uneek
Poissa
|
 |
Vastaus #375 : 26.09.2009 klo 21:10:05 |
|
Onko kaikki venäläiset (vai huoraatko muuten vain Venäjää) noin ylimielisiä?
Anna lapsen leikkiä...
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #376 : 27.09.2009 klo 01:06:30 |
|
No jopas käy Zenitin "fanit" tai fanit kuumana. Mitä pahaa olen sanonut? Ref se vaan jatkaa jotain käsittämätöntä ajojahtia, kun joka viestiini pitää laittaa joku "tiedän jo Zenit-vihastasi"-mukahassuttelu  :keskari: Uneek lienee paras jättää huomiotta, millaiset viestit sellainen kirjoittaja : 
|
|
|
|
ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
 |
Vastaus #377 : 27.09.2009 klo 04:42:58 |
|
Ajojahdille. 
|
|
|
|
Bluejacket
Poissa
|
 |
Vastaus #378 : 27.09.2009 klo 14:48:31 |
|
Urakka etenee aikataulujen mukaisesti ja stadionin pitäisi olla valmis ... marraskuussa.
Tämähän on vähän kuin se tarina elokuussa tulevasta konkurssista. Stadionkin on varmasti valmis kauden alussa, mutta saa nähdä minkä kauden.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #379 : 27.09.2009 klo 15:19:20 |
|
Mitä pahaa olen sanonut? Ongelma taitaa olla siinä, että et ole sanonut mitään vaan ainoastaan vittuillut. Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa niin parempi olla hiljaa, kiitos.
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #380 : 27.09.2009 klo 17:26:11 |
|
Ongelma taitaa olla siinä, että et ole sanonut mitään vaan ainoastaan vittuillut. Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa niin parempi olla hiljaa, kiitos.
Määrittele asiallinen sanoma. Zenitin kehuminen = asiallista, kaikki muu = asiatonta?
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 28.09.2009 klo 10:10:17 |
|
Määrittele asiallinen sanoma. Zenitin kehuminen = asiallista, kaikki muu = asiatonta?
Minulle on ihan saman tekevää mitä Zenitistä sanotaan, mutta sivistyneillä ihmisillä on tapana perustella väitteensä ja olla vittuilematta muille. Jos tämä on liian haastavaa niin ehkä kannattaa etsiytyä muille foorumeille. Perusteettomat provot ja henkilökohtainen vittuilu = asiatonta. Perustellut kommentit ja asialliset viestit = asiallinen sanoma. Siinä sinulle määritelmä.
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #382 : 29.09.2009 klo 18:49:19 |
|
En mielestäni vittuile tai provoa yhtään kenellekään tai mitenkään. Jos joku sen sellaiseksi kokee, niin voi voi. Ei ole minun asiani pyydellä anteeksi heiltä joita en ole loukannut, mutta jotka itse yrittävät loukata.
Ja voit ihan itse kaikessa rauhassa siirtyä muille foorumeille, jos mieli tekee. Tämä on mielestäni melko vapaa keskustelufoorumi. Ja tässä topikissa käsitellään kai koko Zenitia, vai onko vaatimuksena se että refin tapaan huoramaisesti aina kehuu, vaikkei välttämättä olisi aihetta?
|
|
|
|
ref
Poissa
|
 |
Vastaus #383 : 29.09.2009 klo 19:00:53 |
|
En mielestäni vittuile tai provoa yhtään kenellekään tai mitenkään. Jos joku sen sellaiseksi kokee, niin voi voi. Ei ole minun asiani pyydellä anteeksi heiltä joita en ole loukannut, mutta jotka itse yrittävät loukata.
Ja voit ihan itse kaikessa rauhassa siirtyä muille foorumeille, jos mieli tekee. Tämä on mielestäni melko vapaa keskustelufoorumi. Ja tässä topikissa käsitellään kai koko Zenitia, vai onko vaatimuksena se että refin tapaan huoramaisesti aina kehuu, vaikkei välttämättä olisi aihetta?
Zenitissä on paljon mätääkin, mutta ketään ei tässä topikissa kiinnosta sinun antipatiasi kyseistä seuraa kohtaan. En myöskään sanoisi huoraavani Zenitiä, huivin omistan ja katson alle kymmenen peliä kaudessa netin välityksellä, mutta kannattajaksi en itseäni laske. Sympatian ja kannattamisen välillä on melkoinen ero. En myöskään seuraa Venäjän futista tarpeeksi tarkkaan esittääkseni asiantuntijaa netissä. Seuraat varmasti tarkemmin, mutta viestisi ovat silti silloin tällöin melko juntteja ja etenkin Zenitin kohdalla harvinaisen subjektiivisia. Koska omasta mielestäsi et provoile, kyseisten viestien arvo laski silmissäni entisestään. Keskittyisit itse asiaan joskus. Nolointa on kuitenkin se, kun esität jonkun todellisen aivopierun, etkä sitten edes suostu perustelemaan sitä, vaan heti valittelet ajojahtia yms.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2009 klo 19:02:06 kirjoittanut ref »
|
|
|
|
|
Riistapihvi
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 30.09.2009 klo 10:52:57 |
|
Tässä just mietin, että Zenitillä on 7 matsia jäljellä joista yksi Rubinia vastaan vieraissa tokaviimisellä kierroksella. Eli siinä karkuumatka on mahdollista kaventaa neljään pisteeseen. Nappisuorituksella siis mestaruus voi matkata Pietariin  Toivoa kyllä on, mutta saas nähä :  Zenitillä on ainakin se etu, ettei muita pelejä ole rasitteena. Sunnuntaina Dynamo matkaa pietariin ja siitä tietysti voitto vaan kelpaa. Sen jälkeen tuleekin parin viikon maaottelutauko. Tän kauden loput matsit: 04.10.2009 H "Dynamo" Moscow 18.10.2009 A "Kuban" Krasnodar 25.10.2009 H "Spartak" Nalchik 31.10.2009 A "Moscow" Moscow 08.11.2009 H "Terek" Grozny 21.11.2009 A "Rubin" Kazan 29.11.2009 H "Spartak" Moscow Eli jos Zenit saa kunnon voittoputken alle niin paljon ratkeaa kahdella viimeisellä kierroksella. Spartak on nyt kolme pojoa Pietarilaisia edellä.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #385 : 30.09.2009 klo 12:30:54 |
|
Ja voit ihan itse kaikessa rauhassa siirtyä muille foorumeille, jos mieli tekee. Tämä on mielestäni melko vapaa keskustelufoorumi. Paino sanalle "melko" ja homma on kyllä niin, että sinä joko keskustelet jatkossa asiallisesti tai sitten päädyt pakkolomalle. Minun ja muiden mielestä sinä provoat, joten tässäkään ei ole mitään keskusteltavaa. Mitä tulee noihin marttyyrijuttuihisi niin turhaan yrität tehdä tästä mielipidekysymystä vaan kysymys on keskustelutavoista eli siitä, että sinä provoat ja vittuilet eikä sellaista tällä foorumille kauaa katsella. Mielipide saa olla mikä tahansa, mutta mielipide on esitettävä asiallisesti ja mielellään perusteltava hyvin. Piste.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2009 klo 12:32:01 kirjoittanut Rikkiviisas »
|
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #386 : 30.09.2009 klo 19:59:45 |
|
Minun ja muiden mielestä sinä provoat, joten tässäkään ei ole mitään keskusteltavaa.
Se, että jonkun mielestä provoan, ja sille laitat pisteen, ei se ole minkään arvoista. Minäkin voin sanoa, että mielestäni viestisi ovat provoa, joten sitähän ne ovat, piste? :  Ja lisätietoja "marttyyrijutuistani". Kyllä voisin Zenitia kehuakin, jos joskus siihen aihetta olisi... Mutta en siksi, että se olisi sinun tai jonkun moderaattorin mieliksi (vai oletko itse moderaattori, ihan sama). Mutta se, että joku pesee rahaa "stadionihankkeella", ihan vitun rikas joukkue tippuu jollekin varmasti paljon köyhemmälle Nacionalille, Venäjän liigassa saavat vapaasti rikkoa sääntöjä saadessaan jotain ruplasakkoja (vrt. ulkomaalaisten kiintiörikkomusta), ei anna paljonkaan aihetta kehuihin. Ja refille: En näe tarpeelliseksi pelleillä, joten vastaisuudessa pyrin olemaan vastaamatta näihin älynväläyksiisi...
|
|
|
|
uneek
Poissa
|
 |
Vastaus #387 : 03.10.2009 klo 16:09:26 |
|
Eipä onnistunut Mitrofanov taaskaan hankinnoissaan. Vaikka Zenitin uudeksi päävalmentajaksi huhuiltiin melkein kymmentä eri ulkomaalaista kandidaattia, niin loppujen lopuksi Anatoliy Davidov jatkaa Zenitin valmentamista ainakin tämän kauden loppuun asti. Jatko-optio sisältyy sopimukseen...
