FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
14.10.2025 klo 06:51:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Kumpi on ihkumpi
Inter
TPS
Topic lukkoon ja avajalle bannia

Sivuja: 1 ... 73 [74] 75 ... 473

Kirjoittaja Aihe: Inter vs TPS, TPS vs Inter  (Luettu 1251445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Höltsä

Poissa Poissa

Vastaus #1825 : 30.04.2010 klo 09:52:13

Ikä ja perinteet ovat yks hailee jos niillä ei saa mitään aikaan. Sitä paitsi Inter luo koko ajan niitä perinteitään joita on jo parinkymmenen vuoden ajan kertynyt.

Lueppas aiemmat viestit, niin huomaat että puhun tuossa TPS:sta, muoviseurana.
Paksu

Poissa Poissa

Vastaus #1826 : 30.04.2010 klo 09:53:13

Lainaus
Juurin tämän takia vasta 80-luvun loppupuolelta lähtien syntyneiden osalta mä ehkä uskon että ovat "aina olleet Interin kannattajia". Muut kaikki ovat takinkääntäjiä tai gloryhuntereita tai sitten vaan itseään kovasti älykkönä pitäviä anti-TPS ihmisiä, joille Inter määrittyy vain Tepsin kautta.

Itselle Inter ainakin määrittyy hyvän jalkapallon, mielenkiintoisten pelaajien ja suuren jalkapallon muotoisen sydämmen kautta.

Inter on jalkapalloseura, jossa tehdään töitä rakkaudesta lajiin. Tepsi ei ole saanut pitkällä urallaan aikaiseksi edes kehittää kupittaan stadionia eikä edes turkulaista jalkapalloa yleensä. Jos tepsillä olisi oikeasti sydän pelissä niin jossainhan sen olisi pitänyt näkyä. Nyt kun kusettaja Sairanen on takana niin alkaa ensimmäiset panostukset näkymään.

HJK:n ja TPS:n kaltaisten munattomien "perintekkäiden" seurojen takia tämä maan on tällainen junttilätkämukamasurheiluhullu maa.

On se nyt ihme, että tarvittiin Håkans ennen kuin kupittaalle saatin edes kunnon katsomo!
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti

Vastaus #1827 : 30.04.2010 klo 10:03:01

Hop hop ja pakkia......muoviseura TPS on perustettu VASTA vuonna 1922....eli missä perinteet ??

Kysyi yli satavuotiaan ÅIFK:n kannattaja...

Hophop, puhuin pursiseurasta (perustettu 1906) ;)
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #1828 : 30.04.2010 klo 10:11:08

Itselle Inter ainakin määrittyy hyvän jalkapallon, mielenkiintoisten pelaajien ja suuren jalkapallon muotoisen sydämmen kautta.

Inter on jalkapalloseura, jossa tehdään töitä rakkaudesta lajiin. Tepsi ei ole saanut pitkällä urallaan aikaiseksi edes kehittää kupittaan stadionia eikä edes turkulaista jalkapalloa yleensä. Jos tepsillä olisi oikeasti sydän pelissä niin jossainhan sen olisi pitänyt näkyä. Nyt kun kusettaja Sairanen on takana niin alkaa ensimmäiset panostukset näkymään.

HJK:n ja TPS:n kaltaisten munattomien "perintekkäiden" seurojen takia tämä maan on tällainen junttilätkämukamasurheiluhullu maa.

On se nyt ihme, että tarvittiin Håkans ennen kuin kupittaalle saatin edes kunnon katsomo!

Vitut.

Koko sun viestissä näkyy, että määrität Interin Tepsin kautta. Tuo alemmuuskompleksi on kyllä mielenkiintoista teillä. Fiksuimmat teistä keskittyvät siihen omaan tekemiseen, mutta osan viestihistoria tällä JALKAPALLOfoorumilla koostuu pelkästään siitä kun iso paha porvariseura on niin kamala. Samoin on tuolla ihan oikeassakin maailmassa.

Ohos, meninpä nyt oman asialinjani ulkopuolelle. Pistetään vapun piikkiin.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #1829 : 30.04.2010 klo 10:35:37

Vitut.

Koko sun viestissä näkyy, että määrität Interin Tepsin kautta.

Jos tossa viestissä ei puhuttaisi tepsistä, se olisi väärässä topicissa. Ei siitä sen enempää mun mielestä mikään pikkuveljeys paista. Lähinnä luetellaan mitä Inter on tehnyt ja mitä TPS ei.

Hauskinta on kuitenkin se, kuinka tosissaan jengi tuntuu tämänkin aiheen ottavan. Täähän on larppausketjun jälkeen forumin älyttömimpiä ketjuja :D
« Viimeksi muokattu: 30.04.2010 klo 10:37:09 kirjoittanut rude but cool »
Paksu

Poissa Poissa

Vastaus #1830 : 30.04.2010 klo 10:53:02

Lainaus
Koko sun viestissä näkyy, että määrität Interin Tepsin kautta. Tuo alemmuuskompleksi on kyllä mielenkiintoista teillä. Fiksuimmat teistä keskittyvät siihen omaan tekemiseen, mutta osan viestihistoria tällä JALKAPALLOfoorumilla koostuu pelkästään siitä kun iso paha porvariseura on niin kamala. Samoin on tuolla ihan oikeassakin maailmassa.

Ohos, meninpä nyt oman asialinjani ulkopuolelle. Pistetään vapun piikkiin.

Taitaa mennä tuo yleinen asioiden ymmärrättömyys ja hölmöyskin vapun piikkiin.

Miksi määrittäisin Interin Tepsin kautta jos selitän miksi kannatan interiä enkä tepsiä. En siis sanonut kannattavani interiä, koska en kannata tepsiä.

Kyse on siitä, että TPS ei ole koskaan herättänyt minkäänlaista tunnetta minussa, koska siltä puuttuu sydän. Se nyt vaan on ollut tuossa ja pelaillut, mutta interin toiminnassa huokuu rakkaus lajiin. Aluksi en kannattanut kumpaakaan, mutta koska huomasin tämän eron niin vain ajauduin interin leiriin. Olis siis täysin "tabula rasa" ilman minkäänlaisia ulkopuolisia vaikutteita.
Puhun kuitenkin nyt siis vain asioista joita olen nähnyt 80-90 luvun vaihteen jälkeen. 70-luvusta tai sitä ennen olevista asioista en osaa arviota antaa.

Mikä iso paha porvariseura. Porvariseura kyllä vaikka en politiikasta tässä maassa välitäkkään, mutta että iso paha. Tepsillä on ollut kaikki mahdollisuudet luoda itsestään iso, mutta lopputulos on tuo. Jos seurassa olisi todellakin rakastettu lajia niin seura todella olisi iso ja inter pelaisi stadionilla, jonka tulot menee tepsin taskuun.

Sama koskeen jo aikaisemmin mainitsemaani HJK:ta. Seura pelaa Hjalliksen rakentamalla stadionilla n. 3000 katsojan edessä. Noloako?

Kovin puhutaan perinteistä, mutta todelliset teot vuosien varrella on jäänyt siihen, että ollaan kyyristytty ja otettu sen ison pahan jääkiekon muna perseeseen.
Ei jääkiekko ole noussut tuohon asemaan pelkästään hyvällä tekemisellä. Siihen on myös vaikuttanut tämä "perinteikkäiden" seurojen munattomuus tarttua mahdollisuuksiin ja ottaa riskejä rakkaudesta lajiin. Se kaikki heijastuu seurajoukkueiden euro menestykseen ja maajoukkueeseen. Ilman vankkoja perusteita on talon mahdotonta pysyä pystyssä.

Se siis siitä alemmuuskompleksista. Voisin jopa sanoa, että asia on täysin toisin päin. Niin ja mitä suurempi mies sitä pienemmät munat tai sanoisinko mitä "perinteikkäämpi" seura sitä pienempi perintö.

PS. Tarkista vielä topicin topicin otsikko ennen kuin poistut asia linjalta. Eikös tässä topicissa olekin tarkoitus verrata seurojen tekemisiä, eikä keskittyä omaan tekemiseen.
Ravi-Paisti

Poissa Poissa

Vastaus #1831 : 30.04.2010 klo 11:25:38

Tuosta oma kasvattiasiasta vielä. Pelaavaan edustukseen pitäisi nousta vuosittain 1-2 pelaajaa. TPS:n osalta tällä kaudella Roope Riski ja Santeri Mäkinen. Miten Inter? Åkerlund? Tuskin.  Kauppi? Tuskin. Heljander? Tuskin koskaan...

Eli joskus junnutuotannot vaan napsahtaa paremmin, joku vuosikerta on parempi ja toinen taas ei.

