken pelaisikaan.

SMAM, toki katsojienkin taloudellinen tuki on tärkeässä roolissa noin ihan yleisestikkin urheilutapahtumia järjestettäessä. Ei tuonne kait mitään virallista lipunmyyntiä voi (eikä varmaan halutakkaan) toteuttaa, mutta uskoisin, että vapaaehtoisuuteen pohjautuvalla "keräyksellä" moni on valmis noihin kuluihin osallistumaan.

Itse ainakin olen todellakin valmis maksamaan, jotta pääsen olutpullo kädessä antamaan asiantuntija ohjeita kentän laidalta siellä hikipäissää höntsääville forumisteille  Ylos Tuoppi
Luis Garcia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 4-4-2

Vastaus #249 : 29.02.2008 klo 08:17:18

Maksu tulee myös täältä, vaikka en pelaisikaan. Toivottavasti kuitenkin edes vähän saisi pelailtua :)

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 24

Siirry: