Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
 |
Vastaus #75 : 09.04.2008 klo 15:39:13 |
|
Bussinkuljettajan maaleilla kärkeen eiköhän se bussinkuljettaja ole siellä TPK:ssa :P
|
|
|
|
|
Henke
Poissa
Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry
|
 |
Vastaus #76 : 09.04.2008 klo 15:43:47 |
|
gpr fc tulee ja lyö monet "asiantuntijat" viileeks. taitava poppoo. ei leuhkita ennen pelejä.
Nämä jutut vastaisuudessa tänne.
|
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #77 : 09.04.2008 klo 16:30:45 |
|
eiköhän se bussinkuljettaja ole siellä TPK:ssa :P
Olen kuullut huhua, että olisi siirtynyt GPR:n valmentajaksi. Pitääkö paikkansa vai onko uutisankka?
|
|
|
|
|
Hippoksentie
Poissa
Suosikkijoukkue: Åbo Ölklub, Rovers, oma joukkue
|
 |
Vastaus #78 : 09.04.2008 klo 17:02:58 |
|
TPK panostaa tällä kaudella vahvasti sarjatauon aikana käytävään 7 otteluun. Jalkapallo tulee luultavasti olemaan sivuosassa ja pelaajat hiovat kuulantyönnön tekniikoita. 7 ottelu tullaan aloittamaan 100 metrin kossuntyhjennysjuoksulla ja viimeisenä lajina tulee olemaan moukarikoristaulospääseminen.
|
|
|
|
|
Ilkeilijä
Poissa
Suosikkijoukkue: G.P.R. FC
|
 |
Vastaus #79 : 09.04.2008 klo 17:49:37 |
|
Olen kuullut huhua, että olisi siirtynyt GPR:n valmentajaksi. Pitääkö paikkansa vai onko uutisankka?
Täysankka
|
|
|
|
|
Falcao
Poissa
|
 |
Vastaus #80 : 10.04.2008 klo 12:30:35 |
|
Älkää ymmärtäkö väärin, alkoholi ei kuulu TPK:laisten urheiluun, mutta se on hyvä osa muuta elämää, johon jää yleensä aikaa tiukkojen harjoitusten ja pelien jälkeen noin 166 tuntia viikossa..
|
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
|
 |
Vastaus #81 : 10.04.2008 klo 15:31:48 |
|
Olen kuullut huhua, että olisi siirtynyt GPR:n valmentajaksi. Pitääkö paikkansa vai onko uutisankka? Futsalin puolella valmentaa GPR:ää.. Futikses kuitenkin tietääkseni TPK
|
|
|
|
|
peruslauste
Poissa
Suosikkijoukkue: Iso Ankan Punk Side Story
|
 |
Vastaus #82 : 10.04.2008 klo 15:39:09 |
|
mä oon kuullu et se gpr:ssa pelaava anton olis pirun hyvännäköinen jätkä 
|
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
|
 |
Vastaus #83 : 11.04.2008 klo 08:49:39 |
|
TPK2-GPR 1-1 50min. peli!! Tiukkaa ja tasasta vääntöä, tosin Gpr vähän vahvempi eteenpäin. Gpr 1-0 maalin teki Sokolov. TPK 1-1 maalin teki maalihaukka Kagan. Toisella puoliajalla viiden minuutin jälkeen valot sammus ja peli loppu.  tuomarille ihmeellisestä linjasta.. :keskari: tollane viel Turun Liikuntavirastolle.. Ps. Oon kuullu et sillä antonilla on vitun hyvän näköinen muija 
|
|
|
|
|
Henke
Poissa
Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry
|
 |
Vastaus #84 : 11.04.2008 klo 09:02:19 |
|
Ps. Oon kuullu et sillä antonilla on vitun hyvän näköinen muija  Mitä mitä??? Onko Anton ja Wiku löytänyt toisensa??
|
|
|
|
|
Falcao
Poissa
|
 |
Vastaus #85 : 11.04.2008 klo 10:29:36 |
|
Oikeastaan GPR hallitsi alku peliä ja olisi voinut tehdä neljäkin maalia kun TPK nukkui, mutta sen jälkeen TPK:n pikkuhiljaa herätessä peli muuttui, ja hieman ennen Kaganin maalia ja vähän sen jälkeen, TPK olisi voinut upottaa muutaman lisää. Joka tapauksessa GPR:llä on tähän sarjaan muutama "eliittimies" ja se pyrkii pelaamaan liikkuvaa (lyhyt)syöttöpeliä, joten toivon heille menestystä sarjaan. ja eihän TPK pyrikään eteenpäin vaan täydelliseen pallon hallintaan 
|
|
|
|
|
Hippoksentie
Poissa
|
 |
Vastaus #86 : 15.04.2008 klo 10:47:30 |
|
Jaahas. Tänään ja huomenna alkaa turun piirin kaunein sarja. Odotettavissa kovaa vääntöä sekä venähtäneitä nilkkoja. Toivotan onnea kaikille kilpailijoille... Tulee varmaan aika tasainen sarja. Onko veikkausta sarjan voittajalle? Lieto tulee varmaan olemaan aika kova...vai?
|
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #87 : 15.04.2008 klo 11:26:06 |
|
Lieto on kovin ja kaunein  Aikamoinen ottelusuma tulee heti Liedolle. Lauantaina Sund, to TPK2, la HammIk, ? Pif/Åifk-a, pe Upk.
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #88 : 15.04.2008 klo 12:11:28 |
|
No eipä tuo Ruskollakaan kauheasti tuosta eroa. Viime to Inter/2 Errea-cup. Tänään JyTy Suomen cup. La Hamm IK. Ti Inter/2. Eli 12 päivää, 4 peliä. Toki kesäkuussa sitten rykäistään vielä tiukemmin, 10 päivää ja 4 peliä...  Siinä ei kauheasti kyllä enää treenata.  Ei mun mielestä ihan tämmöistä rykimistä ole sarjaohjelmissa ollut. Muutenkin mahdutettu kevätkierroksella jotakuinkin kahteen kuukauteen 12 peliä. Miksi?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #89 : 15.04.2008 klo 12:17:19 |
|
No eipä tuo Ruskollakaan kauheasti tuosta eroa. Viime to Inter/2 Errea-cup. Tänään JyTy Suomen cup. La Hamm IK. Ti Inter/2. Eli 12 päivää, 4 peliä. Toki kesäkuussa sitten rykäistään vielä tiukemmin, 10 päivää ja 4 peliä... Siinä ei kauheasti kyllä enää treenata.  Ei mun mielestä ihan tämmöistä rykimistä ole sarjaohjelmissa ollut. Muutenkin mahdutettu kevätkierroksella jotakuinkin kahteen kuukauteen 12 peliä. Miksi? Ei pitäis osallistua niin moneen Cupiin. 
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 15.04.2008 klo 15:44:59 |
|
Ei pitäis osallistua niin moneen Cupiin.  Ei se osallistuminen vaan se jatkoonpääsy.  :keskari:
|
|
|
|
|
emilio putrakuono
Poissa
Suosikkijoukkue: Larsson ja Ruotsin Maajoukkue
|
 |
Vastaus #91 : 15.04.2008 klo 22:46:59 |
|
Onko resultcode lähtenyt kusemaan heti sarjan ekasta pelistä lähtien? :keskari: Vähän ryhtiä!
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #92 : 16.04.2008 klo 13:19:46 |
|
Nyt ainakin näkyy. TPK/2 - TuWe 2-3
|
|
|
|
|
Bo Udde
Poissa
|
 |
Vastaus #93 : 16.04.2008 klo 14:57:02 |
|
Tänään ke klo 18.00 Rungossa PiPS -BFB harjoituspeli ennen perjantain UPK avausta... 
|
|
|
|
|
Hippoksentie
Poissa
|
 |
Vastaus #94 : 16.04.2008 klo 15:08:17 |
|
Oli kyllä semmosta roskaa eilinen TPK:n peli, että voi kakka. Ainoa selitys on se, että Weikot olivat parempia. No kauden eka peli vasta...seuraavan pelin täytyy mennä paremmin. Toivottavasti eilinen peli oli kauden huonoin peli...
|
|
|
|
|
tuplawee
Poissa
|
 |
Vastaus #95 : 16.04.2008 klo 16:25:40 |
|
Jaahas karvasta kalkkia sai ensimmäisenä maistaa yksi "ennakkosuosikki". Hienoa! Taitavat tpk2:sen pojat jo tähyillä edustuksen suuntaan anelevin katsein, josko sieltä löytyis hieman vahvistusta...
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #96 : 16.04.2008 klo 16:30:39 |
|
Kuulemma pelkkä höntsäporukka tuo Tpk:n ressut. Treenit täyttä kuraa ja bussikuski pyytänyt kaikkia kavereita pelaamaan... :
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #97 : 16.04.2008 klo 19:37:18 |
|
Ponteva - Inter2 1-1 (1-0) Loistavaa futisviihdettä ja nelosta parhaimmillaan. Tempo pysyi läpi ottelun todella kovana, molempien joukkueiden venyessä uskomattomiin suorituksiin. :  Tai sitten ei ollut mitään näistä...  Kuvaavinta oli töpselin tyttöjunnujen ihmettelyt: "Onko tämä joku ikämiesten peli?"  Interin molarille   Joku prkl oli mennyt siirtämään maalia... 
|
|
|
|
|
Hippoksentie
Poissa
|
 |
Vastaus #98 : 16.04.2008 klo 21:04:50 |
|
Mikä nelosen porukka treenaa täysillä...mä tulisin ainakin mielelläni mukaan, niin sais ton pomputteluennätyksen ehkä vähän paremmaksi.
|
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #99 : 16.04.2008 klo 21:32:58 |
|
Mites GPR:n debyytti nelosessa alkoi?