FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.11.2025 klo 08:08:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 9

Kirjoittaja Aihe: Jarmo Lehtinen, tyylikäs selostaja.  (Luettu 32332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti

Vastaus #100 : 20.06.2008 klo 20:39:16

Juhannuksen kunniaksi, äänessä Jarmo Lehtinen Ylos
Juhana

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 20.06.2008 klo 21:39:44

Ihan helvetin hyvin vetää, ja lentää kaiken lisäksi vielä soolona ilman kommentaattoria mikä vain korostaa tämän suvereenin ja upean selostajatähtemme nerokkaasti ja sujuvasti soljuvaa selostusta. Jamo, jatka samaan malliin  Ylos
alvaro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale & Z

Vastaus #102 : 20.06.2008 klo 22:03:44

Ihan helvetin hyvin vetää, ja lentää kaiken lisäksi vielä soolona ilman kommentaattoria mikä vain korostaa tämän suvereenin ja upean selostajatähtemme nerokkaasti ja sujuvasti soljuvaa selostusta. Jamo, jatka samaan malliin  Ylos

Korkki kiinni
valloittaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFC Ajax & Idän Punaiset Never Förget

Vastaus #103 : 20.06.2008 klo 22:17:25

Yleltä selvä viesti: älä katso matsia, mene ulos sateeseen sen kossupullosi kanssa.  >:(
Kilhammer

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 20.06.2008 klo 22:41:56

Jammu on liekeissä tänään  Ylos
vitamiini

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 20.06.2008 klo 23:26:51

En ees jaksa kattoa onko asiasta ollu jo juttua, mutta mä oon ihan hajalla tohon MAALIAUKON jauhamiseen. Jokainen aukko vie mua lähemmäs polttoitsemurha. Joten pyydän jalommin: Lopeta se! Jalkapallokentässä ei ole yhtä ainoota aukkoa. Piste
valloittaja

Poissa Poissa

Vastaus #106 : 20.06.2008 klo 23:36:02

En ees jaksa kattoa onko asiasta ollu jo juttua, mutta mä oon ihan hajalla tohon MAALIAUKON jauhamiseen. Jokainen aukko vie mua lähemmäs polttoitsemurha. Joten pyydän jalommin: Lopeta se! Jalkapallokentässä ei ole yhtä ainoota aukkoa. Piste

Mistä sen tietää, miten paljon myyränkoloja on wieniläisillä viheriöillä.  :)
Graz Macias

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 20.06.2008 klo 23:44:07

Valoraketti  ???
MattiM

Poissa Poissa

Vastaus #108 : 21.06.2008 klo 14:52:48

Lainaus
"viimeisen ison hyvän maalipaikan"

Pikemminkin "viimeisenn-ee..isonn-ää..hyvänn-ää..maalipaikann-ee"

Piti eilen laittaa telkusta äänet pois kun alkoi nuo sanojen venytykset ja ylimääräiset täytevokaalit sattumaan korviin.
Gento

Poissa Poissa

Vastaus #109 : 21.06.2008 klo 14:59:22

Pistäkää nyt sitä palautetta saatana  >:( Ylos
Dial Square FC

Poissa Poissa

Vastaus #110 : 21.06.2008 klo 18:48:35

Ilmaisu "alapakki" oli minulle vieras.
Jomppa_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi!

Vastaus #111 : 21.06.2008 klo 19:10:28

Keskitys aukolle!   >:(

Tuo sattuu korvaan pahasti kun tuon kuulee.
Forester

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret

Vastaus #112 : 22.06.2008 klo 00:03:04

Positiivista. Paras näistä.
valloittaja

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 22.06.2008 klo 00:11:01

Masentaa ja ärsyttää jo valmiiksi, että Jamo pilaa jo pelkällä ikävällä äänellään manolot vs. makaroonit -pelin.
Forester

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret

Vastaus #114 : 22.06.2008 klo 00:13:46

Masentaa ja ärsyttää jo valmiiksi, että Jamo pilaa jo pelkällä ikävällä äänellään manolot vs. makaroonit -pelin.
Koko ottelu on jo etukäteen mahtiluokan antikliimaksi, ettei tuota pysty kukaan selostaja pilaamaan/parantamaan (yliviivaa tarpeeton).
svea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona

Vastaus #115 : 22.06.2008 klo 00:29:44

Onkos Jarmo finaalinkin selostaja, kun näyttää kaveri selostelevan noita Wienin pelejä, jossa finaalikin pelataan?
siwunic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #116 : 22.06.2008 klo 00:34:03

Onkos Jarmo finaalinkin selostaja, kun näyttää kaveri selostelevan noita Wienin pelejä, jossa finaalikin pelataan?
Jalkapallon EM: Loppuottelu
Loppuottelu. Selostus Jarmo Lehtinen. Wien, Itävalta. Refereras på svenska av Antti Koivukangas.

" Ylos"
2006 jatkopeleien selostuksissa paitsiosta T.Virkkunen. 2008 jatkopelien selostuksista paitsiossa A.Ennekari. Mitä yhteistä?
V:Molemmat olivat YLE:n kisojen parhaat selostajat
svea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona

Vastaus #117 : 22.06.2008 klo 00:42:39

Voi vittu. Ainoa selostaja joka pystyy pilaamaan laadukkaan ottelun ja kaveri selostaa finaalin.
Vain YLEllä...
divin codino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: The Artist Formerly Known as #33

Vastaus #118 : 22.06.2008 klo 00:43:37

Loppuottelu. Selostus Jarmo Lehtinen. Wien, Itävalta. Refereras på svenska av Antti Koivukangas.

" Ylos"
2006 jatkopeleien selostuksissa paitsiosta T.Virkkunen. 2008 jatkopelien selostuksista paitsiossa A.Ennekari. Mitä yhteistä?
Voi hyvä luoja tota kuvaa
Kapteeni Koukku

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 22.06.2008 klo 00:47:09

" Ylos"
Tätä täysin samaa olen toitottanut vähän kaikkialla. Samoin nimimerkki svean kanssa täysin sama.
siwunic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #120 : 22.06.2008 klo 00:50:46

Tätä täysin samaa olen toitottanut vähän kaikkialla. Samoin nimimerkki svean kanssa täysin sama.
Voisin melkein luvata syödä hatullisen paskaan jos näissä selostajavalinnoissa ei ole edes puoliksi takana se, että Juusela ja Lehtinen ovat suht pitkään tehneet töitä YLE:lle. "Kisapaikat" jaetaan siis työvuosien ja "saunakaveruuden" perusteella eikä näyttöjen, mutta ainahan se on YLE:llä tainnut näin olla.

Bubi ja Hoopi ovat siirtyneet taka-alalle varmaan osin jo iänkin takia. Lehtinen ja Juusela selostavat meidän kaikkien iloksi tällä pohjalla siten vielä vuosikymmeniä.
Kapteeni Koukku

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 22.06.2008 klo 00:56:23

Voisin melkein luvata syödä hatullisen paskaan jos näissä selostajavalinnoissa ei ole edes puoliksi takana se, että Juusela ja Lehtinen ovat suht pitkään tehneet töitä YLE:lle. "Kisapaikat" jaetaan siis työvuosien ja "saunakaveruuden" perusteella eikä näyttöjen, mutta ainahan se on YLE:llä tainnut näin olla.

Bubi ja Hoopi ovat siirtyneet taka-alalle varmaan osin jo iänkin takia. Lehtinen ja Juusela selostavat meidän kaikkien iloksi tällä pohjalla siten vielä vuosikymmeniä.

Ja tästäkin olen täysin samaa mieltä ja olen miettinyt samaa: Yleä ei kiinnosta hevon vittua selostuksen taso vaan selostajat "pääsevät jatkoon" tilipussin / uran pituuden perusteella. Juuselaa pidän itse ihan hyvänä tunnelmanluojana vaikka asiantuntemus ei ole mitään kovin kehuttavaa tasoa; kehityskelpoinen joka tapauksessa. Tärkeintä olisi saada ensin ainakin Lehtinen vittuun sieltä selostuskopista.
alarima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juntti rasisti

Vastaus #122 : 22.06.2008 klo 00:58:29

Eikös BuBi jäänyt jo eläkkeelle ja Hoopi on jo sen tason johtaja että hän ei turhaan enää peräpukamia kurkkuun hanki selostamalla jalkapalloa.
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: El Halcón

Vastaus #123 : 22.06.2008 klo 01:01:58

Eikös BuBi jäänyt jo eläkkeelle
Ainakin selostelee joitakin yleisurheilukisoja. Eiköhän Bubi ja Mertsi viihdytä meitä Pekingissä.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln

Vastaus #124 : 22.06.2008 klo 14:47:29

Taidanpa kattella finaalin ruotsinkielisellä selostuksella.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 9

Siirry: