Niemi olisi toisaalta myös mukava nähdä piikin alla, jolloin Daniel piikkiin. Kenties sit Vili-Ato muut keskellä, jolloin Vili hoitaisi pelkän puolustamisen ja kakkoset + erikoistilanteissa vahva rooli. Kujala sit toppariks. En mä tiä.....vaihtoehtoja on vielä näin maaliskuulla liikaa, pitää nähdä pari peliä lisää.
Tämä saattaisi tarkoittaa Veikkausliigassa TamUn hallitessa usein kenttätapahtumia sitä, että Hjelm "alentuisi" perus 4-4-2:een, koska siltähän tuo roolitus alkaisi käytännössä näyttämään, oli grafiikoissa ja fläppitauluissa äijät sitten sijoiteltu miten tahansa.

Ainakin itse olen käsittänyt, että Tanu on pyrkinyt pelaamaan kolmen linjan peliä yhdellä selkeällä keskushyökkääjällä (4-3-3)/4-3-2-1), mutta Niemen ja Danielin yhtäaikainen kentälläolo ainakin tähän asti on aina venyttänyt muodostelman melko suoranaiseksi 4-4-2:ksi. Toisaalta homma on toiminut ihan hyvin, mutta siihen suuri syy lienee se, että aina kun tuohon on turvauduttu, on tilanne ollut se, että vastustaja on parkannut bussin boksin rajalle, ja TamU on saanut pitää palloa ja takoa sumppua rikki.
E: nyt ollaan kenties aika kaukana topikin alkuperäisestä aiheesta