FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.10.2025 klo 01:35:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 150

Kirjoittaja Aihe: FF2 Kuningasidea 08/09 - Taitofutista kolmannella!  (Luettu 66725 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #525 : 22.05.2008 klo 11:45:17

En kylläkään osaa sanoa miten toi ryhmitys tulis jakaa. Jipsku/ habba kk ja yllis/spox pakkiin?

Spox voisi aloittaa pakissa, vähän pallovarmuutta sinne. Mä tosiaan haluaisin kokeilla juoksuvoimaani keskikentällä. Myös YM:lle keskikenttäroolia mielestäni, voisin vaikka mummon kanssa vaihdella pätevämpien keskikenttäjanareiden (sinä ja siperia) vierellä.

Jos homma ei toimi niin koitetaan vaikka jos minä ja Spox vaihdettaisiin paikkoja, eli mä pakkiin ja Spox kk:lle. Mitä mieltä Spox tämmöisestä järjestelystä?
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #526 : 22.05.2008 klo 11:47:14

En pakita ja keskikentällä en jaksa koko peliä. Eiköhän me Benin kanssa hoideta se hyökkäysosasto, muut paikat voi sitten jakaa uudestaan. Itse lähtisin rohkeasti vahvistamaan keskikenttää jipskulla ja Spoxilla eli seuraavalla mentäisiin:

Antsu13

Habba/foo/tiipe/pelisilmätön - ei erikseen ylintä pakkia, kaikki hoitaa puolustusduunin ja potkii kaikkea liikkuvaa. yksinkertaista peliä.

Spox/Siperia

bupa/jipsku

- bupa ja Siperia voivat vetää hieman pidempää vaihtoa, koska parempi kunto kuin Spoxilla ja jipskulla.

Ben/Yllis

Mieluummin edes yksi pallovarmempi kaveri pakkiin eli joko minä tai Spox. Alkuun tosiaan Spox, jos hälle vaan sopii.. Mun puolesta voit kyllä vetää Benin kanssa piikissä.

Lisäksi minä ja mr. X (pelisilmätön tai Spox) voitaisiin vaihdella tosiaan kk:lla keskenämme. Syystä että edes vierellä olisi tosiaan sitä kuntoa + juoksuvoimaa. Eihän siitä tule hevon vittuakaan, jos minä ja Spox tai minä ja Pelisilmätön vedetään parina kk:lla.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 11:49:10 kirjoittanut jp72672 »
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #527 : 22.05.2008 klo 11:47:52

Mä ja bupa ollaan ainakin kk? Jos näin, niin vaihdellaan me keskenään. Ois sit koko ajan liikkuvampi ja hyvä kuntoisempi janari kentällä.

Ja Mave, jätä tampu peli väliin ja tule vahvistamaan meidän rinkiä :( Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #528 : 22.05.2008 klo 11:48:51

Mä ja bupa ollaan ainakin kk? Jos näin, niin vaihdellaan me keskenään. Ois sit koko ajan liikkuvampi ja hyvä kuntoisempi janari kentällä.

Ylos
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #529 : 22.05.2008 klo 12:56:31

Ja Mave, jätä tampu peli väliin ja tule vahvistamaan meidän rinkiä :( Ylos

Laitoin koko lahalla Kotkaa, menen omin silmin todistamaan suurvoittoani :)
Ja mulla on lippukin valmiina...
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #530 : 22.05.2008 klo 16:23:47

Esittelen FF2 Kuningasidean pelipuvun vuosilta 2007-2008.
Tämä on paras pelipukuni. mitä mistään olen ostanut. Puku on tosi kaunis.
Tämän paremmaksi pelipuku ei tule, ei etsimälläkään.
Pelipukuni on Ylliksen Mummon pelinumerolla 5-
Paitani on vihreä, shortsit ovat vaaleat.
Paidan merkki on Adidas. Shortsien merkki on Jadberg.
Paidassani on logot edessä keskellä ylhäällä ensin neulottu Adidas-logo. ADidaksen alapuolella Stadium tarra.
Paidan keskellä hieman ylhäällä Hervannan Lääkäriaseman painettu mainos hervannanlaakariasema.fi.
Numero on 5, jota ei kukaan tule enää saamaan.
Paidassa ei ole nimeä.
Shortseissa ovat seuraavat logot:
Jadberg-tarrapainatus edessä vasemmassa lahkeessa.
Numero 5 tarrapainatus edessä oikeassa lahkeessa.
Sukat ovat merkiltään Errea. Sukissani ei ole logoja, virallisen pelipuvun sukkiin eivät kuulu painatukset.
Jalkapöydän kohdalla on teksti Errea ja Errean "ruutumerkkejä."
Tämän puvun laitan päälleni kesäaikkan silloin tällöin ja omiin peleihini. Tämä on ainoa aito FF2 Kuningasidean pelipuku, kellään muulla ei ole aitoa FF2KI:n pelipukua kuin minulla.

Terveisin. Mxyz,

Pahoitteluni siitä, että sukat ovat pesemättömät.  :(
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #531 : 22.05.2008 klo 16:35:13

Esittelen FF2 Kuningasidean pelipuvun vuosilta 2007-2008.

Ei vittu, putosin.  :D Ylos
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #532 : 22.05.2008 klo 16:35:41

Vois muuten tänään ottaa jokasesta paikalle tulevasta janarista valokuvan ja pistää sitten tuohon pelaajaesittelyyn mukaan?
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #533 : 22.05.2008 klo 16:39:09

Vois muuten tänään ottaa jokasesta paikalle tulevasta janarista valokuvan ja pistää sitten tuohon pelaajaesittelyyn mukaan?

Osa ei halua kasvojaan mihinkään näkyville, eli vois ottaa kuvat takaapäin, että näkyy selkä numeroineen ja takaraivo. Ei persettä, koska en halua tumputusfantasioiden kohteeksi  :(
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #534 : 22.05.2008 klo 16:41:19

Joko kunnon kuvat tai ei kuvia ollenkaan. Eli ei kuvia ollenkaan.  Ylos

Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis

Vastaus #535 : 22.05.2008 klo 16:41:36

Kuvat vain jos janarit itse sitä haluavat. Eli pitänee tästä painua ajamaan sänki, tukalle ei ehdi tekemään mitään.  :-[

Aidolle pelipuvulle toki massiivinen peukku. Pitää tässä joku päivä käydä katselemassa valkoisia shortseja ja kunnollisia vihreitä sukkia.

Amurin kentälle on tosiaan hieman vaikea löytää. Jos tulee keskustan suunnalta niin pitää olla tarkkana sen hiekkatien kanssa joka lähtee loppuvaiheessa Pirkankatua. Pieni mitäänsanomaton kyltti on ainoa joka asia joka viittaa kyseisiin kenttiin/kenttään.

Ja itse pelistä. Itselleni ei ole oikein mitään väliä pelaanko keskikentällä vai puolustajana. Laittakaa minne haluatte, teen aina parhaani.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #536 : 22.05.2008 klo 16:44:12

Kuvat vain jos janarit itse sitä haluavat. Eli pitänee tästä painua ajamaan sänki, tukalle ei ehdi tekemään mitään.  :-[

Spoxi, onks sulla hjyvä kamera?
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #537 : 22.05.2008 klo 16:45:34

Eikös me voida pistää ne kuvat niinkun joku suunnittelikin, eli jokaisesta joku ruumiinosa? Musta on kai jo perse ikuistettu ja Benistä pallipullotus.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #538 : 22.05.2008 klo 16:46:37

Eikös me voida pistää ne kuvat niinkun joku suunnittelikin, eli jokaisesta joku ruumiinosa? Musta on kai jo perse ikuistettu ja Benistä pallipullotus.
Ihan miten jokanen vaan haluaa kai se käy.
Spox

Poissa Poissa

Vastaus #539 : 22.05.2008 klo 16:46:47

bubasta ääni. Eiku eihän se ole ruumiinosa.

On hyvä kamera.
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #540 : 22.05.2008 klo 16:49:07

Hyvän maun raja ylittyy jos susta otettais ainoo OIKEE kuva :D

Mun karvanen kaljamaha on meikäläisen kuvattava ruumiinosa  Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #541 : 22.05.2008 klo 16:49:11

Oisko se nyt ihan mahdotonta päivittää nuo sivut joukkueen oikealla nimellä? Roys Boysia ei ole eikä Roys Boys pelaa tätä puistofutiskautta, kuten tuolla sivuilla on.

Sponsoroinnista puheenollen isäni mainitsi olevansa ehkä kiinnostunut ostamaan joukkueelle jotain tilpehööriä jos on tarvis.

Sanohan että sponssaa meidän paitoihin painatukset:

Tai edes ko. logolla varustettu joku ihQ fanilippu? :)

Foo voisi tuon logonkin sinne Roys Boysien >:( sivuille laittaa. Vai oliko tuossa mitään virallista edes vähää alusta? Copyoitu? Kuka tehnyt?
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 16:52:50 kirjoittanut jp72672 »
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #542 : 22.05.2008 klo 16:49:55

On hyvä kamera.
Ota se mukaan, mulla ei oo paristoja ja muutenki paska kamera.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #543 : 22.05.2008 klo 16:53:50

Mulla on valmiina taiteellistyyppisistä ruumiinosakuvista jo seuraavat:

- bupan jalkaterät
- Benin penis
- jipskun peppu

:)
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #544 : 22.05.2008 klo 16:53:59

Bupasta pillu Tuoppi Ylos Vai voisiko noin soman äänen omaavalla miehellä olla aikuisten oikea RÖHMYKUYRPÄ??!! :o
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #545 : 22.05.2008 klo 16:55:54

Foo voisi tuon logonkin sinne Roys Boysien >:( sivuille laittaa. Vai oliko tuossa mitään virallista edes vähää alusta? Copyoitu? Kuka tehnyt?

Tuossa toisessa topikissa Immosjore-nimimerkki tuon ehdotti meille logoksi ja mielestäni tuo oli paras ehdotus, ainoastaan tuon tekstin voisi vaihtaa yksiväriseksi (=valkoiseksi) tai sitten kuten joku ehdotti, että tuohon ylös valkoisella "FF2" ja tuonne ympyrän alas mustaan osaan valkoisella "Kuningasidea". Tuo sivuilla oleva on foon ruokatauolla räpeltämä ja sitä hienompi tämä Immosjoren ehdotus selvästi on.

Olen myös samaa mieltä, että nimen voisi sivuilla vaihtaa oikeaksi.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 17:00:01 kirjoittanut Ben »
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #546 : 22.05.2008 klo 16:56:16

Benin figuuri selvästi kuvassa  Ylos
Spox

Poissa Poissa

Vastaus #547 : 22.05.2008 klo 16:56:33

Näyttää muuten ihan Beniltä tuo logossa oleva äijä  :-[

KIIMAA! Tulin sittenkin käymään kotona, mutta kuudeksi paikalle  Ylos
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.

Vastaus #548 : 22.05.2008 klo 16:57:47

e. Hias.
Tosiaan tuomoset ruumiinosakuvat maksimissaan. En julkaise kuvia itsestäni muualla kuin facebook sivustollani, jota ainoastaan kutsutut henkilöt pääsevät pällistelemään.
Röhmykyrpää en valitettavasti omista, pilluani en anna kuvata.

Pelipukuesittelylle  Ylos :D
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 17:09:46 kirjoittanut bupa dukta »
caucho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antonio Cassano

Vastaus #549 : 22.05.2008 klo 17:10:55

Oli mullakin kaiketi ainakin tuo 2+1. Vai 2+0? Vai 2+2?! Saatana.

Hämmentävän paljon cauchon näköinen muuten tuo cauchon pikkuveli :o Ulkonäkö täsmäsi lähes täysin ja bonarina vielä juoksutyylikin oli vastaava. Kostautui tosin varsin keskinkertaiseksi pelaajaksi.
Mika juoksutyyli? :D mika on bonari ???

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 150

Siirry: