FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.10.2025 klo 02:21:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 150

Kirjoittaja Aihe: FF2 Kuningasidea 08/09 - Taitofutista kolmannella!  (Luettu 66718 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #475 : 20.05.2008 klo 13:50:33

minä, foo, Jipsku, Mxyz, Pelisilmätön, Habba, Spox, bupa kait?

Vai onko joku liikaa listassa, vai puuttuuko joku tänään tuleva? 4 vs 4 tulisi noilla. Pekko ja tiipe lievästi loukkaantuneita, Antsu13, Siperia, lazba ja kaiketi myöskin Lee Sharpe ja mawerick41 muuten estyneitä.

Toivottavasti olisi joku toinen porukka hönäämässä kanssa.

FC Adonis oli viime kaudella lohkossaan kahdeksas, kuten mekin omassamme.

Voisi janarit kyllä loukkaantuneita lukuunottamatta kuitata mitä niin perkeleen tärkeetä tänään on ettei treeneihin pääse. Mummohan tuossa jo toki kuittasi.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #476 : 20.05.2008 klo 14:05:22

Voisi janarit kyllä loukkaantuneita lukuunottamatta kuitata mitä niin perkeleen tärkeetä tänään on ettei treeneihin pääse. Mummohan tuossa jo toki kuittasi.
On junnujoukkueen peli. Paikallisderby PP:tä vastaan. Kaikki loukkaantuneet+muut jampat höntsien jälkeen Pyynikin kentälle kello 20.00 katsomaan kuinka Siperia on penkillä.
mantzios

Poissa Poissa

Vastaus #477 : 20.05.2008 klo 14:51:48

Onko teillä tänää reenit? jos on nii kai sinne voi tulla muuten vaa höntsäilee mukaa?
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.

Vastaus #478 : 20.05.2008 klo 15:05:03

18.30 sorsu. Ne rumimmat ja paskimmat ollaan me. Mukaan vaan.
tiipe

Poissa Poissa

Vastaus #479 : 20.05.2008 klo 15:12:10

Koen todennäköisesti ihmeparantumisen ja tulen telomaan nilkkani lopullisesti tänään Ylos Jos on niin vähän turvoksissa, että vielä kenkään mahtuu niin ei voi kyllä kipeäkään olla. Olkaa helliä ja potkikaa vain vasenta nilkkaa.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 20.05.2008 klo 15:14:43

Olkaa helliä ja potkikaa vain vasenta nilkkaa.

Tahdon sulle olla hyvin hellä
oisit mulle kukka kämmenellä
tuskaa sulle en vois ikinä mä tuottaa
Tahdot mulle olla hyvin hellä
näin kun väität käsi sydämellä
täysin voinko silti sun sanomaasi luottaa
niin suloinen oot sun vartalosi on niin uskomaton
jos sua koskea mä saan, mä sillon kauttaaltaan käyn vapisemaan
muuten en sua voisi käsitellä
kauas tahtoisin sut sylissäni kantaa
Tahdon sulle olla myöskin hellä
jos voit muutakin kuin lähennellä
jos voit mulle yksin sydämesi antaa
kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan
Tahdon sulle olla hyvin hellä silloin onni oisi ihmisellä
kaiken kun hän saa ja kaiken myöskin antaa
Tahdon sulle olla hyvin hellä silloin onni oisi ihmisellä...
tiipe

Poissa Poissa

Vastaus #481 : 20.05.2008 klo 15:15:37

oisit mulle kukka kämmenellä
tuskaa sulle en vois ikinä mä tuottaa
jos sua koskea mä saan, mä sillon kauttaaltaan käyn vapisemaan
muuten en sua voisi käsitellä
kauas tahtoisin sut sylissäni kantaa
Tahdon sulle olla myöskin hellä
jos voit muutakin kuin lähennellä
jos voit mulle yksin sydämesi antaa
kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan
Tahdon sulle olla hyvin hellä silloin onni oisi ihmisellä...

Armilla nämä...
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #482 : 20.05.2008 klo 15:29:33

18.30 sorsu. Ne komeimmat ja parhaimmat ollaan me. Mukaan vaan.

Korjasin viestisi  Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #483 : 20.05.2008 klo 16:00:16

Työkaveri-sinikaarti saattaapi olla tulossa höntsyihin hakemaan jatkohikeä Sinikaartin ottelun jälkeen.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #484 : 20.05.2008 klo 16:03:29

Työkaveri-sinikaarti saattaapi olla tulossa höntsyihin hakemaan jatkohikeä Sinikaartin ottelun jälkeen.

--> telotaan kilpailija paskaksi. No joo, 7 omaa tulossa, tuohon muutama ulkopuolinen niin hyvät pelit saadaan kuntoon. Omalla kohdallani tuli sitten vedettyä samoin tein all-nighter, joten 24 tuntia on nukkumatta menty höntsyjen alkaessa. Täytyy pitää liikettä yllä, ettei nukahda  ;)
« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 klo 16:06:12 kirjoittanut Ben »
f.o.o

Poissa Poissa

Vastaus #485 : 20.05.2008 klo 17:11:12

Olen mukana (myös Benin laskuissa).
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #486 : 20.05.2008 klo 18:56:16

Olimme bupan kanssa scouttaamassa vastustajia, klo 17 Pellervon kentällä Sinikaarti - Kiova ja klo 18 Moraaliset Voittajat - FC Hepo Kiovanpuistossa.

Kiova voitti Sinikaartin nihkeähkön vääntämisen jälkeen 2-1. Sinikaarti pelaavampi joukkue, mutta varsin vähäisillä vaihtomiehillä (1) ja parin pelaajan suoritusten varassa. Kiova oli sitten kunnon puulaakiosastoa muutamalla taitavalla pelimiehellä vahvistettuna. Tiukkaa ja aika hyvin organisoitua puolustuspeliä esittivät ja olivat lopputuloksen verran parempi joukkue tänään. Molempia vastaan on hyvällä pelillä mahdollisuus ottaa pisteitä.

Moraaliset Voittajat viime vuodelta tuttu joukkue, jolle hävittiin Nekalassa 3-0 ilman pienintäkään mahdollisuutta haastaa heitä. Kantavana voimana edelleen sama "Torsten Frings", joka silloinkin hattutempun paukutti. Lisäksi joku taitava veteraani kärkimiehenä pisti silmään ensimmäisellä jaksolla. Enempää ei nähtykään, mutta MV on varteenotettava vastustaja, kenties jopa ennakkosuosikki tulevassa kohtaamisessa. Hepolla oli leveä materiaali, mutta eivät erityisemmin säväyttäneet. Aika paljon hippejä oli mukana, varmaan suht samaa tasoa Kiovan ja Sinikaartin kanssa.
Pelisilmätön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vihreä, musta, valkoinen ja keltainen

Vastaus #487 : 20.05.2008 klo 19:31:15

Hevon helvetti. Niin vain sitä tuli simahdettua sohvalle joutuessa odottamaan höntsyjen alkua, eikä kännykkä tietenkään herättänyt. Tässä nyt pohdin kannattaisiko sitä ottaa fillari alle ja polkea Sorsuun, minkä jaloista pääsee, mutta taitavat jätkät lopettaa höntsyt kohta puoliin, joten en taida vaivautua muutaman minuutin tähden, vaikka se hyvää tekisikin.

Minulle saatanan iso  :keskari:  >:( :keskari:.
caucho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antonio Cassano

Vastaus #488 : 20.05.2008 klo 20:01:40

itse olen jo mukana pelissa moraalisia voittajia vastaan Ylos voin nousta siihen peliin keskikentalle vaantamaan fringsin kanssa ihan mielihyvin ellei siperialta, lazbalta, pekolta tai hubbabubbalta halua loydy!
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #489 : 20.05.2008 klo 20:23:01

Tekisinkö järkyttävän pommin ja tulisin torstaina edes katselemaan?  :o
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #490 : 20.05.2008 klo 21:00:41

:o

Tänään höntsyissä joku ulkomaalaisryhmittymä näytti Kunkkuidealle vähän pelaamisen mallia. Aluksi Kunkut neljällä muulla janarilla vahvistettuna tosin pelasivat alivoimalla ja pelastuivat siedettäviin 4-8-lukemiin ulkkien ylivoimaisesta pallonhallinnasta huolimatta. Sitten ulkeilta lähti neljä jamppaa ja Kunkkuja vahvistanut ulkki siirtyi heille. Tämän jälkeen siis Kunkut + 3 janaria pelasivat kahden miehen ylivoimalla, alivoimallakin ulkit hallitsivat palloa, mutta Kunkkuidea pelasti sentään kasvonsa tehokkaammalla pelillä ja voitti jälkimmäisen mittelön lukemin 5-3.

Peli sinänsä ei hirveästi puistofutista muistuttanut, mukana Kunkkuideasta Spox, Ben, foo, tiipe, bupa dukta och Jipsku, eli ensin Kunkut pelasivat 10 vs 11 ja sitten 9 vs 7 ja pikkukenttä. Aikamoista häsläystä pikkukentällä varsinkin tuo ensimmäinen, syöttöjen ja haltuunottojen piti mennä just eikä melkein tai muuten pallo oli vihulla. Maaleistakin osa oli sitten ihan perusflippereitä (ainakin 3 niiden ja 1 meidän), eli purku, joka kimmokkeella vastustajan hyökkääjälle ja tyhjiin. Jälkimmäisessä höntsässä sentään oli jo jonkun verran tilaa kentällä.

Itse väänsin vasemman nilkkani valitettavasti höntsyn loppuvaiheessa, mutta alustavasti vamma ei vaikuta kovin pahalta, toki on kipeä, mutta ei lähellekään samaa luokkaa kuin toisen nilkan futsalissa kärsimäni. Pelasin höntsyjen jäljellä olevat n. 10 minuuttia pienen maalissaolotauon jälkeen loppuun ja uskon olevani torstaina ihan pelikunnossa. Bupan ja Jipskun keskitykset olivat kunnossa, joka lupaa hyvää torstaita ajatellen. Harmi, kun tuli tuhrittua noita joitakin, toki hieman paikkasin vapauttamalla Jipskun omasta päästä roikolla läpiajoon josta janari ei toki erehtynyt ja samaten vastaamalla joukkueemme ainoasta puskumaalista bupan nappikesoon.

edit: Sinikaartin joku Jipskun peppukaveri riensi ottelunsa jälkeen meidän höntsyihin ja eipä tuo nyt ihmeemmin erottunut, hukkasi loistavasti petaamani läpiajon ala-arvoiseen laukaukseen ja meinasi nostaa toisesta tarjoamastani tuhannen taalan paikasta ylitse (tyhjä maali), mutta palloi painui sentään niukasti yläriman alle. Suunnilleen samaa tasoa kuin meidän puujalkaosasto ja periaatteessahan meillä on yli kentällisen verran ei puujalkoja lyödä tarvittaessa kentälle, ainakin cauchon palatessa.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 klo 21:06:36 kirjoittanut Ben »
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.

Vastaus #491 : 20.05.2008 klo 21:05:53

Säästele ff2 turnaukseen vaan  Ylos. Siellä teet 5 joka pelissä  Ylos. Ite asiassa, voin luovuttaa paikkani kokoonpanossa Mavelle tähän turnaukseen, mulla on todennäkösesti joku este sillon.

Moraaliset voittajat oli tosiaan kovin noista tänään skoutatuista joukkueista. Mutta jos saadaan paras kokoonpano paikalle varustettuna caucholla, voimme hyvinkin panna Moraaliset voittajatkin tiukoille.

e.Ainiin melkein unohdin mainita. 2+1 tänään tehot ja olin paras!
« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 klo 21:45:00 kirjoittanut bupa dukta »
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis

Vastaus #492 : 20.05.2008 klo 22:05:32

:(

Oli tosiaan ahdasta pelata aluksi ja iteltä meni ainakin pasmat täysin sekaisin kun espanjankielisiä miehiä tuli edestä ja takaa ( ::)). Yhdessä tilanteessa olin juuri kääntymässä tai jotain kun tukijalka lähti jostain kumman syystä alta ja lensin rähmälleni, polveen ja käteen sattui ihan vitusti. Toki "are you okay"-kyselyihin vastailin "yes i'm okay" vaikka tilanne oli kaikkea muuta. Vastustajien "Pancho" oli helvetin kova jätkä, ei paljoa mahdettu kun äijä sai pallon vauhtiin ja nenän maalia kohti. Itsekin tajusin jättää pienehkön loukkaantumisen jälkeen hyökkäävämmän roolin muille ja keskityin jälleen pulustamaan. Sekin meni päin helvettiä. Vitutti niin paljon, että meinasin lähteä kotiin. Vieläkin vituttaa, mutta ärrältä haettu kahdeksan Karhun laatikko saa mieleni hieman iloisemmaksi. Vittu. Jipskun uudet kengätkin olivat järkyttävä pettymys, vedot olivat tuhnuja ja kerran se pelottava karjaisukin kuului. Maalin sijaan herra veteli vain vauvoja ja lapsia kohti  Alas buba oli paras, ensi pelissä joku voisi pitää peliä yhtä leveänä jolloin olisi kiva heittää pitkä keso ristiin.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #493 : 20.05.2008 klo 22:07:29

Kiitokset Benille varsin yksityiskohtaisesta selostuksesta tämänkertaisistakin höntsistä. Tuntuu miltei kuin olisin ollut siellä itse.  Ylos

Spox huomenna katsomaan CL-finaalia Stagsiin?!?!
mawerick41

Poissa Poissa

Vastaus #494 : 20.05.2008 klo 22:13:52

Säästele ff2 turnaukseen vaan  :ylos. Siellä teet 5 joka pelissä  :ylos. Ite asiassa, voin luovuttaa paikkani kokoonpanossa Mavelle tähän turnaukseen, mulla on todennäkösesti joku este sillon.

Turnauksessa olen varmasti paikalla, tuskin tehoja tulee, mutta paikalla  Ylos

Kyllä taidan torstaina tulla Amuriin katteleen peliä, otan turffit völjyyn jos on tarvis hypätä laatikkoon, muuten keskityn koutsin rooliin ja uusien jannujen bongaamiseen  Ylos

e. harkitsin jo tänään paikalle tuloa, mutta milf sanoi, että siellähän tulee hirveä shokki jos mawe on paikalla :D
Spox

Poissa Poissa

Vastaus #495 : 20.05.2008 klo 22:24:17

Spox huomenna katsomaan CL-finaalia Stagsiin?!?!

Yritin katella liikennettä takaisin siinä puolenyön maissa, mutta eipä tunnu kulkevan tai sitten en vain osaa katsoa oikein. Pitänee jättää koko juttu väliin jos en löydä sopivia reittejä takaisin.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #496 : 20.05.2008 klo 22:28:16

Yritin katella liikennettä takaisin siinä puolenyön maissa, mutta eipä tunnu kulkevan tai sitten en vain osaa katsoa oikein. Pitänee jättää koko juttu väliin jos en löydä sopivia reittejä takaisin.

Spox

Poissa Poissa

Vastaus #497 : 20.05.2008 klo 22:33:47

En omista kumpaakaan  :(

Tosin löytyihän sieltä niitä yhteyksiä. Kotona olisin siinä puoli kahden jälkeen  :D Ylos

Pitää olla yhteyksissä huomenna kun tietää miten on töitä, jos on.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #498 : 21.05.2008 klo 07:37:37

e.Ainiin melkein unohdin mainita. 2+1 tänään tehot ja olin paras!

Oli mullakin kaiketi ainakin tuo 2+1. Vai 2+0? Vai 2+2?! Saatana.

Hämmentävän paljon cauchon näköinen muuten tuo cauchon pikkuveli :o Ulkonäkö täsmäsi lähes täysin ja bonarina vielä juoksutyylikin oli vastaava. Kostautui tosin varsin keskinkertaiseksi pelaajaksi.

Vastustajien "Pancho" oli helvetin kova jätkä, ei paljoa mahdettu kun äijä sai pallon vauhtiin ja nenän maalia kohti.

Pancho oli kyllä helvetin kova. Repeilyä aiheutti janari, joka hihkui "NICE" joka ainoa kerta kun pallo meni edes sinne päin minne piti, enemmän tai vähemmän, keneltä tahansa ulkkarijanarilta.

Jipskun uudet kengätkin olivat järkyttävä pettymys, vedot olivat tuhnuja ja kerran se pelottava karjaisukin kuului. Maalin sijaan herra veteli vain vauvoja ja lapsia kohti  Alas

Vedä sinä kätees. HubbaBubban kanssa maalintekotilaston kärjessä näissä höntsyissä. Lisäksi kerran kolahti ylärimaan, hieman alaspäin niin olisin ollut kiistaton maalikuningas. Kesken kenkien sisäänajon muutama hassikin sallittaneen? Isovarpaan kynsi katkesi about puolesta välistä :(
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 klo 07:45:06 kirjoittanut jp72672 »
mawerick41

Poissa Poissa

Vastaus #499 : 21.05.2008 klo 07:39:14

Ahahaha, intoilin liikaa torstaina paikalla olosta, silloinhan on jumbo-finaali Ratinassa, pakkohan se on nähdä  :)

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 150

Siirry: