Jasseri
Poissa
|
 |
Vastaus #1725 : 28.04.2010 klo 11:19:51 |
|
Kirjoitetaan nyt tähänkin ketjuun yksi "asiallinen" viesti. Enemmän Interin jätkänä täytyy kadehtien katsoa Tepsin touhua. Seura on selvästi panostanut markkinointiin noin 100 kertaa Interiä enemmän. No, tietysti kun tehdään pari milliä vuodessa tappiota, niin saahan sillä rahalla vaikka mitä, mutta ei kai Interkään nyt niin pa ole, ettei varaa ole mihinkään. Esim. aiemmin ihan kelvollinen otteluohjelma Pointer on muuttunut turhaksi läpyskäksi vrt. Tepsin ohjelma, jossa on aika paljonkin luettavaa, mainonta on olematonta, seuralta ei tule mitään uutiskirjeitä yms. sähköpostiin (osoite on ilmoitettu kyllä seuralle moneen kertaan). Eli käytännössä Interin markkinointia ei näy missään. Noin, tuli taas parempi olo  Noin mutuna, tuskin TPS:n tappioita markkinointikulujen piikkiin voi laittaa. Muuten sama, kyllä Intteri jää jalkoihin tuolla rintamalla.
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #1726 : 28.04.2010 klo 12:30:22 |
|
Ilmestyykö Pointer vielä? Siis satun tuntemaan mainostoimiston tyypin tuon takana, ja itse olin sellaisessa käsityksessä, että Pointerin tekeminen loppui ns. säästösyistä. Nähtävästi sitten vain muuttui.
Täytyy sanoa näin asialinjalla, että Pointer oli aiemmin asiallinen tekele.
Mifki matsissa oli sellainen A4:n joka oli keskeltä taittamalla saatu 4-sivuiseksi A5 koon tekeleeksi. Kokoonpanot ja muutama mainos, ei mitään pidempiä juttuja kuten aiemmin ollut. Ja varmaankin toimiston ammattilaiset tulostaneet ne ihan omalta työpisteeltä.
|
|
|
|
Ravi-Paisti
Poissa
|
 |
Vastaus #1727 : 28.04.2010 klo 13:25:36 |
|
Ilmestyykö Pointer vielä? Siis satun tuntemaan mainostoimiston tyypin tuon takana, ja itse olin sellaisessa käsityksessä, että Pointerin tekeminen loppui ns. säästösyistä. Nähtävästi sitten vain muuttui.
Ei sen läpyskän nimi enää tainnut olla Pointer. Mutta yhtä kaikki, ennen ihan kelvollinen otteluohjelma on nyt muuttunut jonkun alemman tason matsiin sopivaksi. Jos sellainen kerran kuitenkin tehdään, niin kai siihen sitten voisi edes jotain järkevää laittaa. Ei se voi olla iso kustannus haastatella jotain pelaajaa/Jobia ja vaikka soittaa vielä vastustajaltakin jotain kommenttia tulevasta pelistä ja ostaa TW:lta muutamia hyviä fotoja samaan pakettiin. Jos vaikka sitten tuplaisivat tuon sivumäärän, että siitä ohjelmasta olisi edes vähän iloa. Nimim. Muija nalkuttaa kotona, autokaan ei toimi ja pomo valittaa ;-)
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1728 : 28.04.2010 klo 13:28:43 |
|
Ei sen läpyskän nimi enää tainnut olla Pointer. Mutta yhtä kaikki, ennen ihan kelvollinen otteluohjelma on nyt muuttunut jonkun alemman tason matsiin sopivaksi. Jos sellainen kerran kuitenkin tehdään, niin kai siihen sitten voisi edes jotain järkevää laittaa. Ei se voi olla iso kustannus haastatella jotain pelaajaa/Jobia ja vaikka soittaa vielä vastustajaltakin jotain kommenttia tulevasta pelistä ja ostaa TW:lta muutamia hyviä fotoja samaan pakettiin. Jos vaikka sitten tuplaisivat tuon sivumäärän, että siitä ohjelmasta olisi edes vähän iloa.
Nimim. Muija nalkuttaa kotona, autokaan ei toimi ja pomo valittaa ;-)
Ainakin lappuja jakanut tyttönen sanoi sen olevan Pointter, mutta ei sen niin väliä...kuitenkin kaikkeen muuhun sama. Pikkasen toivoisi ammattimaisuutta näihin hommiin...
|
|
|
|
kopone
Poissa
Suosikkijoukkue: Minna Pyykkö
|
 |
Vastaus #1729 : 28.04.2010 klo 13:55:51 |
|
  Tuossa toi nykypäivän 'Pointer' MIFK-matsista. Ei lue missään kohtaa Pointer ja aika keponen on lappu. Ikävä on kunnon Pointeria, oli hieno ja hyvä läpyskä.
|
|
|
|
ElBarca
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, FCB
|
 |
Vastaus #1730 : 28.04.2010 klo 14:46:09 |
|
Heinikangas Puman peliasussa tuo mieleeni Porilaisen uusnatsin. Onko muilla samankaltaisia mielleyhtymiä?
Mniin, kyllä on tasokkaita kommentteja, joten ei kai tässä itekään auta kun tulla samalle tasolle. Pakko sanoa, että sellaisen seuran kannattajien, joiden joukossa seissoo muuan herra Mäenpää, jonka kuvankin tuossa joku hieno mies on muistukseksi esille laittanut, on ihan turha huudellella mistään uusnatseista. Se tekee toisaalta hyvää turkulaiselle jalkapalloilulle, että on kaksi seuraa VL-tasolla, mutta ei siellä sinimustissa mitään penaalin terävimpiä kyniä kyllä ole. Varmasti joukossa saattaa joku fiksukin tyyppi olla, mutta mitä olen itse vierestä seurannut, niin ei hyvää päivää mitä yhteiskunnan hylkiöitä sielläkin on. Pakko ottaa esille eräs tilanne viimekauden toisesta derbystä elokuulta: Olin kaverini kanssa olympiakatsomon puolella bissejonossa, kun kolme sinimustiin pukeutunutta sosiaalihylkiötä alkoin yhden pirihuoran säestämänä avautumuaan mun mustavalkoisesta Palloseuran huivista. Vaikeaselkoista, suomentapaista ugrikieltä puhuivat, vaatteet oli niin paskaset, että ihan oksettamaan alkoi ja alkoholin sekä taatusti muiden päihteiden aiheuttama fyysinen sekä henkinen rappeuma oli ilmeinen. No, siinä sitten hymähdeltiin ja iloisesti hymyiltiin näille muutamalle ihmistunkiolle, samalla melko voimakastakin myötähäpeää ja jonkin tasoista säälintunnetta kärvistellen. Ei siinä sinänsä mitään, hauskahan se on muutamat vittuilut vaihtaa, mutta kun homma oli näiltä sosiaaliraunioilta lievästi yliampuvaa. Seuraavaksi jonon perällä saapui arviolta 75-80 vuotias periturkulaisen oloinen herrasmies vanha Palloseuran huivi kaulassa. No nämä sinimustat yhteiskunnan jätteet alko erittäin aggressiivisesti ja jälleen tämän yhden pirihuoran säestämänä vittuilemaan ja huutelemaan tälle vanhalle herrasmiehelle. Pappa raukka ei enää uskaltanut jonossa olla, vaan häipyi jonon perältä. Siinä kyllä koko jono tunsi todellista myötähäpeää näitä puhuvia ojien asukkien näköisiä olioita kohtaan. Mun täytyy sanoa, että se oli mautonta ja todella säälittävää!!! Olen tullu siihen tulokseen, että suurimmalla osalla I***rkannattajia on jotain henkilökohtaisia patoumia Turun Palloseuraa kohtaan. Esim.; itse ei aikoinaan ole kyseisessä seurassa saanut peliaikaa, kun on ollut niin paska, oma poika ei ole saanut peliaikaa, kun ollut niin paska tai jotain muuta vastaavaa. Sitten ollaan katkerina ryhdytty hakemaan korvaavaa seuraa kannatettavaksi, jonka kautta katkeruuttaan ja huonon itsetunnon pohjustamaa vihaansa Turun Palloseuraa kohtaan voidaan ammentaa. Tähän hätäänhän I***r on juuri oivallinen seura, jo pelkästään perustamismotiiveidensa pohjalta. Ja mikä siinä on, että oikeastaan kaikki I***rin fanit (nämä armadat siis, vai mikä se nyt oli) ovat enemmän tai vähemmän ihmisraunioiden näköisiä? En siis väitä, etteikö joukossa olisi fiksujakin tyyppejä, mutta kuitenkin, niin kovin suuri osa on hylkiöitä. No, niin tai näin, hyvä se on, että Turussa on kilpailua. Ihimiset voivat hakeutua omanlaiseensa seuraan. Ja sanottakoon noista teini-vittuilista vielä, että ennemmin kyllä teini, kuin 30-40v ihmistunkio. Btw, jos sinimustien faneilla on jonkinnäköinen tifo-kassa, johon voi lahjottaa tukea, niin hyvä. Mielelläni laitan muutaman valuutan. Voitte sitten ostella ihomaalia ja maalailla upeita mahatifoja! Ihan vaikka kahdella eri värillä! Noin, minä hiljenen jälleen.
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #1731 : 28.04.2010 klo 15:06:10 |
|
Huikeaa tykitystä 
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #1732 : 28.04.2010 klo 15:18:10 |
|
Kieltämättä piristi näin työpäivän viimeisenä tuntina. Meinaskin jo pilkkiminen alkaa.
|
|
|
|
kopone
Poissa
Suosikkijoukkue: Minna Pyykkö
|
 |
Vastaus #1733 : 28.04.2010 klo 15:34:03 |
|
Aikamoista yleistystä. Vaikka toitotat, että joukossa on ehkä fiksujakin, yleistät silti jopa Armadan ulkopuolellekin. En itse kuulu Armadaan. Olen sitä mieltä, että 'tavallisia' ihmisiä Interiä kannattaa, aivan kuten Tepsiäkin, kun siis unohdetaan nämä muutamat mulkut kummankin porukan leireistä. Viime derbyssä elokuussa, olin suht yksinäisenä Inter-huivisena O-katsomossa, joka oli siis neutraali katsomonosa tuossa ottelussa Tepsifanien ollessa päädyssä. Täytyy sanoa, ettei sielläkään kovin aikusmaisesti käyttäydytty. Noin kymmenkunta töpselipoikaa alkoivat näytellä mulle keskaria ja kun naureskelin näille, niin johan näyteltiin 'kurkku auki'-käsimerkkejä ja alettiin huutelemaan jotain myllyjä tauolla. Olin siis yksin, en lähtenyt koittamaan näitä poikia vastaan. Mielestäni siltikään kaikki Tepsifanit, ei edes enemmistö, ole mulkkuja/sosiaalisesti rajoittuneita. Kumma juttu on myös se, että Interin kannattamista pitää usein perustella toisin kuin Tepsin. Jos ollet Turusta, kannatat Tepsiä, miksi?
|
|
|
|
Jaakko
Poissa
|
 |
Vastaus #1734 : 28.04.2010 klo 15:49:22 |
|
Kumma juttu on myös se, että Interin kannattamista pitää usein perustella toisin kuin Tepsin. Jos ollet Turusta, kannatat Tepsiä, miksi?
Tää kaupunki on mustavalkoinen.
|
|
|
|
Kalza
Poissa
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
 |
Vastaus #1735 : 28.04.2010 klo 16:03:23 |
|
Tää kaupunki on mustavalkoinen.
Syvä ana lyysille 
|
|
|
|
Ravi-Paisti
Poissa
|
 |
Vastaus #1736 : 28.04.2010 klo 16:39:23 |
|
Itsehän olin Derbyn jälkeen oluella jossain keskustan kuppilassa Interin huivin kanssa ja paikalla oli paljon Tepsin faneja. Koska olen tällainen keski-ikäinen ihminen, niin Tepsin fanit totesivat, että en taida olla myllyjä hakemassa ja saimme ihan asialliset keskustelut käytyä :peukku:
Kai sitä itseen on nuorella iällä iskostettu jonkinlainen anti-TPS siemen. Duunariolosuhteista lähteneenä TPS ei ole koskaan tuntunut omalta seuralta. Ja kun kuitenkin futis on aina ollut itselle se oma laji (TuTon junnut), niin itselle sitten Inter oli lopulta aika helppo valinta jos jotain haluaa kannattaa, tosin katkarapukatsomosta käsin, mutta kuitenkin jotenkin väriä tunnustaen.
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
 |
Vastaus #1737 : 28.04.2010 klo 16:59:16 |
|
jollain on geeli-tukat ja hyvä perseiset pissiskset(derbyistä bongattua) jollain taas kaverit ja pullo. jalkapalloa on kuitenkin kaikilla jotka käyvät matseissa?. tiksu makas pukukopin nurkassa surullisen näköisenä eilen.. tiedä oliko ryypäänyt suruunsa ja sammunut ainakin se oli yhtä likainen kun me interin kannattajat  . näytti et ois vaimo ja talo mennyt, ja inter vie tänä vuonna niinku 2008 <3 t. ympäri stadionia
|
|
|
|
Scholesin uima-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY
|
 |
Vastaus #1738 : 28.04.2010 klo 18:07:05 |
|
Yhteiskunnan huoriahan tässä kaikki ollaan, mutta ei nyt välttämättä sotketa Armadan tyyppejä perus denaosastoon, koska se nyt ei sitä yksinkertaisesti vaan ole. Ihan tavallisia työssäkäyvyiä (uskokaa pois) nuoria miehiä. Pirtelöpollat nyt vituttaa aina. Kannattaa ne sitten Interiä tai Töpseleitä. Pari vuotta nyt katsomotoimintaa enemmän seuranneena voin sanoa että Interin kannattajakunta on ihan helvetin erilaista jengiä. On aivan perus turkulaista työssäkäyvää miestä & naista, kulttuuri-ihmisiä, denoja & nipoja ym.. Eiköhän se kaikissa seuroissa aika sama juttu ole. Tuskin siellä naapurissakaan kaikki aivan puhtaita verojaan maksavia pulmusia on, vaikka yleistämmekin teidät Hirvensalolaisiksi kermaperseiksi. Adios, kaunis ilma. Turha internetissä istua ja hiessä päteä.
|
|
|
|
Stalinisti
Poissa
Suosikkijoukkue: Curva Nord Livorno
|
 |
Vastaus #1739 : 28.04.2010 klo 19:01:57 |
|
Mniin, kyllä on tasokkaita kommentteja, joten ei kai tässä itekään auta kun tulla samalle tasolle. Pakko sanoa, että sellaisen seuran kannattajien, joiden joukossa seissoo muuan herra Mäenpää, jonka kuvankin tuossa joku hieno mies on muistukseksi esille laittanut, on ihan turha huudellella mistään uusnatseista.
Se tekee toisaalta hyvää turkulaiselle jalkapalloilulle, että on kaksi seuraa VL-tasolla, mutta ei siellä sinimustissa mitään penaalin terävimpiä kyniä kyllä ole. Varmasti joukossa saattaa joku fiksukin tyyppi olla, mutta mitä olen itse vierestä seurannut, niin ei hyvää päivää mitä yhteiskunnan hylkiöitä sielläkin on. Pakko ottaa esille eräs tilanne viimekauden toisesta derbystä elokuulta:
Olin kaverini kanssa olympiakatsomon puolella bissejonossa, kun kolme sinimustiin pukeutunutta sosiaalihylkiötä alkoin yhden pirihuoran säestämänä avautumuaan mun mustavalkoisesta Palloseuran huivista. Vaikeaselkoista, suomentapaista ugrikieltä puhuivat, vaatteet oli niin paskaset, että ihan oksettamaan alkoi ja alkoholin sekä taatusti muiden päihteiden aiheuttama fyysinen sekä henkinen rappeuma oli ilmeinen. No, siinä sitten hymähdeltiin ja iloisesti hymyiltiin näille muutamalle ihmistunkiolle, samalla melko voimakastakin myötähäpeää ja jonkin tasoista säälintunnetta kärvistellen. Ei siinä sinänsä mitään, hauskahan se on muutamat vittuilut vaihtaa, mutta kun homma oli näiltä sosiaaliraunioilta lievästi yliampuvaa. Seuraavaksi jonon perällä saapui arviolta 75-80 vuotias periturkulaisen oloinen herrasmies vanha Palloseuran huivi kaulassa. No nämä sinimustat yhteiskunnan jätteet alko erittäin aggressiivisesti ja jälleen tämän yhden pirihuoran säestämänä vittuilemaan ja huutelemaan tälle vanhalle herrasmiehelle. Pappa raukka ei enää uskaltanut jonossa olla, vaan häipyi jonon perältä. Siinä kyllä koko jono tunsi todellista myötähäpeää näitä puhuvia ojien asukkien näköisiä olioita kohtaan. Mun täytyy sanoa, että se oli mautonta ja todella säälittävää!!!
Olen tullu siihen tulokseen, että suurimmalla osalla I***rkannattajia on jotain henkilökohtaisia patoumia Turun Palloseuraa kohtaan. Esim.; itse ei aikoinaan ole kyseisessä seurassa saanut peliaikaa, kun on ollut niin paska, oma poika ei ole saanut peliaikaa, kun ollut niin paska tai jotain muuta vastaavaa. Sitten ollaan katkerina ryhdytty hakemaan korvaavaa seuraa kannatettavaksi, jonka kautta katkeruuttaan ja huonon itsetunnon pohjustamaa vihaansa Turun Palloseuraa kohtaan voidaan ammentaa. Tähän hätäänhän I***r on juuri oivallinen seura, jo pelkästään perustamismotiiveidensa pohjalta. Ja mikä siinä on, että oikeastaan kaikki I***rin fanit (nämä armadat siis, vai mikä se nyt oli) ovat enemmän tai vähemmän ihmisraunioiden näköisiä? En siis väitä, etteikö joukossa olisi fiksujakin tyyppejä, mutta kuitenkin, niin kovin suuri osa on hylkiöitä.
No, niin tai näin, hyvä se on, että Turussa on kilpailua. Ihimiset voivat hakeutua omanlaiseensa seuraan. Ja sanottakoon noista teini-vittuilista vielä, että ennemmin kyllä teini, kuin 30-40v ihmistunkio.
Btw, jos sinimustien faneilla on jonkinnäköinen tifo-kassa, johon voi lahjottaa tukea, niin hyvä. Mielelläni laitan muutaman valuutan. Voitte sitten ostella ihomaalia ja maalailla upeita mahatifoja! Ihan vaikka kahdella eri värillä!
Noin, minä hiljenen jälleen.
Hieno, rakentava, erittäin asiantunteva analyysi penaalin terävimmältä kynältä. Onneksi maltat pysyä asialinjalla vaikka sosiaalihylkiöt ja pirihuorat yrittävätkin ärsyttää. 
|
|
|
|
rude but cool
Poissa
Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti
|
 |
Vastaus #1740 : 28.04.2010 klo 19:24:45 |
|
Tosissaan yleistämiselle  Sen verran tuntuu olevan soraa munakotelossa, että lienee isipappa takavarikoinut mopoauton avaimet.  Voisin kertoa ihan perstuntumalta, että molempien jengien kannattajakunnista löytyy sekä vitun siistejä, että ihan totaalisen idiootteja tyyppejä. Se itseasiassa on ehkä vaikein asia johonkin futisjengin kannattajakuntaan kuulumisessa, että välttämättä mikään muu kuin se seura ei yhdistä.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #1741 : 28.04.2010 klo 19:29:34 |
|
Voisin kertoa ihan perstuntumalta, että molempien jengien kannattajakunnista löytyy sekä vitun siistejä, että ihan totaalisen idiootteja tyyppejä. Se itseasiassa on ehkä vaikein asia johonkin futisjengin kannattajakuntaan kuulumisessa, että välttämättä mikään muu kuin se seura ei yhdistä.
Mutta toisaalta on jotakin yhteistä myös sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät normaalisti välttämättä omaan kaveriporukkaan kuuluisi - mikä on välillä aika pirun mukavaa.
|
|
|
|
Perlenbacher
Poissa
Suosikkijoukkue: Kajahtanut hinaajayrittäjä
|
 |
Vastaus #1742 : 28.04.2010 klo 20:25:37 |
|
ElBarcan kyvylle sisäistää FF-propaganda ja vielä kärjistää se, näitä lisää. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 klo 20:26:39 kirjoittanut Perlenbacher »
|
|
|
|
|
Stalinisti
Poissa
Suosikkijoukkue: Curva Nord Livorno
|
 |
Vastaus #1743 : 28.04.2010 klo 21:00:32 |
|
ElBarcan kyvylle sisäistää FF-propaganda ja vielä kärjistää se, näitä lisää.  Ehdottomasti. Näitä vartenhan nämä foorumit ovat....
|
|
|
|
budikeisari
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball
|
 |
Vastaus #1744 : 28.04.2010 klo 21:04:39 |
|
Hunajata 
|
|
|
|
Venire
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #1745 : 28.04.2010 klo 21:25:38 |
|
Ai se pelattiin tänään. Meni ihan ohi kun Liigan kamppailu vei mielenkiinnon. No, kivat Tepsille, sentään joku osa organisaatiosta tuo pyttyjä Turkuun.
|
|
|
|
Hellhammer
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, AC Sauvo
|
 |
Vastaus #1746 : 29.04.2010 klo 00:12:05 |
|
Inter on se Turkulainen kasvattajaseura. Facts were presented to you by Veikkaaja.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #1747 : 29.04.2010 klo 00:21:20 |
|
Inter on se Turkulainen kasvattajaseura. Facts were presented to you by Veikkaaja.
Pah.
|
|
|
|
Petsari
Poissa
|
 |
Vastaus #1748 : 29.04.2010 klo 08:12:13 |
|
Onnittelut TPS:lle seuran ykköslajin mestaruuden johdosta!!!
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #1749 : 29.04.2010 klo 08:15:30 |
|
Onnittelut TPS:lle Suomen ykköslajin mestaruuden johdosta!!!
Korjasin. Ja kiitti, seuralla vain merkitystä. 
|
|
|
|
|
|