FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.06.2025 klo 18:30:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: EM-kisojen miljöö (stadionit ja muut)  (Luettu 2414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *

Vastaus #25 : 02.06.2008 klo 00:30:39

Oli vuosi 1994 ... poninhäntä, Roberto Baggio ja Italia ... AC Milan hävisi finaalissa ... Alessandro Del Piero muutti lopulta kaiken ... Vialli, Ravanelli, Zidane, Davids, Di Livio, Peruzzi, Toricelli aahh ... Juventus ... 3 kertaa peräkkäin ... Lippin Juventus ... Arrico Sacci ... Italia ... Di Biagio ... Italia ... Muistan vieläkin ... aahh ... miksi tuomari ei suosinutkaan meitä ... balsamia haavoille ... Materazzi ja Pirlo nousevat puolijumalien asemaan minun maailmassani! ... minut ja Italia luotiin toisillemme ... calcio, ruoka, juoma, arkkitehtuuri ... olen ollut Veneziassa, Milanossa, Roomassa, Toscanassa ja Sardiniassa ... olen tullut kotiin ... nään rakkautta ... tunnen itseni ... FORZA ITALIA!!!!

vasurinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi

Vastaus #26 : 02.06.2008 klo 00:48:43

Fanzoneilla ei kojujen määrästä päätellen ilmaiskrääsä lopu.

Salzburgin fanzonen historian havinalle jo nyt Ylos
Tavano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gary Mackay-Steven

Vastaus #27 : 02.06.2008 klo 14:44:56

jos minulta kysyit niin...

Oli vuosi 1994, poninhäntä, Roberto Baggio ja Italia hävisi MM-kisat, vuonna 1995 Litmanen ja AC Milan hävisi finaalissa. Muuan Alessandro Del Piero muutti lopulta kaiken, Vialli, Ravanelli, Zidane, Davids, Di Livio, Peruzzi, Toricelli aahh.. ja niin monet muut. Juventus eteni 3 kertaa peräkkäin finaaliin. Lippin Juventus. 1996 muuan Arrico Sacci päätti hieman leputtaa tähtiään Italia jäi alkulohkoon. 1998 Di Biagio ampuu ylärimaan, niin Ranskaa vastaan :) 2000 Italia johtaa finaalia 90' minuuttia pelikellossa.. huoh tiedätte tarinan. Muistan vieläkin Trezequetin tuuletuksen. Ranska, Patonki, Zidane. Vuosi 2002, oi tuo niin sympaattinen Korea tiputtaa saapasmaan punaisenmeren velloessa kaikkialla, aahh miksi tuomari ei suosinutkaan meitä. 2004 ihailemani Zlatan rankaisee kantapäällä - Italian loppu lähestyy. 2006 Vihdoin balsamia haavoille, Materazzi ja Pirlo nousevat puolijumalien asemaan minun maailmassani! Ranska kaatuu.

No minusta toisinaan vain tuntuu siltä, että minut ja Italia luotiin toisillemme. Erittäin ristiriitaiset hahmot, jotka kuitenkin arvostavat Italian rikasta kulttuuria, calcio, ruoka, juoma, arkkitehtuuri ja niin pois päin. Itse olen ollut Veneziassa, Milanossa, Roomassa, Toscanassa ja Sardiniassa. Joka kerta on tuntunut siltä, että olen tullut kotiin - miksi? Sitä on vaikea kuvata, mutta nään rakkautta kaikkialle, tunnen itseni yhdeksi "heistä".. FORZA ITALIA!!!!

Sano vielä, että olet suomalainen ja silti kannattaisit Suomi-Italia matsissa Italiaa "Ylos"
Crazy88

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #28 : 02.06.2008 klo 16:03:49

Eipä ole kovin kummosia stadioneita näin isoa turnausta ajatellen, mut tunnelmaa piisaa varmasti jokaisella. Suomessa tosin ei ole yhtäkään edes näiden tasosta stadionia. Se ryssän rakentama lato Töölössäkin kelpaa karsintamatseihin ihan hyvin, mutta en kehtais ulkomaalaisia kisavieraita sinne tuoda oikeisiin peleihin. Ja mitäs muita niitä olikaan... ööh. Ei mitään.
national

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Azzurri

Vastaus #29 : 02.06.2008 klo 22:45:16

Lainaus
Sano vielä, että olet suomalainen ja silti kannattaisit Suomi-Italia matsissa Italiaa

Olen seurannut Suomi futista hyvin läheltä. Tunnen sen heikkoudet, silti Suomea en vaihtaisi. Rakkautemme alkoi 1995 Suomi-Venäjä 0-6
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 07.06.2008 klo 19:03:23

Ja mustat maaliverkot :keskari:
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 12.06.2008 klo 21:12:33

Jos nyt Suomessakin kelit ovat hieman koleat niin eipä kisoissakaan auringon alla pelata. Harmaita ja sateisia päiviä näemmä ollut ainakin juuri otteluiden aikaan. Toista se oli neljä vuotta sitten Portugalin helteissä ja lämpimissä, auringonlaskun värittämissä illoissa.
Wertinho

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 13.06.2008 klo 14:02:22

Sveitsin ja Itävallan kisakaupunkien maisemat ovat todellista plussaa.
domergue

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 22.06.2008 klo 16:00:15

Onko muuten pelikenttien koosta tietoa missään? Näyttäisi ja tuntuisi siltä että Ernst Happel -stadionin kenttä on huomattavasti kapeampi kuin Baselin St. Jakob-Parkin.
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 22.06.2008 klo 17:13:45

Varsin ihanaa esteettisesti, että valkoiset maaliverkot ovat tehneet tulonsa nyt pudotuspelien alettua. Ylos
RobinHood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: rivaldo

Vastaus #35 : 22.06.2008 klo 17:20:46

Se Baselin nurmi ei näytä kovin hyvältä, mutta kuullemma pelikelpoinen.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: