Sergio
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona y Goldenstate Warriors
|
 |
Vastaus #125 : 14.05.2008 klo 15:08:07 |
|
Voihan se olla niin, että Sportin pitää myydä lehtiä, mutta on sen verran mielenkiintoinen juttu, että pakko mainita: Barça tarjoaa Kakásta 20miljoonaa + Ronaldinho + Zambrotta.  Täytyy kyllä sanoa, että jos R10 ei enää ole motivoitunut jatkamaan Barcelonassa ja Alvesia ollaan hommaamassa oikealle laidalle, niin tämä siirtohan olisi loistava. ---------Eto'o---------- Iniesta--- Kaká----Messi ------Xavi--Toure------ Abidal------------- Alves---- Coloccini--Puyol---- --------Valdés--------- Joo Kakán lähtö Milanista on kuta kuinkin yhtä varmaa kuin Gerrardin lähtö puulista. Mutta nyt on jälkiviisaana helppo sanoa, että olisi ollut hyvä myydä Dinho viime kesänä Milaniin sillä 60 M€uron hinnalla, ja nauraa Milanille kun Dinho olisi vielä flopannut samalla lailla kun kuluneella kaudella Barcassa. Muuten tuosta kokoonpanosta sen verran että itse epäilen Iniestan olevan liian hidas laitahyökkääjäksi, mutta jos tulee pelaamaan siellä, niin toivottavasti todistaa minun olleen väärässä
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 klo 15:16:02 kirjoittanut Sergio »
|
|
|
|
|
Sergio
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 14.05.2008 klo 15:18:22 |
|
Onkos muuten kenelläkään futisforumin culella tietoa minkälaista liksaa Henry ja Dinho saavat Barcassa tästä kaudesta?
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #127 : 14.05.2008 klo 15:35:29 |
|
Joo Kakán lähtö Milanista on kuta kuinkin yhtä varmaa kuin Gerrardin lähtö puulista. Mutta nyt on jälkiviisaana helppo sanoa, että olisi ollut hyvä myydä Dinho viime kesänä Milaniin sillä 60 M€uron hinnalla, ja nauraa Milanille kun Dinho olisi vielä flopannut samalla lailla kun kuluneella kaudella Barcassa. Muuten tuosta kokoonpanosta sen verran että itse epäilen Iniestan olevan liian hidas laitahyökkääjäksi, mutta jos tulee pelaamaan siellä, niin toivottavasti todistaa minun olleen väärässä Tai sitten Milanin kannattajat nauraisivat halpaa hintaa kun Milan olisi voittanut 40 maalia tehneen ja 30 syöttäneen Ronaldinhon johdolla scudetton, Italian cupin, Mestareiden liigan ja Uudenmaan piirimestaruuden.
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #128 : 14.05.2008 klo 16:15:02 |
|
itse epäilen Iniestan olevan liian hidas laitahyökkääjäksi, mutta jos tulee pelaamaan siellä, niin toivottavasti todistaa minun olleen väärässä Et sitten nähnyt yhtään peliä, missä Iniesta pelasi tuolla Ronaldinhon paikalla jo tällä kaudella? Vaikkapa se jo tarunhohtoiseen asemaan noussut Zaragoza-peli, missä Iniesta oli maailman paras vasen laituri...
|
|
|
|
|
Sergio
Poissa
|
 |
Vastaus #129 : 14.05.2008 klo 16:31:46 |
|
näin pari peliä missä Andres oli laidassa, en tosin Zaragoza-peliä
|
|
|
|
|
bullitt1144
Poissa
|
 |
Vastaus #130 : 14.05.2008 klo 17:07:23 |
|
Ihan kiva huomata, että Zaragoza-kotiottelu on nousemassa nostalgiseksi ja mytologiseksi muistelon kohteeksi kaudesta 2007-2008, kun tuo oli juuri toinen niistä otteluista, joita ite satuin livenä seuraamaan. Nättiä peliähän se oli, parasta mitä on ikinä paikan päällä tullut seurattua. Vastuskin on tosin muistettava, Zaragoza on lähellä putoamista. Kaikkein parhaiten tätä kautta kuvastaa mielestäni tuon etenkin ensimmäisen puoliajan osalta jopa huikean esityksen sijaan ehkäpä juuri nämä huhti-toukokuun koitokset, joissa kentällä on nähty haluton, väritön ja mauton sinipurppuralauma, johon edes huippumotivaattori Rijkaard ei ole onnistunut puhaltamaan intoa. Sanottu jo moneen kertaan, mutta sanotaan vielä kun tämä kausi sen niin selvästi on todistanut: vaikka Barcelonassa suorastaan jumaloidaan Messiä - enkä itsekään pojalta ota mitään pois vaan liityn jumaloijien joukkoon - niin Rijkaardin dream team on elänyt ja kuollut herrojen Ronaldinho, Eto'o ja Deco mukana. Nyt kun tuo katras alkaa olla nähty, on aloitettava uuden lauman rakentaminen, kenties enemmän Messin, mutta ennen kaikkea joukkuepelin varaan.
|
|
|
|
|
Baikonur
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur
|
 |
Vastaus #131 : 14.05.2008 klo 20:19:04 |
|
Laatutabloidi The Sun on jälleen kerran viemässä Giovania Chelseaan. Kuulemma £40k:n viikkopalkasta on päästy jo seuran ja pelaajan kanssa sopimukseen, mutta siirtosummasta ei ole ollut Barcan kanssa puhetta. Samaisessa julkaisussa väitettiin myös Yayan tähyilevän siirtoa Arsenaliin, josta Barcelonan tilille kilahtaisi £20M. Toivottavasti näillä(kään) Sunin jutuilla ei ole minkäänlaista totuuspohjaa.
|
|
|
|
|
Blue Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #132 : 15.05.2008 klo 05:11:19 |
|
Toivottavasti näillä(kään) Sunin jutuilla ei ole minkäänlaista totuuspohjaa.
Joo, toivottavasti ei. Tästä kaksikosta kannattaa pitää kiinni, vaikka velirakkaus ja kovat viikkorahat huokuttimina ovatkin.
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 15.05.2008 klo 07:37:42 |
|
Dos Santosin akan poika ei kyllä ole pystynyt vakuuttamaan minua, joten minun puolestani hän saisi vaikka lähteä, jos toiseen suuntaan siirtyisi chelseamainen siirtosumma. Yayaa en kyllä päästäisi mistään hinnasta pois, jos saisin päättää.
|
|
|
|
|
^amoresperros^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona
|
 |
Vastaus #134 : 15.05.2008 klo 07:55:08 |
|
Muuten tuosta kokoonpanosta sen verran että itse epäilen Iniestan olevan liian hidas laitahyökkääjäksi, mutta jos tulee pelaamaan siellä, niin toivottavasti todistaa minun olleen väärässä
Joku jo huomauttikin, mutta etpä paljon ole tainnut seurata Barcelonan pelejä? Iniestalla takanaan laiturina otteluita varmaan lähemmäs 50 blaugrana-paidassa. Erinomaisesti Andres on sillä paikalla pärjännyt paitsi loppukaudesta jolloin peli ei sujunut oli paikka sitten laidalla tai keskellä. El Conejon edelliseen viestiin. Ei Dos Santosia kannata myydä ellei nuorukaisesti makseta oikeasti jotain tähtitieteellistä summaa. Lopullinen läpimurto voi hyvinkin tapahtua ensi kaudella. Miehistöön tulee sen verran muutoksia, että Dos Santoskin saanee minuutteja kivasti. Loppuun kiimaa nostattava kuva:  Mahtavat Sevillassa tykätä kuvasta!
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #135 : 15.05.2008 klo 08:23:47 |
|
El Conejon edelliseen viestiin. Ei Dos Santosia kannata myydä ellei nuorukaisesti makseta oikeasti jotain tähtitieteellistä summaa. Lopullinen läpimurto voi hyvinkin tapahtua ensi kaudella. Miehistöön tulee sen verran muutoksia, että Dos Santoskin saanee minuutteja kivasti. Minähän puhuinkin tilanteesta, jossa pojasta maksetaan chelseamainen siirtosumma...
|
|
|
|
|
^amoresperros^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona
|
 |
Vastaus #136 : 15.05.2008 klo 09:24:15 |
|
Minähän puhuinkin tilanteesta, jossa pojasta maksetaan chelseamainen siirtosumma...
Rivien välistä luin, että olisit valmis luopumaan pienemmälläkin summalla 
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 15.05.2008 klo 09:43:01 |
|
Giovanin tapaus on sinällään mielenkiintoinen, että La Masiasta on tullut Messi, Iniesta ja Bojan viime vuosien aikana, jotka ovat murtautuneet avaukseen. Giovanin kausi ei vastannut edes vähäisiä odotuksia ja kun kyseessä on kuitenkin taas yksi mikkihiiriosaston pelaaja, niin edes omien kasvattien avaukseen ei mahtuisi. Saati sitten jos hyökkäykseen tulee joku kalliimpi ostos.
Peliaikaa ei siis ole luvassa, joten kaikki on kiinni omasta halusta jatkaa. Turha kuitenkaan myydä minnekään kuin selssihinnoilla, koska minkä takia maksaa ulkomaisesta varamiehestä kun Giovani täyttää sen ruudun kuitenkin paremmin kuin Ezquerro tai Gudjohnsen ja potentiaalia kuitenkin löytyy.
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #138 : 15.05.2008 klo 09:55:15 |
|
Rivien välistä luin, että olisit valmis luopumaan pienemmälläkin summalla  Väärin luettu, joskin voi olla, että minun chelseamainen hinta on hiukan alhaisempi kuin sinun tähtitieteellinen hinta... Mutta ei siitä halvalla kannata luopua...
|
|
|
|
|
N5
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsesta
|
 |
Vastaus #139 : 15.05.2008 klo 10:07:01 |
|
Joo, toivottavasti ei. Tästä kaksikosta kannattaa pitää kiinni, vaikka velirakkaus ja kovat viikkorahat huokuttimina ovatkin.
Ei ole ensimmäinen kerta kun Yaya kertoo halustaan pelata Kolon kanssa. Koskaan ei ole tarjousta lähtenyt tämän toiveen toteuttamiseksi, tyytykööt maajoukkueeseen. Yaya ei sovellu valioliigaan.
|
|
|
|
|
ogami itto
Poissa
Suosikkijoukkue: F.C. Simpático
|
 |
Vastaus #140 : 15.05.2008 klo 13:55:08 |
|
Guardiolan ja Laportan projekti jatkuu katalaaneissa merkeissä; Pique on tehnyt neljän vuoden sopimuksen Barçan kanssa. Kohtuu hinnallakin, 5 miljoona euroa. 
|
|
|
|
|
N5
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsesta
|
 |
Vastaus #141 : 15.05.2008 klo 14:12:51 |
|
Toivottavasti uuden katalaani-Barcan meno on yksi yhteen pikaespanjalaistetun Valencian kanssa 
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 15.05.2008 klo 14:24:50 |
|
Varmaan kiva ostaa ryöstökalastettu kasvatti viidellä miljoonalla...
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 15.05.2008 klo 15:58:21 |
|
Toivottavasti uuden katalaani-Barcan meno on yksi yhteen pikaespanjalaistetun Valencian kanssa  Arsenalin muukalaislegioonatyylihän tuokin pystejä, eikun...
|
|
|
|
|
Blue Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #144 : 15.05.2008 klo 17:10:46 |
|
Guardiolan ja Laportan projekti jatkuu katalaaneissa merkeissä; Pique on tehnyt neljän vuoden sopimuksen Barçan kanssa. Kohtuu hinnallakin, 5 miljoona euroa.  Varovainen peukku tälle siirrolle täältä suunnasta....hintakin on aikalailla maksimumin rajoilla. Pique ei mitään ihmeellistä esittänyt Zaragozan paidassa, eikä ManU:ssakaan päässyt parrasvaloihin, tosin ei paljon saanut siihen mahdollisuuttakaan. Perusvarmaa työtä kuitenkin ja potentiaalia edelleen vaikkapa jopa puyolin suuriin saappaisiin. Mutta eipä mennä asioiden edelle. Topparin koulutuksen saanut kaveri, joka tuntuu turvallisemmalta oikealla. Tervemenoa Oleguer!, vallankumous on alkanut!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008 klo 17:12:19 kirjoittanut Blue Rock »
|
|
|
|
|
Eino Leivos
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 15.05.2008 klo 17:20:32 |
|
Varmaan kiva ostaa ryöstökalastettu kasvatti viidellä miljoonalla...
Jäi Piquestä tällä kaudella mieleen vain se, että höntsäs kokemattomuuttaan ohi suoraan edestä tulevasta keskityspallosta ja Anelka pisti 3p Boltonille.
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 15.05.2008 klo 20:16:03 |
|
Decon jatko on erittäin epätodennäköistä,Barca on jo antanut luvan hakea uutta joukkuetta. Sopimus kesään 2010 jäljellä, mutta "pakkomyynti" varmasti laskee hintaa.
|
|
|
|
|
Blue Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 15.05.2008 klo 20:38:52 |
|
Decon jatko on erittäin epätodennäköistä,Barca on jo antanut luvan hakea uutta joukkuetta. Sopimus kesään 2010 jäljellä, mutta "pakkomyynti" varmasti laskee hintaa.
Eiköhän 10 -15 milliä irtoa tuittupäästä. Tosin Barcalla on ollut tapana luopua pelimiehistä ale -hintaan, joten ei välttämättä irtoa sitäkään. Kunhan ei jäisi gudjohnsenmaisesti ensi kaudeksi rosteria saastuttamaan.
|
|
|
|
|
Messi#19
Poissa
|
 |
Vastaus #148 : 15.05.2008 klo 20:41:56 |
|
Kunhan ei jäisi gudjohnsenmaisesti ensi kaudeksi rosteria saastuttamaan.
 Itse oon ollut siinä luulossa että Ezkimo on hyvää pataa jokaisen pelaajan kanssa eikä todellakaan ole valittanut roolistaan. Pelisuorituksesta ja tasosta voidaan olla montaa mieltä sitten.
|
|
|
|
|
Blue Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 15.05.2008 klo 21:05:04 |
|
 Itse oon ollut siinä luulossa että Ezkimo on hyvää pataa jokaisen pelaajan kanssa eikä todellakaan ole valittanut roolistaan. Pelisuorituksesta ja tasosta voidaan olla montaa mieltä sitten. Nooh, tulkitsit mua väärin vai sitten ilmaisin asian hiukan epäpätevästi. Tarkoitin lähinnä, ettei jäisi jämäpelaajana roikkumaan rinkiin, jos ei sopivaa ostajaa löydy. Joten siinä mielessä Ezquerro lienee osuvampi vertailupohja. Decon luonteen tuntien potentiaalisen myrskyn saisi aikaan vaikka teelusikassa, siinä mielessä täydellinen vastakohta kilteille ja nöyrille - eskimolle ja baskille.
|
|
|
|
|
|
|
|