lazba
Poissa
|
 |
Vastaus #425 : 17.05.2008 klo 20:36:59 |
|
about 7 viikkoa niin avaan kauteni teidan kanssa  ainakin talla hetkella pelivire on sen verran kova etta jos meilla on mahdollisuudet lohkon voittoon viela heinakuussa niin lupaan sen meille.. muuten lazba me tunnetaan toisemme! Pelasit TPV ManU:ssa kun pelasin Leedsissa  muistat mut kylla kun nahdaan. veit mun tyttoystavan kun olin 10v ja sa 9 Ja mä muistan sut kyllä JA en vieny ees sun muijaa 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #426 : 17.05.2008 klo 20:59:01 |
|
Sillä oletuksella, että ensi torstaina mennään 11 pelaajalla, ehdotan seuraavaa:
1. puoliaika:
habba/jipsku/tiipe/foo siperia/bupa/pekko/yllis ben/pelisilmätön/spox
2. puoliaika:
habba/jipsku/tiipe/foo siperia/bupa/pekko/spox ben/pelisilmätön/yllis
Kun kellään ei kuitenkaan keskikentälle mahdollisista vaihtoehdoista kunto riitä koko pelin ajaksi, niin tällä tavoin saadaan pidettyä edes jotenkin jaksamista yllä. Noin ylipäätänsä tuota "ylimääräisen" miehen rotaatiota pitäisi jatkossa pyörittää muidenkin pelipaikkojen kuin kärjen kautta. 3 janaria 2 paikkaa = 1,5 miestä per pelipaikka, kun esim pakistossa sama suhde olisi 5/4=1,25... Jipsku voisi pysytellä siellä pakissa ainakin siihen asti, että caucho palaa. Sen jälkeen tilaisuuden tullen sitä keskikentän kokeilua. Tämän hetkisen joukkueen parasta puolustajaa ei syytä uhrata muille pelipaikoille tällä hetkellä.
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #427 : 18.05.2008 klo 12:14:57 |
|
Väänsin perjantaina nilkkani 6 div. pelissä. HH perässä linkkasin eilisen ostoksilla ja nyt tuntuu jo ok:lta. Uskoisin, että torstaina viimeistään täydessä pelikunnossa mutta tiistaista en uskalla vielä luvata mitään. Käyn huomenna kokeilemassa miten kestää juoksemista ja raportoin sitten lisää 
|
|
|
|
|
Ravenous
Poissa
|
 |
Vastaus #428 : 18.05.2008 klo 13:09:45 |
|
Onko ketään tulossa höntsyihin tänään? Rusakoista noin puolet näyttäis olevan sairastuvalla joten muutama pelaaja tarvittais lisää jotta saataisiin pelit pystyyn
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #429 : 18.05.2008 klo 13:14:59 |
|
Ehkä tulen, ehkä en.
|
|
|
|
|
Ravenous
Poissa
|
 |
Vastaus #430 : 18.05.2008 klo 14:19:08 |
|
Ehkä tulen, ehkä en.
Mies täynnä arvoituksia.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #431 : 18.05.2008 klo 16:35:36 |
|
 :keskari: FF2 Kuningasidean virallinen Jari Litmanen lähtee tällä kertaa Hatanpään ensiapuun paikattavaksi. Nasahti sitten päälaesta leukaan siinä määrin mojovasti, että vuolaasti verta vuotavan avohaavan teki. Hupparikin sai kivasti uutta väriä. Kohta tulee kyyti, niin kerkeää kuitenkin ennen TPV:n peliä hankkimaan tikit. Rusakot vahvistettuna Mxyzillä kohtasivat Bitchball Unitedin vahvistettuna puolenkymmenellä tasokkaalla miespelaajalla. Uudesta loukkaantumisesta huolimatta kannatti mennä harkkoihin, hyvä harkkapeli alle ennen ensi viikkoa. Olisikohan ollut 4-2 tai jotain, kun jouduin häippäseen. 2+2 toki ennen kohtalokasta tapahtumaa. Kiitokset vielä loukkaantumisen aiheuttaneelle naispelaajalle hellästä hoidosta tapahtuneen jälkeen. 
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #432 : 18.05.2008 klo 16:55:36 |
|
Ehkä pärstäsi siis näyttää nyt paremmalta 
|
|
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #434 : 18.05.2008 klo 19:58:10 |
|
Etkös murtanut viime vuonna yhden Bitchballin pelaajan käden? 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #435 : 18.05.2008 klo 20:07:31 |
|
Ysäribileet kostautui kuuteen asti nukkumiseen ja pääkipuun. En tuu tänään treeneihin.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #436 : 18.05.2008 klo 20:09:13 |
|
Sillä oletuksella, että ensi torstaina mennään 11 pelaajalla, ehdotan seuraavaa: Odotin, että kerrankin sinulta tulisi hyvä ehdotus, mutta yhä sitä odotellessa. Jätä jatkossa ehdottelut siis muille.
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
 |
Vastaus #437 : 18.05.2008 klo 20:09:38 |
|
Tänään turffiostoksille ja sunnuntaina koeajoon  Paikalla siis su, ti ja to. Ysäribileet kostautui kuuteen asti nukkumiseen ja pääkipuun. En tuu tänään treeneihin.
: 
|
|
|
|
|
Ben
Paikalla
|
 |
Vastaus #438 : 18.05.2008 klo 20:16:31 |
|
Tiistaina siis 18.30 Sorsapuistossa höntsyt. Hyvä olisi, että kaikki pääsisivät ketkä tulevat torstainakin. Jatkossa höntsypäivä on viikon peleistä riippuen ti tai ke. Pyritään siihen, ettei peliä edeltävänä päivänä ole höntsyä.
Antsu13 ei tiistaina pääse, koska jampalla koulua. Tiipe & Yllis loukkaantumisen vuoksi myös epävarmoja. Sen sijaan foo palannee jo tiistaina riveihin.
lazba siis ulkona torstain pelistä, muista viimeksi mukana olleista ei ole kukaan kertonut, että ei pääsisi ja foo siis tulee viime peliin nähden uutena mukaan.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #439 : 18.05.2008 klo 21:22:22 |
|
3 tikkiä tuskin estää paikalle saapumista tiistaina, mutta mahdollisesti illalla 20 aikaan sovittu tieteellinen kuulokoe Hervannan suunnassa saattaa sen tehdä. Tulen paikalle, jos kuulokoe peruuntuu syystä tai toisesta.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #440 : 18.05.2008 klo 21:38:17 |
|
En tuu tiistaina.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.
|
 |
Vastaus #441 : 19.05.2008 klo 00:21:58 |
|
Tiistaina pai kala. Vois mennä matkalla vakoileen Pellervon kentälle tota kiova- sinikaartii peliä joka alakaa 17.00.
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
 |
Vastaus #442 : 19.05.2008 klo 00:24:25 |
|
Tiistaina pai kala. Vois mennä matkalla vakoileen Pellervon kentälle tota kiova- sinikaartii peliä joka alakaa 17.00.
Tulitko kirjoittamaan tuota "Tässä otsikossa keskustelemme humalassa" otsikon kautta?
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.
|
 |
Vastaus #443 : 19.05.2008 klo 00:26:10 |
|
Ehdotan myös itselleni kärkipelaajan paikkaa. Peliälyni, fyysinen preesens ja oikea-aikaiset liikkeeni tekevät minusta hyvän hyökkääjän.
Jätkän viimeistelytaito on kyllä sitä luokkaa, että ehkä parempi jos pelaat pakissa. 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #444 : 19.05.2008 klo 00:29:07 |
|
Mielenkiintoinen peli olisi tarjolla. Pistäppä tarkat scouttaukset ylös Kiovan kovaksi huhutusta espanjalaisvahvistuksesta.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #445 : 19.05.2008 klo 08:20:56 |
|
Jätkän viimeistelytaito on kyllä sitä luokkaa, että ehkä parempi jos pelaat pakissa.  Itse peluuttaisin kyllä Mummoa kärjessä ja Spoxia pakissa. Näytti siltä, että juoksuvoima keskikentällä toimii ja kummaltakaan janarilta sitä ei löydy edes vähää alusta. Tai kiinnostusta hakea paikkaa. Itseäni tuolle pelipaikalle ehdotin, koska väittäisin minulta löytyvän edes hieman enemmän juoksuvoimaa kuin muilta vaihtoehdoilta. Jipsku voisi pysytellä siellä pakissa ainakin siihen asti, että caucho palaa. Sen jälkeen tilaisuuden tullen sitä keskikentän kokeilua. Tämän hetkisen joukkueen parasta puolustajaa ei syytä uhrata muille pelipaikoille tällä hetkellä.
Tosin ei mulla nyt sinänsä ole mitään pakissa höntsäämistäkään vastaan. Etenkin, jos ilman minua pakkiin olisi tarjolla vain 3 vaihtoehtoa. Mutta mietitään tätä enemmän kun tiedetään keitä peliin tulee paikalle. Huomenna olen kyllä vihdoin taas paikalla. Kyselenkö sinne pari janaria lisää potkimaan?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 klo 08:22:30 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Ben
Paikalla
|
 |
Vastaus #446 : 19.05.2008 klo 08:28:21 |
|
Huomenna olen kyllä vihdoin taas paikalla. Kyselenkö sinne pari janaria lisää potkimaan?
Mikä ettei. Antsu13 ja superjunut ovat jossain muualla ainakin ja tiipekin luultavasti sivussa, joten tuskin ruuhkaksi menee. Itse toki olen mukana.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #447 : 19.05.2008 klo 09:36:52 |
|
Mikä ettei. Antsu13 ja superjunut ovat jossain muualla ainakin ja tiipekin luultavasti sivussa, joten tuskin ruuhkaksi menee. Itse toki olen mukana.
Noilla taitaa olla jotain omia höntsäpelejä huomenna, mutta tiedustelen asiaa huomenna uudelleen. Toistaiseksi lämpeneminen oli kivien luokkaa  Voisihan sinne varmaan muutkin kysellä pyllykavereita tai koittaa vaikka sitä Vänkytän  porukkaa saada paikalle?
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #448 : 19.05.2008 klo 11:11:50 |
|
Noilla taitaa olla jotain omia höntsäpelejä huomenna, mutta tiedustelen asiaa huomenna uudelleen. Toistaiseksi lämpeneminen oli kivien luokkaa  Voisihan sinne varmaan muutkin kysellä pyllykavereita tai koittaa vaikka sitä Vänkytän  porukkaa saada paikalle? Taitaa jäädä väliin juu se huominen. Nilkka alkaa olemaan jo ihan kunnossa, mutta rasituksessa alkaa tuntumaan aika herkästi. En taida puolen tunnin takia jaksaa polkea sorsapuistoon asti täältä periferiasta.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #449 : 19.05.2008 klo 11:55:23 |
|
Itseäni tuolle pelipaikalle ehdotin, koska väittäisin minulta löytyvän edes hieman enemmän juoksuvoimaa kuin muilta vaihtoehdoilta. Jos juoksuvoimaa halutaan, niin laitetaan foo keskikentälle... Muilla sitä ei ole tarpeeksi, ei jipskullakaan. Itse asiassa suuremman peliajan toivossa voisinkin vaihtaa paikkaa Spoxin kanssa. Tulen pakkiin pelaamaan joka toista vaihtoa, voisin ottaa sen nousevan pakin roolin. Jipsku voi sitten keskikentältä varmistella, kun lähden torpedomaisiin syöksyihin kohti vastustajan maalia!  :keskari:
|
|
|
|
|
|
|
|