FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.03.2025 klo 04:16:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 106 [107]

Kirjoittaja Aihe: Tukholma  (Luettu 478446 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2650 : 10.03.2025 klo 18:19:09

Oliko AIK:n kannattajakatsomo norra?

Joo.
Edernoo

Poissa Poissa

Vastaus #2651 : 10.03.2025 klo 19:03:36

Joo.
Jes, kiitoksia.
Jalitmane10

Poissa Poissa

Vastaus #2652 : 16.03.2025 klo 19:21:16

Itselläkin on tuo AIK-Hammarby kiikarissa toukokuussa, useamman vuoden olen tästä nyt haaveillut, josko vihdoin! Hieman yllättäen olen melko kokematon Tukholman matkaaja, kerran olen ollut n. 6 vuotta sitten.

Edellisellä sivulla olikin suurimpaan osaan vastaukset, mitä olen pohtinut. Tiivistetään tähän ne ja pari lisäkysymystä:

- Oma ajatus on lähteä La-iltana Turusta iltalaivalla ja palata sunnuntaina Tukholmasta paikallista aikaa klo 19.00 lähtevällä iltalaivalla. Tuohon ehtii hyvin matsista? Viking Linella kulkemiset.

- Reput, kassit ja muut nyssykät on bännissä stadikalla. Satamassa on joku säilytyspaikka? Entä jos haluaa pitää reppua mukana päivän, onko esim. Mall Of Scandinaviassa säilytysmahdollisuutta?

- Lipun saanee, jos on hereillä lipunmyynnissä. Lipunmyynti auennee 3-4 vkoa ennen matsia? Aukeekohan kaikki katsomot kerralla vai yläloossit myöhemmin?

Korjatkaa ylläolevia, mikäli kuulostaa epäloogiselta tai olen ymmärtänyt jotain väärin.
nurtsi1

Poissa Poissa

Vastaus #2653 : 16.03.2025 klo 20:13:43

Itselläkin on tuo AIK-Hammarby kiikarissa toukokuussa, useamman vuoden olen tästä nyt haaveillut, josko vihdoin! Hieman yllättäen olen melko kokematon Tukholman matkaaja, kerran olen ollut n. 6 vuotta sitten.

Edellisellä sivulla olikin suurimpaan osaan vastaukset, mitä olen pohtinut. Tiivistetään tähän ne ja pari lisäkysymystä:

-

- Lipun saanee, jos on hereillä lipunmyynnissä. Lipunmyynti auennee 3-4 vkoa ennen matsia? Aukeekohan kaikki katsomot kerralla vai yläloossit myöhemmin?

Lipunmyynti tosiaan aukeaa 3-4 vk ennen peliä, ensin tulee 2 alinta kerrosta myyntiin mutta suurella todennäköisyydellä ylin kerros avautunee jo samana päivänä myyntiin.

Lippuja kyllä saa suht helposti kun on hereillä, noin 47 000 taitaa olla derbyissä kapasiteetti. Hajapaikkoja on vielä jäljellä varmasti viikkokin lipunmyynnin aloituksesta. Vuosi vuodelta nämä toki menevät nopeammin ja nopeammin.

Lainaus
Entä jos haluaa pitää reppua mukana päivän, onko esim. Mall Of Scandinaviassa säilytysmahdollisuutta? 
On mutta en suosittele. Derbyn jälkeen saattaa mennä 45 minuuttia helpostikin jonottaessa siinä.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2654 : 16.03.2025 klo 21:08:36

Kummassakin satamassa on 24 h -pituinen säilytysboksirivistö.
Edernoo

Poissa Poissa

Vastaus #2655 : 17.03.2025 klo 17:50:46

Nyt tulee varmaa vuoden vajain kysymys.

Mitä eroa on Sittplats Reducerat ja
Sittplats Ordinarie lipuilla, muuta kun satasen hintaero?
Jalitmane10

Poissa Poissa

Vastaus #2656 : 17.03.2025 klo 18:00:46

Ymmärtääkseni Ordinarie on normaali lippu ja tuo reducerat on alennusryhmän lippu, esim. Opiskelija/eläkeläinen jne.

Korjatkaa, jos olen väärässä :D
Edernoo

Poissa Poissa

Vastaus #2657 : 17.03.2025 klo 18:23:44

Ymmärtääkseni Ordinarie on normaali lippu ja tuo reducerat on alennusryhmän lippu, esim. Opiskelija/eläkeläinen jne.

Korjatkaa, jos olen väärässä :D
Kävis kyllä järkeen. Kiitos sulle!
muhonski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #2658 : eilen kello 22:09:46

Milloin kierros 19 pelipäivät varmistuvat? Neljän hengen työporukalla olisi tarkoitus lähteä katsomaan aik-djurgården derbyä. Myös vinkkejä baareista ennen ja jälkeen pelin otetaan vastaan sekä hotelli suositukset ovat myöskin tervetulleitta

Sivuja: 1 ... 106 [107]

Siirry: