Allukin
Poissa
Suosikkijoukkue: Palloseura
|
 |
Vastaus #625 : 16.08.2008 klo 09:45:00 |
|
Mietitäänpä vähän avausta.
Forssell
Kuningas
Ääritalo/Sjölund Kolkka
Tainio Eremenko
Moisander Hyypiä Tihinen Pasanen
Jääskeläinen
Korjasin 
|
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #626 : 16.08.2008 klo 09:54:30 |
|
Samaa mieltä. Litmasen varaan ei voida näitä(kään) karsintoja laskea, mutta kunnossa pysyessään kelpaa hyvin vaihtomiehen roolissa. Avaukseen ei, koska miehestä on enemmän hyötyä kentällä väsyneempää puolustusta vastaan. Yhdenkosketuksen syötöt tyhjään tilaan lyhyessä ajassa on edelleen Litin huippuominaisuus ja siitä pitää ottaa maksimaalinen hyöty irti. Se saadaan vaihtomiehen roolissa.
Kenestä tahansa hyökkääjästä saa enemmän tehoja väsynyttä puolustusta vastaan. Jos Litti on huippukunnossa tai lähellä huippukuntoaan niin kyllä uskon, että Baxteri hänet aloitukseen laittaa.
|
|
|
|
|
Mr. Brownstone
Poissa
Suosikkijoukkue: SAPA
|
 |
Vastaus #627 : 16.08.2008 klo 09:57:29 |
|
Jos Litti on huippukunnossa tai lähellä huippukuntoaan niin kyllä uskon, että Baxteri hänet aloitukseen laittaa.
Litti on kaukana huippukunnosta tällä hetkellä. Kupsin puolustus oli kartioita helpompi kiertää, vaikka vakuuttava paluu kaikki huomioon ottaen olikin. Lisää näyttöjä vaaditaan.
|
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #628 : 16.08.2008 klo 10:10:13 |
|
Litti on kaukana huippukunnosta tällä hetkellä. Kupsin puolustus oli kartioita helpompi kiertää, vaikka vakuuttava paluu kaikki huomioon ottaen olikin. Lisää näyttöjä vaaditaan.
Tästä samaa mieltä, ei vielä huippukunnossa, niinhän se itsekin sanoi. Ja joo, KUPS -matsi ei ollut vielä todellinen mittari, tilaa oli enemmän kuin yleensä, mutta pointti onkin se, että Litti tekee noi samat jutut pienemmässä tilassakin, jolloin hänestä on enemmän hyötyä joukkueelle. En tarkoittanutkaan, että olisi Israel -matsissa välttämättä aloituksessa, vaan yleisesti jos on kunnossa niin aloitukseen. Mutta mun moka, otsikko huomioiden :-)
|
|
|
|
|
Hayes
Poissa
|
 |
Vastaus #629 : 16.08.2008 klo 13:48:02 |
|
Korjasin  Lupaan syödä kaikki kinkyn foorum-uransa aikana omiksi syötävikseen lupaamat tuotteet yhdeltä istumalta mikäli edes jompikumpi kaksikosta Moisander-Ääritalo on avauksessa. Voi ottaa talteen. 
|
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
 |
Vastaus #630 : 17.08.2008 klo 13:57:10 |
|
IS Njazi Kuqi ottaa Daniel Sjölundin paikan Huuhkajissa Saksan kakkosliigan Koblenzia edustava hyökkääjä Njazi Kuqi on kutsuttu mukaan jalkapallon A-maajoukkueeseen, joka kohtaa Israelin keskiviikkona Tampereella. Kuqi ottaa ryhmässä Daniel Sjölundin paikan. Djurgårdenin laitamies on kärsinyt koko kevään virustaudista ja ei ole vielä täydessä iskussa. Ratinan Israel-peli on Stuart Baxterin ryhmän kenraaliharjoitus syyskuussa alkaviin MM-karsintoihin. Eli Kuqi on mukana...se vähemmän kritisoitu kuitenkin
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #631 : 17.08.2008 klo 14:20:07 |
|
En jaksanut lukea tätä topicia edes vähää alusta, mutta mihin katsomoon mun pitäisi hommata liput jos aion keskiviikkona olla SMJK:n katsomossa?
|
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #632 : 17.08.2008 klo 14:24:52 |
|
En jaksanut lukea tätä topicia edes vähää alusta, mutta mihin katsomoon mun pitäisi hommata liput jos aion keskiviikkona olla SMJK:n katsomossa?
D5
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
 |
Vastaus #633 : 17.08.2008 klo 14:33:05 |
|
|
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #634 : 17.08.2008 klo 14:46:10 |
|
Mulle tuli postissa SMJK:n kautta tilattu lippu ja se on D5-katsomoon.
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
 |
Vastaus #635 : 17.08.2008 klo 14:47:37 |
|
Mulle tuli postissa SMJK:n kautta tilattu lippu ja se on D5-katsomoon.
