John Eskobar
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #75 : 12.02.2008 klo 00:10:10 |
|
Kukaan ei ole tunnustanut omistavansa fc kooteepeen fanitavaraa. 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #76 : 12.02.2008 klo 00:22:00 |
|
Kukaan ei ole tunnustanut omistavansa fc kooteepeen fanitavaraa.  Ymmärrän tämän täysin.
|
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
 |
Vastaus #77 : 12.02.2008 klo 00:22:40 |
|
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #78 : 12.02.2008 klo 08:20:11 |
|
Vai eikö kukaan ole omaksunut FC KooTeePeen tuotteita. Minulla niitä on ja lisää on tulossa. Liljeqvistin paita ja shortsit sekä kaulahuivi. Myöhemmin on tulossa ja paljonkin. Kerron tulevat, kun ne ovat minun hallussani. Ylihuomenna torstaina minä saan lähetyksen Kingeiltä Kuopiosta. Eilen tein tilauksen TPlle Seinäjoelle. Tämän käyn hakemassa kesäkuussa samalla matkalla, kun käyn Jarolla.
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #79 : 12.02.2008 klo 22:03:40 |
|
Kaapista löytyi vielä Törnävän Pallon viiri sekä iso viiri FC YPAlta.
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #80 : 14.02.2008 klo 09:02:42 |
|
Aikaisemmin mainitsemaani RoPSin pipoon tarkennus, koska RoPSilla on ainakin 2 erilaista pipoa. Minun piponi on sini-valko ruudullinen. Kaapistani löytyi Ruotsin Maajoukkueen virallinen verkkari. Väriltään se on keltainen Adidas-merkkinen. Selässä sininen teksti SVERIGE. Olen tämän ostanut Tukholmassa ja se oli ainoa kappale tekstin kanssa.
|
|
|
|
|
Kuningas#10
Poissa
Suosikkijoukkue: KyPS
|
 |
Vastaus #81 : 19.02.2008 klo 00:16:12 |
|
Itselläni ei ole oikeastaan, kun Myllykosken Pallon käyttämätön UCL-karsinta-paita vuodelta 06 ja sekin vain sen takia, kun tuli se kolmella viestillä voitettua urheilu-chatistä "  " Myös maajoukkueen viime karsinnoissa käyttämä pelipaita löytyy. TPS:n paita olisi tarkoitus ostaa lähitulevaisuudessa
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 klo 00:17:23 kirjoittanut Kuningas#10 »
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #82 : 19.02.2008 klo 00:31:47 |
|
Muutama TamUn huivi löytyy, joita käytän peleissä sekä joskus kenttien ulkopuolella. Yksi liian iso paita, viiri, avaimenperä ja jääkaappimagneetti myös. Miinusta surkeasta naistenvaatevalikoimasta ja siitä että osa vaatteista on yksinkertaisesti todella rumia. (Esim. mestaruuspaita) Mikset osta sopivan kokoista pelipaitaa? Mielestäni tyylikäs tuo TamU:n pelipaita mitä myyvät. Niin ja en ole tyytyväinen TamU:n tuotteisiin. Sekä omistan ja käytän huivia/paitaa julkisesti jatkuvasti
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #83 : 19.02.2008 klo 08:18:24 |
|
Nimimerkki "_rokille:" Kyllä kannattaa käyttää julkisesti paitoja ja huiveja. Olen itse samalla linjalla. Itse käytän huiveja, pipoja, collareita, verkkareita, lippiksiä ja tietysti kokonaisia alkuperäisiä pelipukuja. Kaikkien rohkeus ei vain näytä riittävän tähän. En tiedä miksi. Viime viikolla sain kuopiolaisen Kingsin maalivahdin paidan v. 2007, josta on kuva toisaalla, sekä tuulipuvun. RoPSilta on lähetys jo postissa tulossa. Lisäksi aion hankkia Pohjanmaan ruotsinkielisiksi rekisteröityjen seurojen pelipuvut. Osa kokoelmasta on jo käytössäni, mutta täydentyy koko ajan varsinkin alemmilla sarjatasoilla pelaavilta seuroilta. Tämä on erittäin mielenkiintoinen haaste ja vaatii jatkuvaa aktiivisuutta.
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #84 : 19.02.2008 klo 11:08:05 |
|
Mikset osta sopivan kokoista pelipaitaa? Mielestäni tyylikäs tuo TamU:n pelipaita mitä myyvät.
Niin ja en ole tyytyväinen TamU:n tuotteisiin. Sekä omistan ja käytän huivia/paitaa julkisesti jatkuvasti
Aika rumia kyllä ovat. Tulee mieleen 90-luvun alkupuolen fanituotteet. Mestaruushuivi on kuitenkin ihan hieno.  Itse käytän joskus IFK:n T-paitaa ja matseissa sitten GMM huivia ja (kun on viileä sää) hupparia.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #85 : 19.02.2008 klo 13:20:24 |
|
Aika rumia kyllä ovat. Tulee mieleen 90-luvun alkupuolen fanituotteet. Mestaruushuivi on kuitenkin ihan hieno.  Itse käytän joskus IFK:n T-paitaa ja matseissa sitten GMM huivia ja (kun on viileä sää) hupparia. Pelipaita on todella siisti: edestä:  takaa: 
|
|
|
|
|
fertsi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #86 : 21.02.2008 klo 18:33:29 |
|
takaa:  Kuvalle toki 
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #87 : 21.02.2008 klo 21:15:45 |
|
Eilen ja tänään on tullut tavaraa urakalla. Eilen tuli RoPSilta Adidas-pusero, joka oli mielestäni melko mitäänsanomaton. On tuulipuvun puseron tapainen verkkovuorilla, mutta ei ole yhtään taskua. Tänään tuli iso paketti Vaasasta. Tässä lähetyksessä oli 3 pipoa, 2 lippistä, tarra, viiri, juomapullo, toppapusero, kaulahuivi, pelikassi, mitali nauhan kanssa, Adidas-pelipaita ja Adidas-pelipuku, paita sininen ja shortsit valkoiset kaikilla "värityksillä." Pelipuku on malliltaan täysin samanlainen kuin HJKn viime kauden puku. Unohdin mainita seuran, joka on VIFK.
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #88 : 21.02.2008 klo 22:25:06 |
|
Pelipaita on todella siisti: edestä:  Saisivat laittaa logon brodeerattuna ja värillisenä. Silloin saisi täältäkin peukkua. Nykyisenä, mjää...
|
|
|
|
|
kasipallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kim Gevaert, SJK
|
 |
Vastaus #89 : 21.02.2008 klo 23:19:50 |
|
Huivia alan käyttää heti kun SJK saa niitä painatettua...ja ehkä piponkin voisin ostaa.  Toivon toki, etteivät niityt vielä tuolloin kuki. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2008 klo 23:21:07 kirjoittanut kasipallo »
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 23.02.2008 klo 18:13:25 |
|
Uusi Jaropukuni näkyy peliasu-osiossa.
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #91 : 10.03.2008 klo 17:40:03 |
|
Äsken kävin hakemassa postista 2 HJKn pelipukua. Ne ovat Ville Wallenin sekä Iiro Aallon vieraspuku.
|
|
|
|
|
|
|
|