Täältäkin löytyy tuoretta tietoa.
Vähän aikaa sitten päättyi "huikaiseva trilleri" Tikkurilassa, kun vastakkain olivat Tippukiviluolan Pallosepot ja Koivukylän Pullosepot. Ottelua ennen nähtiin huikea Kaitsu taistelu, kun Vantaan tunnetuimmat Kaitsut keskustelivat jalkapallosta. Parkkapaikka skaban voitti Korson poika, parkkeeraamalla suoraan oven eteen, Tikkurilan Kaiden jättäessä muutaman kymmenen metriä kauemmas. Sitten Korson poika alkoi mahtailla Korson kärkipaikalla ja tietysti meidän Kaitsu tarttui provoon ja Korson poika pääs hihittelee. Mulle tokaisi vaan, et kiva kuittailla kun KoPSe vielä kärjessä. Niin kauan kun sitäkin iloa riittää.. Joten radex, eiköhän teiän pelit ole noilla puheilla pelattu..

Mutta kuitenkin, Korson Kaitsu voitti Tikkurilan Kaitsun tossa tapauksessa 2-0. Onnea. =)
Sitten itse peliin. Huikeaa taistelua molemmin puolin. Tuomarina legendaarinen Petteri Järvinen. Yllättäen hoiti hommansa ok, ei mitään erikoisempaa. Sanoinkin puoliajalla Petterille, että jotain on muuttunu: Ennen viheli kaiken, nyt antoi pelata. Parempi niin. Niin peli.. Mehän hallittiin koko peli, mutta niin vain ekan maalin teki Koivukylä. Siinä meillä oli ollut jo useampikin paikka, kunnnes 25 min pelattu niin vastustajan kaveri pistää pikku riplailun päätteeksi jostain 20 metristä takayläkulmaan ja 0-1. Oli muuten eka maali, mikä tehtiin Pojan selän taakse tänä vuonna. No pelihän jatkui samassa päädyssä mutta ei kun ei. Lähimpänä oli Miiku Backlund, mut vaikka pisti kliinisesti pallon verkkoon, oli tilannetta edeltänyt Petteri "paitsio" Halonen oli "yllättävästi" paitsiossa. No ei siinä mitään, puoliajalle tultaessa pari jätkää vaihtoon, ku paikat hajosi ja sehän tiesi mulle hommia. No onneksi on joutunu itselle laittaa jäätä polviin, että kyl mä pari muutakin jätkää helposti hoidan. Siis jäät kipeisiin paikkoihin.. =) Ensimmäisen puoliajan kohokohta, kun et Järvinen vihelsi meille vaparin, vaikka melkein koko meidän penkin mielestä turha vihellys. Mä kyl satuin kuulemaan syyn, miksi peli vihellettiin poikki. Syy oli julmasti: Sä et kuitenkaan mitään olis saanu aikaiseksi. Toinen oli Peki Junnolan tyylikkäät "jorat". Pallo vastustajan lapaan ja sen jälkeen miestä kumoon. Kolme jätkää ehti kaatua ennen kuin Peki sai pallon pelattua omille.

No eipä siinä mitään, toisen puoliajan alkuun saatiin heti tasoitus. Itsehän en tätä nähnyt kun olin täyttämässä pulloja just samalla hetkellä, mut huhupuheiden perusteella Jokisen Miikka, olis tehnyt ihan siistin häkin. Vissiin pari joraa ja pallo reppuun 16-rajalta. No sitten peli alkoikin ratketa kun Koivukylän pojilla alkoi kunto pettää. Voittomaalin viimeisteli Timppa Sinisalo Jeppe Römarkin pitkän avauksen jälkeen. Pakki yritti katkoa suoraan ilmasta, mut potki tyhjää ja Timpalla helppo työ nostaa veskan yli. Ja tietysti pakki sitten levitteli käsiään ilmiselvästi muita syytellen. Omaa syytähän siinä ei ollut.. No lopussa päästiin vielä kaunistelemaan loppulukemia, ensiksi Timppa pääsi Paitsio-Petterin syötöstä viimeistelemään tyhjiin ja lopussa Elias Aaltonen pääsi iskemään tyhjiin paluu pallosta. Yhdessä vaiheessa tuli pitkä pallo linjan taakse ja Poika oli jo lähdössä vastaan, mutta jäikin puoleenväliin. Onneksi mitään ei tullut siitä tilanteesta. Omien sanojensa mukaan tuli niin hirveä fläsäri, et oli pakko jättää kesken. Hyvä niin, ettei mitään sattunu. Jes jes, pisteet kotiin ja Korson takaa-ajo jatkuu! radex, täältä tullaan, meillä on vielä matsi vähemmän pelattuna.
On se kyllä hieno kuunnella vierestä kun Sihvosen Kaitsu huutaa aina vaan yhtä hienoja huutoja. Meidän penkillä ei ole koskaan tylsää, kun kuuntelee niitä huutoja. Hiukka repeiltiin vastustajan maalivahdille, tai tarkemmin sen isoveljelle, kun kuultiin, että KoiPSin maalivahti on "legendaarisen" Marko Koskelan (syksy 07, Orimattilan peli, never förget) pikkuveli. Samoja otteita oli kyllä nähtävissä muutamissa kohdissa. No mut joo, peliä oli kiva katsella ja mikä tärkeintä, voitto kotiin.
Ottelun jälkeen satuin kuulemaan, että Oinosmäen Jammu olisi tekemässä vissinkiin paluuta vanhaan kunnon vihreään paitaan. Hieno homma. Lödellä tosissaan kausi paketissa, oli myös katsomossa käsi paketissa. No ensi kaudella sitten.. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa eteenpäin, lisää tulossa kenties joskus..