Okei.. Pitänee lähettää sähköpostia SMJK:lle ja kysäistä asiaa.
|
|
|
|
|
Walle
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #636 : 17.08.2008 klo 14:57:29 |
|
IS Njazi Kuqi ottaa Daniel Sjölundin paikan Huuhkajissa Saksan kakkosliigan Koblenzia edustava hyökkääjä Njazi Kuqi on kutsuttu mukaan jalkapallon A-maajoukkueeseen, joka kohtaa Israelin keskiviikkona Tampereella. Kuqi ottaa ryhmässä Daniel Sjölundin paikan. Djurgårdenin laitamies on kärsinyt koko kevään virustaudista ja ei ole vielä täydessä iskussa. Ratinan Israel-peli on Stuart Baxterin ryhmän kenraaliharjoitus syyskuussa alkaviin MM-karsintoihin. Eli Kuqi on mukana...se vähemmän kritisoitu kuitenkin Ei helvetti. Millä näytöillä.. 
|
|
|
|
|
1x2
Poissa
|
 |
Vastaus #637 : 17.08.2008 klo 15:05:42 |
|
Nyt mukaan mahtui kuitenkin vain yksi alle 21-vuotias pelaaja. Onko vika siis suomalaisissa junioreissa vai eikö Baxter yksinkertaisesti ymmärrä mistään mitään?
Palloliitto kieltänyt valitsemasta. Kai siellä ajatellaan että A-maajoukkeella ei ole realistisia mahdollisuuksia karsinnoissa, joten panostetaan hyvin alkaneisiin U21-karsintoihin. Saapa nähdä jos Roman vielä kutsutaan takaisin nuoriin jos palyoff-vaiheeseen selviävät. - Olemme päättäneet, että Markku [Kanerva] saa pitää kaikki pelaajat heidän karsintojensa loppuun asti. Siitä ryhmästä 3-4 pelaajaa olisivat kiinnostaneet, Baxter myönsi. http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=126598
|
|
|
|
|
Hayes
Poissa
|
 |
Vastaus #638 : 17.08.2008 klo 15:05:52 |
|
Eli Tintin avauspaikka on tällä muutoksella lähes kiveen hakattu.. : 
|
|
|
|
|
iisakki
Poissa
|
 |
Vastaus #639 : 17.08.2008 klo 15:37:47 |
|
Olen väärässä. Fanikatsomo on D5. Toivottavasti fanien seuraan voi liittyä, kun tuli ostettua väärään katsomoon lippu!
|
|
|
|
|
neliö
Poissa
|
 |
Vastaus #640 : 17.08.2008 klo 16:03:48 |
|
Olen väärässä. Fanikatsomo on D5. Toivottavasti fanien seuraan voi liittyä, kun tuli ostettua väärään katsomoon lippu!
B1 on aivan D5:n vieressä, joten pitkä matka siitä ei ainakaan ole 
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #641 : 17.08.2008 klo 16:08:25 |
|
Saako lippupalvelusta SMJK katsomoon kausarilippuja? siis 2,50 ja lisämaksu 0,80 eli 3,20 vaikka kausari ei ole edes vielä tullut 
|
|
|
|
|
Keiko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona
|
 |
Vastaus #642 : 17.08.2008 klo 16:22:04 |
|
Njazi maajoukkueessa, mitähän vittua  :keskari: Millon loppuu U21-karsinta?
|
|
|
|
|
|
|
Houba
Poissa
Suosikkijoukkue: FREEDOM!!!
|
 |
Vastaus #644 : 17.08.2008 klo 17:31:51 |
|
Njazi maajoukkueessa, mitähän vittua  :keskari: Millon loppuu U21-karsinta? 2 A-maaottelua, 3 maalia. Pitäisi riittää hyökkääjän saldoksi. Njazi pääsi viime kaudella hyvään vireeseen myös Koblenzissa tehden 4 maalia 9 ottelussa. Myös otteet kentällä näyttivät näkemäni ottelun perusteella teräviltä, kokoahan Njazilla riittää. Tänään kauden avauksessa syntyi taas maali.
|
|
|
|
|
ptuutti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #645 : 17.08.2008 klo 18:14:05 |
|
Niinpä. Täällä nähdään jostain syystä niin, että veikkausliigassa melkein kuka vaan on parempi kuin Njazi, koska se on Shefkin broidi ja täten pakosta ihan paska. Porokara on hyvä, mutta maajoukkuetasoa? En tiedä.
|
|
|
|
|
Keiko
Poissa
|
 |
Vastaus #646 : 17.08.2008 klo 18:24:17 |
|
Shefkin veljeys ei tee pahaa mutta 2BL-näytöt ei mulle oikein riitä.. Eikä myöskään hyvä seurahistoria "  " Jos Njazi onnistuu olen toki valmis pyörtämään puheeni.
|
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
 |
Vastaus #647 : 17.08.2008 klo 20:37:39 |
|
Shefkin veljeys ei tee pahaa mutta 2BL-näytöt ei mulle oikein riitä.
Jonkun Porokaran Allsvenskan- ja Veikkausliiganäyttöjen kanssa aivan samalla tasolla nuo Kuqin näytöt.
|
|
|
|
|
Keiko
Poissa
|
 |
Vastaus #648 : 17.08.2008 klo 20:44:49 |
|
Jonkun Porokaran Allsvenskan- ja Veikkausliiganäyttöjen kanssa aivan samalla tasolla nuo Kuqin näytöt.
Itse en Porokaraa huutele maajoukkueeseen.. Tosin arvostan hänet kyllä korkemmalle kuin Njazin ainakin näillä näytöillä. Lisäksi on vähän perseestä roikkua pelaajassa joka mielummin pelaisi isänmaansa väreissä kuin Suomen. Itse oisin ottanut vaikka Mannisen Mikon mielummin kuin Kuqin. Milloin loppuu U21:n karsinnat?
|
|
|
|
|
sukkamehu
Poissa
|
 |
Vastaus #649 : 17.08.2008 klo 20:45:51 |
|
Njazi on kyllä uskomattoman hölmö yksilö. Juniorin kanssa samalla viivalla, mitä tulee älynlahjoihin.
|
|
|
|
|
|
|
|