Bex
Poissa
|
 |
Vastaus #1000 : 13.04.2008 klo 00:47:42 |
|
Minkä perkeleen takia teette provobandiksia, jos ette pysty vastaamaan seurauksista?  Banderolli oli kyllä päivän parasta antia. Tappelu nyt lähinnä säälittävää...
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1001 : 13.04.2008 klo 00:47:59 |
|
Interin pojat juoksi pakoon kuin gazellit. Mitäs te teinit teitte? :  Eiköhän sunkin nukkumaanmenoaika oo jo mennyt aikoja sitten...teet sitten huomenna läksyt ja meet maanantaina taas kouluun 
|
|
|
|
morice
Poissa
|
 |
Vastaus #1002 : 13.04.2008 klo 00:49:11 |
|
Mitäs te teinit teitte? :  Eiköhän sunkin nukkumaanmenoaika oo jo mennyt aikoja sitten...teet sitten huomenna läksyt ja meet maanantaina taas kouluun  Olen tarkkiksella, ei kiinnosta.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #1003 : 13.04.2008 klo 00:49:48 |
|
Olen tarkkiksella, ei kiinnosta.

|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #1004 : 13.04.2008 klo 00:49:53 |
|
40-sivuiselle LIIGACUP-topikille  Veikkausliigan alkua KIIMASSA odotellessa  Niinpä, silti ihan oikeasti mikä mainos meidän liigalle. En ole pitkään aikaan nähnyt noin surkeaa peliä. Paras pelaaja on keskitasoinen virolaispelaaja. Kaikki muut ovat ihan paskaa. Sori nyt vaan vituttaa suomifudiksen puolesta tuo pelin taso ja en tajua missä mätti. Kaikki syötöt toivotaan, toivotaan ja ohitetaan keskikenttä puolin ja toisin.
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1005 : 13.04.2008 klo 00:51:01 |
|
Ja kaikki katsoo sua kunnioittavasti, kun kerrot maanantaina, miten uhmasit virkavaltaa ja olit niin v***n kännissä... : 
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #1006 : 13.04.2008 klo 00:52:56 |
|
Ehkä paras viesti koskaan. Hieno topic. Paljon parempi kuin itse ottelu.
|
|
|
|
JM-07
Poissa
Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt
|
 |
Vastaus #1007 : 13.04.2008 klo 00:54:47 |
|
Ja kaikki katsoo sua kunnioittavasti, kun kerrot maanantaina, miten uhmasit virkavaltaa ja olit niin v***n kännissä... :  Niin, morice, teillähän on siellä Veritaksella se pilleri-bodari-daifu (tai ainakin oli), suosittelen seuraavaksi uhoamisen kohteeksi. Siitä vasta saakin uskottavuutta hankittua.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #1008 : 13.04.2008 klo 00:56:26 |
|
Huutonaurua 
|
|
|
|
krhn
Poissa
|
 |
Vastaus #1009 : 13.04.2008 klo 00:56:57 |
|
Hihhulit puppeloi :keskari:..korkki kiinni..
|
|
|
|
Statisti
Paikalla
|
 |
Vastaus #1010 : 13.04.2008 klo 01:03:22 |
|
40-sivuiselle LIIGACUP-topikille  Veikkausliigan alkua KIIMASSA odotellessa  Vielä kun vähän asiaa lipsahtaisi joukkoon. Sysipaska peli. TPS:ltä täydellinen mahalasku, maalintekopaikkoja 0? hinaajilla ekalla jaksolla pari turhan hyvää paikkaa, mutta kokonaisuudessaan heikko suoritus molemmilta. Kuten sanottua, inter oli vähemmän huono. Kovin kuvaavaa oli se, että pelin ainoa maalikin syntyi erikoistilanteesta. Mahtoikohan Mara olla ihan hampaat irvessä tavoittelemassa lautasta? Vituttaa, kun derbyfinaalissa vaihdosta kentälle ratkaisuhetkillä tulee Lomski (joka on toki hyvä pelaaja, mutta tuntuma kai vähän kateissa) ja Russinha (josta myös varmasti tulee joskus hyvä pelaaja, mutta tänään ei ollut se päivä). Joku Liigacupin voitto on ihan yksi ja sama koska se ei merkkaa mitään, mutta tappio derbyssä vituttaa aina. Paikallisvastustajan kannattajien olisi parempi jättää GH-vittuilut vähemmälle. Interin kannattajien määrä oli kuitenkin tässä yksittäisessä matsissa reilut kolme kertaa se normaali määrä, Raitapaidat nostivat sitä määrää "vähän" pidemmäksikin aikaa (ja nostavat edelleen). Tosin mitäpä sillä vittuilulla niin väliä olisi. Mitä myllyihin tulee, muuallahan ne olisi voinut hoitaa. Ja joo, kyllä siellä oli joku harvinaisen pieni lapsikin lähistöllä. Se kloppi ei pitänyt kaunista ääntä. Vähän tosiaan ehkä kyseenalaista käyttää pippurisuihketta, kun "joukkotappeluista" ei ollut tietoakaan. Mitä jos aloitettaisiin se liiga ihan oikeasti vähän aikaisemmin ja unohdetaan nämä pelit? Ei muuten, mutta kun finaalissakin vielä potkiskellaan ja toinen joukkue leikkii kokoonpanolla.
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1011 : 13.04.2008 klo 01:04:04 |
|
Ja lisää fiksuja asioita GH-07:lta Laitetaan tänne: kaikille idiooteille, jotka huusivat derbyssä Bantamoille neekeriä ja banaania helvetin iso :keskari: Ok, ymmärrän että voi mennä hermot pelissä, mutta tällä tasolle ei silti tarvitse sortua.
Näköjään on unohtunut, mitä edellisessä derbyssä heiluteltiin katsomossa.  Vittu mitä toimintaa... :keskari: E: Toki hyvä, että tuomitsivat asian jo omassa topikissa. Niin se vaan on, että muutaman(?) kannattajan tyhmyydestä saa kuulla koko kannattajajoukko...
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.04.2008 klo 01:07:51 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
taco
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Liedon Pallo
|
 |
Vastaus #1012 : 13.04.2008 klo 01:10:03 |
|
Vittu mitä paskaa :keskari:
|
|
|
|
JM-07
Poissa
Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt
|
 |
Vastaus #1013 : 13.04.2008 klo 01:13:40 |
|
Tuo muuten on asia, josta on syytä pikaisesti raitapaitojen keskustella omassa porukassaan. Nuo toisella jaksolla Bantamoille huudellut uh-uh-uh-ääntelyt kuuluivat muuten tuonne Silverin keskiosiin varsin hyvin. Itse en olisi tätä enää nostanut esiin, koska siihen huutoon taisi osallistua ehkä vain juuri nämä kymmenisen kaveria, jotka sen spurtinkin ottivat, mutta todella matalaotsaista puuhaa tuo oli...
|
|
|
|
morice
Poissa
|
 |
Vastaus #1014 : 13.04.2008 klo 01:14:55 |
|
Jalkapallofanit rähinöivät Helsingissä Julkaistu 12.04.2008, klo 22.06 (päivitetty 12.04.2008, klo 22.21) Jalkapallofanien välille puhkesi lauantai-iltana Helsingissä joukkotappelu. Rähinä syttyi turkulaisjoukkueiden TPS:n ja Interin välisen liigacup-ottelun loputtua Finnair Stadiumin edustalla. Helsingin poliisista kerrotaan, että poliisi sai tilanteen aisoihin 15 minuutissa. Joukkueiden kannattajat määrättiin menemään omiin linja-autoihinsa.
Ottelua oli tullut seuraamaan useita bussilastillisia jalkapallofaneja Turun seudulta.
Tappelua taltuttamassa kävi yhteensä 16 poliisipartiota. Tosin poliisi oli jo muutoinkin varautunut partioimaan alueella yleisötapahtuman vuoksi.
YLE Uutiset
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #1015 : 13.04.2008 klo 01:26:19 |
|
Ei jumalauta.  Banaanipaskalle ym. rasistisille huutelulle toki varauksettomat keskarit, luulin/toivoin että nämä olisi jo tajuttu Suomessakin jättää jonnekin vitun Puolaan. Silti muutama munapää näköjään edelleen löytyy ja se lokaa samalla myös ihan liian monen muun futisihmisen maineen. Tässä saattaisi ollakin tuon pikkuhulinnoinnin sijaan jo ihan oikeasti huonoa julkisuutta TPS:lle, Veikkausliigalle ja suomipotkikselle. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.04.2008 klo 01:29:10 kirjoittanut Pyhäinhäväistys »
|
|
|
|
|
Statisti
Paikalla
|
 |
Vastaus #1016 : 13.04.2008 klo 01:29:47 |
|
Ja lisää fiksuja asioita GH-07:lta Näköjään on unohtunut, mitä edellisessä derbyssä heiluteltiin katsomossa.  Vittu mitä toimintaa... :keskari: Kerro mulle GH-120408, että mitä rasistista siellä heiluteltiin :  soihtuja? Tuo parin kannattajan tämänpäiväinen käytös oli erittäin tuomittavaa, mutta viime kesänä ei todellakaan tapahtunut mitään vastaavaa. Paskanpuhumiset sikseen.
|
|
|
|
Jackie
Poissa
|
 |
Vastaus #1017 : 13.04.2008 klo 01:29:54 |
|
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
 |
Vastaus #1018 : 13.04.2008 klo 01:30:35 |
|
HULINAA
|
|
|
|
hostersson
Poissa
|
 |
Vastaus #1019 : 13.04.2008 klo 01:31:13 |
|
No mulle ihan sama, en ole uhonnut myllyjuttujen kanssa sen enempää matsissa kuin netissäkään. Ei oo mun juttu. Taitaa olla parasta jättää häviäjät itkemään nettiin ja lähteä juhlistamaan mestaruutta vielä muutamalla
Liigacupin mestaruudelle 
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1020 : 13.04.2008 klo 01:36:41 |
|
Kerro mulle GH-120408, että mitä rasistista siellä heiluteltiin :  soihtuja? Tuo parin kannattajan tämänpäiväinen käytös oli erittäin tuomittavaa, mutta viime kesänä ei todellakaan tapahtunut mitään vastaavaa. Paskanpuhumiset sikseen. Ja ennen kuin revit lisää pelihousujasi, niin tarkoitin Veikkausliigan järjestämää "punainen kortti rasismille" -kampanjaa. Pointtina oli vain se, etten uskonut näitä "ääliöitä" enää katsomoista löytyvän...olin väärässä. Ja mitä tulee tuohon nokkelaan ( :  ) GH-120408 antamaasi nimimerkkiini, niin taustatietona sen verran, että olen pelannut seurassa n. 13 vuotta ja koko ajan olen kannattanut Interiä...lopeta siis itse paskanpuhuminen.
|
|
|
|
enska
Poissa
|
 |
Vastaus #1021 : 13.04.2008 klo 01:36:59 |
|
Kyynelkaasulle tepsiläisiä kohden :keskari: :keskari: :keskari:
|