Nämä voisi kyllä oikeasti jättää tekemättä...
No ei nyt sentään.
Toteutus näissä on kyllä täysin perseestä. Ja kenen vammasen idiootin ajatus on ollut ottaa toi porsas :keskari: tohon puhumaan. Hyi vittu! :keskari: Tekis melkein mieli jättää menemättä jos Soini :keskari: meinaa mennä.
Miten vaikeeta se voi olla jonkun mennä kyseleen vaikka valmentajilta ja pelaajilta muutama sana ennen matsia. Kirjottelin tässä aikani kuluksi haastattelun Banalle:
D: Turpaan tuli pietarsaaressa.
B: No niin tuli. Harmitti kyllä tosi kovasti kun ei saatu omaa peliä oikeen toimimaan.
D: Vieläkö vituttaa?
B: Kyllä vituttaa aivan vietävästi, varsinkin kun huomasin, että tänkin matsin ennakkoon oli laitettu Suomen ällöttävin possu.
D: Milläs asenteella nyt ootte liikkeellä?
B: Puhuttiin jätkien kanssa pitkään sunnuntaina ja nyt ollaan kyllä aivan tajuttomalla tappomeiningillä.
D: Meinasitkos tehdä jotain kokoonpanomuutoksia?
B: En ajatellut. Mulla on sellanen tapa et mä päätän kaikki pelaajat jo pari viikkoa ennen matsin alkua. Samoin ollaan Martsin kanssa sovittu vaihdotkin jo pariin seuraavaankin peliin.
D: Oliskos sulla vielä jotain sanottavaa?
B: Joo! Mä haluaisin vielä heittää noille Honkatv:n ennakkojen tekijöille lainauksen ff2:n nimimerkki Jaanu$:kselta. "Vitun homot!"
D: No niin siinähän tulikin hyvää palautetta ihan joukkueen sisäpiiristä. Tämä Honkatv:stä tällä kertaa. Tapaamisiin Urheilupuistossa torstaina 18.30.