FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.07.2025 klo 09:42:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 141 [142] 143 ... 147

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 2008/2009  (Luettu 228427 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #3525 : 02.06.2009 klo 10:49:28

Lordi Cisse kehuu Harrya, Spursin ilmapiiriä ja stadionia, eli tyrkyttelee itseään Liljanvalkoisiin.

Gilberto herättänyt Fluminensen kiinnostuksen, toivonmukaan hulahtaa sinne hetimiten, jotta tuo rosteri hahmottuisi mahdollisimman nopeasti.

Hieman puskista tuli huhu, jonka mukaan Harry kisuttelisi Paul "rantakunto" Robinsonia takaisin aina yhtä seksikkäästä Blackburnista.

Pitkähköä kesää odotellessa.

Ps. Juande Ramos on työtön! COYS!!
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #3526 : 02.06.2009 klo 10:54:14

Kyllähän tuolla huhuissa näkyy Heppaa, Sneijderia, van der Vaartia, Barrya, Cisseä, ja vaikka mitä, mutta eipä toistaiseksi mitään, jota voisi pitää kovin varteenotettavana huhuiluna. Ehkä tuo Barry nyt todennäköisimmältä kiinnostuksen kohteelta noista vaikuttaa, mutta vaikka jotain kontaktia olisi ollutkin, niin pitkä matka siitä olisi lädien maajengimiehen nappaamiseen, varsinkin kun ainakin raha-Shity on myös ilmeisesti kiinnostunut (mahdollisesti myös Arse ja Pool).
Thiago

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, Atletico Madrid

Vastaus #3527 : 02.06.2009 klo 14:32:06

Barry on sanonut haluavansa pelata chämppärissä, miks helvetissä kaveri tulisi Spurssiin kun voi pelata kaiken lisäksi Euroopan liigaa Villassa ens kaudella? ;)

Cisselle ei kiitos, ei vahvista mitenkään hyökkäystä.

Usko 'Arryn managerin kykyihin murenee välittömästi jos hommataan uus hyökkääjä ennen kuin ollaan saatu poistettua joku nykyisestä nelikosta, edellenkään Spurssin heikoin osa-alue ei ole hyökkäys jota pitäisi vahvistaa. :(
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 klo 14:33:13 kirjoittanut Thiago »
D4

Poissa Poissa

Vastaus #3528 : 02.06.2009 klo 15:21:59

Barry on sanonut haluavansa pelata chämppärissä, miks helvetissä kaveri tulisi Spurssiin kun voi pelata kaiken lisäksi Euroopan liigaa Villassa ens kaudella?

Joo, Man Cityssä varmasti kiinnostavat uudet haasteet, jne. Itse veikkaisin kyllä, että Barry johonkin siirtyy. Valitettavasti taitaa olla niin, että lapsuuden suosikkiseura häviää tässä leikissä rahalle (Shity) tai/ja herkkusieniliigalle (Pool/Arse).
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #3529 : 02.06.2009 klo 15:24:56

Taitaa olla vaan niin, että herkkusieniliigan (ja Spursin) joukkueiden tarjoukset (jos sellaisia on ollut) ovat olleet vaan niin kevyttä kauraa Cityn vastaavan rinnalla, ettei siirto ole mahdollista. Vai miksi Villa suostuisi myymään ihan vaan hyvää hyvyttään Barryn merkittävästi pienemmällä hinnalla esim. Poolille?
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 klo 15:26:41 kirjoittanut Lätkis »
unreal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, FC Lahti, Obuhov, FC Kaveriporukka

Vastaus #3530 : 03.06.2009 klo 00:53:10

Taitaa olla vaan niin, että herkkusieniliigan (ja Spursin) joukkueiden tarjoukset (jos sellaisia on ollut) ovat olleet vaan niin kevyttä kauraa Cityn vastaavan rinnalla, ettei siirto ole mahdollista. Vai miksi Villa suostuisi myymään ihan vaan hyvää hyvyttään Barryn merkittävästi pienemmällä hinnalla esim. Poolille?

Eiköhän nyt ainakin Pool olisi tuon 12 miljoonaa voinut laittaa, mutta jos huhut 140 000 viikkopalkasta pitävät paikkaansa, niin eiköhän se ole jokaiselle selvää, että sellaiset seurat, joissa talousasioita ajatellaan järkipohjalla sanovat kiitos ja näkemiin. Näihin uskoisin myös Spurssin kuuluvan, kuten mainitut Poolin ja Arsenalinkin.

Huutonaurua kuitenkin Barryn "lähden Villasta vain CL-joukkueeseen"-kommenteille. Kummasti siinä periaatteet unohtui, kun huomasi yhtäkkiä tienaavansa saman tai enemmän kuin big four-porukoiden seuraikonit.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #3531 : 03.06.2009 klo 01:57:09

Missäs tuo uutinen £140k viikkopalkasta on? Tuosta ei taida vissiin mitään konkreettista tietoa vielä olla, mutta itse olen törmännyt ainoastaan arvioihin £80k-£100k.
Soccerhauer

Poissa Poissa

Vastaus #3532 : 03.06.2009 klo 02:13:37

Kesän siirtoikkuna tulee ratkaisemaan kohdallani, että jaksanko Tottenhamin otteita vielä seurata. Meni aika hyvin maku joukkueen kannattamisesta viime kauden siirtopelleilyn vuoksi.

Tosiaan Bentin voisi myydä ja hankkia joku vahva hyökkääjä tilalle. Tevezinhän on huhuttu olevan lähdössä ManUsta, mutta olisikohan realistinen Tottenhamille?

Keskikentän keskustaan mahdollisesti se pelintekijä. Modricin lisäksi myös Bale voi pelata vasemmalla laidalla. Hyviä viimeisiä syöttöjäkin olen nähnyt monipuoliselta nuorukaiselta, joten ehkä keskikenttä olisi sittenkin se paras pelipaikka. Keskikentän keskustassakin voisi kokeilla, sillä kuulemma osaa silläkin paikalla pelata. Taarabtkin palaa ilmeisesti laidalta, joten siinä on myös yksi hyvä vaihtoehto vasempaan laitaan jo omasta takaa. Jos Bentley heivataan, niin Jenasia voisi peluttaa oikealla Lennonin tuurajana. Keskikentän ja hyökkäyksen osalta ensi kauden paletti voisi minun puolesta näyttää vaikka tältä:

(?)        (Defoe)
                Pavly       Keane

(Taarabt)  (O'Hara)   (Hudd)    (Jenas)
  Modric       Bale     Palacios   Lennon
john white

Poissa Poissa

Vastaus #3533 : 03.06.2009 klo 09:57:40

Kesän siirtoikkuna tulee ratkaisemaan kohdallani, että jaksanko Tottenhamin otteita vielä seurata. Meni aika hyvin maku joukkueen kannattamisesta viime kauden siirtopelleilyn vuoksi.

No ei se rakkaus sitten kovin syvällistä ole ollut.

Lainaus
Tosiaan Bentin voisi myydä ja hankkia joku vahva hyökkääjä tilalle. Tevezinhän on huhuttu olevan lähdössä ManUsta, mutta olisikohan realistinen Tottenhamille?

Tasan tarkaan Tottenham ei ole hankkimassa Teveziä.

Lainaus
Keskikentän keskustaan mahdollisesti se pelintekijä. Modricin lisäksi myös Bale voi pelata vasemmalla laidalla. Hyviä viimeisiä syöttöjäkin olen nähnyt monipuoliselta nuorukaiselta, joten ehkä keskikenttä olisi sittenkin se paras pelipaikka. Keskikentän keskustassakin voisi kokeilla, sillä kuulemma osaa silläkin paikalla pelata

Tähän voisi todeta, etten millonkaan ja missää ole nähnyt kenenkään muun sijoittavan Balea keskikentän keskustaa.......ja syystäkin.

Lainaus
Taarabtkin palaa ilmeisesti laidalta, joten siinä on myös yksi hyvä vaihtoehto vasempaan laitaan jo omasta takaa.

Tuskin kauheasti erehdyn, jos veikkaan, ettei Taarabt tule pukemaan kertakaan Lillywhiteä pelipaitaa päälleen PL:ssä.

Lainaus
Jos Bentley heivataan, niin Jenasia voisi peluttaa oikealla Lennonin tuurajana.

Voisi ja voisi jos lehmätkin lentäisivät.

Lainaus
Keskikentän ja hyökkäyksen osalta ensi kauden paletti voisi minun puolesta näyttää vaikka tältä:

(?)        (Defoe)
                Pavly       Keane

(Taarabt)  (O'Hara)   (Hudd)    (Jenas)
  Modric       Bale     Palacios   Lennon

Kaikilla on täysi vapaus ilmaista näkemyksensä. Yo. ei kylläkään vastaa omaani.

Lilywhite

Poissa Poissa

Vastaus #3534 : 03.06.2009 klo 10:10:31

Kesän siirtoikkuna tulee ratkaisemaan kohdallani, että jaksanko Tottenhamin otteita vielä seurata.

Totaaaa...milloin meinaat aloittaa Tottenhamin seuraamisen?
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle

Vastaus #3535 : 03.06.2009 klo 11:21:31

Jos kaiken sortin sekoilut ja säätämiset eivät ole sun makuun niin Spurs on kyllä alusta asti ollut väärä joukkue sulle.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #3536 : 03.06.2009 klo 12:08:37

Jos kaiken sortin sekoilut ja säätämiset eivät ole sun makuun niin Spurs on kyllä alusta asti ollut väärä joukkue sulle.

Joo ja tarvitaan aina uskoa kunnon huhuihin kuten tämä.

Lainaus
Spurs are set to bid for two Holland internationals this summer.

Real Madrid's Arjen Robben and Klaas-Jan Huntelaar are of interest to Spurs, who are reportedly ready to begin negotiations.

Real Madrid are offloading some of their star players in order to raise money for a spending spree of their own.

Hunterlaar cost Real €20m in January and by offloading him sooner rather than later, the Spanish giants could save €7m in potential add-on fees.

Real paid nearly €37m for Robben, but may accept £30m for the wing wizard.

Spurs will have an exellent chance of nabbing the pair for £50m, which will help fund Real's intended purchase of Kaka for £62m.

Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #3537 : 03.06.2009 klo 12:13:18

Ps. Juande Ramos on työtön! COYS!!

Galatasaray Initiate Contact With Juande Ramos

:)
D4

Poissa Poissa

Vastaus #3538 : 03.06.2009 klo 13:07:27

Joo ja tarvitaan aina uskoa kunnon huhuihin kuten tämä.

Joo, sitten se vasta kunnon UHO alkaa, kun Huntelaar, Snejder ja Robben siirtyvät kohusiirrossa Spursiin. Top-4 'ere we come!
unreal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, FC Lahti, Obuhov, FC Kaveriporukka

Vastaus #3539 : 03.06.2009 klo 14:06:12

Missäs tuo uutinen £140k viikkopalkasta on? Tuosta ei taida vissiin mitään konkreettista tietoa vielä olla, mutta itse olen törmännyt ainoastaan arvioihin £80k-£100k.

Taisi olla euroina 140k, mitä jossain puhuttiin, mutta taitaa tosiaan olla yläkanttiin. £100k on se, mistä eniten tunnutaan puhuvan. Silti, ainakaan Arsenal ei olisi tuota maksanut, tuskin Tottenhamkaan ja epäilen Pooliakin vahvasti, jos ei siellä ole ihan sekaisin menty. Toki 12 miljoonaa puntaakin on paljon viimeistä sopimuskautta aloittavalle pelaajalle, mutta kyllä tuon verran olisi varmasti siirtosummaan em. kolmikolta löytynyt.

EDIT: jaa, no Daily Mail sanoo £130k viikossa: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1190654/Barry-Premier-Leagues-big-earners-Villa-City.html?ITO=1490. No eipä tämä tosiaan Tottenhamiin nyt enää liity muuten kuin että mahdollisesti kisassa olleet seurat kaikkosivat oletettavasti palkan, eivätkä siirtosumman takia.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 klo 23:20:23 kirjoittanut unreal »
Lorem Ipsum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #3540 : 03.06.2009 klo 15:32:01

Toivottavasti tällä silly-seasonilla ei mennä taas aivan täysin sekoittamaan pakkaa, vaikka se niin hauskaa olisikin taas viettää aktiivisesti "Spurs-ystävän parasta aikaa".

Mielestäni tuolla hyökkäyksellä voisimme hyvin lähteä tulevaan kauteen. Kerran Keano ja The Lanen vankkumatonta kannatusta nauttiva Hobitti-Defoe ostettiin takasin, niin katsotaan nyt tämä homma loppuun asti. Itse en olisi missään nimessä halunnut molempia takaisin liljaan. Mielestäni liian samankaltaisia pelaajia. Paville pitää ehdottomasti antaa vielä toinen kausi aikaa näyttää taitonsa. Benttikin muista hyökkääjistä poikkeavana, linjan taakse tulevista palloista elävänä, luontaisen maalivainun omaavana pelaajana näkisin mielellään myös ensi kaudella.

Näkisin, että pari täsmähankintaa riittäisi kesällä. Tietysti sillä edelletyksellä, ettei tänä kesänä puntien kiilto silmissä kaupata avainpelaajia pois. Minun luotto Jenasia kohtaa alkaa olemaan mennyttä (tosin niinhän olin puusilmänä viime kesänä ulostamassa Lennonia). Taso vaihtelee, eikä Jermain ole mielestäni tarpeeksi luova pelaajatyyppi rakentamaan Spursin peliä.  Keskikentälle siis uusi kaveri JJ:n tilalle. Huddlen Tompalle sen sijaan antaisin vielä mahdollisuuden. Tiukka treeni kesällä, pikkasen painoa pois niin samalla terävyys ja ketteryys paranisi. Tomilla on kuitenkin hyvä pallollinen pelikäsitys, mitä ei voi kuntopiirissä hankkia. Toinen täsmävahvistus minun Spursiini tulisi toppariosastolle. Puuportille uutta vieruskaveria olisi syytä alkaa etsimään. King voi tarpeen tullen, jos on pää selvänä ja mutta polvet puuduksissa, paikkailla. Dawson jäisi vielä varalle.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #3541 : 03.06.2009 klo 15:37:28

.

Minun luotto Jenasia kohtaa alkaa olemaan mennyttä (tosin niinhän olin puusilmänä viime kesänä ulostamassa Lennonia). Taso vaihtelee, eikä Jermain ole mielestäni tarpeeksi luova pelaajatyyppi rakentamaan Spursin peliä.  Keskikentälle siis uusi kaveri JJ:n tilalle.

Ilmesesti olet ottanut nuo puusilmät pois käytöstä  äskettäin, kun vasta nyt olet havainnut JJ:n "tason". :=)

Ja FTL:ltä viimeisimmät huhut.

Lainaus
Today at 1:20pm Got told a few mins ago That Pav went to see levy and has handed in a transfer request?? came from someone who I can't name that works at the club...any ITK's heard anything about this?

Also Dos Santos is def off and that our Captain isn't happy...seems a bit strange but that's what i was just told.

« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 klo 15:43:01 kirjoittanut john white »
Lorem Ipsum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #3542 : 03.06.2009 klo 15:48:09

Ilmesesti olet ottanut nuo puusilmät pois käytöstä  äskettäin, kun vasta nyt olet havainnut JJ:n "tason". :=)
Ei, vaan vakuutuin siitä, että Lennon seuraa aktiivisesti tätä ketjua, päätti nostaa viime kesän jälkeen tasoaa vain vittuillakseen minulle.
Soccerhauer

Poissa Poissa

Vastaus #3543 : 03.06.2009 klo 19:18:48

...
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 klo 19:33:13 kirjoittanut Soccerhauer »
Soccerhauer

Poissa Poissa

Vastaus #3544 : 03.06.2009 klo 19:37:25

No ei se rakkaus sitten kovin syvällistä ole ollut.
Ei niin. Ei kuulu tyyliini mennä naimisiin joukkueiden kanssa. Seurailen ja symppailen, mikäli seuran tyyli miellyttää minua. Olisi toki pitänyt arvata, että saan kommenttini myötä hardcore-fanien vihat päälleni.

Tähän voisi todeta, etten millonkaan ja missää ole nähnyt kenenkään muun sijoittavan Balea keskikentän keskustaa.......ja syystäkin.
Lisätietoja näistä syistä? Ainakin itse luin jostain, että voi pelata myös keskikentän keskustassa.

Voisi ja voisi jos lehmätkin lentäisivät.
Onhan se siellä aiemminkin pelannut, eikä sillon näkynyt lentäviä lehmiä. Mutta varmasti tietänet tämän, kun olet kunnon fani.

Kaikilla on täysi vapaus ilmaista näkemyksensä. Yo. ei kylläkään vastaa omaani.
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Kunhan vain heitin ajatuksena.

Totaaaa...milloin meinaat aloittaa Tottenhamin seuraamisen?
Viimeiset neljä vuotta olen seurannut, ja kirjoitellut tänne silloin tällöin. En tosin viimeiseen puoleen vuoteen. Ikinä aiemmin en ole tässäkään määrin sitoutunut ulkomaiseen seurajoukkueeseen...
D4

Poissa Poissa

Vastaus #3545 : 04.06.2009 klo 08:57:56

Balea ehdoteltiin jonkun (en muista kenen) jalkapallotietäjän suulla keskikentän keskustaan joskus viime kauden alussa. Heitto kait perustui Balen ominaisuuksiin, eli taitava, suht isokokoinenkin, ja riittävän nopea ko. paikalle. Koskaan Bale ei tuolla paikalla kuitenkaan ole (aikuisten tasolla) tietääkseni pelannut, ja jos pulustus on laidassakin hankalaa, niin mitenhän se onnistuisi yhdellä pulustuksen kannalta tärkeimmistä paikoista?

Jenas lienee jossain matsissa pelannut oikeassa laidassa vaihtojen seurauksena, ja kertaalleen viime kaudella oikeana pakkinakin, mutta eipä kaveri ko. paikkaa oikeasti ole edes yhden kokonaisen matsin ajan pelannut, jos ei muistini nyt aivan petä.

Oikeastaan Spursin tilanne on siinä mielessä "outo", että ainakaan itse en tällä hetkellä löydä yhtään räikeää "aukkoa" kokoonpanosta, kuten on oikeastaan aina aiempina vuosina ollut (kk keskusta, maalivahti, vasen laitapakki). Vahvistaahan joukkuetta luonnollisesti voisi mille tahansa pelipaikalle, ja itse näkisin kyseeseen tulevan lähinnä keskikentän keskustan, topparin (jos ei sitten Corlukasta tehdä topparia) ja varauksin hyökkääjän (mua ei vaan tuo nykykokoonpano täysin vakuuta).

Jos Palju tosiaan on iskenyt siirtopyynnön tiskiin, niin eipä tarvitse enää arpoa, kuka hyökkääjistä tekisi tilaa uudelle vahvistukselle.
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle

Vastaus #3546 : 04.06.2009 klo 09:55:06

Mites olisi tuohon keskikentälle hankinnaksi Nico Kranjčar pompeystä. Ilmeisesti pystyy pelaamaan sekä keskellä, että laidalla ja omaa loistavan laukauksen. Tällä hetkellä Spursilla ei taida pahemmin olla ketään hyvää vaparin ampujaa, paitsi Bale sekä Huddle, mutta kumpikaan ei avarissa liikaa esiinny.

Edit: tarkemmalla tutkailulla paljastuikin, että mies taitaa olla laituri eikä keskellä pahemmin viihdy.

Jos Palju tosiaan on iskenyt siirtopyynnön tiskiin, niin eipä tarvitse enää arpoa, kuka hyökkääjistä tekisi tilaa uudelle vahvistukselle.

Jos näin tosiaan on niin tervemenoa. Toivottavasti 10-12 miljuunaa puntaa saatais takas.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 klo 10:02:05 kirjoittanut Lihapiirakka »
Lilywhite

Poissa Poissa

Vastaus #3547 : 04.06.2009 klo 10:05:17

Balea ehdoteltiin jonkun (en muista kenen) jalkapallotietäjän suulla keskikentän keskustaan joskus viime kauden alussa. Heitto kait perustui Balen ominaisuuksiin, eli taitava, suht isokokoinenkin, ja riittävän nopea ko. paikalle. Koskaan Bale ei tuolla paikalla kuitenkaan ole (aikuisten tasolla) tietääkseni pelannut, ja jos pulustus on laidassakin hankalaa, niin mitenhän se onnistuisi yhdellä pulustuksen kannalta tärkeimmistä paikoista?
Jos Balelle nyt väkisin pitää "uutta" pelipaikkaa keksiä niin ei todellakaan sinne keskustaan vaan taistelkoon siitä kolmantena vaihtoehtona olostaan Danny Rosen kanssa vasemmalle laidalle.
Ikävä kirjoittaa Balesta negatiiviseen sävyyn, koska hänestä pelaajana aina olen pitänyt, toivottavasti saa pelinsä taas oikeille raiteille.

Oikeastaan Spursin tilanne on siinä mielessä "outo", että ainakaan itse en tällä hetkellä löydä yhtään räikeää "aukkoa" kokoonpanosta, kuten on oikeastaan aina aiempina vuosina ollut (kk keskusta, maalivahti, vasen laitapakki). Vahvistaahan joukkuetta luonnollisesti voisi mille tahansa pelipaikalle, ja itse näkisin kyseeseen tulevan lähinnä keskikentän keskustan, topparin (jos ei sitten Corlukasta tehdä topparia) ja varauksin hyökkääjän (mua ei vaan tuo nykykokoonpano täysin vakuuta).
Toivon mukaan kesällä tästä huolimatta tulee laatua, ei määrää.

Viime kaudella oli huono, mutta Super-Pavin vaihtaminen toiseen oletetusti melkolailla samankaltaiseen pelaajaan, ei vain tuo tuonne kärkeen lisää vaihtoehtoja.
Lilywhite

Poissa Poissa

Vastaus #3548 : 04.06.2009 klo 10:14:10

Mites olisi tuohon keskikentälle hankinnaksi Nico Kranjčar pompeystä. Ilmeisesti pystyy pelaamaan sekä keskellä, että laidalla ja omaa loistavan laukauksen. Tällä hetkellä Spursilla ei taida pahemmin olla ketään hyvää vaparin ampujaa, paitsi Bale sekä Huddle, mutta kumpikaan ei avarissa liikaa esiinny.
Onhan meillä JENAS!! ;)
Edit: tarkemmalla tutkailulla paljastuikin, että mies taitaa olla laituri eikä keskellä pahemmin viihdy.
Nico kärsi loukkaantumisista tällä kaudella, mutta Harryn vanhana pelaajana on miestä jo Spursiin huhuiltukin, tosin vannonut jäävänsä Pompyyn. Täydessä kunnossa ollessaan vahvistaisi joukkuetta..
Jos näin tosiaan on niin tervemenoa. Toivottavasti 10-12 miljuunaa puntaa saatais takas.
Niin, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan City joka maksaa.. ;)
D4

Poissa Poissa

Vastaus #3549 : 04.06.2009 klo 10:27:04

Jos Balelle nyt väkisin pitää "uutta" pelipaikkaa keksiä niin ei todellakaan sinne keskustaan vaan taistelkoon siitä kolmantena vaihtoehtona olostaan Danny Rosen kanssa vasemmalle laidalle.
Ikävä kirjoittaa Balesta negatiiviseen sävyyn, koska hänestä pelaajana aina olen pitänyt, toivottavasti saa pelinsä taas oikeille raiteille.
Toivon mukaan kesällä tästä huolimatta tulee laatua, ei määrää.
Viime kaudella oli huono, mutta Super-Pavin vaihtaminen toiseen oletetusti melkolailla samankaltaiseen pelaajaan, ei vain tuo tuonne kärkeen lisää vaihtoehtoja.

Sama joka kohtaan...

Sivuja: 1 ... 141 [142] 143 ... 147

Siirry: