Partisan
Poissa
|
 |
Vastaus #1400 : 03.08.2007 klo 11:43:40 |
|
kaikillahan moinen pitäisi päällä olla...muutaman kympin juttu  Kaikki eivät vaan tunne omakseen pukeutua seuran pelipaitaan. Ja esimerkiksi Sissiryhmä on teettättänyt omat pikeepaitansa logolla (mustavalkoiset), joten niitä tullaan näkemään lähitulevaisuudessa about 30 kpl O-katsomossa 
|
|
|
|
|
PallonPyörittäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #1401 : 03.08.2007 klo 12:47:17 |
|
Kaikki eivät vaan tunne omakseen pukeutua seuran pelipaitaan. Ja esimerkiksi Sissiryhmä on teettättänyt omat pikeepaitansa logolla (mustavalkoiset), joten niitä tullaan näkemään lähitulevaisuudessa about 30 kpl O-katsomossa  Hieno ajatus paidan teettäminen, mutta kyllä raitapaita kaikilla olisi hienon näköistä. Esim. hongan faneilla todella paljon....no enivei ajatukselle ja mukana ololle 
|
|
|
|
|
bobo vieri
Poissa
|
 |
Vastaus #1402 : 03.08.2007 klo 13:08:16 |
|
kaikillahan moinen pitäisi päällä olla...muutaman kympin juttu  Itse olen jo kauan harkinnut hankkimista, mutta taitaa venyä ensikauteen.. Nyt vaan on ollut musta t-paita, jossa on keskellä tepsin logo.. TPS Shop on muuten avattu keskustaan, en nyt katua muista tästä äkkiseltään, mutta 61-bussireitin varrella, Wear Itin ja Soitinlaineen lähelle. Taitaapi olla varsin uusi kauppa, kun ei ole aiemmin osunut silmiin. Sieltä voisi käydä shoppaamassa. 
|
|
|
|
|
Ravenmoon
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, 49ers
|
 |
Vastaus #1403 : 03.08.2007 klo 13:10:21 |
|
Itse olen jo kauan harkinnut hankkimista, mutta taitaa venyä ensikauteen.. Nyt vaan on ollut musta t-paita, jossa on keskellä tepsin logo.. TPS Shop on muuten avattu keskustaan, en nyt katua muista tästä äkkiseltään, mutta 61-bussireitin varrella, Wear Itin ja Soitinlaineen lähelle. Taitaapi olla varsin uusi kauppa, kun ei ole aiemmin osunut silmiin. Sieltä voisi käydä shoppaamassa.  Onko tämä uusi TPS-shop täynnä kiekkokrääsää kuten vanhakin oli? Meinaan vanhasta ei olisi pystynyt löytämään mitään jalkapalloaiheista edes kesällä vaikka olisi halunut.
|
|
|
|
|
bobo vieri
Poissa
|
 |
Vastaus #1404 : 03.08.2007 klo 13:11:42 |
|
Onko tämä uusi TPS-shop täynnä kiekkokrääsää kuten vanhakin oli? Meinaan vanhasta ei olisi pystynyt löytämään mitään jalkapalloaiheista edes kesällä vaikka olisi halunut.
Hmm, en ole sisällä käynyt, mutta jotenkin sellainen fiilari, että kun TPS on nyt saanut selvästi enemmän huomiota, oltaisiin tehty myös futikselle oma kauppa. Voi toki olla, että on molempia siellä. Toivotaan, ettei pelkkää kendokamaa, mutta kendokama kelpaa talvella! 
|
|
|
|
|
PallonPyörittäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #1405 : 03.08.2007 klo 13:14:56 |
|
Fudispuolen kauppa tullee FCeen nettisivuille, siis nettikauppa.Ei näytä vielä olevan toiminnassa,2008?
|
|
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #1407 : 03.08.2007 klo 14:44:12 |
|
Moisanderista odotettiin Erland Hellströmin korvaajaa kun tämä loukkaantui. Assyriskan kakkoshäkkäri Christian Frealdsson torjui epävarmasti ja teki joka ottelussa maalin johtaneita virheitä. Kysymys herääkin miksei Moisander koko syksynä saanut mahdollisuutta vaikka Frealdsson pelasi päin persettä? Vastaus löytyy ehkä harjoituskentältä jossa nämä kaksi ovat olleet torjuntatöissä vierekkäin. Ilmeisesti ei Moisanderin taso vaan riittänyt Superettanin hännillä.. :  Vähän turhan suoraviivaisia aina nämä sinun vetämät johtopäätökset pelaajien tasosta yhden seuran perusteella. Vuorinen oli kuulemma ihan paska yms. Kyllähän toisaalta Veikkausliigan peräpään Interin maalivahti Bahne meni heittämällä Ruotsin kärkiporukan ykköseksi...
|
|
|
|
|
Jaakko
Poissa
|
 |
Vastaus #1408 : 03.08.2007 klo 14:54:48 |
|
Onko tämä uusi TPS-shop täynnä kiekkokrääsää kuten vanhakin oli? Meinaan vanhasta ei olisi pystynyt löytämään mitään jalkapalloaiheista edes kesällä vaikka olisi halunut.
Neuvottelut ovat käynnissä tietääkseni, että tuleeko sinne futispuolen kamaa. Tällä hetkellä futispuolella ei ole kuin pelipaitoja myynissä, joten akuuttia tarvetta ei ole. Syksyllä pitäisi tulla ulos suhteellisen paljon uusia futispuolen tuotteita, joten sitten asia on enemmän ajankohtainen. Onhan TPS Shopissa ennekin ollut futispaitoja myynnissä, joten ei olisi ihme, jos nuo tuotteet sinnekin tulisivat.
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #1409 : 03.08.2007 klo 15:38:10 |
|
Hieno ajatus paidan teettäminen, mutta kyllä raitapaita kaikilla olisi hienon näköistä. Esim. hongan faneilla todella paljon....no enivei ajatukselle ja mukana ololle  Katsos jotkut haluaa olla kasuaaleja. Itselläni kyllä aina raitapaita...
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #1410 : 03.08.2007 klo 15:39:44 |
|
Neuvottelut ovat käynnissä tietääkseni, että tuleeko sinne futispuolen kamaa. Tällä hetkellä futispuolella ei ole kuin pelipaitoja myynissä, joten akuuttia tarvetta ei ole. Syksyllä pitäisi tulla ulos suhteellisen paljon uusia futispuolen tuotteita, joten sitten asia on enemmän ajankohtainen. Onhan TPS Shopissa ennekin ollut futispaitoja myynnissä, joten ei olisi ihme, jos nuo tuotteet sinnekin tulisivat.
Ei siis löydy kaulaliinoi, vai? Kelasin nimittäin et vois ennen Tampereen matkaa ostaa...
|
|
|
|
|
kosh
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège
|
 |
Vastaus #1411 : 03.08.2007 klo 15:44:36 |
|
Ei siis löydy kaulaliinoi, vai? Kelasin nimittäin et vois ennen Tampereen matkaa ostaa...
Tuolla http://hc.tps.fi/index.html?n=2052&cid=561&cat_show=58 lukee, että väliaikaisesti loppu. Käypä tsekkaamassa siellä Maariankadulla tilanne. Nythän myös kiekkotepsi siirtyi "vanhaan" logoon, mistä lehvät on pois.
|
|
|
|
|
Pressiboxi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #1412 : 03.08.2007 klo 16:13:07 |
|
Todella asiallisen näköisiä mustavalkoisia t-paitoja siellä ainakin on ikkunassa esillä. Tämä uusvanha pallologo pelittää todella hyvin. On miljoonasti dynaamisempi tapaus kuin Hannujen valtakunnan virtsanpolttamat kultalehvät. Tosin Iso-Hannuhan on edelleen yksi isompia TPS-vaikuttajia lätkässä. Joten mikä muu muuttui kuin logo siellä?
|
|
|
|
|
Cosmic
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #1413 : 06.08.2007 klo 09:04:41 |
|
Turun Sanomien 90-minuuttia ilmoitusliite tällä kertaa ottelupäivänä ja urheiluosiossa. Mielestäni parempi näin, kuin ottelua edeltävänä päivänä jossain kotimaan uutisten keskellä.
|
|
|
|
|
Jaakko
Poissa
|
 |
Vastaus #1414 : 06.08.2007 klo 10:36:00 |
|
Todella asiallisen näköisiä mustavalkoisia t-paitoja siellä ainakin on ikkunassa esillä. Tämä uusvanha pallologo pelittää todella hyvin. On miljoonasti dynaamisempi tapaus kuin Hannujen valtakunnan virtsanpolttamat kultalehvät. Tosin Iso-Hannuhan on edelleen yksi isompia TPS-vaikuttajia lätkässä. Joten mikä muu muuttui kuin logo siellä?
Reppuja, lippiksiä ja pipoja etc. myynnissä tänään stadionilla.
|
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #1415 : 06.08.2007 klo 10:57:08 |
|
On miljoonasti dynaamisempi tapaus kuin Hannujen valtakunnan virtsanpolttamat kultalehvät  Kauheasti en ole ehtinyt tätä topiikkia seurailemaan, et en tiedä mikä jengin tilanne täällä noin yleisemmin on, mut mä ainakin olen aivan täysin kahtiajakautunut - jalkapallossa mä en voisi kuvitella kannattavani mitään muuta kuin Tepsiä, koska Interiä ei ollut edes olemassa kun olin penska joten miksi mä koskaan tuntisin mitään sitä seuraa kohtaan, mut jäkistepsi on mulle kutakuinkin yhdentekevä.
|
|
|
|
|
bamse
Poissa
Suosikkijoukkue: maapisteet
|
 |
Vastaus #1416 : 06.08.2007 klo 11:22:50 |
|
jalkapallossa mä en voisi kuvitella kannattavani mitään muuta kuin Tepsiä, koska Interiä ei ollut edes olemassa kun olin penska joten miksi mä koskaan tuntisin mitään sitä seuraa kohtaan, mut jäkistepsi on mulle kutakuinkin yhdentekevä. Aika lailla sama.
|
|
|
|
|
PallonPyörittäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #1417 : 06.08.2007 klo 11:46:35 |
|
Reppuja, lippiksiä ja pipoja etc. myynnissä tänään stadionilla.
Noita vermeitä saisi olla joka pelissä myynnissä, eikä vain silloin tällöin.
|
|
|
|
|
Alexio
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT
|
 |
Vastaus #1418 : 06.08.2007 klo 11:51:52 |
|
Kauheasti en ole ehtinyt tätä topiikkia seurailemaan, et en tiedä mikä jengin tilanne täällä noin yleisemmin on, mut mä ainakin olen aivan täysin kahtiajakautunut - jalkapallossa mä en voisi kuvitella kannattavani mitään muuta kuin Tepsiä, koska Interiä ei ollut edes olemassa kun olin penska joten miksi mä koskaan tuntisin mitään sitä seuraa kohtaan, mut jäkistepsi on mulle kutakuinkin yhdentekevä.
TPS on hieno, perinteinen jalkapalloseura ja sille  Itse olisin valmis käydä katsastamassa tällä viikolla toi Kauppatorin läheisyydessä sijaitseva TPS Shop, että minkäs näköstä vimpulaa ja vermettä sieltä löytyy. Jos siellä on todellakin fudispaitoja, niin eteenpäin on menty. http://fc.tps.fi/ajankohtainen_20070805%20010000 <- Asennetta 
|
|
|
|
|
kari6690
Poissa
|
 |
Vastaus #1419 : 06.08.2007 klo 12:27:51 |
|
no niin tänään siis mypan kaatoon! Lopputulos 3-0, ärtsi,chris,valakari. Toivomus avaus olisi: Lehtovaara Rähmönen--Jallu--Tursas--Vellamo Valakari Chris--Jukkis/ady Kappe-------One-----------Ärtsi En ymmärrä miksi pirun nopea mutta kaksinkamppailuja kaihtava ja pehmeä Kappe pelaa keskellä kun laidassa miehen ominaisuudet pääsisivät paremmin esille, ennen pahaa loukkaantumistaan teki tuhoisaa jälkeä laidalla, jos syy on mikon "pakkoaloituspaikka" niin voihan vittu!Ennemmin Jukkis tai ady keskelle riippuen siitä tarvitaanko taklauksia vai taikatemppuja.Nuorela,Sarajärvi,Paatelainen penkin puolelle.Lehtosta ja Vellamoa on ikävä kun katselee kokeneiden Nuorelan ja Sarajärven pelailua.Paljon parjattu Tursas kuuluu mielestäni kentälle tällä hetkellä. 
|
|
|
|
|
budikeisari
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball
|
 |
Vastaus #1420 : 06.08.2007 klo 21:00:23 |
|
Tämänpäiväisen esityksen jälkeen en halua nähdä enää ikinä Paatelaista avauksessa, en edes vaikka One olisi loukkaantuneena tai muuten vain penkillä. Kerrassaan aivan luokaton peli jälleen kerran. 
|
|
|
|
|
Il Divin Codino
Poissa
|
 |
Vastaus #1421 : 06.08.2007 klo 21:04:34 |
|
Tämänpäiväisen esityksen jälkeen en halua nähdä enää ikinä Paatelaista avauksessa, en edes vaikka One olisi loukkaantuneena tai muuten vain penkillä. Kerrassaan aivan luokaton peli jälleen kerran.  Kyllä se pari kertaa tiputteli kauniisti omille 
|
|
|
|
|
Kalza
Paikalla
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
 |
Vastaus #1422 : 06.08.2007 klo 21:17:49 |
|
Tämänpäiväisen esityksen jälkeen en halua nähdä enää ikinä Paatelaista avauksessa, en edes vaikka One olisi loukkaantuneena tai muuten vain penkillä. Kerrassaan aivan luokaton peli jälleen kerran.  Paatelainen, Ady --> LoPa 
|
|
|
|
|
Daimon
Poissa
|
 |
Vastaus #1423 : 06.08.2007 klo 21:30:31 |
|
Onko jollain tietoa mistä pystyisi tiedustelemaan tänään TPS-MyPa matsissa kuulutettua "bussikyyti + liput matsiin"-pakettia TamU-TPS matsiin Ratinalla?
|
|
|
|
|
Sportacus
Poissa
|
 |
Vastaus #1424 : 06.08.2007 klo 21:51:19 |
|
Onko jollain tietoa mistä pystyisi tiedustelemaan tänään TPS-MyPa matsissa kuulutettua "bussikyyti + liput matsiin"-pakettia TamU-TPS matsiin Ratinalla?
Ratinassa.
|
|
|
|
|
|
|
|