Kuinka yllättävää!!!
|
|
|
|
ref
Poissa
|
 |
Vastaus #388 : 03.10.2009 klo 21:00:49 |
|
Meidän ero oli taas siinä, että itse pyrin antamaan sinulle asiallisen vastauksen, kun taas sinä kuittasit viestini "älynväläyksenä, johon ei viitsi vastata". Zenitin rahanpesulle.  Muiden seurojen puhtaudelle.  Nyt olisi käyttöä ignore-toiminnolle, mutta kai se täytyy vain yrittää olla huomaamatta viestejäsi. Todennäköisesti vastauksesi on taas luokkaa "en viitsi vastata aivopieruihisi", koska et osaa vastata mitään fiksua. Tai oikeastaan, älä edes vastaa, kun ei sinulla ole mitään annettavaa.
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #389 : 03.10.2009 klo 22:55:01 |
|
Meidän ero oli taas siinä, että itse pyrin antamaan sinulle asiallisen vastauksen, kun taas sinä kuittasit viestini "älynväläyksenä, johon ei viitsi vastata".
Mietit siis kolme päivää mitä vastata, ja sait puristettua tälläisen viestin. Yksinkertaisesti suurin osa kirjoittamastasi on niin paskaa, ettei siihen ole vastaamista. Et vain kertakaikkiaan ymmärrä etkä pysty ymmärtämään joitakin asioita Venäjästä tai siitä miten Venäjällä voidaan toimia, ja siksi viestisi ovatkin junntimaisia. En minäkään kirjoita jääkiekosta tai vaikkapa Zambiasta, koska en ymmärrä niistä paljon mitään. Siinä se meidän ero on. Muiden seurojen puhtaudelle.  Tämä todistaa sen diagnoosin, mikä viesteitäsi paistaa: olet idiootti. Miten muiden seurojen toimet vaikuttavat siihen miten toimii Zenit (tai Gazprom, tai kuka vaan)? Jos joku raiskaa kadulla naisia, onko oikein tehdä niin ja perustella sillä että niinhän joku muukin tekee? Tuntuu että palattaisiin lastentarhaan, kun pitää tälläisiä asioita selitellä. Kaiken kaikkiaan osoitat vain kypsymättömyytesi keskustella paljon mistään, jos et näin yksinkertaisia asioita tajua. Mutta kasvatuksensa kullakin... Aika surkea yritys toivoa etten vastaisi, kun tiedät taas kerran munanneesi. Mitä tarkoitat sillä, ettei "ole mitään annettavaa"? Sitäkö, etten Zenitin topikissa kehu Zenitia maasta taivaisiin? Taisin jo edellisessä viestissä selittää, että aihetta kehuihin ei paljoa ole, mutta on sen sijaan paljon miinuksia. Pitääkö kaikki tosiaan, ihan oikeasti sanoa sinulle sata kertaa eri muodossa?
|
|
|
|
ref
Poissa
|
 |
Vastaus #390 : 03.10.2009 klo 23:17:02 |
|
Eipä onnistunut Mitrofanov taaskaan hankinnoissaan. Vaikka Zenitin uudeksi päävalmentajaksi huhuiltiin melkein kymmentä eri ulkomaalaista kandidaattia, niin loppujen lopuksi Anatoliy Davidov jatkaa Zenitin valmentamista ainakin tämän kauden loppuun asti. Jatko-optio sisältyy sopimukseen...
Kuinka yllättävää!!!
Itse olen jopa ihan tyytyväinen ratkaisuun, sillä en näe kovinkaan paljon hyötyä siinä, että kauden ratkaisupelien alla seuraan tulisi uusi valmentaja, joka ei tunne vielä seuraa ja ennen kaikkea sen pelaajia. Davidov kuitenkin reservikoutsina ollessaan on seurannut läheltä edustusjoukkueen tekemisiä ja pääsi jo alkuun edustusjoukkueessakin.. Jatko-option käyttöäkään en näkisi mahdottomuutena, mikäli Davidovin johdolla Zenit pelaa vielä onnistuneen loppukauden. Todennäköisesti tuloksella ei ole kuitenkaan hirveästi väliä, koska Zenitin johtoportaalla on jokin pakkomielle hankkia joku huippukoutsi ihan vain statuksen takia. Advocaat teki toki alkuun hyvää jälkeä, joten sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta ei sen valmentajan välttämättä tarvitse mikään top10 olla.
|
|
|
|
Henning
Poissa
Suosikkijoukkue: Ebanks-Blake, "Silakka" Rosenberg
|
 |
Vastaus #391 : 03.10.2009 klo 23:58:50 |
|
Tulin, näin Joohmm:n viestit, lähdin.
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #392 : 04.10.2009 klo 18:20:49 |
|
Tulin, näin Joohmm:n viestit, lähdin.
Hyvä niin. Et viestihistoriasi perusteella vaikuta kovinkaan pätevältä. Tauolla Zenit on häviöllä Dynamolle 0-1. Toistaiseksi ainoan maalin teki Lombaerts omiin.
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
 |
Vastaus #393 : 04.10.2009 klo 20:48:41 |
|
Tauolla Zenit on häviöllä Dynamolle 0-1. Toistaiseksi ainoan maalin teki Lombaerts omiin.
Leandro Fernandez teki Lombaertsin löysästä vartioinnista. Anyukovin kautta meni lopulta verkkoon. Lombaertsilta muutenkin vähän heikko matsi samoin kuin Zyrianovilta. Silti Zenitille suht ansaittu voitto vaikka eka maali haiskahtikin paitsiolta. Dinamollakin oli paikkansa, mutta varsinkin alussa Zenit olisi voinut rankaista. Tänään vaihdot toi pirteyttä peliin. "Lisij" Rosina tuli vaisun Husztin tilalle ja järjesti Zyrianoville maalipaikan josta lopulta Tekke tuikkasi maalin. Heti perään Faizulin tuli vaihdosta sisään ja syötti Kezmanin läpi tekemään voittomaalin.
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #394 : 04.10.2009 klo 21:13:28 |
|
Leandro Fernandez teki Lombaertsin löysästä vartioinnista. Anyukovin kautta meni lopulta verkkoon.
Okei, katsoin peliä vain toisen puoliajan, ja championat.ru:n sivustolla luki vielä tauolla että maalintekijä oli Lombaerts. Mutta Anyukovhan se tosiaan oli. Paitsiomaalista huolimatta Zenitille tosiaan ansaittu voitto, ihan hyvä vaan että mestaruustaistelua käydään loppuun asti.
|
|
|
|
Trancey
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Milan, Liverpool, FC Zenit
|
 |
Vastaus #395 : 05.10.2009 klo 23:13:08 |
|
Kuuluttaja otti yleisönsä Kezmanin maalissa!
Hyvä, että sarjakärki tiivistyy. Meira ja Bystrov seuraavaan peliin jälleen mukaan.
|
|
|
|
gonza
Poissa
Suosikkijoukkue: Roma
|
 |
Vastaus #396 : 05.10.2009 klo 23:16:33 |
|
Miten on Rosina sopeutunut Venäjälle ja Pietariin?
Rosinaldon urahan oli jämähtänyt vähän paikoilleen Torinossa vaikka potentiaalia oli enempäänkin.
|
|
|
|
Danny10
Poissa
|
 |
Vastaus #397 : 06.10.2009 klo 00:57:44 |
|
Miten on Rosina sopeutunut Venäjälle ja Pietariin?
Rosinaldon urahan oli jämähtänyt vähän paikoilleen Torinossa vaikka potentiaalia oli enempäänkin.
hyvin pelannut niissä matseissa mitä nähnyt, ja pietariinki sopeutunut kuuleman mukaan loistavasti
|
|
|
|
Bhoy
Poissa
Suosikkijoukkue: PK-37, Celtic, FC Espoo
|
 |
Vastaus #398 : 08.10.2009 klo 10:39:26 |
|
hyvin pelannut niissä matseissa mitä nähnyt, ja pietariinki sopeutunut kuuleman mukaan loistavasti
Täysin eri tuohon hyvin pelaamiseen, joten epätasaisuus vaivaa. Oli alussa tehokas, mutta muutamassa viime matsissa ei oikein mikään ole onnistunut.
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
 |
Vastaus #399 : 08.10.2009 klo 13:42:46 |
|
Täysin eri tuohon hyvin pelaamiseen, joten epätasaisuus vaivaa. Oli alussa tehokas, mutta muutamassa viime matsissa ei oikein mikään ole onnistunut.
Viime matsissa kaansi pelin kulun pirteilla otteillaan eli joko taas lahtis.
|
|
|
|
|
|