FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.09.2025 klo 15:54:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Kumpi on ihkumpi
Inter
TPS
Topic lukkoon ja avajalle bannia

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 471

Kirjoittaja Aihe: Inter vs TPS, TPS vs Inter  (Luettu 1247444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raikku

Paikalla Paikalla

Vastaus #450 : 19.04.2009 klo 19:02:07

Mitäs se Inter sitten edustaa, kun hinaajilla on kova tarve kertoa Tepsin edustamat tahot?
Satanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #451 : 19.04.2009 klo 19:02:31

Eräitä asioita joita en niin paljoa arvosta Turussa:

*Turun Osuuskauppa
*Kokoomus
*Raitioteiden lakkauttaminen 70-luvulla
*Turun tauti (ei se bändi, vaan rakennuksiin liittyvä ilmiö)
*Toriparkki

Korjattu ja sama. Olenkohan nyt väärinkannattaja?

interin leirissä on kova tarve jakaa asioita tepsiläisyyteen ja interiläisyyteen. Meillä meininki on huomattavasti suvaitsevaisempaa, TPS:n lipun alle mahtuu kaikki vauvasta vaariin ja kadunmiehistä sairaan rikkaihin porvareihin. ;)

Mitäs se Inter sitten edustaa, kun hinaajilla on kova tarve kertoa Tepsin edustamat tahot?

Sponsorina mm. sympaattisuudestaan tunnettu Nike. Ylos
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #452 : 19.04.2009 klo 19:03:16

*Toriparkki

Pakko kysyä näin OT:n uhallakin, että missä pelaa, paitsi paperilla?
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti

Vastaus #453 : 19.04.2009 klo 19:39:21

Pakko kysyä näin OT:n uhallakin, että missä pelaa, paitsi paperilla?

Toki toivon, että jääkin vaan paperille, mutta ikävä kyllä tällä hetkellä ei siltä näytä.
Raikku

Paikalla Paikalla

Vastaus #454 : 19.04.2009 klo 19:52:54

Toki toivon, että jääkin vaan paperille, mutta ikävä kyllä tällä hetkellä ei siltä näytä.

Ja tämähän on täysin Tepsin vika.
Statisti

Poissa Poissa

Vastaus #455 : 19.04.2009 klo 20:06:03

Ihme kyllä, olemme löytäneet asian, josta olemme samaa mieltä.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #456 : 19.04.2009 klo 20:13:53

En mä itse sinänsä yhdistä TPS:ää suoraan mihinkään Kokoomukseen tai Toriparkkiin, mutta palloseuran taustalla vaikuttavat tahot ovat melko voimakkaasti siihen suuntaan kallellaan. Siis kai se kirkkain asetelma on vain tämä, että TPS edustaa valtavirtaa ja Inter marginaalia. Itse olen aika tyytymätön moniin asioihin maailmassa ja usein varsinkin sellaisiin asioihin, joita valtavirta pitää itsestäänselvyyksinä.

Mua on mukulana kyllä raahattu tepsin peleihin, eikä sillon ees mistään Interistä mitään tiedettykään. Sitten kun vanhempana oon itse saanut päättää, on hinaus ollut mulle vaan ihan luonnollinen vaihtoehto.

Nimim. Erilainen nuori
Raikku

Paikalla Paikalla

Vastaus #457 : 19.04.2009 klo 20:30:25

Mielestäni Interin taustalla vaikuttavat tahot ovet varsin vahvasti kallellaan RKP:n suuntaan. Joten porvarillisuudesta kitiseminen on varsin erikoista.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #458 : 19.04.2009 klo 20:36:46

Mielestäni Interin taustalla vaikuttavat tahot ovet varsin vahvasti kallellaan RKP:n suuntaan. Joten porvarillisuudesta kitiseminen on varsin erikoista.

Tosin RKP on paljon pienempi paha, eivätkä kaikki folkpartietin jäsenet ole edes niin kauhean porvarillisia. Itse sain aikanaan jossain kuntavaalien vaalikoneessa yhdeksi ykkösvaihtoehdoista erään peruskoulun opettajan RKP:n listoilta, yksikään Kokoomuslainen ei ole koskaan päässyt lähellekään.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #459 : 19.04.2009 klo 21:51:32

Kuten?
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #460 : 19.04.2009 klo 23:17:41

Stefu on vasuri henkeen ja vereen, ettäs tiedätte:

http://www.stefanhakans.fi/finska/index.html
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #461 : 19.04.2009 klo 23:54:13

Kuten kaikki suomenruotsalaiset yrittäjät ovat aina olleet.
Vaihtomies

Poissa Poissa

Vastaus #462 : 20.04.2009 klo 00:05:18

Stefu on vasuri henkeen ja vereen, ettäs tiedätte:

http://www.stefanhakans.fi/finska/index.html
En sinällään ymmärrä koko tätä keskustelua poliittisista ambitioista kummastakaan seurasta, tai ylipäätään futikseen liittyen. Sen verran kuitenkin kysyn josko joku vielä muistais milloin "legendaarinen" TUL(Työväen Urheiluliitto) on lopetettu-vai onko edes lopetettu? Itse olen aikoinani osallistunut pelaajana TUL:n lopputurnaukseenkin. Ja ellei TUL:ää ole lopetettu niin miksei Håkans ole Interiä siihen liittänyt jos kerran niin vasuria ollaan?
Vaihtomies

Poissa Poissa

Vastaus #463 : 20.04.2009 klo 00:12:08

Menee kyllä pahasti OT, mutta unohdin vielä esittä kantani toriparkkiin: Olen aina ollut yksityisautoilun vähentämisen kannalla liittyen MAAN PINNALLA olevaan pysäköintiin ja jatkuvaan parkkipaikan metsastykseen, joten olen ehdottomasti toriparkin kannalla, jollloin saatais mm. Kauppiaskatu ja osa Eerikinkadusta pelkästään julkisille kulkuneuvoille ja kevyelle liikenteelle.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #464 : 20.04.2009 klo 00:16:37

En sinällään ymmärrä koko tätä keskustelua poliittisista ambitioista kummastakaan seurasta, tai ylipäätään futikseen liittyen. Sen verran kuitenkin kysyn josko joku vielä muistais milloin "legendaarinen" TUL(Työväen Urheiluliitto) on lopetettu-vai onko edes lopetettu? Itse olen aikoinani osallistunut pelaajana TUL:n lopputurnaukseenkin. Ja ellei TUL:ää ole lopetettu niin miksei Håkans ole Interiä siihen liittänyt jos kerran niin vasuria ollaan?

Ei tosiaankaan olla vasuria vaan tää on joku käsittämätön keskustelu joka on lähtenyt siitä, että tiettyjä tepsukoita harmittaa se, että tps on leimautunut vähän kokoomuslaiseksi. Interillä ei varmastikaan ole, eikä tule olemaan mitään tekemistä TUL:in kanssa.

Itse olen sillä kannalla, että keskustaan ei tarvita yhtään enempää autoja kun niitä nyt jo on saastuttamaan, jarruttamaan julkista liikennettä ja hankaloittamaan jalankulkijoiden liikkumista. Tuo on ehkä paskin perustelu mitä olen koko hommalle kuullut. Kauppiaskatu ja osa Eerikinkadusta voisi olla pelkästään julkiselle liikenteelle ihan ilman toriparkkejakin. Meillä on keskustassa yhdeksän (9) parkkiluolaa/hallia, joista suurinosa on suurimman osan ajasta tyhjillään. Toriparkin tarkoitus ei ole palvella kuin TOK:n taloudellisia intressejä, koska mikään noista luolista ei ole wikken eikä forumin korttelin välittömässä läheisyydessä. Läskit turkulaiset saisivat mielestäni kävellä vaikkapa Louhesta huikean matkan torin yli, mikäli mielivät sitä paskalafkaa tukea.

edit: Puutorin parkistakin on huikea korttelin matka Wiklundille :|
« Viimeksi muokattu: 20.04.2009 klo 00:18:47 kirjoittanut rude but cool »
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #465 : 20.04.2009 klo 08:19:39

Olen kyl ruudin kanssa aivan samaa mieltä tuosta toriparkista. Just rakennettiin Louhi josta pääsee suoraan torille + ne "sata" muuta puolityhjää parkkihaliia jotka keskustassa ovat. Sitä paitsi ei sinne toriparkkiinkaan kukaan mene jos se jotain maksaa!?! Ilmaista sen olla pitää ja korkeintaan korttelin päässä Hansasta.
Erkka

Poissa Poissa

Vastaus #466 : 20.04.2009 klo 10:50:29

Just rakennettiin Louhi josta pääsee suoraan torille + ne "sata" muuta puolityhjää parkkihaliia jotka keskustassa ovat. Sitä paitsi ei sinne toriparkkiinkaan kukaan mene jos se jotain maksaa!?! Ilmaista sen olla pitää ja korkeintaan korttelin päässä Hansasta.
Sama. Louhesta pääsee ulos siitä ryssänkirkon vierestä, kävelykadulta, "Mehiläisestä" etc. Stockmannin parkkihallista pääsee Hissillä suoraan Hansaan. Sitten vielä kun huomioi, että tosiaan Turun asukkaista luultavasti noin 93 prosenttia asuu sellaisella alueella, josta on alle viiden minuutin kävelymatkan päästä bussikuljetus Torin laidalle.

Kiinnos.
Satanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #467 : 21.04.2009 klo 21:49:37

Itse suuri saatana ja tepsiläisyyden airut Turun Sanomat jakaa interin matsiin ilmaislippuja. Mites tämä on mahdollista ???
C86

Poissa Poissa

Vastaus #468 : 21.04.2009 klo 22:08:46

Itse suuri saatana ja tepsiläisyyden airut Turun Sanomat jakaa interin matsiin ilmaislippuja. Mites tämä on mahdollista ???
Marginaalista tuli valtavirtaa.
Deli

Poissa Poissa

Vastaus #469 : 21.04.2009 klo 22:12:32

Lisätietoa ei tuu lehti kotiin ???

Molemmilta joukkueilta muuten ihan pirun hyvä kauden avaus Ylos
sulo

Paikalla Paikalla

Vastaus #470 : 21.04.2009 klo 22:16:05

juu,voidaan kisailla kumpi oli paskempi?
Hullu Pulla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valencia CF, MILF BF

Vastaus #471 : 21.04.2009 klo 22:18:55

KaaPo on kova Ylos
Erkka

Poissa Poissa

Vastaus #472 : 21.04.2009 klo 23:00:27

Inter-tps 0-0,mutta Interillä ottelu vähempänä pelattuna ->ööööööh :o
:o
Torilokki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku

Vastaus #473 : 22.04.2009 klo 10:55:31

Hassua kieltämättä, että tepsun pääyhteistyökumppani jakaa tilaajalahjana lippuja paikallisvastustajan matsiin.
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja

Vastaus #474 : 22.04.2009 klo 10:58:55

Kysymys kuuluu, montako ottelua Job istuu katsomossa kännykkä korvalla?

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 471

Siirry: