FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.07.2025 klo 23:58:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 24

Kirjoittaja Aihe: Mestarien liiga: Barcelona-Chelsea 31.10. klo. 21.45 (TV-2)  (Luettu 13017 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Porco, Fogão, Blaugrana, Tusinaspurs

Vastaus #500 : 01.11.2006 klo 22:10:26

Vauva on palannut! Katsoitko pelin?
Kukahan potkaisi Essieniä munille rankkarialueella ja vielä ilmasta käsin! Ja jos Eidur tosiaan loukkantui Carvalhon nilkanojennuksesta, niin paskan möivät.
Taas yksi vitun huono häviäjä lisää ruikuttamassa täällä!  ;D

Mielelläni otan kritiikin vastaan, mutta nimittelyä en. Punainen
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings

Vastaus #501 : 01.11.2006 klo 22:14:48

Tunnustus kovan linja perinteisille Chelsea-faneille, eritoten Boris Godunoville
(voi kuulostaa epäloogiselta, mutta Boris jakaa samanlaisen kiihkon seuraa kohtaan kuin minä, vaikka säälin häntä seuravalinnan johdosta  ;))

Oman kiihkoiluni takia ymmärränkin, kuten jo eilen totesin Barca kannattajien reagoinnin, mutta en oikein niiden, jotka kannattavat aina sitä seuraa, mitä vastaan Chelsea kullonkin pelaa, heille juttu ei voi olla kovin suuri.
Mutta Ei Chelsea pelistä yksin rikkonaista tehnyt samalla tyylillä pelasi vastapuolikin, sitäpaitsi peli oli ihan hyvää peliä rikkonaisuudesta huolimatta. Sukeltelut vitutti molempien osapuolten suorittamina.
UEFA on päättänyt tutkia syyllistyikö Jose provosointiin tuulettaessaan yliaikamaalia. Käsittämätöntä puuhaa, eikö valmentaja saa tuulettaa moisessa tilanteessa. Jose ja Chelsea tuntuvat olevan piikki UEFAn perseessä, kun joka käänteessä pitää miettiä millä perusteella voisi rangaistuksia jaella. Liioista varoituksistahan on jo tulossa sakko, jonka määrä kuulemma määräytyy tuomariraportin perusteella, mutta todennäköisimmin tulee olemaan suurempi, kuin millään muulla seurakka, joka samanlaisen sakon mahdollisesti saa. Matsi ei kuitenkaan ollut mitenkään erityisen kovaotteinen, vaikka rikkonainen olikin.
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #502 : 01.11.2006 klo 22:19:17

No voi. Mourinho on sitten tosi hyvä häviäjä, eiks vaan?

PS: En voi kuin sääliä, jos joku oikeasti kannattaa Chelseaa. Tämä on todellinen mielipide eikä mikään siloteltu pehmeä sovinnainen mielipide.
José ei ole kieltämättä parhaita häviäjiä. Onhan siitäkin monia valaisevia esimerkkejä. Mo on sellainen kuin on, mutta olen iloinen, että hän valmentaa Chelseaa.
Ja sääli rauhassa. Sinunkaltaisten mielipiteet ovat onneksi totaalisen toisarvoisia omassa puntarissani.
Helvettiäkö minä sille voin, että satuin aikoinaan rakastumaan juuri Chelseaan. Uskollisena miehenä en rakkauttani vaihda toiseen - en koskaan.
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #503 : 01.11.2006 klo 22:22:29

UEFA on päättänyt tutkia syyllistyikö Jose provosointiin tuulettaessaan yliaikamaalia. Käsittämätöntä puuhaa, eikö valmentaja saa tuulettaa moisessa tilanteessa. Jose ja Chelsea tuntuvat olevan piikki UEFAn perseessä, kun joka käänteessä pitää miettiä millä perusteella voisi rangaistuksia jaella.

Täysin uskomatonta toimintaa. Nämä kattojärjestöt yrittävät sitten tappaa lajista kaiken tunteidenilmaisun, kuten varoitus paidan nostamisesta ja nyt tämä. Mitä helvettiä siellä ajatellaan? Kun provosoija on yleisen mielipiteen mukaan tarpeeksi vittumainen, "provoamisesta" voi jaella rangaistuksia (Materazzi, Mourinho) ?  :keskari:
Vavá

Poissa Poissa

Vastaus #504 : 01.11.2006 klo 22:23:00

Farina ei vakuuttanut millään hetkellä. Tuomarin olisi pitänyt katkaista väkivalta ja filmit alkuunsa pois. Nyt kortit tulivat liian myöhään. Nyt kun vähän sain päästeltyä raivoa pois, niin tunnustan, että Barcelona pyrki rikkomaan sellaisina hetkinä joina sitä vietiin kuin laskiämpäriä. Ymmärrän toki, että jo saadun pistepotin takia sinä pystyit katsomaan peliä rauhallisemmin kuin allekirjoittanut. Lampardin maali oli hieno, mutta mielestäni se oli friikkimaali. Chelsean maalit olivat tahtomaaleja - kai tunnustat, että Barcelonan maalit olivat kuin jostain oppaasta. Yhtä kaikki, kaikki maalit lasketaan. Josén tuuletus taas melkein sai aivo (lue raivo) -verisuoneni pullottamaan vaarallisesti. Noniih, eiköhän Barcelona klaaraa itseään jatkoon. Jollei, niin ei nykyinen Eto'oton joukkue ole jatkopaikan arvoinen. Chelsea ja Werder Bremen ovat kunnioitettavia vastuksia, mutta joka tapauksessa en ole vielä myynyt maatani, vaikka pahaa eilen tekikin.
Vavá

Poissa Poissa

Vastaus #505 : 01.11.2006 klo 22:25:15

José ei ole kieltämättä parhaita häviäjiä. Onhan siitäkin monia valaisevia esimerkkejä. Mo on sellainen kuin on, mutta olen iloinen, että hän valmentaa Chelseaa.
Ja sääli rauhassa. Sinunkaltaisten mielipiteet ovat onneksi totaalisen toisarvoisia omassa puntarissani.
Helvettiäkö minä sille voin, että satuin aikoinaan rakastumaan juuri Chelseaan. Uskollisena miehenä en rakkauttani vaihda toiseen - en koskaan.

Ja milloin tuo tapahtui?
Kiitos vain aidosta viestistä. Tästä minä pidän.

Edit: Minunkaltaisten? Mistä tiedät, vaikka olisin todella paljon sinun kaltainen. Viittanet varmaan nikkiini. Olen toki paljon muutakin kuin nimimerkki "Vavá".

Edit2: Jos mielipiteeni on toisarvoinen, mitä siinä mouhoat?
« Viimeksi muokattu: 01.11.2006 klo 22:28:10 kirjoittanut Vavá »
Moleman

Poissa Poissa

Vastaus #506 : 01.11.2006 klo 22:26:24

UEFA on päättänyt tutkia syyllistyikö Jose provosointiin tuulettaessaan yliaikamaalia.

Ei voi olla totta  ??? >:(
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #507 : 01.11.2006 klo 22:39:25

Ja milloin tuo tapahtui?
Kiitos vain aidosta viestistä. Tästä minä pidän.

Edit: Minunkaltaisten? Mistä tiedät, vaikka olisin todella paljon sinun kaltainen. Viittanet varmaan nikkiini. Olen toki paljon muutakin kuin nimimerkki "Vavá".

Edit2: Jos mielipiteeni on toisarvoinen, mitä siinä mouhoat?
Olen epäonnistunut sananvalinnassani ehkäpä. Sinunlaisellasi tarkoitin juuri nikkisi tuottamaa tekstiä. (asiallinen huomio)
En minä mouhoa. Ja sillä "toisarvoisuudella" halusin ilmaista oman mielipiteeni riippumattomuuden, muiden kannanotoista paljoa piittaamatta.
Boris Godunov

Poissa Poissa

Vastaus #508 : 01.11.2006 klo 23:01:15

Ei voi olla totta  ??? >:(

Näin sanoivat Urheiluruudussa. Ymmärtäisin provosoinnista syyttämisen, jos olisi mennyt culekatsomon eteen keskisormia osoittamaan tai muuten illistelemään. Nythän tuuletus ei suuntautunut katsomoon päinkään ja oli mielestäni spontaani reaktio maaliin.
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #509 : 01.11.2006 klo 23:11:00

Ymmärtäisin provosoinnista syyttämisen, jos olisi mennyt culekatsomon eteen keskisormia osoittamaan tai muuten illistelemään. Nythän tuuletus ei suuntautunut katsomoon päinkään ja oli mielestäni spontaani reaktio maaliin.

Nimenomaan. Ja minä en edes koko provoisoitumisasiaa sulata kovin helposti. Mitä vittua sitten, vaikka toinen ärsyttäisikin jollain tuuletuksella? Ehkä en ymmärrä, että maailmassa on liiallista herkkähipiäisyyttä. Provosointi minusta kuuluu peliin, ja ainakin oman joukkueensa maalia nyt saisi tuulettaa suht vapaasti, tietysti jonkinlaiset rajat käsittäen, eli ei esim sentteröintejä (kansainvälinen halventamis/provoamis käsimerkki).
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi

Vastaus #510 : 01.11.2006 klo 23:21:41

Naurettavaa  ;D
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #511 : 01.11.2006 klo 23:32:18

Näin sanoivat Urheiluruudussa. Ymmärtäisin provosoinnista syyttämisen, jos olisi mennyt culekatsomon eteen keskisormia osoittamaan tai muuten illistelemään. Nythän tuuletus ei suuntautunut katsomoon päinkään ja oli mielestäni spontaani reaktio maaliin.

Sama. Ilmeisesti jatkossa valmentajien pitää maalin tullessa enintään taputtaa paikallaan ilmeenkään värähtämättä.
johtaja

Poissa Poissa

Vastaus #512 : 01.11.2006 klo 23:37:23

eikös jossakin sanottu että mourinho tuuletti barcan vaihtopenkin suuntaa?  ???
terroristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC

Vastaus #513 : 01.11.2006 klo 23:38:22

eikös jossakin sanottu että mourinho tuuletti barcan vaihtopenkin suuntaa?  ???
Onkos sillä jotain väliä?
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney

Vastaus #514 : 01.11.2006 klo 23:41:51

Tulihan siitä viime kaudella hirveä haloo, kun Neville tuuletteli voittomaalia Poolin katsomon suuntaan. Forumin Puppeliosastokin oli vallan äimän käkenä. Olihan tämä Muorin tuulettelu paljon provosoivampi. Toisaalta tällaista käytöstä ei toivoisi näkevän, mutta täytyyhän sitä ihmisen saada ilmaista itseään?  Ylos Alas
keveli

Poissa Poissa

Vastaus #515 : 02.11.2006 klo 00:50:13

Sama. Ilmeisesti jatkossa valmentajien pitää maalin tullessa enintään taputtaa paikallaan ilmeenkään värähtämättä.

Kyllä minusta oman joukkueen kanssa saa juhlia niin paljon kuin haluaa, mutta tuollainen vastustajan suuntaan provosoiminen ei kuulu hyvään urheiluhenkeen sen enempää kuin joku filmaaminenkaan. Joskus tuntuu siltä että Muori iloitsee enemmän siitä että joku toinen joukkue häviää, kuin siitä että oma joukkue voittaa. Tuo on minusta tyhmää.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #516 : 02.11.2006 klo 01:05:38

Joskus tuntuu siltä että Muori iloitsee enemmän siitä että joku toinen joukkue häviää, kuin siitä että oma joukkue voittaa. Tuo on minusta tyhmää.
Luusereiden puhetta.
super-frank

Poissa Poissa

Vastaus #517 : 02.11.2006 klo 03:16:35

Tulihan siitä viime kaudella hirveä haloo, kun Neville tuuletteli voittomaalia Poolin katsomon suuntaan. Forumin Puppeliosastokin oli vallan äimän käkenä. Olihan tämä Muorin tuulettelu paljon provosoivampi. Toisaalta tällaista käytöstä ei toivoisi näkevän, mutta täytyyhän sitä ihmisen saada ilmaista itseään?  Ylos Alas
Et voi olla tosissas, mun käsityksen mukaan Jose tuuletti kyl siihen päätyyn päin mihin maali tuli, jos Barcan penkki sattuu olemaan sinnepäin minkäs teet.. Mun muistikuvien mukaan Neville JUOKSI toiseen päätyyn tuulettelemaan Pool fanien eteen!!! Vielä Tuohon tuuletukseen, jos tosta jotain sanktiota tulee niin UEFA on mätä. Rijkaardin sanktiota odotellessa..jos Jose ois tehny saman puhuttas jostain 4-6 ottelun toimitsijakiellosta...
Boris Godunov

Poissa Poissa

Vastaus #518 : 02.11.2006 klo 03:39:59

Mourinho juoksi juuri sitä päätä kohti johon maali tehtiin ja vielä hieman viistosti. Kentällehän ei saa mennä tuulettelemaan. UEFA todennäköisesti rankaisee Mourinhoa, koska kyseessä on juuri Mourinho, Chelsean valmentaja. En vaan voi ymmärtää mihin suuntaan jalkapalloa halutaan viedä, jos tuollainen peliin eläytyminen kielletään valmentajilta. Mulla on taustakuvana se Lampardin hys,hys tuuletus Kopin edessä viime kaudella, josta kortti tuli, vaikka se minusta oli helvetin hieno ele, ymmärsin edes vähän alusta, kun sitä pidettiin provosoivana, sehän oli vastustajan päätyyn suunnattu. Josen tuuletus on suunnattu omalle joukkueelle. On toki totta, että Jose ei olisi mitä tahansa maalia tuuletellut samoin, mutta Barca on iso vastustaja, suurin viime vuosina. Yliajalla tehty tasoitusmaali juuri tuollaisessa isossa pelissä tuntuu taatusti makeammalta, kuin moni muu maali. Olen helvetin tyytyväinen siitä, että meillä on valmentaja, joka osaa eläytyä peliin. Jos siitä sakkoja tulee, niin vika ei ole valmentajassa vaan UEFAssa.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #519 : 02.11.2006 klo 05:40:25

Aivan vitun naurettavaa jos tuosta aletaan jotain rangaistuksia jakamaan. Mikä tuossa oli provosoivaa? Ei yhtään mikään.

Itse en ole maaleja lukuunottamatta vieläkään peliä nähnyt, mutta jo Barca-fanien itkujen pohjalta odotan innolla Eurosportin mahdollista uusintaa ensi viikolla.  ;D
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #520 : 02.11.2006 klo 10:21:13

Mistäköhän ne siellä Urheiluruudussa olivat tuon keksineet. Mitään kattavaa mediakatsausta en toki ole tehnyt, mutta itse olen törmännyt vain sellaisiin juttuihin, että Rijkaardin dumarin kimpuun käyminen (joskin kaiketi vain psyykkisesti) ja Chelsean suurta korttimäärää tutkitaan. Ja todella toivon, että näin on. Ihmettelin kovasti jo sitä, että mitä se stevari meni sinne riekkumaan. Siis jos ei valmentaja saa tuulettaa joukkueensa tasoitusmaalia, joka a) tehtiin tosiaan sen merkittävimmäksi koetun kilpailijan verkkoon ja b) jolla käytännössä varmistettiin jatkoon pääsy, niin johan on outoa. Mielestäni jo tapauksen tutkiminen on resurssien tuhlausta, ja jos joku tuomio tulee, niin en voi ymmärtää... Siinä vaiheessa joutuu kyllä jo ihan tosissaan miettimään, josko lopettaisi näiden UEFAn järjestämien (seurajoukkueiden välisten) kisojen seuraamisen kokonaan.

JA suoraan sanottuna en ymmärrä tuotakaan, että jos joukkue saa yli n korttia ottelussa, sitä sakotetaan. Käytännössähän tuo voi johtaa siihen, että pelote mahdollisesta sakosta voi toimia kannustimena tuomarille, tilanteesta riippuen, antaa kortteja tai jättää niitä antamatta. Siis tyyliin, "kyllä tuo Chelsea (sorry, käytän esimerkkinä, koska tuntuu, että Chelsea on tällä hetkellä se joukkue, jota laajimmin inhotaan. Ei siis mitään kannanottoa!) on niin perseestä ja sillä Abramovichilla sitä rahaa riittää, että taidanpa antaa tuolle inhottavalla Essienille (tämäkään ei ole kannanotto) kortin. Tuleehan siitä ensi ottelun pelikiellon lisäksi vielä sakkojakin." Tämä voi olla vähän kaukaa haettua, mutta ihmisiä ne tuomaritkin ovat...

Itse en ole maaleja lukuunottamatta vieläkään peliä nähnyt, mutta jo Barca-fanien itkujen pohjalta odotan innolla Eurosportin mahdollista uusintaa ensi viikolla.  ;D

Vaikkei tätä ehkä suoranaisesti minulle ollut kohdistettukaan, niin kai se nyt itkettää, kun oma suosikki parin viikon sisällä häviää Chelsealle ja Real Madridille vieraissa, eikä kotikentälläkään saa Chelsealta kuin yhden pisteen.

Onko Jose muuten jo muistuttanut, ettei Barça vieläkään ole voittanut häntä 11 vs. 11?

No, oli miten oli, tällä hetkellä Chelsea on kyllä niskan päällä näiden joukkueiden välisessä taistelussa. Uskon kuitenkin edelleen, että nämä joukkueet kohtaavat vielä keväälläkin tässä kisassa, ja silloin vaaka voi taas kääntyä toiseen suuntaan. Niin pieniä erot joukkueiden tasossa kuitenkin ovat, että kumpi tahansa voi voittaa keskinäiset ottelut... tai sitten voi tulla tasapeli Camp Noulla...
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 klo 10:27:00 kirjoittanut El Conejo »
zipe

Poissa Poissa

Vastaus #521 : 02.11.2006 klo 11:10:47

Samaa mieltä edeltävien kanssa liittyen Josen tuuletukseen Drogban tasoituksen jälkeen, resurssien ja -ajantuhlausta.

Tuliko Mourinholle vuosi-pari sitten sanktioita siitä, kun Anfieldilla Chelsean maalin jälkeen käveli etusormi huulien edessä 'Pool-fanien silmien alla?
Cel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vuoden Foorumilainen² 2024

Vastaus #522 : 02.11.2006 klo 12:59:48

Joselle Ylos Oli ilo nähdä että valmentaja on noin suurella tunteella mukana näissä kamppailuissa.

Jos tuosta tulee jokin rangaistus niin UEFA on kyllä läpeensä mätä ja sillä täytyy olla agenda Chelseaa vastaan.

Kaikille pikku muodikkaille Chelsea-vihaajille ;D
mikaw

Poissa Poissa

Vastaus #523 : 02.11.2006 klo 13:07:29

Joselle Ylos Oli ilo nähdä että valmentaja on noin suurella tunteella mukana näissä kamppailuissa.
Täysin sama! Varsinkin nykyään tätä juuri tarvitaan.
mikaw

Poissa Poissa

Vastaus #524 : 02.11.2006 klo 13:08:34

Pitäisi kai sanoa, että varsinkin raha on nykyään niin tärkeää (kaikille muillekin) niin jotain tunnettakin pitäisi olla. Ei mitään kliinistä pelailua kukaan kaipaa tai en ainakaan usko niin.

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 24

Siirry: