FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.12.2025 klo 14:14:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 14 [15]

Kirjoittaja Aihe: Eremenko jr. kärynnyt ratista?  (Luettu 15063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #350 : 24.07.2008 klo 12:37:32

Olikos tää jo toinen käry erelle? Kohta lähtee auto valtiolle. Halpa autohan tuo Cayanne on ::)
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #351 : 24.07.2008 klo 17:53:13

Viimeksihän syy laitettiin eukon niskoille joka virallisen kertomuksen mukaan kuljetti autoa. Tosin Ere sai tuomion ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK

Vastaus #352 : 24.07.2008 klo 17:56:38

Olli on sympaattinen suomalainen, joka on ilmaissut katumusta.
Eremenko on ylimielinen kotiryssä, joka ilmoitti ensi töikseen, ettei häntä välttämättä enään maajoukkuepelit kiinnosta.

Olli sympaattinen suomalainen? Typerältä lappilaiselta räkänokalta tuo minusta vaikuttaa. Tietysti Ere oli tukka takana kun taas Harri paineli menemään vain pienessä, joskin rajan ylittävässä sievässä. Rattijuoppo tosiaan on reppana löytyi ratin takaa sitten kotiryssä tai Jari Litmanen.
Mr. Brownstone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SAPA

Vastaus #353 : 24.07.2008 klo 18:58:48

Viimeksihän syy laitettiin eukon niskoille joka virallisen kertomuksen mukaan kuljetti autoa. Tosin Ere sai tuomion ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle.

Eiköhän siinä Eremenko ole hädissään tehnyt Homerit ja laittanu juopuneen eukon rattiin, ettei itse jäisi kiinni. Tällainen fiilis mulle on tästä jääny. Tuskinpa sentään kuitenkaan.  ::)
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #354 : 24.07.2008 klo 21:43:16

Voihan tähän juttuun liittää vaikka mitä vertailuja suomalaisiin Heikki Haavistosta Matti Nykäseen ja tarkastella median suhtautumista kuhunkin tapaukseen. Itse olen tuhansia kertoja kauhistellut suomalaisten, mm. poliisien, ryssittelyä ja yleistä suhtautumista venäläisiin. Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että Ere jr. on pahasti asennevammainen urheilija, joka on kerännyt itselleen huomattavasti nuoruudenhairahduksia suuremman saldon töppäilyja. Kärsiköön itse nahoissaan, en ole heittämässä ensimmäistä enkä sadattakaan kiveä, mutta ihan urheilutarkkailijana nämä pistävät silmään, kun suoritukset jäävät lahjoja pienemmiksi.

Sivuja: 1 ... 14 [15]

Siirry: