unreal
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal, FC Lahti, Obuhov, FC Kaveriporukka
|
 |
Vastaus #600 : 25.06.2008 klo 22:59:59 |
|
Nyt sitten näköjään Cesciä harmittaa kun ei huolita kotiin ankealta saarelta seurasta, joka on vailla mahdollisuutta voittaa mitään. Huvittavasti pitää Arsenalia esikuvana siirtoasioissa eli seuraa, joka ei hanki sellaisia pelaajia, jotka ketään muuta kiinnostavat. Turha siinä on meteliä pitää. Tiedä sitten myöskään onko tolkkua syytellä Realia ja Barcelonaa lehtien kirjoittelusta. http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Fabregas+s%C3%A4ttii+kasvattajaseuraansa+Barcelonaa/1135237430837Vammaisia kommentteja odotellessa. Tuskin noin älykkääseen analyysiin kannattaa mitään kommentoida. Noin yleisesti ihmettelen halua houkutella pahimpia spämmääjiä tänne joukkuethreadiin moisilla flametuksilla, mutta eipä kannata ainakaan ihmetellä, että mitä ne muiden joukkueiden kannattajat tänne tulevat kirjoittelemaan.
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #601 : 25.06.2008 klo 23:04:02 |
|
Rafa Benitez kotiovella rahanippu kädessä on sitä aitoa ja oikeaa siirtopolitiikkaa.  :keskari:
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #602 : 26.06.2008 klo 08:05:57 |
|
Apinasyötti ei koskaan petä.
|
|
|
|
|
outdraw
Poissa
Suosikkijoukkue: Sempre Xavi
|
 |
Vastaus #603 : 26.06.2008 klo 09:43:35 |
|
Vaikkei ehkä tarvitsis kommentoida, niin kommentoinpa kuitenkin. "Barcan kaltaisen seuran tulisi osoittaa enemmän kunnioitusta Arsenalia kohtaan."
Arsenalin kaltaisen seuran tulisi osoittaa kunnioitusta kaikkia kohtaan. Kehdonryöstäjäjille aina :keskari:
|
|
|
|
|
ogami itto
Poissa
Suosikkijoukkue: F.C. Simpático
|
 |
Vastaus #604 : 26.06.2008 klo 10:12:12 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 klo 10:13:37 kirjoittanut ogami itto »
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #605 : 26.06.2008 klo 10:20:17 |
|
Jos pitää paikkansa niin halvalla tulee. Motivaation pitäisi olla kohdallaa, mutta mitenköhän pääkoppa muuten.
|
|
|
|
|
quesis
Poissa
|
 |
Vastaus #606 : 26.06.2008 klo 10:28:05 |
|
Jos pitää paikkansa niin halvalla tulee.
EMD väittää että sopimus olisi tehty jo kaksi kuukautta sitten. Eli EM:t eivät olisi kerenneet vaikuttamaan hintaan. Itse en oikein usko tähän uutiseen, sillä EMD on ainoa joka sen uutisoi ja toisaalta Sportit ja muut ovat ihmetelleet että miten Arshavinia ei ole aiemmin bongattu. Taisipa itse Cruyffkin joutua vastaamaan tähän kysymykseen. Tietysti minulle sopisi mainiosti jos pitää paikkansa.
|
|
|
|
|
outdraw
Poissa
Suosikkijoukkue: Sempre Xavi
|
 |
Vastaus #607 : 26.06.2008 klo 10:30:49 |
|
Periaatteessa hieno hommeli. Kun palttiarallaa 5 rikkainta seuraa per pääsarja on liitetty ukkeliin, niin on se aina kiva viedä nenän edestä, vieläpä kun hintakaan ei ole päätä huimaava. Varmasti hyvä korvike Decolle, kun vähän enemmän pystysuunnassa tuntuu tuo liike miehellä olevan. Itse asiassa juuri tuo sivuttaissuuntainen näppäily oli Barçan helmasynti viime kaudella  EDIT: Lisäillään vielä sen verran, että Cescillä taitaa posket hieman punertaa tässä kohtaa, kun Barça olisikin napannut kultakimpaleen mahtavalla näkemyksellä ilman mitään mediahypeä, joka pelaajasta syntyi nyt skabojen aikana. Muistaakseni luin itse asiassa Sportista kolumnia tuossa viikko-pari taaksepäin, jossa joku lehden kolumnisteista sanoi, että Barcelonan ei pitäisi olla samanlainen muoviseura kuin chelskovit ja madridit (millään tavalla loukkaamatta Madridia, sillä siellä sentään yritetään edes vähän alusta), jotka ostavat sadalla kiljuunalla eurolla kolmekymppisiä supertähtiä voittamaan ehkä liigan-pari, jonka jälkeen pannaan uusia kehiin, vaan joukkuetta pitäisi kyetä rakentamaan selkeällä suunnitelmalla ja hankkimalla osaavia, yhteensopivia pelaajia, jotka pystyvät muodostamaan selkeän rungon joukkueeseen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 klo 10:51:36 kirjoittanut outdraw »
|
|
|
|
|
ogami itto
Poissa
Suosikkijoukkue: F.C. Simpático
|
 |
Vastaus #608 : 26.06.2008 klo 10:33:19 |
|
EMD väittää että sopimus olisi tehty jo kaksi kuukautta sitten. Eli EM:t eivät olisi kerenneet vaikuttamaan hintaan. Itse en oikein usko tähän uutiseen, sillä EMD on ainoa joka sen uutisoi ja toisaalta Sportit ja muut ovat ihmetelleet että miten Arshavinia ei ole aiemmin bongattu. Taisipa itse Cruyffkin joutua vastaamaan tähän kysymykseen.
Tietysti minulle sopisi mainiosti jos pitää paikkansa.
Tuskinpa muste on vielä tuossa paperissa kuivunut, jos sitä on vielä kirjoitettukaan, mutta faktana on kyllä uutisoitu että Rijkaard pyysi Arshavinia jo keväällä. http://www3.elmundodeportivo.es/mundo2007/publica/publicamd2?COMPID=53486804759&ID_PAGINA=200702&ID_FORMATO=9114&PARTICION=2007&SUBORDRE=3
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 klo 10:36:01 kirjoittanut ogami itto »
|
|
|
|
|
antonio alfauros
Poissa
|
 |
Vastaus #609 : 26.06.2008 klo 10:40:41 |
|
kyllä arshavin decon korvaa isolla k:lla. eiköhän mies seuraan siirry ennemmin tai myöhemmin.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #610 : 26.06.2008 klo 10:44:17 |
|
Venäjän mestaruuden ja UEFA Cupin voittaneen joukkueen tärkein pelaaja eli varmasti on tarkkailupapereissa ollut. Siihen päälle vielä Arshavinin kertoma Barcelonan ihailu, Advocaat seuravalmentajana, Hiddink maajoukkuevalmentaja ja Rijkaard Barcelonassa, niin olisi aika epäpätevää toimintaa ellei jonkinlaista keskustelua olisi käyty. Tosin Barcelonan papereissa on varmasti satoja pelaajia ja samalla tavalla kymmenet ovat jollain tasolla esille. Hankala myös uskoa, että Rijkaardin lähtölaskennan ollessa käynnissä olisi pelaajakauppoja ryhdyttyä tekemään. Etenkin kun edessä olivat EM-kisat ja Zenitillä UEFA Cupin finaali. Jos sopimus on tehty, niin tuskin siitä on muste kuivunut. Sen sijaan kaksi kuukautta sitten on varmasti Advocaatin ja Hiddinkin avustuksella Arshavinille vihjattu mahdollisuudesta, että Barcelonassa on kiinnostusta ja Rijkaardille on kerrottu jotta tällainen kaveri fanittaa teidän seuraa (tuhansien muiden pelaajien tavoin). Sopimus on kuitenkin takuulla vaatinut Guardiolan hyväksynnän. Tai voihan se sopimus ollakin kaksi kuukautta vanha ja siitä lähtien Arshavin on ollut innokkaimpia culeja koskaan 
|
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
 |
Vastaus #611 : 26.06.2008 klo 10:50:04 |
|
Itse asiassa juuri tuo sivuttaissuuntainen näppäily oli Barçan helmasynti viime kaudella  Tämähän se juuri oli. Ronaldinho oli aikoinaan sellainen ja nykyisin Messi on sellainen pelaaja, jota Barcan hyökkäys tarvitsee: henkilökohtainen taito joka vie yhden pelaajan ohi ja se sekoittaa puolustusta ja saa sen epäorganisoitumaan, jolloin tilaa yhtäkkiä onkin. Suurin ongelma viime kaudella oli mielestäni pallottomien pelaajien liikkeen puuttuminen. Kuvaava tilanne on muistaakseni syksyn puolella pelattu kotipeli Deportivoa vastaan. Xavi löytää upealla puolenvaihdolla Iniestan, joka on yksi vastaan yksi tilanteessa syvällä vastustajan puolustusalueella. Hän on yksin Deportivon viittä miestä vastaan. Mitä tekevät muut pelaajat? Abidal löntystelee laidallaan hiljalleen Iniestaa kohti, Henry hölkkää rankkaripilkkua kohden, ja Deco kävelee. Muita kavereita ei edes näy kuvassa. Oikeastihan tilanne pitäisi mennä niin, että Abidal juoksisi kiertoon Iniestan takaa, Henry juoksisi maalille, Deco tulisi pelaamaan itseään pelattavaksi viereen.
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #612 : 26.06.2008 klo 11:00:58 |
|
vaikka Arsenalista ei pelaajia saisikaan ostaa. Hyvät naurut irtosi...
|
|
|
|
|
quesis
Poissa
|
 |
Vastaus #613 : 26.06.2008 klo 11:47:25 |
|
Venäjän mestaruuden ja UEFA Cupin voittaneen joukkueen tärkein pelaaja eli varmasti on tarkkailupapereissa ollut. Siihen päälle vielä Arshavinin kertoma Barcelonan ihailu, Advocaat seuravalmentajana, Hiddink maajoukkuevalmentaja ja Rijkaard Barcelonassa, niin olisi aika epäpätevää toimintaa ellei jonkinlaista keskustelua olisi käyty.
Varmasti on keskustelua käyty jo keväällä, varsinkin Zenitin menestyksen myötä. Mutta jos silloin on sopimuskin tehty, on oltu tosi nopeita. Ymmärtääkseni tässä viime päivinä on ihmetelty että miksei Arshavinia löydetty vieläkin aiemmin.
|
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #614 : 26.06.2008 klo 12:18:49 |
|
Ymmärtääkseni tässä viime päivinä on ihmetelty että miksei Arshavinia löydetty vieläkin aiemmin. Hampurin syy. Heille tarjottiin Arshavinia vuonna 2002 reilun €200kn hintaan, mutta ei kelvannut.
|
|
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #616 : 26.06.2008 klo 14:49:51 |
|
Tai voihan se sopimus ollakin kaksi kuukautta vanha ja siitä lähtien Arshavin on ollut innokkaimpia culeja koskaan  Eikö tuo edellä nähtävissä oleva kuva ole vuosia vanha? Itse olin ajatellut, että tämä Arshavinin lausunto "olen aina ollut culé" oli MD:n tai Sportin väsäämä, mutta yllättäen eilisen pelin tauolla haastattelussa sanoi ITSE samaa. Aika rohkeaa sanoa noin, jos diiliä ei ole tehty ja useita megaseuroja on kintereillä. Siis tottakai tällainen tyylikäs ja ainutlaatuinen pelaaja on culé, luonnollisesti. (Tätä ei tietyn varttuneen kirjoittelijammekaan tarvitse pyydellä anteeksi!)
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #617 : 26.06.2008 klo 15:29:35 |
|
Ymmärtääkseni tässä viime päivinä on ihmetelty että miksei Arshavinia löydetty vieläkin aiemmin. Enemmänkin kyse on ollut siitä, että hinta on ollut korkea. Pietarin Zenit ei ole taloudellisesti pikkujoukkue ja palkat Venäjällä ovat kovia, joten millään taskurahoilla ei ole Arshavin irronnut. Summa yhdistettynä floppausriskiin on todennäköisesti ollut liian suuri, kunnes nyt pelaajan status on UEFA Cupin voiton ja EM-kisojen myötä noussut, jolloin Arshavin-paitoja saa myytyä muillekin kuin venäläisille. Hampurille tehty tarjous 21-vuotiaasta pelaajasta on toki mielenkiintoinen yksityiskohta, mutta kai siellä on ollut joku N5, Viinioksa tai muu russofobiasta kärsivä päättämässä.
|
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
 |
Vastaus #618 : 26.06.2008 klo 17:10:19 |
|
Teen poikkeuksen ja ostan Barcan paidan, jos Andrjusa siirtyy Barcaan. 
|
|
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #620 : 26.06.2008 klo 22:39:26 |
|
Muistakaa, Rikkiviisas sen sanoi: Arshavin on Barcan ensi kauden runkomies. 
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #621 : 26.06.2008 klo 22:40:02 |
|
Muistakaa, Rikkiviisas sen sanoi: Arshavin on Barcan ensi kauden runkomies.  Missäköhän sen olen sanonut?
|
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #622 : 26.06.2008 klo 23:20:49 |
|
Voitte painua muualle jatkamaan kiukuttelua. Tämä topic on väärä tuolle keskustelulle. Moderaattorit tarkkana.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #623 : 27.06.2008 klo 08:45:11 |
|
Voitte painua muualle jatkamaan kiukuttelua. Tämä topic on väärä tuolle keskustelulle. Moderaattorit tarkkana.
Eli tässä topicissa ei saa keskustella pelaajasta, josta Barcelona on ilmeisesti tehnyt tarjouksen 
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #624 : 27.06.2008 klo 08:57:07 |
|
Jokos täällä on mainittu, että Thuram on nyt sitten ihan virallisesti PSG:n pelaaja... Ja kovasti kuulemma yritetään löytää joku, joka huolisi Gudjohnsenin... West Hamista puhutaan edelleen.
|
|
|
|
|
|
|
|