Interin tämän hetken tilanne junnupuolella näyttää minustakin selvästi Tepsiä heikommalta. Villi arvaus voisi olla, että tänä vuonna korkeintaan yksi junnu saa edes vähän alusta peliaikaa.

Niin noista perinteistä vielä. Silloin aikoinaan kun itse olin nuori, niin maailma oli hiukan erilainen. Silloin jako oikeistolaisiin ja vasemmistolaisiin seuroihin oli aika jyrkkä, eikä todellakaan vanhempien toimesta katsottu hyvällä jos duunarin poika meni Tepsiin pelaamaan. Ei sitä silloin reilu 10-vuotiaana nassikkana itse osannut näitä asioita pohtia, vaan sinne mentiin minne käskettiin. Silloin futiksessa TuTo oli se vasemmiston seura ja Tepsi tietysti oikeiston. Kun sitä sitten koko nuoruutensa pelannut TuTossa, niin ei siitä Tepsistä oikein millään vaan voinut tulla minun seuraa. Tätä tietysti on vaikea selittää nuoremmalle väelle, mutta foorumin vanhemmat jäsenet ehkä muistavat noita aikoja. Pelillisesti ei noista ajoista jäänyt mitään hampaankoloon Tepsiä vastaan, monena vuotena menestyttiin paljon paremmin kuin TPS. Mutta mitä vanhemmaksi tultiin, niin sitä useampi siirtyi Tepsiin, koska silloin se oli ainoa vaihtoehto jos halusi päästä eteenpäin. Nyt tilanne on toinen, joskaan itse en osaa nähdä Interiä, toisin kuin TuTo, seurana mitenkään vasemmalle kallellaan olevana. Kannattajat voivat sitä olla, mutta seura itsestään minusta ei ole millään tavalla vasemmistolainen.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #1832 : 30.04.2010 klo 11:37:33

Tuo kommentti miten Interissä rakastetaan jalkapalloa saa mut aina syviin liikutuksen kyyneliin. Ei voi kuin nöyränä todeta, kuinka upeaa oli että saimme Diego Corpachen rinkiin täksi kaudeksi, jotta Tepsiinkin saatiin vihdoin ja viimein ensimmäinen syvästi jalkapalloa rakastava ja ymmärtävä laji-ihminen. Kiitos. Nyt on pakko hakea Nessu.
Naamis+

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armada tietää missä asut

Vastaus #1833 : 30.04.2010 klo 11:38:24

Diegosta tuli kendojanari.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #1834 : 30.04.2010 klo 11:41:04

Nyt tilanne on toinen, joskaan itse en osaa nähdä Interiä, toisin kuin TuTo, seurana mitenkään vasemmalle kallellaan olevana. Kannattajat voivat sitä olla, mutta seura itsestään minusta ei ole millään tavalla vasemmistolainen.

Ei tietenkään ole, koska Inter on syntynyt aikana, jolloin tuo poliittinen huuma urheiluseuroista on jo laantunut. Toisaalta hyvä asia, että luokkaerojen kapenemisen myötä monista seuroista on tullut kaikkien ihmisten seuroja, toisaalta taas surullista, koska mielestäni pieni vastakkainasettelu urheilun kohdalla on paikallaan. Suomessa kun vielä urheiluun suhtaudutaan aika leikkimielisesti. Mielestäni on kuitenkin vain Interin etu, ettei se leimaudu millään tapaa poliittisesti, korkeintaan juurettomaksi muoviseuraksi jonkun mustavalkoisissa silmissä. Eipä tuo juuri sivullekirjoittanutta häiritse.

Jos esim. TuTo olisi pelannut vuosikaudet futista pääsarjatasolla, niin tilanne saattaisi omallakin kohdalla vähän eri. Tottakai sitä valitsee sen mihin on helpointa samaistua. Mulle oli aika kova juttu 90-luvulla kun toverit pelasi tovin sm-liigaa. Nykyäänhän tuo toverit on pudotettu koko nimestä pois ja koko remmi taitaa olla joku Tepsin farmiseura. Se niistä perinteistä.

Mutta jos nyt mennään ihan täysin asialinjalle, niin itse en lähtisi tuomitsemaan ketään TPS:n kannattamisesta, jos siihen on alusta asti kasvanut sisälle. Enemmän vituttaa takinkääntäjät. Toki enitenvituttaa nämä urheilusta ymmärtämättömät jotka ottavat nyt oman osansa lätkän mestaruushuumasta. Itse olen sen verran kovapäinen, että vaikka mulle on kasvatuksen taholta vähän tepsiä tuputettukin, niin valitsin silti sen itse parhaaksi näkemäni vaihtoehdon. Juureton tai muovia, ihan vitun sama kunhan on hyvä meininki.

Kyrpächen takinkäännölle Alas
Willer

Poissa Poissa

Vastaus #1835 : 30.04.2010 klo 11:44:54

Taitaa mennä tuo yleinen asioiden ymmärrättömyys ja hölmöyskin vapun piikkiin.

Miksi määrittäisin Interin Tepsin kautta jos selitän miksi kannatan interiä enkä tepsiä. En siis sanonut kannattavani interiä, koska en kannata tepsiä.

Kyse on siitä, että TPS ei ole koskaan herättänyt minkäänlaista tunnetta minussa, koska siltä puuttuu sydän. Se nyt vaan on ollut tuossa ja pelaillut, mutta interin toiminnassa huokuu rakkaus lajiin. Aluksi en kannattanut kumpaakaan, mutta koska huomasin tämän eron niin vain ajauduin interin leiriin. Olis siis täysin "tabula rasa" ilman minkäänlaisia ulkopuolisia vaikutteita.
Puhun kuitenkin nyt siis vain asioista joita olen nähnyt 80-90 luvun vaihteen jälkeen. 70-luvusta tai sitä ennen olevista asioista en osaa arviota antaa.

Sä näet asian noin, ja mä toisin. Mielipiteensä kullakin, ja TPS:n rakkaus lajiin on yhtä lailla olemassa. Luulisin sun tietävän jos olet jo tuossa vaiheessa seurannut kotimaista fudista.

Mikä iso paha porvariseura. Porvariseura kyllä vaikka en politiikasta tässä maassa välitäkkään, mutta että iso paha. Tepsillä on ollut kaikki mahdollisuudet luoda itsestään iso, mutta lopputulos on tuo. Jos seurassa olisi todellakin rakastettu lajia niin seura todella olisi iso ja inter pelaisi stadionilla, jonka tulot menee tepsin taskuun.

Sama koskeen jo aikaisemmin mainitsemaani HJK:ta. Seura pelaa Hjalliksen rakentamalla stadionilla n. 3000 katsojan edessä. Noloako?

Kovin puhutaan perinteistä, mutta todelliset teot vuosien varrella on jäänyt siihen, että ollaan kyyristytty ja otettu sen ison pahan jääkiekon muna perseeseen.
Ei jääkiekko ole noussut tuohon asemaan pelkästään hyvällä tekemisellä. Siihen on myös vaikuttanut tämä "perinteikkäiden" seurojen munattomuus tarttua mahdollisuuksiin ja ottaa riskejä rakkaudesta lajiin. Se kaikki heijastuu seurajoukkueiden euro menestykseen ja maajoukkueeseen. Ilman vankkoja perusteita on talon mahdotonta pysyä pystyssä.

Toki. Varmasti seuroissa on tehty paljon asioita väärin, ja asiat voisivat olla toisin jos/kun fudiksen suosioon suhteen olisi 60-luvun jälkeen menty toiseen suuntaan. En nyt pistäisi tuota kehityskaarta yksipuolisesti vanhojen seurojen piikkiin vaan monen asian summa. Toiseksi koomista, että haukut vanhojen seurojen toimintaa, mutta samalla puolustelet Interin toimintaa. Silti TPS ja HJK ovat tehneet jotain oikein. Missä ovat Pyrkivä tai Kiffen nyt tai monet muut ex-pääsarjaseurat?

Toki Håkans on laajentanut kaupungin avustuksella Kupittaan stadionia. Toki Inter on luonut tyhjästä hyvän junnuorganisaation. Toki TPS vietti hiljaiseloa, ja ei nähnyt tarpeelliseksi tehdä mitään.

Tuohon se on sitten jäänyt. Rahaa paloi myös Interillä turhiin argoihin ja ties mihin muuhun "starbaan" ja markkinointikikkoihin. Silti en laita jälkimmäisen epäonnistumista Interin piikkiin vaan yksinkertaisesti siihen, että Suomessa fudis kiinnostaa niin harvaa ihmistä.

Amatööritoimintaa muuten kaikilta osin edelleen, niin markkinoinnin, tiedottamisen ja muiden asioiden suhteen. Säälittävin asia oli tuo vuoden 2008 mestaruuden hyödyntämisen puppelointi, niin pelillisesti kuin kentän ulkopuolisten asioiden suhteen.

Mut joo, samapa tuo itselleni. Kunhan aiemmassa viestissäni purin antipatioitani tietynlaisia Interin kannattajia kohtaan. Monia ihan helevetin hyviä jamppoja toki tuolta "joen" toiselta puolelta tunnen.

Henkilökohtaisesti Inter seurana on mulle aika lailla sama. Samoin kuin TPS sulle, ainakin osakseen. Mut meen nyt pistää hunajatahunajata soimaan, ja sen jälkeen lähden Kukaan Kukkapuron tuoleille kuuntelee Ipodistani Ressua. :)
« Viimeksi muokattu: 30.04.2010 klo 11:46:39 kirjoittanut Willer »
Hellhammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, AC Sauvo

Vastaus #1836 : 30.04.2010 klo 11:52:46

Itse olen ollut Interin kannattaja vuodesta 1996, ja ensikosketuksen Interiin sain sen pelatessa 2-divarissa KaaPoa vastaan. Mieleen jäivät heti mm. Marcelo ja Nicca, ja lähinnä niiden mielenkiintoisten ulkomaalaispelaajien ansiosta aloin seuraamaan Interiä enemmänkin.

Itse olen kasvanut ympäristössä jossa herutettiin hunajata hunajata- mantroja päivästä toiseen, ja itsekin seurasin jääkiekkoa mielelläni Jursinovin aikana, ja toki siinä sivussa futiksessa katsottiin tepsin pelejä koska seura oli tuttu jääkoronan puolelta. Sitten löysin Interin ja jääkiekko sekä tepsi jäi kertalaakista. Ennen ei ollut kuin yksi vaihtoehto jos meinasi Turkulaista pääsarjaseuraa kannattaa, mutta onneksi nyt on toinenkin (se parempi) vaihtoehto niille jotka mahdollisesti nuorena alkavat seuraamaan pelkästään futista (lätkäfanien sydämistä Interin on turha kilpailla, sillä he valitsevat kuitenkin tepsin). 

Kun tuo lätkäkytköskin tuli paljastettua, pitää vielä mainita että takataskusta löytyy Kokoomuksen puoluekirja, ja olen poliittiselta kannaltani rajusti oikealla, toisin kuin monet muut Interin kannattajat.

Ei ketään varmaan kiinnosta, kunhan kerroin.

Hellhammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, AC Sauvo

Vastaus #1837 : 30.04.2010 klo 11:56:26

Amatööritoimintaa muuten kaikilta osin edelleen, niin markkinoinnin, tiedottamisen ja muiden asioiden suhteen. Säälittävin asia oli tuo vuoden 2008 mestaruuden hyödyntämisen puppelointi, niin pelillisesti kuin kentän ulkopuolisten asioiden suhteen.
Tuo on kyllä niin totta muun kuin pelillisen esityksen suhteen ( itse pelissä nyt ei hirveästi loppujen lopuksi ollut vikaa, vrt. Ruotsin mestari AIK:n taaperrus tällä kaudella). Interin kannattajat ovat ihmetelleet tuota perusasioiden täydellistä munaamista useita vuosia, mutta jostain itselleni käsittämättömästä syystä Inter (Stefu) on valinnut tuon linjan ja näyttää pitäytyvän siinä. Ei auta, näillä mennään.
hegez

Poissa Poissa

Vastaus #1838 : 01.05.2010 klo 11:05:32

2 weeks Tuoppi
Marty Funkhouser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nationalin Levysoitin

Vastaus #1839 : 01.05.2010 klo 11:14:59

2 weeks Tuoppi

OMG
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #1840 : 01.05.2010 klo 12:13:35

Niin noista perinteistä vielä. Silloin aikoinaan kun itse olin nuori, niin maailma oli hiukan erilainen. Silloin jako oikeistolaisiin ja vasemmistolaisiin seuroihin oli aika jyrkkä, eikä todellakaan vanhempien toimesta katsottu hyvällä jos duunarin poika meni Tepsiin pelaamaan. Ei sitä silloin reilu 10-vuotiaana nassikkana itse osannut näitä asioita pohtia, vaan sinne mentiin minne käskettiin. Silloin futiksessa TuTo oli se vasemmiston seura ja Tepsi tietysti oikeiston. Kun sitä sitten koko nuoruutensa pelannut TuTossa, niin ei siitä Tepsistä oikein millään vaan voinut tulla minun seuraa. Tätä tietysti on vaikea selittää nuoremmalle väelle, mutta foorumin vanhemmat jäsenet ehkä muistavat noita aikoja. Pelillisesti ei noista ajoista jäänyt mitään hampaankoloon Tepsiä vastaan, monena vuotena menestyttiin paljon paremmin kuin TPS.

Kyllahan tama hyvinkin paljon juuri nain oli. Itse Tepsin puolelta taman saman kokeneena muistan myos miten junnuna valilla oltiin parempia kuin muut alueen jengit ja valilla tuli TuToilta ja Weikoilta kuokkaan. Yhta kaikki, nama olivat aina hienoja vaantoja ja kenta ulkopuolella kaverisuhteet naapurijengien jatkiin oli tosi ok.

Tama nykyinen vastakkainasettelu Tepsin ja Interin valilla on (fanien kesken, monilla pelaajilla ja taustahenkiloilla valit ovat oikein hyvat) hyvin voimakasta ja se nyt jotenkin on nykyaikaa etta paikalliskilpailijan havio tuntuu melkein omalta voitolta. Nainhan se "lutuuri" maissakin on, omakohtaiset kokemukset rajoittuvat lahinna Spurs-Arsenal jokapaivaisiin vaantoihin jotka ovat naiden kanssa aika samalla tasolla.

Ennen kaikkea hieno asia, etta Turkulainen Jalkapallo herattaa nain paljon tunteita, keskustelua ja puhdasta intohimoa!
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #1841 : 01.05.2010 klo 22:29:58

Kun tuo lätkäkytköskin tuli paljastettua, pitää vielä mainita että takataskusta löytyy Kokoomuksen puoluekirja, ja olen poliittiselta kannaltani rajusti oikealla, toisin kuin monet muut Interin kannattajat.

Ei ketään varmaan kiinnosta, kunhan kerroin.

Kunnioitan aina avautumisia, joten näin vappupäivän kunniaksi: en ole koskaan äänestänyt Kokoomusta, enkä kaiken todennäköisyyden mukaan tule koskaan äänestämäänkään. Mutta Inter ei nyt todellakaan edes poliittisessa mielessä ole koskaan ollut mikään vaihtoehto - aivan päinvastoin.

Enää 14 päivää.
Lopez

Poissa Poissa

Vastaus #1842 : 02.05.2010 klo 08:39:55

k    kun rudelle tuli itkis :D
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 klo 13:51:39 kirjoittanut Lopez »
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #1843 : 02.05.2010 klo 11:57:23

Voi Jeesus :(
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #1844 : 04.05.2010 klo 01:23:13

TPS:läiset huomio :) Saaran Kebab mesta on ainakin teidän hallussa. Jumalauta tulin äsken baarista kotiin ja tämä helvetin pizzanpyörittäjä meinasi käydä kimppuun koska Inter on rasistiseura! Ferati ei mahtunut edustukseen niin natseja olemme! Ekaksi fiilistelimme Rähmöst (joka sattuu olemaan minunkin hyvä kaveri nuoruudesta) ja kun sanoin olevani Interin kannattaja niin mies meinasi hyökätä sliipatuilla pulisongeillaan kimppuun koska olen kuulemmA RASISTI :D  nyt sit taas... joku roti... loppupeleissä se sai pizzan uunistA JA HEITTI SEN RUJOLLA TYYLILLÄ NAAMAN ETEEN. kUN POISTUIN OVESTA POIS NIIN TULI PYYTELEMÄÄN TÖYKEYTTÄÄN ANTEEKSI. mITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU? HAHAHAHAH

KEBUU, PIZZAA JA HULINAA JEEEEE
C86

Poissa Poissa

Vastaus #1845 : 04.05.2010 klo 01:36:20

Ylos
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #1846 : 04.05.2010 klo 08:29:35

:D Ylos
Naamis+

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armada tietää missä asut

Vastaus #1847 : 04.05.2010 klo 08:41:43

Kebu-jampalle Ylos
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja

Vastaus #1848 : 04.05.2010 klo 09:11:35

Ei saatana :D Ylos
Paksu

Poissa Poissa

Vastaus #1849 : 04.05.2010 klo 09:32:07

Kulttuurille!

Harmi vaan kun ei myynyt läskisoosia...

Onko muuten ensimmäisen derbyn viestiketju jo auki?
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 klo 09:33:48 kirjoittanut Paksu »

Sivuja: 1 ... 73 [74] 75 ... 473

Siirry: