FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.03.2026 klo 20:58:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Kirjoittaja Aihe: Inter - Haka 8.5.2008, vaivaako Derby-krapula  (Luettu 5748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juipe

Poissa Poissa

Vastaus #125 : 10.05.2008 klo 12:01:12

Luulin, että täällä keskusteltaisiin viime torstain ottelusta Inter - Haka. Ilmeisesti aiheena on kuitenkin Valkeakosken järjestyksenvalvojat. Ylos
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC

Vastaus #126 : 10.05.2008 klo 12:02:13

Luulin, että täällä keskusteltaisiin viime torstain ottelusta Inter - Haka. Ilmeisesti aiheena on kuitenkin Valkeakosken järjestyksenvalvojat. Ylos

Hakan ( Koskin ) asiat ovat nyt kovasti muodissa  Ylos
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti

Vastaus #127 : 10.05.2008 klo 12:21:59

Seuraavaan Haka-Inter kohtaamiseen tullee muitakin kun Ultraboyzeja, sillä sattuu kuulumaan tuohon interin kannattajakausarin etuihin tuo yksi ilmainen matka Valkeakoskelle. Sitten nähdään millaisessa kukkarossa ollaan.
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #128 : 10.05.2008 klo 12:25:01

Maalinedusruuhkatko ovat merkityksettömiä?

No, on niitä hyökkääjiä, jotka menevät 2H2 maalivahdin läpi maalille, mutta onko sellaisia mielestäsi Hakalla?

E: Olen kyllä ihmetellyt, miksi Popovits ei tee maaleja itse.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 klo 12:28:57 kirjoittanut InterFlower »
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #129 : 10.05.2008 klo 12:31:21

Maalinedusruuhkatko ovat merkityksettömiä?

Missään vaiheessa en ole väittänyt, että ne olisivat merkityksettömiä.

Lainaus käyttäjältä: InterFlower
No, on niitä hyökkääjiä, jotka menevät 2H2 maalivahdin läpi maalille, mutta onko sellaisia mielestäsi Hakalla?

E: Olen kyllä ihmetellyt, miksi Popovits ei tee maaleja itse.

...valitettavasti sinun kaltaiset naiset ovat sen ikävän stereotypian takana, että naiset eivät ymmärrä jalkapallosta mitään.
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 10.05.2008 klo 12:44:17

No, minähän en ole ainoa, joka tälle foorumille on kirjoittanut Valkeakoskelaisista järkkäreistä. Olkoon linkittämättä, koska se ei ole eduksi kyläseuralle kuten ei tämä keskustelukaan, mutta syksyn derbyn ottelutopicista löytyy.

Parjatut Veritaksen järkkärit ovat kahdessa viime ottelussa olleet kuin toiselta planeetalta verrattuna liigacup-aikoihin. Asiallisia, elleivät jopa oikein ystävällisiä. Joten palautteella on ollut merkitystä.

Eikohän se asiakaspalveluhenki löydy Valkeakoskellakin jos siinä on ollut puutteita. Tämä keskustelu kyllä vahvistaa käsitystäni eksentrikkofaneista, jotka eivät vahvista seuraa.

E: Niitä eksentrikkofaneja on tietty kiintiö joka seurassa. Aina joku saa juosta niiden jäljillä lepyttelemässä millöin toimittajia, milloin toisten urheiluseurojen väkeä...
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 klo 12:45:48 kirjoittanut InterFlower »
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #131 : 10.05.2008 klo 12:51:35

Tämä keskustelu kyllä vahvistaa käsitystäni eksentrikkofaneista, jotka eivät vahvista seuraa.

E: Niitä eksentrikkofaneja on tietty kiintiö joka seurassa. Aina joku saa juosta niiden jäljillä lepyttelemässä millöin toimittajia, milloin toisten urheiluseurojen väkeä...

Jos nyt käsitin oikein tämän termin "eksentrikkofani", niin etkö juuri sinä edusta tällaista eksentrikkofaniutta? Mielestäni se on aika normaalia, että ihminen kiintyy syystä tai toisesta johonkin seuraan ja kannattaa tätä vuodesta ja ottelusta toiseen.

Sen sijaan erikoisempana - ja seuran kannalta erittäin paljon merkityksettömämpänä - pidän sinun kaltaistasi kannattajaa, joka jopa saman pelin aikana vaihtaa paikkaa vierasjoukkueen kannattajakatsomosta kotijoukkueen kannattajakatsomoon ja joka avaa keskustelun tullessaan vierasjoukkueen kannattajakatsomoon sanomalla: "En ole tänään yhtään Interin kannatustuulella, taidan olla täällä teidän kanssanne." 
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #132 : 10.05.2008 klo 13:04:53

Jos nyt käsitin oikein tämän termin "eksentrikkofani", niin etkö juuri sinä edusta tällaista eksentrikkofaniutta? Mielestäni se on aika normaalia, että ihminen kiintyy syystä tai toisesta johonkin seuraan ja kannattaa tätä vuodesta ja ottelusta toiseen.

Sen sijaan erikoisempana - ja seuran kannalta erittäin paljon merkityksettömämpänä - pidän sinun kaltaistasi kannattajaa, joka jopa saman pelin aikana vaihtaa paikkaa vierasjoukkueen kannattajakatsomosta kotijoukkueen kannattajakatsomoon ja joka avaa keskustelun tullessaan vierasjoukkueen kannattajakatsomoon sanomalla: "En ole tänään yhtään Interin kannatustuulella, taidan olla täällä teidän kanssanne." 

Hakan talousuutiset olivat sen verran murheellisia, ettei tehnyt mieli kuunnella Ultraboyzien insultteja koskilaisille. Eräillä sinimustilla on todella sana hallussa...  Alunperin oli tarkoitus katsoa ottelu tuulipukuna ja ottaa kerrankin rauhassa valokuvia mutta päätinkin sitten pitää kotiseutupäivän hämäläisten keskuudessa.

Ja siinä nyt kai ei ole mitään kummaa että kävin puoliajalla tarkistamassa mitä kakaroilleni kuuluu siellä toisessa päässä, höhlä, toinen oli vähän flunssassakin  ::)
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #133 : 10.05.2008 klo 13:19:23

Hakan talousuutiset olivat sen verran murheellisia, ettei tehnyt mieli kuunnella Ultraboyzien insultteja koskilaisille. Eräillä sinimustilla on todella sana hallussa...  Alunperin oli tarkoitus katsoa ottelu tuulipukuna ja ottaa kerrankin rauhassa valokuvia mutta päätinkin sitten pitää kotiseutupäivän hämäläisten keskuudessa.

Ja siinä nyt kai ei ole mitään kummaa että kävin puoliajalla tarkistamassa mitä kakaroilleni kuuluu siellä toisessa päässä, höhlä, toinen oli vähän flunssassakin  ::)

Tässä ei luonnollisestikaan ole mitään väärää.

Sitten yksityisviestipuolelta, vaikka normaalisti pidänkin yksityisviestit yksityisviesteinä:

... en nyt viitsi sanoa, että Hakapeliittojen häpeällisen pieni kannatusporukka vaati jalkapallokulttuurin nimissä edes vähän vahvistusta.

Totta, mietä oli häpeällisen vähän. 

Enkä viitsi muistuttaa, siitä, kuinka Hakan hyökkääjät eivät päässeet maalille saakka kun kompastuivat jalkoihinsa, Popovits sentään hallitsee omansa.

Tähän voisin toistaa itseäni siitä stereotypiasta.

Et viitsisi postaa niitä naisitteluja kun modet/outtis eivät nyt ole netissä. En minäkään puutu henkilökohtaisiin ominaisuuksiisi vaikka mieli tekisi.

En minä katsele postatessani, että ketkä ovat paikalla ja ketkä eivät. Tähänkin ketjuun postaamani asiat ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitäni, eikä sinun tarvitse niistä vetää hernettä nenään jos olet erimieltä. Ei muuta kuin vasta-argumentit kehiin ja Vastapallo kyykkyyn. Ja mitä tulee minun henkilökohtaisiin ominaisuuksiini, niin anna tulla vaan jos koet tarpeelliseksi. Kestän pomminvarmasti.

Toisaalta eiköhän tämä keskustelu ala olemaan meidän osalta jo aika kuollut, kun minä joudun sinunkin mielipiteesi tänne postaamaan...

Edit: Jälkimmäisten lainausten muoto kuntoon.

« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 klo 13:21:53 kirjoittanut Vastapallo »
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #134 : 10.05.2008 klo 13:27:47

Yksityisviestien julkaiseminen... this thing called reilu meininki...  ::)

Kannattajan ensisijainen tehtävä on mieletäni vahvistaa omaa seuraa, ei mollata sitä julkisesti. Varsinkaan jos se on kriisissä.

Minä olen ensisijaisesti jalkapallokannattaja ja haluan vahvistaa jalkapalloa, vain yhden seuran napaan tuijottaminen ei aina ole paras vaihtoehto.

E: Poisto
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 klo 13:39:34 kirjoittanut InterFlower »
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC

Vastaus #135 : 10.05.2008 klo 13:37:43

Seuraavaan Haka-Inter kohtaamiseen tullee muitakin kun Ultraboyzeja, sillä sattuu kuulumaan tuohon interin kannattajakausarin etuihin tuo yksi ilmainen matka Valkeakoskelle. Sitten nähdään millaisessa kukkarossa ollaan.

Helpommin vierasfanit Tehtiksellä kaljansa ja makkaransa saa kuin kotijoukkueen immeiset.
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #136 : 10.05.2008 klo 13:42:41

Helpommin vierasfanit Tehtiksellä kaljansa ja makkaransa saa kuin kotijoukkueen immeiset.

Totta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 10.05.2008 klo 13:57:32

Yksityisviestien julkaiseminen... this thing called reilu meininki...  ::)

Mielestäni on kuitenkin reilumpaa käydä keskustelut kaikkine mielipiteineen täysin julkisina.

Kannattajan ensisijainen tehtävä on mieletäni vahvistaa omaa seuraa.

Täysin samaa mieltä.

Minä olen ensisijaisesti jalkapallokannattaja ja haluan vahvistaa jalkapalloa, vain yhden seuran napaan tuijottaminen ei aina ole paras vaihtoehto.

Ei ollenkaan huono valinta, jos yksikään seura ei herätä riittävän suurta tunnetta, tai mihinkään seuraan ei ole tarpeeksi vahvaa sidettä. Itselleni FC Haka on monestakin syystä rakas ja tärkeä seura ja tämän takia haluaisinkin nähdä Hakapeliitojen joukossa ensisijaisesti ihmisiä, joille Haka on se joukkue ja joille Haka on enemmän kuin jalkapalloseura. Toisaalta, kuten torstainakin nähtiin, meitä ei ole liikaa joten kyllähän kaikki jotka Hakaa haluavat kannattaa ovat tervetulleita.

Ja selvennetään nyt tuota stereotypia-asiaakin jonka otin esille, ettet turhaan luule minua sovinistiksi. Tunnen useita naisia, jotka ymmärtävät jalkapalloa paljon paremmin kuin minä. Minä olen myös valmis keskustelemaan jalkapallosta ihmisten kanssa iästä ja sukupuolesta riippumatta - niin täällä foorumilla kuin "livenäkin". Ja jos joku onnistuu perustelemaan oman eriävän kantansa johonkin näkemykseen tarpeeksi hyvin, niin olen täysin valmis muokkaamaan omia näkemyksiäni, sillä tiedän varsin hyvin, että ei se oma jalkapalloymmäryksenikään parasta mahdollista luokkaa ole. Siispä siitä huolimatta, että tähän mennessä todella suuri osa sinun kirjoittamistasi "analyyseistä" on ollut mielestäni täyttä puutaheinää, olen tottakai valmis jatkamaan keskusteluja myös sinun kanssasi. Kuten aiemmin totesin: vasta-argumentit kehiin ja Vastapallo kyykkyyn.

Edit: Kirjoitusvirhe.

Edit2: Nyt taitaa olla jo korkea aika pahoitella kohtuullisen rankkaa offtopicia.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 klo 13:59:50 kirjoittanut Vastapallo »
Lopez

Poissa Poissa

Vastaus #138 : 10.05.2008 klo 14:26:53

Spämmään tänne todetakseni että "Hakassa" ei tietääkseni ultraporukalla ole ikinä ollut mitään ongelmia järkkäreiden kanssa. Päinvastoin hyvin ovat toimineet palvelut vieraskannattajille ja Ekille tietysti erityisesti 8) Ylos Tuoppi
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #139 : 10.05.2008 klo 14:37:39

Joko se loppui, en mainannut jaksaa lukea kuin vähän alusta.

Itselleni FC Haka on monestakin syystä rakas ja tärkeä seura

Sitten sun kannattaisi lopettaa kuspoilu ja tehdä sille parempaa peeärrää.

tähän mennessä todella suuri osa sinun kirjoittamistasi "analyyseistä" on ollut mielestäni täyttä puutaheinää

Minä en ole koskaan yrittänytkään tehdä analyysejä, olen vain esittänyt kommentteja. Suuret jargonia suoltavat analysoijat saavat toteuttaa harrastustaan foorumilla minun siihen sekaantumatta. Siinä on varmaan oma viehätyksensä, jota minä en ole koskaan tajunnut koska se harvoin muistuttaa etäisestikään keskustelua, niitä vaan postataan retorisesti.

Jotenin epäilen, että AD/HD ei ole sinulle edes terminä avautunut.

Lopez: Tässä se nyt sitten nähdään, mikä yhdenkin huonon kokemuksen merkitys asiakkuudelle on, kun en ole "uskaltanut" Tehtikselle ainoatakakan kertaa sen jälkeen.
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 10.05.2008 klo 14:40:37

Valvomisennätykset haittaavat jo aivan mahdottomasti oikeinkirjoitusta joten menen sinne minne ei aurinko paista (peiton alle) ja herättyäni toivon tämän topicin OT paskanjauhannan kadonneen kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 10.05.2008 klo 14:42:16

Joko se loppui, en mainannut jaksaa lukea kuin vähän alusta.

Sitten sun kannattaisi lopettaa kuspoilu ja tehdä sille parempaa peeärrää.

Minä en ole koskaan yrittänytkään tehdä analyysejä, olen vain esittänyt kommentteja. Suuret jargonia suoltavat analysoijat saavat toteuttaa harrastustaan foorumilla minun siihen sekaantumatta. Siinä on varmaan oma viehätyksensä, jota minä en ole koskaan tajunnut koska se harvoin muistuttaa etäisestikään keskustelua, niitä vaan postataan retorisesti.

Jotenin epäilen, että AD/HD ei ole sinulle edes terminä avautunut.

Lopez: Tässä se nyt sitten nähdään, mikä yhdenkin huonon kokemuksen merkitys asiakkuudelle on, kun en ole "uskaltanut" Tehtikselle ainoatakakan kertaa sen jälkeen.

Alempaan boldaukseen sen verran, että voit nimittää omia kirjoituksiasi ihan millä nimellä tahansa, se ei muuta sitä tosiseikkaa, että minun mielestäni hyvin suuri osa niistä on puutaheinää.

Muuten tuo veti kyllä sen verran sanattomaksi, että jätän leikin omalta osaltani tähän ja luovutan suosiolla sinulle sen viimeisen sanan.

Edit: Tarkennus tuohon boldaukseen.
Juipe

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 10.05.2008 klo 16:48:02

Luulin, että täällä keskusteltaisiin viime torstain ottelusta Inter - Haka. Ilmeisesti aiheena on kuitenkin Valkeakosken järjestyksenvalvojat.

Viesti ei tainnut mennä perille. Perustakaa uusi topic jos modet sallivat, tai käykää jatkossa nämä privana. :keskari:
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 10.05.2008 klo 23:31:16

Viimeinen sana siis: Jätän suosiolla Hakan kannattamisen niille, jotka ymmärtävät jalkapalloa.

Hyvin vähäistä vapaa-aikaansa ei kannata käyttää epämiellyttäviin projekteihin.

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Siirry: