FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.03.2026 klo 09:36:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 42 [43] 44 ... 160

Kirjoittaja Aihe: F.C. Barcelona 2008-2009 - Els tricampions!  (Luettu 242249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1050 : 28.07.2008 klo 10:46:14

Benzema on sitä samaa kamaa kuin muutkin.
EM-kisoissakaan ei kamalasti vakuuttanut.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi

Vastaus #1051 : 28.07.2008 klo 13:12:35

Varsinkin, kun vaihtoehtoina ovat Henry ja Eto'o. Alkaa jostain syystä jälkimmäisen lähtö näyttää koko ajan epätodennäköisemmältä...
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1052 : 28.07.2008 klo 13:15:47

Enemmän toivoisi, että sinne tulisi Berbatov tai jopa Drogba tuomaan boksiin edes vähän fyysistä preesensiä. Joku Huntelaarin tai Zigicin tyyppinen potentiaalinen supersub voisi myös monipuolistaa peliä.
Rapukäsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, Portugali ja Tottenham

Vastaus #1053 : 28.07.2008 klo 13:30:54

Wed 30 Jul      20:45   ACF Fiorentina   -   FC Barcelona       
Mon 04 Aug    01:00    Chivas    -   FC Barcelona    
Thu 07 Aug    01:00    New York Red Bulls   -     FC Barcelona
Sat 16 Aug    22:00    FC Barcelona    -    Boca Juniors

Olen menossa korkkaamaan Camp Noun sekä seuraamaantuon viimeisen harkkamatsin Boca Juniorsia vastaan!  8) Tuoppi
 Benzema-huhulle  Alas  ei ainakaan minua vakuuttanut...
Barca#17

Poissa Poissa

Vastaus #1054 : 28.07.2008 klo 14:15:43

Olen menossa korkkaamaan Camp Noun sekä seuraamaantuon viimeisen harkkamatsin Boca Juniorsia vastaan!  8) Tuoppi
 Benzema-huhulle  Alas  ei ainakaan minua vakuuttanut...
Onko tietoa minkä hintaiset liput otteluun ovat?
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi

Vastaus #1055 : 28.07.2008 klo 15:05:49

Onko tietoa minkä hintaiset liput otteluun ovat?

http://www.fcbarcelona.cat/web/castellano/futbol/temporada_08-09/arxiu_partits/Gamper/barcelona_boca/entrades.html

Eikä ole muuten mitään tarvetta maksaa 90 euroa, itse olen ollut tuolla kalleimmilla paikoilla katsomassa matsia, ja sen verran lähelle jouduttiin kulmalippua, ettei kyllä mitään järkeä maksaa. Paikat siis ehkä 15m kulmalipulta keskellepäin ja tosi alhaalla, joten näkyvyys toiselle puolelle kenttää suht paska. Mielummin melkeen ottaa lateralin keskipalikasta, niin näkee kunnolla.
quesis

Poissa Poissa

Vastaus #1056 : 28.07.2008 klo 15:54:29

Jos on hyvä näkö niin melkein suosittelisin yläortta. Halvimmat liput, komeet näkymät ja peli näkyy paljon paremmin kuin luulisi.
aquel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona

Vastaus #1057 : 28.07.2008 klo 17:48:09

Minä jostain syystä en laittaisi hanttiin, vaikka Eto'o Benzemaan vaihdettaisiinkin. Jotenkin uskon Benzeman valoisaan tulevaisuuteen. Tai sitten uskomani valoisa tulevaisuus on vain heijaste Real Madridin(joka on ilmoittautunut mukaan kilpailuun Benzemasta) valkoisesta paidasta... Mutta Rikkiviisaan tavoin haluaisin mieluiten boksiin kunnon rymistelijän. Alvesin kertakaikkisen loistavat keskitykset saisivat kunnon kohteen.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1058 : 29.07.2008 klo 08:47:53

Benzemalla on takana yksi hyvä kausi, hirveä hype ja floppaus EM-kisoissa.
Samalla rahasummalla saataisiin vaikka Berbatov ja Arshavin käärittynä lahjapakettiin.

Tällä hetkellä liian kallis suhteessa näyttöihin ja ensi vuonna, jos pelaa toisen hyvän kauden, on todennäköisesti samanhintainen. Ellei sitten joku tee siirtoikkunan kolahtaessa sormille paniikkihankintaa.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #1059 : 29.07.2008 klo 08:48:06

Barcan nettisivuilla Iniesta puhuu jotain, että rakastaisi kapteenina oloa, nyt kun kapteenistossa on paikka auki kun 'dinho on poissa. Ketkä kapteenistoon pitäisi valita? Puyol, Xavi ja Iniesta?
quesis

Poissa Poissa

Vastaus #1060 : 29.07.2008 klo 09:03:49

Barcan nettisivuilla Iniesta puhuu jotain, että rakastaisi kapteenina oloa, nyt kun kapteenistossa on paikka auki kun 'dinho on poissa. Ketkä kapteenistoon pitäisi valita? Puyol, Xavi ja Iniesta?

Puyol, Xavi ja Iniesta/Marquez/Valdes? Messikään ei ole mahdottomuus.
Barca#17

Poissa Poissa

Vastaus #1061 : 29.07.2008 klo 12:04:44

Eikö se nyt ole jo päivänselvä asia, että joko Xavi taikka Puyol valitaan kapteeniksi.
quesis

Poissa Poissa

Vastaus #1062 : 29.07.2008 klo 12:11:02

Eikö se nyt ole jo päivänselvä asia, että joko Xavi taikka Puyol valitaan kapteeniksi.

Puyolin pitäisi olla päivänselvä ykköskapteeni, Xavi yhtä lailla päivänselvä "varakapteeni", sitä toista varakapteenia tässä nyt puitiin.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1063 : 29.07.2008 klo 12:19:31

Hampuri möisi Van der Vaartin sellaisella 13 miljoonalla, liian halpaa?
kaappi

Poissa Poissa

Vastaus #1064 : 29.07.2008 klo 13:51:22

Oma mielipide vai faktaakin pohjalla? Itse en oikein usko että ihan tuolla summalla lähtisi.
EssienOnRautaa
Vastaus #1065 : 29.07.2008 klo 13:53:17

Kyllä olisi aivan liian halpa  ???
Di Stefano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin

Vastaus #1066 : 29.07.2008 klo 13:54:45

Oma mielipide vai faktaakin pohjalla? Itse en oikein usko että ihan tuolla summalla lähtisi.
Siis Hampuri pyys 13 milliä ja Kuninkaalliset tarjosivat 6 milliä.. Eli siis kyllä se sillä +-15m näyttäisi oikeastikkin lähtevän.  ::)
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #1067 : 29.07.2008 klo 13:55:20

Aivan varmasti lähtisi sopimusteknisistä syistä, eri asia onko Real jo sumplinut asiat pelaajan kanssa niin että väliin on paha mennä. HSV tuskin arvottaa yhtä puukengän kautta €11,5m arvoiseksi (+ palkat päälle).
aquel

Poissa Poissa

Vastaus #1068 : 29.07.2008 klo 15:32:22

Benzemalla on takana yksi hyvä kausi, hirveä hype ja floppaus EM-kisoissa.
Samalla rahasummalla saataisiin vaikka Berbatov ja Arshavin käärittynä lahjapakettiin.

Tällä hetkellä liian kallis suhteessa näyttöihin ja ensi vuonna, jos pelaa toisen hyvän kauden, on todennäköisesti samanhintainen. Ellei sitten joku tee siirtoikkunan kolahtaessa sormille paniikkihankintaa.
Aivan, olen samaa mieltä. Ja uskon samalla, että Benzema pelaa hyvän ensi kauden ja lähtee sitten Ranskasta muualle.

Tämän päivän (tai oikeastaan jo eilisen) villeimmät huhut vievät Henryä Manchester Unitediin. En pistäisi pahakseni, vaikka siirto toteutuisi, mutta en usko, että niin käy. Toki minä ja varmasti moni muukin mieluummin Henrysta luopuu kuin Eto'osta. Esim. Berbatov, Eto'o ja Bojan kärkikolmikko kuulostaisi oikein hyvältä. Jos jos...

Messi matkustaa muun ryhmän kanssa keskiviikkona Italiaan ja sieltä Amerikkaan. Messi osallistunee myös parin viikon päästä pelattavaan UCL-karsinnan kolmannen kierroksen ensimmäiseen osaotteluun. Jos Barcelona voittaa ottelun selvästi, on Messi vapaa osallistumaan Olympialaisiin. Näin kertoo Laporta ja hänen haastattelunsa löytyy mm. Barcelonan kotisivuilta.
kaappi

Poissa Poissa

Vastaus #1069 : 29.07.2008 klo 16:01:43

Aivan varmasti lähtisi sopimusteknisistä syistä, eri asia onko Real jo sumplinut asiat pelaajan kanssa niin että väliin on paha mennä. HSV tuskin arvottaa yhtä puukengän kautta €11,5m arvoiseksi (+ palkat päälle).
Juu eli sopimus päättymässä ens kesänä, se selittää paljon :)
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #1070 : 29.07.2008 klo 16:04:42

Juu eli sopimus päättymässä ens kesänä, se selittää paljon :)

Itse asiassa sopimus on vuoteen 2010, mutta sisältää pykälän jonka perusteella VdV voi siirtyä ensi kesänä erittäin kevyttä korvausta eli €1,5m vastaan.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #1071 : 29.07.2008 klo 16:20:15

Olisi kyllä kova hankinta Barcelonalta. Sen jälkeen keskikentälle olisi heittää kaksi kolmikosta Iniesta,Xavi,Vdv ja puolustavaan rooliin sitten Toure tai Keita.
Ehkä täydellisin korvaaja Decolle  Ylos
aquel

Poissa Poissa

Vastaus #1072 : 29.07.2008 klo 16:24:32

Olisi kyllä kova hankinta Barcelonalta. Sen jälkeen keskikentälle olisi heittää kaksi kolmikosta Iniesta,Xavi,Vdv ja puolustavaan rooliin sitten Toure tai Keita.
Ehkä täydellisin korvaaja Decolle  Ylos
Noiden kolmen lisäksi keskikentälle olisi ehdolla vielä Hleb.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1073 : 29.07.2008 klo 16:48:55

Tämän päivän (tai oikeastaan jo eilisen) villeimmät huhut vievät Henryä Manchester Unitediin.

No eihän tuo ihan järjetön juttu ole koska Henry on näyttänyt Valioliigassa ja on varmasti halvempi kuin Berbatov, joka siis näin voisi tulla Barcelonaan. Tottenham kun tuskin haluaa myydä yhdellä kilpailijalleen (taas uutta) pelaajaa, mutta varmasti raha kelpaa ja Berba halunnee lähteä.

Van der Vaart on tosiaan ollut valkoisten ja muutaman muun joukkueen kiikarissa, sieltä tuo hintakin on tullut esille. Olisi tosiaan hyvä ostos ja hollantilaisethan ovat Barcelonan tavaramerkkejä...

Iniesta ja Hleb ovat tosiaan ehdolla keskikentälle, mutta voivat olla myös laitahyökkääjiä.
Siinäkin mielessä siis hyvä hankinta, koska toisi leveyttä ja mahdollistaisi erilaiset variaatiot.
keveli

Poissa Poissa

Vastaus #1074 : 29.07.2008 klo 17:09:44

Berbatov olisi kyllä mielestäni aikalailla ideaali hankinta Barcelonaan hyökkäykseen. Todella taitava pelaaja, mutta silti isokokoinen ja myös erinomainen pääpelaaja, joten pääsisi hyötymään niistä Alvesin loistavista keskityksistä. Tällä hetkellä tuntuu että jos Eto'o, Bojan ja Henry ovat Barcan kärkimiehet ensi kaudella niin Alvesin tarjoilut boksiin menevät suurimmaksi osaksi hukkaan.

Sivuja: 1 ... 42 [43] 44 ... 160

Siirry: