Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #400 : 16.05.2008 klo 20:31:30 |
|
En pääse ems viikolla mihinkää tapahtumaan tai no jos ne reenit on keskiviikkona niin niihin pääsen mutta peliin en.  No niin, se siitä pelistä sitten. Turha edes pelata. 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #401 : 16.05.2008 klo 21:17:53 |
|
Sunnuntaina en pääse,enkä tiistaina. Torstaina pääsen.
Jätetään suosiolla se yksi mies vastustajalta vapaaksi, otetaan muut ja yksi menee varmistamaan puollustusta.
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #402 : 17.05.2008 klo 03:13:30 |
|
Yllis laskeutuu keskikentän patteriin, ei sen kummempaa. Ei oo vaarallista viä.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #403 : 17.05.2008 klo 09:32:23 |
|
Yllis laskeutuu keskikentän patteriin, ei sen kummempaa. Ei oo vaarallista viä.
Minäpäs 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #404 : 17.05.2008 klo 09:33:16 |
|
Tänään turffiostoksille ja sunnuntaina koeajoon  Paikalla siis su, ti ja to.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #405 : 17.05.2008 klo 11:57:56 |
|
FF2KI PELAAJAKORTIT - "Marvelous" Mawerick41 Tässä sinulle mies, joka ei lähde viereltäsi. Erikoisuutena tällä miehellä on komeat kolmiulotteiset kasvot, syvän sinisine silmineen. Komistuksella on myös karvainen rinta ja lihaksikas muoto. Anusaukko. Ei sisällä penistä. Bitchball Unitedin syväanalyysi Mawerickin vahvuuksista: "Tehoja piisaa, vaikka sitten toisillekin jakaisi, eikä ole edes mustasukkainen luonne."
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #406 : 17.05.2008 klo 12:01:24 |
|
Minäpäs  Aika hissua. Meinaat, että kärjessä vedetään kolmella yhdelle paikalle ja pakissa kahdelle paikalle kanssa kolmella? No joo, foo saattaa palata eikä kaikki torstaina mukana olleet ole varmoja ensi torstaiksi, että katellaan nyt miten on väkeä. Toisaalta, jos pakkiin tulee sijaasi foo ja meet keskikentälle, niin pakissa ei ole jalkoja syötellä muilla kuin Spoxilla. Ja huutonaurua mawerickin pelaajakortille 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 klo 12:06:29 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #407 : 17.05.2008 klo 12:06:23 |
|
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #408 : 17.05.2008 klo 13:10:18 |
|
Aika hissua. Meinaat, että kärjessä vedetään kolmella yhdelle paikalle ja pakissa kahdelle paikalle kanssa kolmella? No joo, foo saattaa palata eikä kaikki torstaina mukana olleet ole varmoja ensi torstaiksi, että katellaan nyt miten on väkeä. Toisaalta, jos pakkiin tulee sijaasi foo ja meet keskikentälle, niin pakissa ei ole jalkoja syötellä muilla kuin Spoxilla. Lähinnä meinasin tilannetta, että foo palaa. Jos ite pelaan keskikentällä ni voin pelata alempaa keskikenttää joka tulee hakemaan antsulta palloa, tai vaihtoehtoisesti pakeilta jos antsu niille avaa. Kyllä mulle käy myös esim. viiden jätkän rotaatio keskikentällä. Tai jos pakkeja ei riitä niin tottakai vedän siellä. Tuossa aiemmin vaan jo heitin ilmoille, että mielelläni kokeilisin keskikentällä, jos joku vakinelikosta puuttuu. Mutta katsotaan sitä sitten kun nähdään keitä peliin tulee, ok? Ja jos joko mulla/mummolla ei kk:lla toimi niin tehdään siten, että mä painun pakkiin tai mummo kärkeen, mikä ikinä ei sitten toimikkaan. Ajattelin että jos höntsyihin ei tule riittävästi porukkaa, niin voisin kysellä sitä Ilveksen äijissä höntsäävää janaria joskus meidän höntsiin? Vähän niinkuin tasomittariksi. Duunista varmaan toinenkin janari tulisi mielellään potkimaan. Kiinteä jätkä.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #409 : 17.05.2008 klo 13:15:55 |
|
Mä voin edelleen kysyä jos meidän maalivahti vois tulla reeneihin. Se sano et jos Antsu loukkaantuu, se vois tulla tuuraan.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.
|
 |
Vastaus #410 : 17.05.2008 klo 13:17:27 |
|
Ajattelin että jos höntsyihin ei tule riittävästi porukkaa, niin voisin kysellä sitä Ilveksen äijissä höntsäävää janaria joskus meidän höntsiin? Vähän niinkuin tasomittariksi. Duunista varmaan toinenkin janari tulisi mielellään potkimaan. Kiinteä jätkä.
Meinaatko että Ilveksen janaria kiinnostais höntsätä meän tasosten janarien kanssa.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
|
 |
Vastaus #411 : 17.05.2008 klo 13:18:07 |
|
Mä voin edelleen kysyä jos meidän maalivahti vois tulla reeneihin. Se sano et jos Antsu loukkaantuu, se vois tulla tuuraan.
Tästähän oli puhetta, että junnukiintiö on täynnä.  Kyllä se reeneihin tosin voi tulla.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #412 : 17.05.2008 klo 13:18:39 |
|
Tästähän oli puhetta, että junnukiintiö on täynnä.
Jätkä tulis siis vaan höntsyihin ja silloin jos Antsu on loukkaantuneena, ei muuten. Reeneissäkin ois sitten kaks maalivahtia, niin sais ehkä parempia pelejä pystyyn.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
|
 |
Vastaus #413 : 17.05.2008 klo 13:22:32 |
|
Joo, ihan totta tuo  .
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #414 : 17.05.2008 klo 13:27:07 |
|
Viiden jätkän rotaatiolle keskikentällä  Spox ja Pelisilmätön voivat ottaa paikkansa lazban tuuraajina.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
|
 |
Vastaus #415 : 17.05.2008 klo 13:31:30 |
|
Viiden jätkän rotaatiolle keskikentällä  Spox ja Pelisilmätön voivat ottaa paikkansa lazban tuuraajina. 
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #416 : 17.05.2008 klo 16:54:57 |
|
Tämä Immosjoren ehdottama:  olisi mielestäni hienompi logoksi kuin sivuilla komeileva 5 minuutissa ruokatauolla väsätty tikku-ukko. Tulee Espanjan suurseurat mieleen. Muut ehdotukset sen sijaan olivat melko paskoja. Ainoastaan muutaisin tuon tekstin kokonaan valkoiseksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 klo 16:56:39 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #417 : 17.05.2008 klo 17:03:01 |
|
"FF2" voisi säilyttää sellaisenaan paikallaan ja Kuningasidea voisi lukea kokonaisuudessaan logon alareunassa. Muuten toki hieno.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #418 : 17.05.2008 klo 17:57:29 |
|
Viiden jätkän rotaatiolle keskikentällä  Spox ja Pelisilmätön voivat ottaa paikkansa lazban tuuraajina. 4 jätkän rotaatio. Habba tai jipsku lazban tilalle,tai Spox. Ja niin, logosta samaa mieltä Spoxin kanssa.
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #419 : 17.05.2008 klo 18:36:00 |
|
Oikein hyvä ja tärkeä pointti. Varsinkin ensimmäisellä puoliajalla oli havaittavissa tuollaista meininkiä. Olikohan ihan ensimmäisiä tilanteita kun vastustajan maalivahti avasi heittämällä ja pallo meni minun ja Habban välistä omaa maalia kohti. Oma mieheni sitten ehti sen pallon perään ensimmäisenä kun olin turhan lähellä häntä siinä prässitilanteessa.
Ei ollut. Pelasin todella vähän Spoxin parina, pääosin olin kentällä Herra Jipskun kanssa. Ainuttakaan selvää läpiajotilannetta ei tullut sillon kun kentällä olin. Pari kertaa pääsi kyllä kentän laidalta nousemaan, mutta ei vastutajilla riittänyt taitoa näitä hyödyntää edes vähän alusta. Ainoa isompi moka omassa pelaamisessa oli kun missasin Pekon hyvän kulman ihan totaalisesti. Ja se kun nousin yltiöpäisesti vapaaseen maalipaikkaan vaikka olinkin sidottu alimman pakin pelipaikalle. Siitä :keskari: minulle.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #420 : 17.05.2008 klo 18:45:53 |
|
jipsku lazban tilalle
 Ja se kun nousin yltiöpäisesti vapaaseen maalipaikkaan vaikka olinkin sidottu alimman pakin pelipaikalle. Siitä :keskari : minulle.
Nohnoh  Kunhan vaan kuittasin, kun ite en päässy siinä vaihdossa ollenkaan nousemaan, vaikka ylempää pakkia pelasin. Mutta toki saat nousta ja loppupeleissä tuo meidän yhteispeli toimi minusta ihan mukiinmenevästi. ...jos siis ko. tilanteesta puhuit, kun asiasta ottelun tiimeksessä sinulle mainitsin. Meinaatko että Ilveksen janaria kiinnostais höntsätä meän tasosten janarien kanssa.
Jep, meinaan 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 klo 18:49:20 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #421 : 17.05.2008 klo 19:01:55 |
|
Ei ollut.
Sitten se oli tiipe. Ehdotan myös itselleni kärkipelaajan paikkaa. Peliälyni, fyysinen preesens ja oikea-aikaiset liikkeeni tekevät minusta hyvän hyökkääjän.
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #422 : 17.05.2008 klo 19:13:46 |
|
Ehdotan myös itselleni kärkipelaajan paikkaa. Peliälyni, fyysinen preesens ja oikea-aikaiset liikkeeni tekevät minusta hyvän hyökkääjän.
Omissa kaavailuissani oletkin kärkeen vitosvaihtoehto itseni, Ylliksen, mawerickin ja Pelisilmättömän jälkeen. Mikäli näistä 2-3 on kuitenkin paikalla, niin sinusta on enemmän hyötyä muilla pelipaikoilla kuin em. nelikosta.
|
|
|
|
|
caucho
Poissa
Suosikkijoukkue: Antonio Cassano
|
 |
Vastaus #423 : 17.05.2008 klo 19:56:35 |
|
about 7 viikkoa niin avaan kauteni teidan kanssa  ainakin talla hetkella pelivire on sen verran kova etta jos meilla on mahdollisuudet lohkon voittoon viela heinakuussa niin lupaan sen meille.. muuten lazba me tunnetaan toisemme! Pelasit TPV ManU:ssa kun pelasin Leedsissa  muistat mut kylla kun nahdaan. veit mun tyttoystavan kun olin 10v ja sa 9 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #424 : 17.05.2008 klo 20:12:45 |
|
about 7 viikkoa niin avaan kauteni teidan kanssa  ainakin talla hetkella pelivire on sen verran kova etta jos meilla on mahdollisuudet lohkon voittoon viela heinakuussa niin lupaan sen meille.. muuten lazba me tunnetaan toisemme! Pelasit TPV ManU:ssa kun pelasin Leedsissa ; ) muistat mut kylla kun nahdaan. veit mun tyttoystavan kun olin 10v ja sa 9  Kyllä lazba sut tuntee  tai ainakin tietää. Ja lazbahan on tunnetusti kova panomies.
|
|
|
|
|
|
|
|