Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3350 : 26.08.2008 klo 22:59:09 |
|
Oletko oikeasti näin tyhmä vai esitätkö vain?
2.Saivat monesti paineen meidän päätyyn, joka johtui hitaudestasi, hitaudestasi avata, sekä avausten laadun totaalisesta paskuudesta. Vai HC Ruosteen maalivahti oli huonompi avauksissaan.
3.Kenen Temen?
4.Selitän nyt vähän yksinkertaistetusti:avaukset vaikuttavat eniten hyökkäyksiinlähtöihin.
5.Eka sanotaan että ei ole ollut kunnon kilpailua ja nyt he eivät edes saa tulla kokeilemaan. Minkä joukkueen resursseja tuhlattaisiin jos saadaan tilalle parempia yksilöitä, jotka myöskin kiukuttelevat vähemmän? Ja kummatkin ovat foorumisteja, varsinkin Essi lukee erittäin aktiivisesti ja kirjoittelee myös yhtä paljon. Lazba on myöskin peppuveijari. Ja teini. Ikäsyrjintää havaittavissa joukkueessa? Itseäni ei sikäli kiinnosta tuleeko Tyyne tai Essi maaliin vai ei, mutta jos Antsu väittää ettei vikoja löydy, ilmeisen tosissaan, niin eikö väitteen todenperäisyyttä olisi hyvä testata?
1. Tulistumisen ilmapiiriä  2. Miten pääsit torjunnoistani avauksiin. Avauksista tulleista tilanteista ei tullut maaleja. 3. Eikö Teme kelpaa. Uskon hänen muuttavan pelin laatua. 4. Sanoitkos ottiatuota että jopa 70% maksimi sadasta? 5. Kiukuttelenko minä, en muista moista. Ja en väittänyt että vikoja ei löydy, hain vain vähän suhteelisuutta pelisuoritukseni arviointiin. Ettei ole "joo kaikki tilanteet tuli sun avausten takia joo" tai "kukatahansa ois pystynyt samaan" Joten unohda avauksien miettiminen ja keskity uskomattomiin torjuntoihin. Jos jalkapallossa olisi pound 4 pound taulukko olisin ehkäpä jopa paras maalivahti suomessa? Nyt kuitenkin tyydyn olemaan lohkomme paras
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 klo 23:01:34 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
 |
Vastaus #3351 : 26.08.2008 klo 23:01:24 |
|
Hajoaako joukkue urheilullisiin erimielisyyksiiin ?  Jätkät hei, nyt lopetatte ton naurettavan pelleilyn.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #3352 : 26.08.2008 klo 23:04:40 |
|
Joukkue on täynnä. Ei tästä potkita ketään pihalle, elleivät itse eroa esim. töiden tai muuton vuoksi. Silloin avautuu sitten uusia paikkoja. Ei ikäsyrjintää, naurettava väite, kun joukkueen ikähaitari on 16-37 vuotta. Taitaa Siperiaa ottaa luonnon päälle, että oma ego ja luotto omiin taitoihin ei olekaan joukkueen suurin  Silti pelätään joukkueen muuttumista teinarilaumaksi? Ja kyllähän se vituttaa kun ei ole joukkueen paras. Jos on tavotteet ja niissä epäonnistuu niin se kyrsii. Silti ymmärrän ettei aina pysty olemaan paras, mutta siihen pyritään. Ei ota luonnon päälle, egoilu ei kuulu tyyliini ja luottoa löytyy omiin taitoihin. 1. Tulistumisen ilmapiiriä  2. Miten pääsit torjunnoistani avauksiin. Avauksista tulleista tilanteista ei tullut maaleja. 3. Eikö Teme kelpaa. Uskon hänen muuttavan pelin laatua. 4. Sanoitkos ottiatuota että jopa 70% maksimi sadasta? 5. Kiukuttelenko minä, en muista moista. Ja en väittänyt että vikoja ei löydy, hain vain vähän suhteelisuutta pelisuoritukseni arviointiin. Ettei ole "joo kaikki tilanteet tuli sun avausten takia joo" tai "kukatahansa ois pystynyt samaan" 1.Joskus. Elän tunteella ja idiootit pistävät vihaksi. 2.Siirsi kuitenkin painopisteen meidän päätyyn, joka vaikeutti hyökkäyksiin lähtöä. 3.? 4.Kyllä. 5. "yhyy, olen oikeessa, muut väärässä, onnenkeksi, yhyy". Lasken kiukuttelemiseksi. Samoin kuin Ylliksen jotkut tempaukset. Ymmärrän myös että joukkueeseen ei oteta ylimääräisiä pelaajia, mutta jos maalivahti haluaa kilpailua, niin Tyynelä ja Essi voivat tulla paikalle kokeilemaan onneaan. Tämä Antsun sanomisien takia, muuten en tarjoaisi heitä näin paljoa.
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #3353 : 26.08.2008 klo 23:08:59 |
|
raauhotu..
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #3354 : 26.08.2008 klo 23:11:16 |
|
raauhotu..
Mielelläni kyllä, mutta eka väitellään tämä asia loppuun. Tosin joudun ehkä menemään sitä ennen nukkumaan joten joudumme ehkä jatkamaan huomenna.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3355 : 26.08.2008 klo 23:11:53 |
|
Silti pelätään joukkueen muuttumista teinarilaumaksi?
Ja kyllähän se vituttaa kun ei ole joukkueen paras. Jos on tavotteet ja niissä epäonnistuu niin se kyrsii. Silti ymmärrän ettei aina pysty olemaan paras, mutta siihen pyritään. Ei ota luonnon päälle, egoilu ei kuulu tyyliini ja luottoa löytyy omiin taitoihin. 1.Joskus. Elän tunteella ja idiootit pistävät vihaksi.
2.Siirsi kuitenkin painopisteen meidän päätyyn, joka vaikeutti hyökkäyksiin lähtöä.
3.?
4.Kyllä.
5. "yhyy, olen oikeessa, muut väärässä, onnenkeksi, yhyy". Lasken kiukuttelemiseksi. Samoin kuin Ylliksen jotkut tempaukset.
Ymmärrän myös että joukkueeseen ei oteta ylimääräisiä pelaajia, mutta jos maalivahti haluaa kilpailua, niin Tyynelä ja Essi voivat tulla paikalle kokeilemaan onneaan. Tämä Antsun sanomisien takia, muuten en tarjoaisi heitä näin paljoa.
1. Onnitelut 2. Paljonko se vaikutti prosentuaalisesti. Sanoisitko sen saman 70% vai 64%. 3. Teme muuttaisi pelimme laatua 82% ja sopisikin siksi joukkueeseemme. 4. Hyvä että selvisi. Miten päädyit vastaukseesi? 5. Sinunko mielestä ei ole onnenkeksi sanoa maalivahdille että ripareita ei saisi tulla? Minä taas kutsun kiukutteluksi bitchausta 0-1 häviön jälkeen, jonka pelasin loistavasti. 6. Ihanko minun sanomisien takia. No voi hyvänen aika sentään  Ajattelin että olisi suotavaa lisätä kuudes numero, koska kirjoitamme aina vitosen alapuolelle tarinaa Essistä ja Tyynestä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 klo 23:16:30 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #3356 : 26.08.2008 klo 23:16:27 |
|
1. Onnitelut 2. Paljonko se vaikutti prosentuaalisesti. Sanoisitko sen saman 70% vai 64%. 3. Teme muuttaisi pelimme laatua 82% ja sopisikin siksi joukkueeseemme. 4. Hyvä että selvisi. Miten päädyit vastaukseesi? 5. Sinunko mielestä ei ole onnenkeksi sanoa maalivahdille että ripareita ei saisi tulla? Minä taas kutsun kiukutteluksi bitchausta 0-1 häviön jälkeen, jonka pelasin loistavasti. 6. Ihanko minun sanomisien takia. No voi hyvänen aikasentään  Ajattelin että olisi suotavaa lisätä kuudes numero, koska kirjoitamme aina vitosen alapuolelle tarinaa Essistä ja Tyynestä. 1.Kiitos. 2.Luultavasti enemmän tai vähemmän. 3.Hienoa. 4.Tutkimalla vetovihjeitä. 5.Käytät onnenkeksi-vastalausetta joka toiseen kommentointiin suorituksistasi. 6.Essi ja Tyynelä liittyvät hyvin vahvasti vitoseen mutta käy se näinkin.
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #3357 : 26.08.2008 klo 23:21:31 |
|
Hajoaako joukkue urheilullisiin erimielisyyksiiin ?  Jätkät hei, nyt lopetatte ton naurettavan pelleilyn. Kuningasidean historia tullut tiensä päähän? Tää onko fantasiaa vai loppu jonkun suuremman?
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3358 : 26.08.2008 klo 23:26:15 |
|
1.Kiitos.
2.Luultavasti enemmän tai vähemmän.
3.Hienoa.
4.Tutkimalla vetovihjeitä.
5.Käytät onnenkeksi-vastalausetta joka toiseen kommentointiin suorituksistasi.
6.Essi ja Tyynelä liittyvät hyvin vahvasti vitoseen mutta käy se näinkin.
2. Aika epämääräistä. Entä paljon se vaikuttaa jos mokke ei torju mitään verrattuna avauksiin. 3. Temellä on myös kymmenen vuodenkokemus puollustuspelistä, joten tietännee miten maalivahdin pitää avata. 4. Oudohkoa. 5. Tässä erehdyt. Analysoin aina tarkasti tilanteen ja minulla maalivahtina on niistä yleensä parempi kuva kuin vaihtopenkki heeboilla tai hyökkäs alueella olevalla pelaajalla. Onnenkeksi vastauksiin lasketaan tosin kaikki itsestään selvyydet, joten ehkäpä se että minä olen tehnyt parhaimman mahdollisen ratkaisun tilanteessa, saattaa olla joltain kannalta onnenkeksi. Kuitenkin niissäkin väittelyissä minä olen ollut oikeassa noin 90% kerroista. 6. Muistatkos kuin torjuin jo legendoiksi nouseessa, FF2 turnauksessa rankuilla meille mestaruuden. Ja kaikki tämä vielä venähdyksen jälkeen. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 klo 23:28:11 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #3359 : 26.08.2008 klo 23:33:45 |
|
2. Aika epämääräistä. Entä paljon se vaikuttaa jos mokke ei torju mitään verrattuna avauksiin. 3. Temellä on myös kymmenen vuodenkokemus puollustuspelistä, joten tietännee miten maalivahdin pitää avata. 4. Oudohkoa. 5. Tässä erehdyt. Analysoin aina tarkasti tilanteen ja minulla maalivahtina on niistä yleensä parempi kuva kuin vaihtopenkki heeboilla tai hyökkäs alueella olevalla pelaajalla. Onnenkeksi vastauksiin lasketaan tosin kaikki itsestään selvyydet, joten ehkäpä se että minä olen tehnyt parhaimman mahdollisen ratkaisun tilanteessa, saattaa olla joltain kannalta onnenkeksi. Kuitenkin niissäkin väittelyissä minä olen ollut oikeassa noin 90% kerroista. 6. Muistatkos kuin torjuin jo legendoiksi nouseessa, FF2 turnauksessa rankuilla meille mestaruuden. Ja kaikki tämä vielä venähdyksen jälkeen.  2.Epämääräistä, niinkuin oli kysymyskin. 3.Itselläni on suunnilleen saman verran. 4.The owls are not what they seem. 5.Itse olen ollut tekemisissä Tampereen parhaiden junnumolsevalmentajien kanssa, kuten myös Tampereen lupaavimpien maalivahtien. Olen myös keskustellut heidän kanssaan pelistä, siitä mitkä ovat maalivahdin maaleja, mitkä eivät yms. Joten itselläni on aika laaja pohja myös maalivahdin arvosteluun. 6.Itse tein kertaluokkaa sinua paremman maalivahdin selän taakse maalin tuossa skabassa. Vastustajan pilkunvetäjät olivat paskoja. Ja caucho torjui meidät voittoon viime vuonna. Nyt nukkumaan.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #3360 : 27.08.2008 klo 00:34:58 |
|
Naurattaa jo valmiiksi talven futsalpelit ja FF2KI:n avaamispeli siellä.  Minulle henkilökohtaisesti riittää se, että maalissa on sellainen pelaaja, joka haluaa siellä oikeasti olla ja uskaltaa maalivahtina pelata. Itselläni ainakin olisi erittäin korkea kynnys lähteä maalinsuulle ottamaan iskuja vastaan ja kantaa vastuu, joka joukkueen tärkeimmällä pelipaikalla toimiminen mukanaan tuo. Siitä näkövinkkelistä katsottuna Antsussa ei ole mitään vikaa ja kuten on jo todettu, torjuntatyöstä saakin puhtaat paperit tältä kaudelta. Faktat ovat kuitenkin faktoja, ja niistä jaksan kyllä muistuttaa. En tiedä kiinnostaisiko jollain Tyynellä edes pelata maalissa, mutta olisihan se aika vedet kielelle nostava ajatus sinänsä. Varsinkin, kun muistelee cauchon maagisia otteita muutaman viikon takaa ruohokenttäturnauksessa, jossa olimme cauchon ja Matteon kanssa pelaamassa. Tuohon "forumistien joukkue" pölinään sen verran, että FF2KI ei sellainen tällä hetkellä ole. Tämä siis huomautuksena siihen, kun kaikenlaisista kriteereistä puhutaan. Viestihistorioita tutkimalla olen tullut siihen johtopäätökseen, että tällä kaudella osallistumismaksun maksaneista huomattava osa ei sanan varsinaisessa merkityksessä forumisteja ole, 5 kappaletta tarkemmin sanottuna, jos totta puhutaan. Yllättävän suuri osa!
|
|
|
|
|
f.o.o
Poissa
|
 |
Vastaus #3361 : 27.08.2008 klo 00:55:36 |
|
Tuohon "forumistien joukkue" pölinään sen verran, että FF2KI ei sellainen tällä hetkellä ole. Tämä siis huomautuksena siihen, kun kaikenlaisista kriteereistä puhutaan. Viestihistorioita tutkimalla olen tullut siihen johtopäätökseen, että tällä kaudella osallistumismaksun maksaneista huomattava osa ei sanan varsinaisessa merkityksessä forumisteja ole, 5 kappaletta tarkemmin sanottuna, jos totta puhutaan. Yllättävän suuri osa!
Olen tainnut kirjoittaa yhden kommentin muuhun, kuin joukkueen omaan ketjuun.
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #3362 : 27.08.2008 klo 01:04:16 |
|
Ehdotan, että Antsu13 ja Siperian välinen feudi saatetaan lopulliseen päätökseen ottelussa... ... HELL IN A CELL-STIPULAATIOLLA!!!! 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #3363 : 27.08.2008 klo 01:05:12 |
|
Siperia voittaa Thriple German Suplexilla
|
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #3364 : 27.08.2008 klo 03:07:37 |
|
Amadolle tässä yhteydessä toki vielä terkut. Oli kuitenkin yhdessä erittäin tiukassa väännössä maalivahtina ja suoritui mielestäni hyvin.
Kiitos, terveisiä takaisin. Sanottakoon tuosta maalivahdin otteista sen verran, että kyllä se tärkein työ on torjua palloja ja sitten osallistua tarpeen ja taitojensa mukaan peliin muuten. Toki avauksilla on korostunut merkitys ja niitä voisi vähän harjoitella, jos ne tuottavat paljolti vaikeuksia. Kuitenkin ihan Veikkausliigassa asti on pelannut erittäin huonoja jalkakosketuksen omaavia maalivahteja (omasta seurastani esimerkkinä mainitakseni Ville Wallen ja Andrus Vilnrotter). Kumpikin osaa korjata tuon puutteen sillä, että ei yritä mitään speciaalia vaan pelaa pallon ykkösellä vittuun. Puistofutiksessa tuo ei ole niin simppeliä tuon puolenkentän säännön vuoksi. Tällöin pitäisi avata jalalla, kovaa ja maata pitkin, joka sekään ei kovin vaikeata ole. Antsulle vinkki, että harjoittele vähän jalalla avaamista jos heittämällä avaukset jäävät löysiksi, epätarkoiksi kukkupalloiksi. Se meinaa ihan oikeasti antaa vastustajalle sen pari tarvittavaa sekuntia ryhmittäytyä puolustamaan.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #3365 : 27.08.2008 klo 08:20:35 |
|
Kuitenkin ihan Veikkausliigassa asti on pelannut erittäin huonoja jalkakosketuksen omaavia maalivahteja (omasta seurastani esimerkkinä mainitakseni Ville Wallen ja Andrus Vilnrotter).
Vianderkin aikanaan huvitti, kun joutui toppari käydä vetelemässä maalipotkut. Mutta iso kenttä on iso kenttä, oli kyseessä sitten Veikkausliiga tai kutosvittudivari. Futsalissa ja puistofutiksessa pätee eri säännöt. Avauksilla on siis selkeästi korostunut merkitys. Jos se avaaminen kestää ja kestää ja sen jälkeen sieltä tulee kukkupallo sekä pahimmillaan vastahyökkäys vastustajalle on se hieman eri tilanne kuin edes välttävästi avaavan maalivahdin nopea heitto omille ja siitä oma joukkue vastahyökkäykseen. Ei se pallon heittäminen, tai jalalla syöttäminen, nopeasti vaan voi olla niin vaikeaa. Eihän? Kuten jo tuossa otinkin aiemmin esille, niin mielestäni tuo oli oikeastaan suurin yksittäinen puute joukkueemme pelissä. Hyvällä maalivahdin avauspelillä olisi meillä varmasti ollut aivan helvetin paljon enemmän tilanteita toisessa päässä. 2. Yhtään maalia ei omaan päähän tullut avauksista. Tätä en jaksa ymmärtää edes vähää alusta. Se on oletusarvo, ettei omissa soi suoraan avauksista. Ei missään nimessä mikään kehumisen aihe vaan yksinkertainen perusasia. Eikö tosiaan kertaakaan soinut omissa tilanteessa, jonka vastustaja sai heikon avauksen jälkeen (hyökkäys / sivurajapotku / tjsp)? Tuo kyllä yllättää. Mutta avauspeli on kuitenkin suuri osa sitä oman joukkueen hyökkäyspeliä. Tai sen ainakin pitäisi olla. Näissä otteluissa aivan helvetin tärkeää, saati futsalissa. Se on oletusarvo, ettei niistä suorilta omissa soi. Mutta avaukset unohtaen itse olen ainakin hyvin tyytyväinen Antsun EOMään ja minusta on hienoa, että Antsu on meidän maalivahti. Jotenkin nuo paskat avaukset mielestäni jo kuuluvat joukkueemme peliin  Siinä missä häikäisevät reaktiotorjunnatkin. Itse en todellakaan kaipaa ketään muuta maalinsuulle. Antsu on alkuperäisjäsen ja ehdottomasti yksi palanen sitä, mitä Kuningasidea on ja edustaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 klo 08:23:37 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #3366 : 27.08.2008 klo 08:25:19 |
|
Kiitos, terveisiä takaisin. Tekstasit minulle 21.8. kello 02:12:34 seuraavasti: "Huh, mun pää on kipeä. Voisin suudella sua uudestaan ja uudestaan." Haluaisitko selventää viestisi syvemmät tarkoitusperät? 
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #3367 : 27.08.2008 klo 08:27:11 |
|
Puistofutiksessa tuo ei ole niin simppeliä tuon puolenkentän säännön vuoksi. Tällöin pitäisi avata jalalla, kovaa ja maata pitkin, joka sekään ei kovin vaikeata ole. Antsulle vinkki, että harjoittele vähän jalalla avaamista jos heittämällä avaukset jäävät löysiksi, epätarkoiksi kukkupalloiksi. Se meinaa ihan oikeasti antaa vastustajalle sen pari tarvittavaa sekuntia ryhmittäytyä puolustamaan.
Tähän sama ja muutenkin aika samoilla linjoilla Spoxin, Myzxn, Jipskun ja Siperian kanssa. Sarjan huonoja joukkueita vastaan Antsu on sarjan paras maalivahti, mutta hyviä joukkueita vastaan löytyy vielä parempia juuri tuon avauspelin puutteellisuuden takia. Toissapäivän pelissä meillä oli koko pelin vaikeuksia saada painopiste vastustajan päätyy hyvin pitkälti avauspelin heikkouden takia. Joka kerta kun vastustaja saa pallon suoraan avauksesta (näitäkin monta, että pallo napsahti suoraan vastustajalla täysin avoimeen tilaan keskelle kenttää) tai paineen kautta joko rajapotkuna tai pallonriistona niin vastustajan hyökkäykset +1 ja meidän hyökkäykset -1. Lisäksi tämä pakottaa keskikentän ja puolustuksen makaamaan todella alhaalla, joka puolestaan repii pelaajien väliset välimatkat isommiksi. Tämä vaikeuttaa hyökkäyksiin lähtöjä vielä entisestään. Jos verrataan toimintaa esimerkiksi Kiovan (melkein väittäisin, että kyseinen jantteri on sarjan paras maalivahti vaikka emme miestä torjuntoihin pystyneetkään tällä kertaa pakottamaan) avauspeliin niin alimmat pelaajat olivat noin 5-10 metriä ylempänä kuin meillä ja yksikään avauspalloista ei noussut 2 metriä korkeammalle maasta. Tässä on mielestäni Antsun suurin heikkous, pallojen pitäisi lähteä kovina ja laakoina kohti omia pelaajia. Nyt ne lähtevät lähes järjestäen kaikissa yli 3 metrisissä avauksissa löysinä kukkuina. Eli tätä osa-aluetta voi lähteä kehittämään futsal-kaudelle ja ensi kesää varten. En väitä, että tämä tekisi Antsusta huonon maalivahdin. Ei missään nimessä, kysessä on loistava maalivahti joka pitää meitä välillä yksin peleissä mukana. Fakta kuitenkin on, että me emme joukkueena välillä pysty kompensoimaan tätä heikkoutta ja se johtaa koko joukkueen huonoon peliin. Samalla tavalla voi sanoa, että hyökkääjien (pois lukien ehkä Myzx hyvänä päivänä) huono liike (erityisesti pystyliike) vaikuttaa suuresti joukkueen peliin ja vaatii erityisesti keskikentällä huomattavasti lisätöitä. Myös tästä löytyi esimerkki päinvastaisesta kun Beniä huomattavan paljon habitukseltaan muistuttanut janari hyvän liikeen lisäksi pelasi maalinedus tilanteet vahvasti. Aivan samoin voi myös kritisoida puolustusta (lähinnä tässä minua, Habbaa ja foota) heikosta pallollisesta pelistä (lähinnä minua) ja huonosta pelin luvusta & sijoittumisesta (foo ja kait vähän Habbakin). Loistavasti esiintynyttä keskikenttää voi kiittää hyvästä liikkeestä ja muutenkin joukkueen pelin kantavana voimana toimimisesta ja kritiikkiä voi antaa siitä, että pallo saisi joskus liikkua miestä enemmän ja kaksinkamppailuvoimaa voisi joskus löytyä enemmän. Pointti lienee, että kaikilla joukkueessa on varaa kehittyä ja kaikkien pitää myös olla valmis myöntämään omat heikkoutensa ja olla valmis tekemään töitä kehittyäkseen näillä osa-alueilla.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3368 : 27.08.2008 klo 08:59:23 |
|
Antsu on sarjan paras maalivahti, mutta hyviä joukkueita vastaan löytyy vielä parempia juuri tuon avauspelin puutteellisuuden takia. (melkein väittäisin, että kyseinen jantteri on sarjan paras maalivahti vaikka emme miestä torjuntoihin pystyneetkään tällä kertaa pakottamaan)
Muuten samaa mieltä viestisi kanssa lukuunottamatta noita kahta kohtaa. Itse olen omastamielestäni parhaimillani juuri sarjan kärkijoukkueita vastaan, jolloin ei joudu seisoskelemaan tyhjän panttina ja odotamaan niitä paria kaukovetoa ja läpiajoa. ja Kiovan moke ei torjunut mitään minun 7-10 torjuntaa vastaan. En nostaisi häntä sarjan parhaaksi mokeksi vain nähdyn avauspelin perusteella. Mutta muuten kyllä hyviä pointteja ja olen samaa mieltä että avauspeliä pitää kehittää niinkuin joukkueen muitakin osaalueita.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 klo 09:00:53 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
|
 |
Vastaus #3369 : 27.08.2008 klo 09:05:12 |
|
Tekstasit minulle 21.8. kello 02:12:34 seuraavasti: "Huh, mun pää on kipeä. Voisin suudella sua uudestaan ja uudestaan." Haluaisitko selventää viestisi syvemmät tarkoitusperät?  Tää on varmaan mennyt väärään osoitteeseen 
|
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
|
 |
Vastaus #3370 : 27.08.2008 klo 09:09:49 |
|
Täyttä asiaa, juurikin tuo on se ongelma, että kun ei kenttäpelaajilla ole taitoa ja liikettä tarpeeksi parhaita joukkueita vastaan, niin silloin tuo maalivahdin avauspeli korostuu. Jotenkin nimenomaan tuota yhteistyötä pitäisi kehittää, jotta tuo avauspeli + siitä hyökkäykseen lähteminen helpottuisi.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3371 : 27.08.2008 klo 09:11:18 |
|
Ja kyllähän se vituttaa kun ei ole joukkueen paras. Jos on tavotteet ja niissä epäonnistuu niin se kyrsii. Silti ymmärrän ettei aina pysty olemaan paras, mutta siihen pyritään. Ei ota luonnon päälle, egoilu ei kuulu tyyliini ja luottoa löytyy omiin taitoihin.
Nyt ymmärrän purkauksesi. Voit aina lohduttautua sillä että maalivahteja ja kenttäpelaajia on vaikea vertailla. Pelasithan sinä itsekkin todella loistavan kauden.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 klo 09:15:44 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3372 : 27.08.2008 klo 09:18:08 |
|
Mutta avaukset unohtaen itse olen ainakin hyvin tyytyväinen Antsun EOMään ja minusta on hienoa, että Antsu on meidän maalivahti. Jotenkin nuo paskat avaukset mielestäni jo kuuluvat joukkueemme peliin  Siinä missä häikäisevät reaktiotorjunnatkin. Itse en todellakaan kaipaa ketään muuta maalinsuulle. Antsu on alkuperäisjäsen ja ehdottomasti yksi palanen sitä, mitä Kuningasidea on ja edustaa. Joukkue ei tule olemaan enään sama kun muutat Helsinkiin.  Masentavaa jo ajatellakkin joukkuetta ilman Jipskun pommeja sekä huuteluitasi vastustajille.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 klo 09:19:22 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #3373 : 27.08.2008 klo 09:24:18 |
|
Muuten samaa mieltä viestisi kanssa lukuunottamatta noita kahta kohtaa. Itse olen omastamielestäni parhaimillani juuri sarjan kärkijoukkueita vastaan, jolloin ei joudu seisoskelemaan tyhjän panttina ja odotamaan niitä paria kaukovetoa ja läpiajoa. ja Kiovan moke ei torjunut mitään minun 7-10 torjuntaa vastaan. En nostaisi häntä sarjan parhaaksi mokeksi vain nähdyn avauspelin perusteella.
Mutta muuten kyllä hyviä pointteja ja olen samaa mieltä että avauspeliä pitää kehittää niinkuin joukkueen muitakin osaalueita.
Ei maalivahdin hyvyyttä mitata torjuntojen määrällä, kuten ei avausten laadullakaan. Kokonaisuus ratkaisee. Lisäksi iso osa siitä miksi Kiovan maalivahdin ei tarvinut torjua oli nimenomaan laadukkaat avaukset, joiden avulla joukkue pääsi käytännössä joka kerta hyökkäykseen. Kiovan maalivahdin uskallan nostaa avausten laadun ja sen faktan, että joukkue on päästänyt ylivoimaisesti vähiten maaleja sarjassa (mielenkiintoisena faktana muuten se, että puolet päästetyistä maaleista on tullut kahta sarjan heikointa joukkuetta vastaan). Epäilen, että ainakaan reaktiotorjujana ei yhtä hyvä, mutta jälleen kerran kokonaisuus ratkaisee.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #3374 : 27.08.2008 klo 09:46:52 |
|
Ei maalivahdin hyvyyttä mitata torjuntojen määrällä, kuten ei avausten laadullakaan. Kokonaisuus ratkaisee. Lisäksi iso osa siitä miksi Kiovan maalivahdin ei tarvinut torjua oli nimenomaan laadukkaat avaukset, joiden avulla joukkue pääsi käytännössä joka kerta hyökkäykseen.
Kiovan maalivahdin uskallan nostaa avausten laadun ja sen faktan, että joukkue on päästänyt ylivoimaisesti vähiten maaleja sarjassa (mielenkiintoisena faktana muuten se, että puolet päästetyistä maaleista on tullut kahta sarjan heikointa joukkuetta vastaan). Epäilen, että ainakaan reaktiotorjujana ei yhtä hyvä, mutta jälleen kerran kokonaisuus ratkaisee.
Joo en sitä tarkoittanutkaan. Kunhan totesin että emme nähneet miestä torjunta hommissa. Hyvä maalivahti lienee mutta oli joukkueella kyllä timantin kova keskikenttä sekä puollustus. Lisäksi heidän taktiikka oli puollustavampi kuin meidän. Joten suora maalimäärä meidän joukueiden erinlaisilla pelityyleillä ei kerro koko totuutta myöskään. Ja onhan se outoa arpoa mies liigan parhaaksi maalivahdiksi ilman yhdenkään torjunnan näkemistä. Ei takuulla toimisi toistepäin tuo ajatusketju. Minä availisin peliä ja en saisi yhtään torjuntaa. Tuomio ei suinkaan silloin olisi "liigan paras maalivahti, ei tullut vetojakaan avausten takia" vaan se olisi "Meillä oli hyvä puollustus, ei sulle tullut edes vetoja".
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 klo 11:13:47 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
|
|