FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.08.2025 klo 21:50:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 29

Kirjoittaja Aihe: AS Roma 06/07  (Luettu 38093 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Bimbo d'Oro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Associazione Sportiva Roma, Los Angeles Lakers

Vastaus #325 : 19.11.2006 klo 21:11:50

---------------Totti------------------
--Mancini------Perrotta-------Taddei--
-------De Rossi-----Pizarro-----------
--Panucci--Chivu--Ferrari--Cassetti---
----------------Doni------------------

-----------Corona--Mascara---------
--Colucci--Caserta--Edusei--Baiocco--
---Vargas---Sottil--Stovini---Sardo---
---------------Pantanelli-------------

Roma 7 - 0 Catania

Pallo 1-0 Christian Panucci 11'
 Punainen G. Mascara 14'
 Pallo 2-0 Amantino Mancini 18'
 Keltainen Amantino Mancini 20'
 Keltainen L. Stovini 22'
 Pallo 3-0 Simone Perrotta 24'
 Pallo 4-0 Simone Perrotta 38'
 Keltainen D. Baiocco 41'
 Pallo 5-0 Christian Panucci 48'
 Pallo 6-0 Vincenzo Montella 58'
 Pallo 7-0 Francesco Totti 70'
 Keltapuna D. Baiocco

Perrotta  Vaihto Montella 51'
De Rossi  Vaihto Aquilani 51'
Mancini  Vaihto Vucinic 74'

Colucci  Vaihto Biso 46'
Caserta  Vaihto Lucenti 72'
Corona  Vaihto Del Core 80'

Ottelun ensimmäinen kymmenen minuuttia oli tasaista molempien joukkueiden osalta ja Cataniakin esitti alkukaudesta tutuksi tullutta aktiivista hyökkäyspeliään. Ottelu ratkesi kuitenkin jo 20 minuutin pelin jälkeen kun ensin Christian Panucci puski kulmapotkun jälkitilanteesta, Pizarron keskityksestä 1-0. Hetkeä myöhemmin Mascara huitaisi Cristian Chivua kädellään naamaan kaksinkamppailutilanteessa ja sai suoran punaisen myötä suihkukomennuksen. Mancini viimeisteli 2-0 ennen kuin 20 minuuttia oli vierähtänyt pelikellossa ja ottelu oli käytännössä ratkennut. (Mancinin keltainen tuli kun Amantino nykäisi kulmalipun irti, laittoi pelipaitansa kepin nokkaan ja heilutteli sitä yleisölle.) Loppu olikin Roman hallintaa, kaunista pallonsiirtelyä ja maalintekoharjoitusta, tuloksena Catanian pääsarjahistorian suurin vierastappio. Roman pääsarjahistorian suurimman voiton sivuamisesta jäätiin vielä kahden maalin päähän.
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 19.11.2006 klo 21:29:53

7-0 oho!Kateeksi käy...
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #327 : 19.11.2006 klo 21:46:13

Roma teki kyllä tästä sunnuntai-iltapäivästä todellisen nautinnon. Perrottan maali pisti kyllä hieman naurattamaan, niin Simonemaisella tyylillä hän purjehti koko puolustuksen lävitse ja kun maali näytti jo varmalta, niin vielä karkasi pallo hallinnasta, mutta lopulta pömpeliin! ;D Ylos Ja saihan se Tottikin sitten lopulta nimensä maalitilastoihin, hienoa.

En ollut muuten ennen nähnyt Mitriä kommentoimassa pelejä, ihan vakuuttavan eleettömältä kyllä vaikutti ja myönsi siinä samalla myös Roma-faniutensa. Ylos
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!

Vastaus #328 : 19.11.2006 klo 23:58:17

Näytti muuten Olimpico aika lailla täydeltä, tähän jokin looginen selitys?

Roman faniryhmä oli maksanut tuomarille ja parille vastapuolen pelaajalla paljon rahaa, jotta saataisiin maali-iloittelut. Tästä oli vielä mustaa valkoisella, jotta pystyi esittämään todisteita tulevasta puhtaan jalkapallon juhlasta lukuisille Ikuisen Kaupungin asukkaille. Näin saatiin ihmisiä nauttimaan tästä suuresta urheilujuhlasta.
Vanilla Ice

Poissa Poissa

Vastaus #329 : 20.11.2006 klo 02:12:15

Cinque zero perche no, perche no?
Sei zero perche no, perche no?
Sette zero perche no, perche no?
Otto zero perche no, perche no?

Olimpico ;) oli tosiaankin hämmentävän täynnä, porukkaa silmämääräisesti arvioiden reilusti enemmän kuin esim Fiorentinaa vastaan. Cataniasta oli tullut paikalle kiitettävän suuri vierasedustus (kuva alla). Hyppytifoa ei Curva Sudissa tapahtunut, mutta klassinen moshpit kylläkin. Heikoimmat lentelivät useita rivejä alaspäin.

« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 klo 13:29:28 kirjoittanut Vanilla Ice »
olimpico

Poissa Poissa

Vastaus #330 : 20.11.2006 klo 10:29:43

Kivat kuvat ja varmasti oli mukava nähdä tuo rökitys. Mutta tämä ei mene sitten millään minun jakeluun, että mikä on monella kirjoittajalla niin vaikeaa laittaa siihen se i-kirjain, eli kerran vielä Olimpico, eikä siis Olympico.
V.Jano

Poissa Poissa

Vastaus #331 : 21.11.2006 klo 17:11:48

Catanian taholtahan kuului pelin jälkeen pienimuotoista porua siitä, että Roma latoi taululle noin rumat lukemat. Lyötyä kuulemma lyötiin liikaa, mikä siis oli hyvän hengen ja urheiluetiikan vastaista. Aikamoista tekopyhäilyä sanon minä. Jos kerran homma toimii, niin miksi alkaa jarruttelemaan?

Olimpicolla tosiaan paljohkosti porukkaa, 46500 kertoo soccerstats.
-Viola-

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 21.11.2006 klo 17:23:04

Catanian taholtahan kuului pelin jälkeen pienimuotoista porua siitä, että Roma latoi taululle noin rumat lukemat. Lyötyä kuulemma lyötiin liikaa, mikä siis oli hyvän hengen ja urheiluetiikan vastaista. Aikamoista tekopyhäilyä sanon minä. Jos kerran homma toimii, niin miksi alkaa jarruttelemaan?
Ei se poru johtunut lukemista vaan Spalletin käytöksestä pelin jälkeen...
V.Jano

Poissa Poissa

Vastaus #333 : 21.11.2006 klo 17:37:46

Mutta kyllä minä luin (rivien välistä vissiin) että Spallettia kritisoitiin juuri siksi, ettei hän antanut käskyä ottaa hieman iisimmin pelin jo ratkettua. Ja siihen päälle sitten ne matsin jälkeiset kättely-/anteeksipyyntökierrokset.
-Viola-

Poissa Poissa

Vastaus #334 : 21.11.2006 klo 17:54:23

Mutta kyllä minä luin (rivien välistä vissiin) että Spallettia kritisoitiin juuri siksi, ettei hän antanut käskyä ottaa hieman iisimmin pelin jo ratkettua. Ja siihen päälle sitten ne matsin jälkeiset kättely-/anteeksipyyntökierrokset.
Jos näin on ollut niin siinä tapauksessa yhdyn kritiikkiin marisemista vastaan...  Alas
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #335 : 21.11.2006 klo 18:56:55

Onhan tuollaista ollut Italiassa aiemminkin. Että on epäurheilijamaista varta vasten nöryyttää lisää tuollaisissa otteluissa, joissa peli on ollut selvä jo aiemminkin. Syyttihän tuossa vuosi-pari takaperin joku maalivahti (ei tule mieleen kuka) Kakaa ottelun jälkeen turhasta nöyryyttämisyrityksestä tämän yritettyä kaukochippia.
V.Jano

Poissa Poissa

Vastaus #336 : 21.11.2006 klo 20:02:21

Niin on. Jotenkin vain huvittaa maassa, jossa...niin no, kyllähän te tiedätte.
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #337 : 22.11.2006 klo 13:18:56

Melkoista tekopyhäilyä Tottin maajoukkuetaukoon liittyen tuolla ykkösen puolella.. Kyllä se minua ainakin harmittaa, ettei Totti tällä hetkellä pelaa maajoukkueessa ja antaa jälleen aihetta itsensä arvosteluun. Totta kai sen pitää herättää ihmetystä, kun Totti pelaa mahtavia otteluita Roman paidassa kaksi kertaa viikossa, eikä sitten tule oman maansa EM-karsintapeleihin kerran kahdessa kuukaudessa. Se on hänen oma päätöksensä, joka kertoo mielestäni siitä, ettei kiinnostus ainakaan tällä hetkellä maajoukkuetta kohtaan ole sellainen kuin sen pitäisi olla Italian kaltaisessa suurmaassa. Etenkin, kun Tottin asema nyt ei ole aivan samanlainen Italian maajoukkueessa kuin Romassa, siellä on muitakin tähtiä, jotka tahkoavat erilaisten vaivojen kanssa karsintojen ja harjoitusotteluiden lävitse.

Ettei viestistäni tulisi nyt aivan "Tottinvastainen", niin sanottakoon, että tämän asian pitäisi kuulua vain ja ainoastaan hänelle, ei Platinille ja kumppaneille. Itse hän tilanteensa tietää parhaiten ja jos tuntuu siltä, ettei maajoukkue ole aivan ykkösasia, niin eiköhän se ole parempi Azzurrillekin, ettei Totti siinä silloin pelaa.
Conferenssi

Poissa Poissa

Vastaus #338 : 22.11.2006 klo 18:03:56

Platini on täysi pelle, ansaitsee tavallista pahemman muilutuksen. Mies päästelee aika-ajoin sammakoita suustaan ja hieman myöhemmin muutama pienempi pukumies onkin aina pyyhkimässä hänen kenkiään puhtaaksi.

Tottia palvotaan, Platinille nauretaan.
Signori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: S.S Lazio

Vastaus #339 : 22.11.2006 klo 18:45:23

Melkoista tekopyhäilyä Tottin maajoukkuetaukoon liittyen tuolla ykkösen puolella.. Kyllä se minua ainakin harmittaa, ettei Totti tällä hetkellä pelaa maajoukkueessa ja antaa jälleen aihetta itsensä arvosteluun. Totta kai sen pitää herättää ihmetystä, kun Totti pelaa mahtavia otteluita Roman paidassa kaksi kertaa viikossa, eikä sitten tule oman maansa EM-karsintapeleihin kerran kahdessa kuukaudessa. Se on hänen oma päätöksensä, joka kertoo mielestäni siitä, ettei kiinnostus ainakaan tällä hetkellä maajoukkuetta kohtaan ole sellainen kuin sen pitäisi olla Italian kaltaisessa suurmaassa. Etenkin, kun Tottin asema nyt ei ole aivan samanlainen Italian maajoukkueessa kuin Romassa, siellä on muitakin tähtiä, jotka tahkoavat erilaisten vaivojen kanssa karsintojen ja harjoitusotteluiden lävitse.

Niinpä, vaikka periaatteessa minulle asia on täysin samantekevä. Silti Tottin toiminta on Italian maajoukkueen arvoa alentavaa. Minun tajuntaani ei koskaan mahdu se, että hyväkuntoinen ja hyvässä iässä oleva tähti lopettaa isänmaansa edustamisen ilman mainittavaa syytä. Vielä oudompaa on se miten Totti silti pompottaa Donadonia puheillaan tuon tuostakin maaotteluiden alla, ilman että egoisti itse tulisi median eteen ja sanoisi suoraan lopettavansa maajoukkueuransa tähän päivään. Eihän tälläisen parin pelin, kuukauden tai vuoden vapaan ottaminen maajoukkue-tehtävistä pitäisi olla mitenkään mahdollista tai vähintään sen pitäisi johtaa aikanaan selkeään tarkasteluun siitä tarvitaanko näin maajoukkueeseen suhtautuvaa pelaajaa ikinä takaisin

Platini on täysi pelle, ansaitsee tavallista pahemman muilutuksen. Mies päästelee aika-ajoin sammakoita suustaan ja hieman myöhemmin muutama pienempi pukumies onkin aina pyyhkimässä hänen kenkiään puhtaaksi.

Sama. Tosin Blatter on vielä kaksinverroin surkeampi tapaus.
ASR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma

Vastaus #340 : 22.11.2006 klo 19:17:39

Onpas kiivasta keskustelua, hyvä niin. Eiköhän Tottilla ole kuitenkin itse oikeus päättää, pelaako maajoukkueessa vai ei. Ja hänhän on koko ajan sanonut, että tulee takaisin sitten kun on täydessä kunnossa, niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos Tottia ei enää takaisin haluta, kun hän itse olisi valmis palaamaan, tuskinpa se häntä haittaa.  Mitä järkeä siitä on pelaajaa alkaa rankaisemaan, jos kokee olevansa haluton pelaamaan maajoukkueessa. Tai muuten vois samalla laittaa Antti Niemelle bänniä, onhan kyseinen herra edelleen Suomen paras tolppien välissä, mutta ei maajoukkueessa enää pelaa...
Signori

Poissa Poissa

Vastaus #341 : 22.11.2006 klo 19:42:10

Onpas kiivasta keskustelua, hyvä niin. Eiköhän Tottilla ole kuitenkin itse oikeus päättää, pelaako maajoukkueessa vai ei. Ja hänhän on koko ajan sanonut, että tulee takaisin sitten kun on täydessä kunnossa, niin henkisesti kuin fyysisesti.

Jos Totti pystyy -niin kuin on teihin uskominen- kahteen huippuotteluun viikossa kuulostaa järjettömälle, että muutama ottelu lisää leirityksineen olisi herralle ylitsepääsemätön tehtävä. Varsinkin, kun mitään loukkaantumisiin viittaavaa ei ole koko syksynä Tottin nilkoista löytynyt.

Henkinen puoli ja Totti on kiero yhdistelmä, vaikkakin parannusta on viime aikoina näkynyt. Sieltähän ongelma/syy on varmaankin löydettävissä. Motivaationpuute tai toisin sanoen roman asettaminen maajoukkueen edelle vaikuttaa järkevälle syylle, mutta onko se silti riittävä ? Kautta aikojen nimenomaan Italian maajoukkue on ollut täynnä pelaajia joilla palaa sydämmessään suurempi polte seuransa väreille kuin maalleen, mutta kieltäytyjiä en itse muista. Nykyisessä ringissä mm. Del Piero on kärsinyt kohtuuttomista paineista, vakavista vammoista ja varmasti samalla suuremmasta rakkaudesta Juven kuin Italian paitaan, mutta uskoon on Del Piero jatkanut maansa edustamista, vaikka sen lopettaminen olisi silottanut miehen tietä ja kuntoa pitkin uraa useaan otteeseen.

Tai muuten vois samalla laittaa Antti Niemelle bänniä, onhan kyseinen herra edelleen Suomen paras tolppien välissä, mutta ei maajoukkueessa enää pelaa...

Tai sitten voi ihailla Kuningas Litmasta, joka vuosi ja pettymys toisensa jälkeen lähes puudutettuna ja rampana jaksaa juosta Suomen paidassa ilman, että lopettaminen kävisi mielessäkään.
Lopez

Poissa Poissa

Vastaus #342 : 22.11.2006 klo 20:04:20

Ei vittu. Jos Tottia ei syystä tai toisesta (syynähän ovat lähinnä ne metallilevyt jotka pitävät nilkkaa kasassa) huvita pelata maajoukkueessa niin vittuako se kellekään platini-pellelle kuuluu. Saati suomalaisille täällä forumilla. Ykkösen puolella Tukeem jo kirjoittikin ansiokkaasti (jälleen kerran) aiheesta joten käykäähän lukemassa enemmän kuin vähän alusta.
tottino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Man city

Vastaus #343 : 22.11.2006 klo 20:18:00

joku saisi kyllä raahata sen tukeemin tänne pysyvästi! Ylos
siis eihän kenenkään kannata pelata maajoukkueessa jos ei itse tahdo!? ja eipä siihen itse
voi paljon vaikuttaa jos ei tunne motivaatiota maajoukkuetta kohtaan! Enkä kyylä myöskään tajua mitä haittaa sitä on kenellekkään ainakaan platinille jos totti ei pelaa?! onhan näin parempi kaikille italialaisille kuin että Totti lopettaisi pysyvästi?
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #344 : 22.11.2006 klo 20:19:12

Silti Tottin toiminta on Italian maajoukkueen arvoa alentavaa. Minun tajuntaani ei koskaan mahdu se, että hyväkuntoinen ja hyvässä iässä oleva tähti lopettaa isänmaansa edustamisen ilman mainittavaa syytä.

Lainaus käyttäjältä: Signori
Motivaationpuute tai toisin sanoen roman asettaminen maajoukkueen edelle vaikuttaa järkevälle syylle,

Tässä on minusta pelaajalla todellakin hyvä syy lopettaa maajoukkueuransa. Sehän on ihan FIFAn oma pakkokäytäntö, jonka mukaan maajoukkuepelit ovat tärkeämpiä kuin seurajoukkuepelit. Ei asia aivan näin ole kaikille pelaajille, onhan jopa Suomessakin kannattajia, joille jokin seura on tärkeämpi kuin Suomen maajoukkue. Puhumattakaan Italiassa, joissa seurat ovat nimenomaan ne tärkeimmät suurelle osalle. Ja eihän sitä nyt voi pakottaa pelaajaa pelaamaan maajoukkueessa, jos ei tätä kiinnosta tipan vertaa. Seura kun vielä maksaa palkankin (mikä Tottin tapauksessa sattuu olemaan vielä suhteellisen suuri).

Vielä oudompaa on se miten Totti silti pompottaa Donadonia puheillaan tuon tuostakin maaotteluiden alla, ilman että egoisti itse tulisi median eteen ja sanoisi suoraan lopettavansa maajoukkueuransa tähän päivään.
Laittaisitkos vielä lähdettä tälle väitteellesi? Minun käsittääkseni Totti ja Donadoni sopivat syksyllä yhdessä siitä, että Totti palaa maajoukkueeseen vasta vuoden 2007 puolella. Kaikki muu aiheen ympärillä on median luomaa.

Eihän tälläisen parin pelin, kuukauden tai vuoden vapaan ottaminen maajoukkue-tehtävistä pitäisi olla mitenkään mahdollista tai vähintään sen pitäisi johtaa aikanaan selkeään tarkasteluun siitä tarvitaanko näin maajoukkueeseen suhtautuvaa pelaajaa ikinä takaisin
Miksi?
Signori

Poissa Poissa

Vastaus #345 : 22.11.2006 klo 20:19:32

Ei vittu. Jos Tottia ei syystä tai toisesta (syynähän ovat lähinnä ne metallilevyt jotka pitävät nilkkaa kasassa) huvita pelata maajoukkueessa niin vittuako se kellekään platini-pellelle kuuluu. Saati suomalaisille täällä forumilla. Ykkösen puolella Tukeem jo kirjoittikin ansiokkaasti (jälleen kerran) aiheesta joten käykäähän lukemassa enemmän kuin vähän alusta.

Katsos sinähän osaatkin kirjoittaa enemmän kuin vain lauseen kerrallaan, etkä edes mainitse mitään kirjoitusvirheistä. Ylos Luin kyllä Tukeemin tekstin ihan loppuun asti ja sen takia jäin vielä koko aihetta pohtimaankin. Minun mielipiteeni ei siitä kuitenkaan muuttunut. Rakkauden omaa seuraa kohti, kun ei omasta mielestäni pitäisi sulkea maajoukkuetta missään tilanteessa pois. Eipä silti sillä, että asia minulle kuuluisi tai se minua suuresti kiinnostaisikaan. Totti on ja pysyy etovana pelaajana minun silmissäni aina.
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #346 : 22.11.2006 klo 20:26:52

..
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 klo 18:19:48 kirjoittanut Azzurri #5 »
Lopez

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 22.11.2006 klo 20:38:42

E: No mitäs sitä ärsyttämään, ei tänne asiaa ainakaan kannata kirjottaa kun kommentit ovat tuota luokkaa.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 klo 21:05:08 kirjoittanut Lopez »
Alan

Poissa Poissa

Vastaus #348 : 22.11.2006 klo 21:03:51

siis eihän kenenkään kannata pelata maajoukkueessa jos ei itse tahdo!? ja eipä siihen itse
voi paljon vaikuttaa jos ei tunne motivaatiota maajoukkuetta kohtaan! Enkä kyylä myöskään tajua mitä haittaa sitä on kenellekkään ainakaan platinille jos totti ei pelaa?!

Niinpä, mut Platini on sellainen pelle et sen on pakko päästä pätemään jollain horinoillaan.
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #349 : 22.11.2006 klo 21:13:36

Ihan turhaan Lopez editoit edellisen viestisi. Se oli nimittäin selvää tasonnousua sinun kohdallasi.

Jos Tottia ei syystä tai toisesta (syynähän ovat lähinnä ne metallilevyt jotka pitävät nilkkaa kasassa) huvita pelata maajoukkueessa niin vittuako se kellekään platini-pellelle kuuluu.
Uskotko muuten tosissasi, että metallinpalat ovat Tottin varsinainen syy maajoukkueesta jättäytymiseen? Onhan mm. hänen kohdallansa ollut jo parin vuoden ajan "tekoloukkaantumisista" yms. syyttelyä tietyiltä tahoilta, koska Totti ei ole kovin innokas ollut maajoukkuetta kohtaan. Kuitenkin, Tukeemia lainaten, Roma on Tottille kaikki kaikessa ja se on varsin kunnioitettavaa nykyisessä (urheilu)maailmassa.
C'e solo un Capitano.

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 29

Siirry: