J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #500 : 21.05.2008 klo 07:43:40 |
|
Yritin katella liikennettä takaisin siinä puolenyön maissa, mutta eipä tunnu kulkevan tai sitten en vain osaa katsoa oikein. Pitänee jättää koko juttu väliin jos en löydä sopivia reittejä takaisin.
Repa ReittiopasSpox huomenna katsomaan CL-finaalia Stagsiin?!?!
Mieshuorat  :keskari:
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #501 : 21.05.2008 klo 08:10:47 |
|
Mieshuorat  :keskari: Puhukaa te vain huorauksesta, kun oikeasti olette vain kateellisia siitä, että joillain on jotain, jotain aivan uskomatonta. Ihminen joka tuntee minut livenä ymmärtää paljonko FF2 Kuningasidea minulle merkitsee. Ilman Kuningasideaa minulla olisi todennäköisesti helvetisti ylipainoa(en harrastaisi jalkapalloa) eikä puoliakaan tästä kaverimäärästä. Kuningasidea on minulle kaikki kaikessa..
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #502 : 21.05.2008 klo 08:49:36 |
|
Voisi janarit kyllä loukkaantuneita lukuunottamatta kuitata mitä niin perkeleen tärkeetä tänään on ettei treeneihin pääse. Mummohan tuossa jo toki kuittasi.
No kun jotkut "vanhat juustohöylät" eivät pystyneet treenaamaan ja pelaamaan peräkkäisinä päivinä. Tämän johdosta he politikoivat treenit tiistaille ilta kouluni päälle :keskari:
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #503 : 21.05.2008 klo 11:50:57 |
|
No kun jotkut "vanhat juustohöylät" eivät pystyneet treenaamaan ja pelaamaan peräkkäisinä päivinä. Tämän johdosta he politikoivat treenit tiistaille ilta kouluni päälle :keskari:
Huippu-urheilussa ei koskaan vedetä tiukkoja treenejä ottelua edeltävänä päivänä. Tiukkoja treenejä joukkueemme kuitenkin tarvitsee. Hyvähän se sun on puhua, kun et ravaa vaan pompit vaan siellä luukulla. Ilman Kuningasideaa ... eikä puoliakaan tästä kaverimäärästä.
Sama.
|
|
|
|
|
Ben
Paikalla
|
 |
Vastaus #504 : 21.05.2008 klo 15:11:56 |
|
Niin, mites se on huomisen pelin suhteen?
Kaikki eilen mukana olleet 6 kehuivat tulevansa. Antsu13 ja Mxyz myös maininneet tulevansa. Eli siinä 8.
Pekko, Siperia, Habba, Pelisilmätön, Sharpe. Miten Pekkon selkä? Muistaakseni Sipe, Habba & Pelisilmätön alustavasti olivat tulemassa.
mawerick41 ja lazba eivät tule.
Ottelu siis Amurin kentällä avauspotkun tapahtuessa klo 19.00 ja vastustajana FC Adonis. Joku musta/tumma paita varmuuden vuoksi pelipaidan lisäksi olisi hyvä olla mukana, vaikka tuskinpa noilla juuri vihreä pelipaita on itsellään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 klo 15:35:32 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #505 : 21.05.2008 klo 17:26:43 |
|
Peliin toki huomenna  Katsokaahan joku onko sillä kentällä aikaisemmin pelejä kun ei huvita lähteä käymään välillä täällä kotona vaan voisi suoraan töistä mennä katselemaan muita matseja. No? Hä? Ja tämäniltainen jää väliin, herätys siinä kuuden maissa. EM-kisojen aikaan voisi virittää jotain kotistudiaa tai käydä kahtelemassa matseja hä.
|
|
|
|
|
Pekko
Poissa
|
 |
Vastaus #506 : 21.05.2008 klo 18:02:02 |
|
Katsokaahan joku onko sillä kentällä aikaisemmin pelejä kun ei huvita lähteä käymään välillä täällä kotona vaan voisi suoraan töistä mennä katselemaan muita matseja. No? Hä?
To 22.5 18:00 PALTSARIT-88 - FC OHIVETO Tre Amuri Paltsarit-88:sta taisi olla TPV:n lehdessä juttua. Olikohan 80-luvun lopun TPV:n A-junnuista koottu joukkue? En muista tarkemmin. "Pallo-Veikkojen A-nuoret kunnostautuivat voittamalla SM-hopeaa vuonna 1989, toisen kerran seuran historiassa."Selkä on mitä on. Ei hyvä, mutta huono. Pelaaminen  . Ilmoitan aamulla viimeisen sanan. Tällä hetkellä vaikuttaa aika heikolta, mutta pitkä ilta aikaa venytellä ja yrittää saada auki. 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #507 : 21.05.2008 klo 18:06:23 |
|
EM-kisojen aikaan voisi virittää jotain kotistudiaa tai käydä kahtelemassa matseja hä.
Ei sun luona ainakaan. :keskari: Pekolle sympatiat, meni viime kevät ja suuri osa kesästä selän kanssa tuskaillessa. JAKSAMISIA! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 klo 18:10:02 kirjoittanut Mxyz »
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
 |
Vastaus #508 : 21.05.2008 klo 18:47:51 |
|
Ei sun luona ainakaan. :keskari:
Ajattelinkin omaasi 
|
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
 |
Vastaus #509 : 21.05.2008 klo 19:16:26 |
|
To 22.5 18:00 PALTSARIT-88 - FC OHIVETO Tre Amuri Paltsarit-88:sta taisi olla TPV:n lehdessä juttua. Olikohan 80-luvun lopun TPV:n A-junnuista koottu joukkue? En muista tarkemmin. "Pallo-Veikkojen A-nuoret kunnostautuivat voittamalla SM-hopeaa vuonna 1989, toisen kerran seuran historiassa."Selkä on mitä on. Ei hyvä, mutta huono. Pelaaminen  . Ilmoitan aamulla viimeisen sanan. Tällä hetkellä vaikuttaa aika heikolta, mutta pitkä ilta aikaa venytellä ja yrittää saada auki.  Isä pelaa tossa paltsarit -88 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #510 : 21.05.2008 klo 20:04:49 |
|
To 22.5 18:00 PALTSARIT-88 - FC OHIVETO Tre Amuri
Paltsarit-88:sta taisi olla TPV:n lehdessä juttua. Olikohan 80-luvun lopun TPV:n A-junnuista koottu joukkue? En muista tarkemmin. "Pallo-Veikkojen A-nuoret kunnostautuivat voittamalla SM-hopeaa vuonna 1989, toisen kerran seuran historiassa."
Voisin tulla kattoon näin alustavasti 
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #511 : 21.05.2008 klo 20:43:00 |
|
Spox huomenna katsomaan CL-finaalia Stagsiin?!?!
Sympatiat Chelskin puolella tänään ehdottomasti. Sentään pelasivat tiensä sinne Munan peruuttelun sijaan  ps. Tosin ilman erään norjalaisen interventiota saattaisin olla hieman enemmän kiimassa illan peliin 
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
 |
Vastaus #512 : 21.05.2008 klo 21:10:39 |
|
Sympatiat Chelskin puolella tänään ehdottomasti. Sentään pelasivat tiensä sinne Munan peruuttelun sijaan  Sama! C'mon Lamps! C'mon Terry! Get 'em! Just go and get it done!
|
|
|
|
|
Lee Sharpe
Poissa
Suosikkijoukkue: Futisjätkät
|
 |
Vastaus #513 : 21.05.2008 klo 21:15:45 |
|
Te saatanan janarit kannatatte Munaa jos minä niin sanon, ja niinhän minä sanonkin. Nyt joka jannulle Bekkam-paita päälle, ja punamaalit kasvoihin. Sen jälkeen menette bubiin laulamaan glory Man Unitedia, kun minä lähden yövuoroon  :keskari:
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #514 : 21.05.2008 klo 21:22:09 |
|
Te saatanan janarit kannatatte Munaa jos minä niin sanon, ja niinhän minä sanonkin. Nyt joka jannulle Bekkam-paita päälle, ja punamaalit kasvoihin. Sen jälkeen menette bubiin laulamaan glory Man Unitedia, kun minä lähden yövuoroon  :keskari: Mieshuora :keskari:
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #515 : 21.05.2008 klo 21:49:11 |
|
Kävin tänään tarkistaan "Amurin" kentän... vaikutti melko pieneltä. Äkkiseltään näytti jopa vähän neliöltä.  Loukkasin myös jalkaani, kun hönäsin yksin.  Mutta koska olen RB:n ja Kuningasidean selkäydin, tulen pelaamaan myös huomenna. 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #516 : 22.05.2008 klo 01:04:47 |
|
Kävin tänään tarkistaan "Amurin" kentän... vaikutti melko pieneltä. Äkkiseltään näytti jopa vähän neliöltä.  Huomiseen klo 17 mennessä tarkat ohjeet kentän tarkasta sijainnista.
|
|
|
|
|
Pekko
Poissa
|
 |
Vastaus #517 : 22.05.2008 klo 06:44:04 |
|
Eipä auttanut tällä kertaa avausyritykset edes vähää alusta, joten jätän pelin suosilla väliin.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #518 : 22.05.2008 klo 07:24:29 |
|
No voi pillu, keskikentän kantavat voimat Pekko ja Lazba siis pois. Toivottavasti vastustaja on sysipaska. Itse toki paikalla tänään, ajattelin lähteä tuossa 18 maissa töistä ajelemaan. 11 tuntinen duunipäivä edessä siis  e. Mave tänään vahvistamaan rinkiä? Tarvetta olisi  Mahtaako tulla edes sitä 2 kentällistä paikalle?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 07:25:30 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #519 : 22.05.2008 klo 07:25:57 |
|
Mummolle vielä  :keskari: Ruplahuorat ottivat perseeseen, oikein.
|
|
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.
|
 |
Vastaus #521 : 22.05.2008 klo 10:51:09 |
|
On meitä 2 kentällistä.
habba/foo/tiipe/jipsku
Siperia/Spox/bupa/yllis
Ben/pelisilmätön
En kylläkään osaa sanoa miten toi ryhmitys tulis jakaa. Jipsku/ habba kk ja yllis/spox pakkiin?
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #522 : 22.05.2008 klo 10:56:26 |
|
Yllis ei muuten tule pakkiin. Siellä pitää juosta. :keskari:
Itse pelaan pakissa, mutta voisin piipahtaa keskikentälläkin...
|
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
 |
Vastaus #523 : 22.05.2008 klo 11:10:20 |
|
e. Mave tänään vahvistamaan rinkiä? Tarvetta olisi  Mahtaako tulla edes sitä 2 kentällistä paikalle? Ilmoitin tos joku sivu taaksepäin että oon menossa katselemaan murskausta Ratinaan 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #524 : 22.05.2008 klo 11:44:44 |
|
En pakita ja keskikentällä en jaksa koko peliä. Eiköhän me Benin kanssa hoideta se hyökkäysosasto, muut paikat voi sitten jakaa uudestaan. Itse lähtisin rohkeasti vahvistamaan keskikenttää jipskulla ja Spoxilla eli seuraavalla mentäisiin:
Antsu13
Habba/foo/tiipe/pelisilmätön - ei erikseen ylintä pakkia, kaikki hoitaa puolustusduunin ja potkii kaikkea liikkuvaa. yksinkertaista peliä.
Spox/Siperia
bupa/jipsku
- bupa ja Siperia voivat vetää hieman pidempää vaihtoa, koska parempi kunto kuin Spoxilla ja jipskulla.
Ben/Yllis
|
|
|
|
|
|
|
|