Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #300 : 11.07.2008 klo 09:16:29 |
|
Et ole valmis maksamaan HJK-Hakasta?  Minä ainakin mielelläni otan ilmaislipun oman seuran kilpailijoiden matsiin. Itse ei millään viitsisi tukea klubia.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #301 : 11.07.2008 klo 09:57:22 |
|
Minä ainakin mielelläni otan ilmaislipun oman seuran kilpailijoiden matsiin. Itse ei millään viitsisi tukea klubia.
Niin ja HJK-fanithan ovat toistuvasti sanoneet, että on väärin puhua ilmaislipuista, koska jotakin kautta seura on kuitenkin saanut lipusta rahaa.
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #302 : 11.07.2008 klo 09:58:47 |
|
Minä ainakin mielelläni otan ilmaislipun oman seuran kilpailijoiden matsiin. Itse ei millään viitsisi tukea klubia.
Tarkoitin kyllä sitä, että itse en ainakaan jätä vieraspeliä sen takia väliin, ettei saatavilla ole ilmaislippua.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #303 : 11.07.2008 klo 10:02:16 |
|
Tarkoitin kyllä sitä, että itse en ainakaan jätä vieraspeliä sen takia väliin, ettei saatavilla ole ilmaislippua.
Tämä liittyy minuun ja HJK-Haka -peliin millä tavoin 
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
 |
Vastaus #304 : 11.07.2008 klo 10:06:33 |
|
Tämä liittyy minuun ja HJK-Haka -peliin millä tavoin  Ja sinä liityt Djimbo82:een miten? En kyllä myöskään jättäisi MyPa-Haka -peliä väliin sen vuoksi, ettei ilmaislippua ole saatavilla.
|
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #305 : 11.07.2008 klo 10:55:49 |
|
Ja jotkut meistä maksavat ihan periaatteen vuoksi joukkueelle kuin joukkueelle. :  Mielummin kannan sen 10 euroani vaikka PoPan kassaan kuin johonkin paikalliseen Sedulaan.
|
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
 |
Vastaus #306 : 11.07.2008 klo 11:16:40 |
|
Ja jotkut meistä maksavat ihan periaatteen vuoksi joukkueelle kuin joukkueelle. :  Mielummin kannan sen 10 euroani vaikka PoPan kassaan kuin johonkin paikalliseen Sedulaan. Tässäpä juuri se oleellisin pointti suomifutiksesta. Joko tuet sitä tai et tue. Paikan päälle saapuminen ilmaislipulla on vähän kuin suojelisi luontoa lentokoneessa matkalla ympäristökokoukseen. On se vaan kumma, että parin, kolmen bissen hinnan verran viikossa ei olla valmiita tukemaan suomifutista, mutta jotain juottolaa sponssataan joka viikonloppu ~50ooohhilla...
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #307 : 11.07.2008 klo 11:17:41 |
|
Missään tapauksessa en jätä väliin Klubi- Honka matsia. Muita Klubin pelejä voi joskus käydä katsomassa ja silloin ilmaislippu saattaa olla juuri se katsomoon vetävä tekijä. Ja voilà taas on yksi penkki täynnä ja werneri pääsee laskemaan täyttöastetta  . Periaatteessa olen S.K. kanssa samoilla linjoilla ja PoPan matsista maksan mielelläni. Klubi on kuitenkin paikalliskilpailijana eri asemassa. edit. Mieluusti ostan Klubilta kuitenkin sen bissen tai pari pelissä, joten kyllä minustakin seuralle jotain tuloja kertyy.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.07.2008 klo 11:18:56 kirjoittanut Djimbo82 »
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #308 : 11.07.2008 klo 12:14:08 |
|
Ja sinä liityt Djimbo82:een miten? En kyllä myöskään jättäisi MyPa-Haka -peliä väliin sen vuoksi, ettei ilmaislippua ole saatavilla.
Koko "keskusteluhan" lähti liikkeelle kommentistasi ilmaislippukysymykseeni...
|
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
 |
Vastaus #309 : 11.07.2008 klo 12:41:03 |
|
Djimbon kympillä rakennettaisiin koko ensi kauden joukkue 
|
|
|
|
|
Taalasmaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.
|
 |
Vastaus #310 : 11.07.2008 klo 13:27:46 |
|
parasta on kyllä kun lehtikauppiaat soittelee ja tarjoaa klubin peleihin lippupaketteja kylkiäiseksi.
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
 |
Vastaus #311 : 11.07.2008 klo 13:40:34 |
|
parasta on kyllä kun lehtikauppiaat soittelee ja tarjoaa klubin peleihin lippupaketteja kylkiäiseksi.
Minkäs lehden kylkiäisenä? Rovaniemellähän niillä lipuilla tekeekin vitusti 
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #312 : 11.07.2008 klo 13:42:32 |
|
Itse ajattelin mennä A-lehtien ilmaislipuilla Haka-matsiin. Taidan ottaa myös vaimon mukaan kerrankin. 
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #313 : 11.07.2008 klo 14:07:17 |
|
Futista isommin seuraamaton espoolainen kaverinikin ajatteli mennä sunnuntaina Klubin matsiin - kun kerran oli lipunkin ilmaiseksi saanut.. : 
|
|
|
|
|
Franz-Jürgen
Poissa
|
 |
Vastaus #314 : 11.07.2008 klo 20:34:31 |
|
Aikoinani 80-90 luvulla taisin käydä katsomassa jopa kolmisen- nelisenkymmentä Lupin peliä. En tosin käynyt peleissä suomalaisen jalkapallon takia, vaan siksi että sieltä bongaili HIFK:n jääkiekkoilijoita jotka olivat tuolloin 10-14 vuotiaana nasuna ollessani suuria idoleitani, ja tuolloin juppiajan Neuvosto-Suomessa ei muita "huvituksia" :  päiväaikaan juuri ollut. Yhteenkään Lupin-peliin ei tarvinnut maksaa, koska ilmaisliput hoituivat milloin mitäkin kautta. HIFK:n peleihin ei kyllä ilmaislippuja saanut mistään. Eipä ole asiat muuttuneet yhtään parissakymmenessä vuodessa.
|
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #315 : 11.07.2008 klo 22:27:45 |
|
Itse ajattelin mennä A-lehtien ilmaislipuilla Haka-matsiin. Taidan ottaa myös vaimon mukaan kerrankin.  Vaimolle 
|
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 11.07.2008 klo 23:03:44 |
|
HIFK:n peleihin ei kyllä ilmaislippuja saanut mistään. Eipä ole asiat muuttuneet yhtään parissakymmenessä vuodessa.
Hep. Itse käyn kiekkopeleissä toisinaan ilmaislipuilla, ja joka ikinen kausi niitä on (ollut) tarjolla. Etenkin Jokereiden matseihin ilmaispilettejä saa usein, mutta ei ole mitenkään harvinaista kävellä nollan euron lipulla HIFK:n matsiinkaan (ai niin, "firmalipulla", kuten kiekossa sanotaan). Missä lienet sitten itse luurannut.
|
|
|
|
|
Franz-Jürgen
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 11.07.2008 klo 23:48:24 |
|
Jooh, Jökereiden peleihin on ilmaislippuja tarjolla, mutta HIFK:n peleihin en ole saanut koskaan näitä periaatteellisia ilmaislippuja. Toki joskus jonkun firman kautta olen peleihin päässyt, mutta siinä on ihan oikeasti myös tuotu rahaa sisään esim. kestitysten merkeissä, eli kyseessä ei ole ollut mikään väkisin huoltoasemalla, kännykaupassa tai kadulla käteen työnnetty lippu.
|
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
|
 |
Vastaus #318 : 12.07.2008 klo 09:47:09 |
|
HIFK:n peleihin en ole saanut koskaan näitä periaatteellisia ilmaislippuja. Toki joskus jonkun firman kautta olen peleihin päässyt, mutta siinä on ihan oikeasti myös tuotu rahaa sisään esim. kestitysten merkeissä, eli kyseessä ei ole ollut mikään väkisin huoltoasemalla, kännykaupassa tai kadulla käteen työnnetty lippu.
No itse olen sitten vain kai sattunut olemaan "oikeassa" paikassa "oikeaan" aikaan, sillä minulle on kyllä tarjottu free of charge -lippuja ilman alkeellisimpiakakaan kestitysohjelmanumeroita myös kendo-HIFK:n peleihin. Useimmiten olen toki jättänyt käyttämättä.
|
|
|
|
|
Franz-Jürgen
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 12.07.2008 klo 12:46:15 |
|
Näihän se usein menee, kaikkea tylsää tusinajuitsua on tarjolla mielin määrin ja se oikea osuu vain harvoin kohdalle. Noh, eiköhän se HIFK-kendon vapaalippu vielä joku päivä munkin käteen sujahda, ja sit ei ko viivana Nordikselle pauhaa punanuttujen puolesta. 
|
|
|
|
|
minorbreath
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 13.07.2008 klo 00:19:39 |
|
Karhu-Kissojen peleissä tuli joskus käytyä, en vaan kuolemaksenikaan muista pitikö maksaa sisään vai ei.
|
|
|
|
|
vargas
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #321 : 13.07.2008 klo 01:50:00 |
|
Aikoinani 80-90 luvulla taisin käydä katsomassa jopa kolmisen- nelisenkymmentä Lupin peliä. En tosin käynyt peleissä suomalaisen jalkapallon takia, vaan siksi että sieltä bongaili HIFK:n jääkiekkoilijoita jotka olivat tuolloin 10-14 vuotiaana nasuna ollessani suuria idoleitani, ja tuolloin juppiajan Neuvosto-Suomessa ei muita "huvituksia" :  päiväaikaan juuri ollut. Yhteenkään Lupin-peliin ei tarvinnut maksaa, koska ilmaisliput hoituivat milloin mitäkin kautta. HIFK:n peleihin ei kyllä ilmaislippuja saanut mistään. Eipä ole asiat muuttuneet yhtään parissakymmenessä vuodessa. Samoihin aikoihin, saman ikäisenä kävin katsomassa sekä HJK:n että HIFK:n matseja liikunnanopettajan jakamilla ilmaislipuilla. Klubin pelejä tuli paljon enemmän sillä jakoperusteena oli mitä lajia harrastaa, joten sain aina fudisliput, lätkäliput meni usein lätkästä kiinnostuneille. Olin kuitenkin sen verran urheilullinen että jos lätkäjätkät ei matsiin päässyt sain ifkin liput. Niissäkin tuli käytyä. Eiköhän toi ole kuitenkin aika paljon muuttunut 20vuodessa. Vai jakaako liikkamaikat niitä vieläkin kouluissa? edit. ja itse en ollut ihailemassa lätkäjätkiä vaan pikkupoikana fanitin sixten boströmiä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 klo 01:56:12 kirjoittanut vargas »
|
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #322 : 13.07.2008 klo 01:54:39 |
|
Jarolla ja sanomalehti Keskipohjanmaalla on aika hyvä diili, eli ottelupäivänä lehden sivuilla on aina arvontalipuke jonka täyttämällä ja palauttamalla lippuluukulle osallistuu vapaavalintaisen pääsylipun arvontaan. Näitä siis jokaisessa kotiottelussa tarjolla 2kpl. Koska Helsingissä?
|
|
|
|
|
svea
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona
|
 |
Vastaus #323 : 13.07.2008 klo 01:58:24 |
|
Samoihin aikoihin, saman ikäisenä kävin katsomassa sekä HJK:n että HIFK:n matseja liikunnanopettajan jakamilla ilmaislipuilla. Klubin pelejä tuli paljon enemmän sillä jakoperusteena oli mitä lajia harrastaa, joten sain aina fudisliput, lätkäliput meni usein lätkästä kiinnostuneille. Olin kuitenkin sen verran urheilullinen että jos lätkäjätkät ei matsiin päässyt sain ifkin liput. Niissäkin tuli käytyä.
Eiköhän toi ole kuitenkin aika paljon muuttunut 20vuodessa. Vai jakaako liikkamaikat niitä vieläkin kouluissa?
edit. ja itse en ollut ihailemassa lätkäjätkiä vaan pikkupoikana fanitin sixten boströmiä.
Eivät tietääkseni jaa, mutta jos heidän pitäisi jakaa niin eiköhän nämä löytyisi myöhemmin jostain Huuto.netistä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 klo 12:22:05 kirjoittanut svea »
|
|
|
|
|
Lazy Town
Poissa
Suosikkijoukkue: FCK
|
 |
Vastaus #324 : 13.07.2008 klo 11:03:03 |
|
Jarolla ja sanomalehti Keskipohjanmaalla on aika hyvä diili, eli ottelupäivänä lehden sivuilla on aina arvontalipuke jonka täyttämällä ja palauttamalla lippuluukulle osallistuu vapaavalintaisen pääsylipun arvontaan. Näitä siis jokaisessa kotiottelussa tarjolla 2kpl. Koska Helsingissä?
Kuules kun hesa on sen kokoluokan metropoli että siellä laitetaan ilmaistiketti kouraan viimeistään portilla ihan jokaiselle ohikulkijalle. Hesa on Suomen lutuuripääkaupunki 
|
|
|
|
|
|
|
|