kulmahiomakone
Poissa
Suosikkijoukkue: Höntsä vapaaksi!
|
 |
Vastaus #25 : 26.06.2008 klo 10:09:20 |
|
Jos minua tarkoitit niin bongaaminen voi olla vaikeaa. Näytän espoolaiselta ja olen hiljaa. Toki Vepsun maaleja tuuletan, joten siitä vaan kiikarit käteen, kun omissa soi.
Hassun hauska peruukki kuuluu varustukseen? Tulen bongailemaan 
|
|
|
|
|
Goimari
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #26 : 26.06.2008 klo 10:27:27 |
|
Ennakkoa myös aikuisen naisen silmin http://fchonka.tv/ : 
|
|
|
|
|
romario#1
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #27 : 26.06.2008 klo 11:09:01 |
|
Paikalla. Peli päättyy 0-0, kun Honka myllyttää hyökkäyksiään kohti VPS:n maalia, mutta keinot loppuvat jo ennen kuudentoista rajaa. VPS pelaa kurinalaisen pelin, eikä vähistä vastahyökkäyksistä tule muuta kuin kulma lopussa. Suurin mielenkiinto ottelussa tulee olemaan yleisömäärä ja sen oikeellisuus, joten sanotaan että ainoa mittari on EM-kiiman keskellä vain 2560. Joga bonitoa siis luvassa. 
|
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #28 : 26.06.2008 klo 11:51:52 |
|
VÄÄRIN! vauhdikasta ja viihdyttävää jalkapalloa luvassa, tulkaa kattoo me pelataan hyvää fudista 
|
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 26.06.2008 klo 11:54:34 |
|
.
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #30 : 26.06.2008 klo 11:55:09 |
|
vauhdikasta ja viihdyttävää jalkapalloa luvassa, tulkaa kattoo me pelataan hyvää fudista
OIKEIN! Todella kauniilla syöttöpelillä Honka sahaa vepsun puolustuksen palasiksi jo kymmenen minuutin pelin jälkeen. Siitä vaasalaiset eivät toivu vaan taululle ladotaan 4-0. Herkku tekee kolme ja Johnny pyssyttää kaukaa siinä välissä yhden. PAUPAU  : 
|
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 26.06.2008 klo 11:59:57 |
|
mä vedin ainakin ilman sarkasmia
|
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #32 : 26.06.2008 klo 12:32:21 |
|
mä vedin ainakin ilman sarkasmia
sarkasmi on arvostettavampaa kuin silkka tyhmyys  Veikkaanpa, että tänään VPS näyttää Lehkosuolle, mitä on keskikentän hallinta ja kaunis hyökkäävä yksilöiden taitoon ja syöttötarkkuuteen perustuva peli  .
|
|
|
|
|
kulmahiomakone
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 26.06.2008 klo 14:55:21 |
|
->En taidakaan tulla wakoilemaan werneriä, jos sataa. Tapiolan pressuareenalla saattaa kastua ja tulla kylmä 
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 26.06.2008 klo 15:02:28 |
|
Koska olen muiden kykyjeni lisäksi melkoinen amatöörimeteorologi, niin sanoisin täältä Pasilan tarkkailutornistani käsin vaikuttavan siltä, että ei sada. Merituuli ei näytä päästävän pilvimassaa liikkumaan aivan rannikolle saakka ja urheilupuistohan on vain parin kilometrin päässä rannasta. Nyt jo näyttäisivät pilvet vetäytyvän takaisin kohti Lahtea.
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 26.06.2008 klo 15:12:24 |
|
->En taidakaan tulla wakoilemaan werneriä, jos sataa. Tapiolan pressuareenalla saattaa kastua ja tulla kylmä  Et sä olis mua tunnistanutkaan. Mulla on peruukki vaan alapäässä. Olen Djimbon kanssa samoilla linjoilla. TUP:ssa ei sada ainakaan enää kuuden jälkeen. Sinne vaan siis.
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 26.06.2008 klo 15:28:00 |
|
Ilmatieteen laitoksen säätutka google earthissa sanoo, että sadealueet ovat nyt menneet Tapiolan Urheilupuiston ohi. Seuraava sadealue on Vihdin paikkeilla, mutta se mennee pohjoisesta ohi. Muita sadealueita ei näy, joten tuskinpa sadetta enää tulee.
|
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
 |
Vastaus #37 : 26.06.2008 klo 15:28:05 |
|
Koska olen muiden kykyjeni lisäksi melkoinen amatöörimeteorologi, niin sanoisin täältä Pasilan tarkkailutornistani käsin vaikuttavan siltä, että ei sada. Merituuli ei näytä päästävän pilvimassaa liikkumaan aivan rannikolle saakka ja urheilupuistohan on vain parin kilometrin päässä rannasta. Nyt jo näyttäisivät pilvet vetäytyvän takaisin kohti Lahtea.
Muistellaampa miten kävi viime kerralla kun iltapäivän sade karkoitti katsojat pois... Vähän heikolta vaikuttaa kyllä ennen matsia. Maali pitäs vaan jotenkin saada tehtyä. Jos Jami vaikka vaihteeksi pääsisi ratkaisemaan.
|
|
|
|
|
kulmahiomakone
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 26.06.2008 klo 15:33:47 |
|
Miten rannikolla pitää majaansa pitää, ettei sada? Täällä nimittäin sataa. Nyt tulee rakeitakin. Ilmatieteenlaitoksen sadealuekarttojen mukaan lännestä tulee tämä sade alue ja se liikkuu hitaasti. Voip olla että sade loppuu ennen peliä, mutta sitten voi olla toisinkin.
|
|
|
|
|
Jörg
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln
|
 |
Vastaus #39 : 26.06.2008 klo 15:42:00 |
|
Honka voittaa 3-0 
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 26.06.2008 klo 15:44:49 |
|
Täällä keskustelemme säästä  Miten rannikolla pitää majaansa pitää, ettei sada? Täällä nimittäin sataa. