Meteli
Paikalla
|
 |
Vastaus #1975 : 09.07.2025 klo 10:55:24 |
|
Jos puolet näistä ilmaislipun lunastaneista muistaa / jaksaa tulla matsiin, niin se on jo hyvä määrä. Ilmainen ei usein ole kiinnostava asia.
Velmuhan se sieltä. Scandicin lippuihin viittasin.
|
|
|
|
blackhawk
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
 |
Vastaus #1976 : 10.07.2025 klo 11:36:56 |
|
Kaikk liput män jo, eli 1800 (teoriassa) Scandic ystävää tulossa tulossa matsiin.
Näyttäisi tuolla vieläkin olevan melkein 200 lippua Scandicin kirjeessä olevan linkin kautta lunastettavissa.
|
|
|
|
vesikalja
Poissa
Suosikkijoukkue: HPS
|
 |
Vastaus #1977 : 17.07.2025 klo 12:18:54 |
|
Vieläkö Lumpeelta on saanut säännöllisesti lippuja Klubin peleihin? Itse sähkölaskut ovat niin pieniä, ettei kilpailuttamalla juuri muita säästöjä saa..
|
|
|
|
Taikuri ja Sorsa
Poissa
Suosikkijoukkue: On vain yksi Klubi
|
 |
Vastaus #1978 : 17.07.2025 klo 12:36:45 |
|
Vieläkö Lumpeelta on saanut säännöllisesti lippuja Klubin peleihin? Itse sähkölaskut ovat niin pieniä, ettei kilpailuttamalla juuri muita säästöjä saa..
Kyllä!
|
|
|
|
vesikalja
Poissa
Suosikkijoukkue: HPS
|
 |
Vastaus #1979 : 17.07.2025 klo 14:13:02 |
|
Kiitos, Nyt vaan lippuja odottamaan 
|
|
|
|
Toffo
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #1980 : 05.08.2025 klo 15:23:19 |
|
Ilmaislippua nähnykään mutta OP tarjoaa ensi maanantain HJK-Ilves -otteluun lippuja etuhintaan 2 eur/kpl.
|
|
|
|
Samir
Poissa
|
 |
Vastaus #1981 : 06.08.2025 klo 15:18:09 |
|
Ja ennen OP:ta ilmaisliput tarjosi Hartwall (uutiskirje). Kuka on seuraava sponsori, joka tarjoaa halvat tai ilmaiset liput HJK:n peliin?
|
|
|
|
|
Smicer
Poissa
Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club
|
 |
Vastaus #1983 : 19.08.2025 klo 08:51:00 |
|
Tallink Silja tarjoaa Club One -kanta-asiakkailleen vapaalippuja su 24.8. Veikkausliigan perhepeliin HJK – IFK Mariehamn. Valitse istumapaikkasi haluamiltasi paikoilta Junnupäädystä – voit valita kuusi lippua hintaan 0 € https://clubone.tallink.com/fi
|
|
|
|
Ecca
Poissa
|
 |
Vastaus #1984 : 19.08.2025 klo 09:19:47 |
|
24.8. Jaro -KuPS-otteluun Lähitapiola on jakanut 500 lippua asiakkailleen. Kaikki meni kuulemma hetkessä. Toivottavasti Jaro sai siitä kiitettävän summan.
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: UEFA+FIFA+SWI=3MAFIA
|
 |
Vastaus #1985 : 19.08.2025 klo 09:55:25 |
|
24.8. Jaro -KuPS-otteluun Lähitapiola on jakanut 500 lippua asiakkailleen. Kaikki meni kuulemma hetkessä. Toivottavasti Jaro sai siitä kiitettävän summan.
On joka tapauksessa vuosikymmeniä Jaroa sponssannut taho sis. toinen edeltäjänsä Lähivakuutus. Ei siis sillä että sen vuoksi tarvitse lippuja liian halvalla myydä, mutta kuitenkin. 
|
|
|
|
JunnunVPS
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu, Barca, Liverpool
|
 |
Vastaus #1986 : 29.09.2025 klo 15:16:57 |
|
Kiitokset Klubille parista ilmaislipusta. Oli tarkotus kyllä kattoa töllöstä, lämpimässä, mut pakkohan se nyt on pukeutua kunnolla ja mennä paikan päälle.
|
|
|
|
Phil Dunphy
Paikalla
|
 |
Vastaus #1987 : 29.09.2025 klo 19:42:57 |
|
Ei ilmeisesti ollut vetoa matsiin kun viimehetkillä ruvettiin jakamaan ilmaislippuja Lumme Energian kautta.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #1988 : 29.09.2025 klo 19:45:49 |
|
Ei ilmeisesti ollut vetoa matsiin kun viimehetkillä ruvettiin jakamaan ilmaislippuja Lumme Energian kautta.
Hyvä, jos löytyi joku keino saada iso yleisömäärä (=yksityishenkilöille tai yrityksille, kuten Lumme, myytyjen lippujen määrä) jatkosarjankin peleihin 
|
|
|
|
Herra Huu!
Poissa
|
 |
Vastaus #1989 : 29.09.2025 klo 19:49:23 |
|
Kiitokset Klubille parista ilmaislipusta. Oli tarkotus kyllä kattoa töllöstä, lämpimässä, mut pakkohan se nyt on pukeutua kunnolla ja mennä paikan päälle.
Tuli joo vähän puskista tuo tarjous. Itse en tänään ehtinyt mutta gnistan-peliin lunastan mielelläni taas ilmaisliput. Kertooko muuten mikään jengi monta irtolippua eri liigamatseihin on myyty ja/tai käytetty?
|
|
|
|
Jääpoiju
Poissa
Suosikkijoukkue: I L V E S
|
 |
Vastaus #1990 : 29.09.2025 klo 21:21:00 |
|
Asiakkaille näitä jakaa, vai mistä saatte?
|
|
|
|
dicknick
Poissa
|
 |
Vastaus #1991 : 29.09.2025 klo 21:27:39 |
|
Hyvä, jos löytyi joku keino saada iso yleisömäärä (=yksityishenkilöille tai yrityksille, kuten Lumme, myytyjen lippujen määrä) jatkosarjankin peleihin  Sehän toimi kun yleisöä oli vain 1400 vähemmän kuin 11.8. HJK-Ilves ottelussa.
|
|
|
|
Herra Huu!
Poissa
|
 |
Vastaus #1992 : 29.09.2025 klo 21:37:02 |
|
Asiakkaille näitä jakaa, vai mistä saatte?
Mulle tuli ainakin kutsu suoraan klubilta kahden aikaan iltapäivällä. Kaksi lippua per henkilö, mutta olisi ilmeisesti voinut napsia kuinka monta tahansa
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #1993 : 29.09.2025 klo 21:56:40 |
|
Sehän toimi kun yleisöä oli vain 1400 vähemmän kuin 11.8. HJK-Ilves ottelussa.
HJK oli just ennen tuota ottelua hävinnyt kotonaan 1-4 Interille. Se houkutteli tulemaan uudestaan.
|
|
|
|
Limppu6
Poissa
|
 |
Vastaus #1994 : 29.09.2025 klo 23:43:58 |
|
Sehän toimi kun yleisöä oli vain 1400 vähemmän kuin 11.8. HJK-Ilves ottelussa.
Tuohon 11.8. peliin sai lipun 2€ ja nämä 2€ liput olivat ihan yleisessä myynnissä paljon ennen peliä. Näistä oli tieto jopa minulla paljon ennen peliä. Olen täältä lukenut, että pelit pitää tietää vähintään 6 kuukautta etukäteen, että on aikaa järjestää menonsa. Tuo tänään pelatun pelin ilmaislipputarjous tuli käsittääkseni juuri ennen peliä ja sekin valitulle joukolle. Ei ainakaan minulla ollut mitään tietoa ilmaislipuista. HJK taitaa muutenkin jakaa karmean kasan ilmaislippuja tai puoli-ilmaisia lippuja pitkin runkosarjaa. Lipputulot olivat HJK:lla yllättävän pienet yleisömääriin nähden.
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1995 : 29.09.2025 klo 23:49:49 |
|
Tuohon 11.8. peliin sai lipun 2€ ja nämä 2€ liput olivat ihan yleisessä myynnissä paljon ennen peliä. Olen täältä lukenut, että pelit pitää tietää vähintään 6 kuukautta etukäteen, että on aikaa järjestää menonsa. Tuo tänään pelatun pelin ilmaislipputarjous tuli käsittääkseni juuri ennen peliä ja sekin valitulle joukolle. Ei ainakaan minulla ollut mitään tietoa ilmaislipuista.
HJK taitaa muutenkin jakaa karmean kasan ilmaislippuja tai puoli-ilmaisia lippuja pitkin runkosarjaa. Lipputulot olivat HJK:lla yllättävän pienet yleisömääriin nähden.
Mistään mitään tietämättä, niin noilla isoilla yleisömäärillä on helpompi myydä kumppanuuksia, joista on kai ihan hyvä määrä massia tullu. Sen varaan kai noissa ilmaislipuissa lasketaan. Itsekin olen "huono asiakas" Klubille, kun hankin naurettavan halvan Klubien Klubi -kausarin ja peleissä ostan sen max 1-2 bisseä.
|
|
|
|
Limppu6
Poissa
|
 |
Vastaus #1996 : 29.09.2025 klo 23:55:50 |
|
Mistään mitään tietämättä, niin noilla isoilla yleisömäärillä on helpompi myydä kumppanuuksia, joista on kai ihan hyvä määrä massia tullu. Sen varaan kai noissa ilmaislipuissa lasketaan.
Itsekin olen "huono asiakas" Klubille, kun hankin naurettavan halvan Klubien Klubi -kausarin ja peleissä ostan sen max 1-2 bisseä.
Jep ja onhan se tunnelman kannalta kiva, että yleisöä on yli 6000. Ilveskin on tällä kaudella jakanut paljon ilmaislippuja vähemmän mielenkiintoisiin runkosarjan peleihin. Kukaan näitä minun lisäkseni ei muista, kun hämmästellään isoja yleisökeskiarvoja.
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1997 : 30.09.2025 klo 00:00:33 |
|
Jep ja onhan se tunnelman kannalta kiva, että yleisöä on yli 6000. Ilveskin on tällä kaudella jakanut paljon ilmaislippuja vähemmän mielenkiintoisiin runkosarjan peleihin. Kukaan näitä minun lisäkseni ei muista, kun hämmästellään isoja yleisökeskiarvoja.
Juurikin näin. Tuularit näkee vain sen numeron ja tunnelman, eikä ala sen enempää selvittämään oliko kausarilaisia paikalla tai ilmaislipuilla tulleita  HJK ja Ilves toki tekee bisnestä muutenkin kuin jalkapallolla, joten nuo ilmaisliput ei niin paljoa Excel-taulukoissa herjaa punaisella.
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #1998 : 30.09.2025 klo 09:07:46 |
|
Kyse onkin ihmisten totuttamisesta. Jos totut siihen, että puoliin peleistä pääsee ilmaiseksi tai parilla eurolla, et tule ostamaan kausaria tai normaalihintaisia lippuja ikinä. Kausarin ehkä kausarikampanjasta, jos ihmiset totutetaan tämmöisiin.
|
|
|
|
iznogod
Poissa
|
 |
Vastaus #1999 : 30.09.2025 klo 17:15:12 |
|
Itsekin olen "huono asiakas" Klubille, kun hankin naurettavan halvan Klubien Klubi -kausarin ja peleissä ostan sen max 1-2 bisseä.
Mun edessä sitten ilmeisesti istui niitä ilmaislipuilla tulleita "hyviä asiakkaita", jotka tulivat vartin myöhässä katsomoon ja puolen tunnin kohdalla lähtivät takaisin bisselle. Puoliajalta taas myöhässä takaisin, mutta tällä kertaa bisset mukanaan, niin ei taas jo vartin päästä tarvinnut juosta bisselle, vaan jaksoivat höpöttämisen ohessa katsoa peliä varmaan parikymmentä minuuttia. 70 minuutin kohdalle sitten lähtivät ilmeisesti kuselle ja hakivat samalla vielä uudet bisset katsomoon, kun järkkärit eivät pahemmin yläkatsomoa eilen jaksaneet vahtia. Kyllä niistä jokainen vähintään ainakin viiskymppiä stadionille jätti. Ja näkivät ehkä yli puolet matsistakin. 
|
|
|
|
|
|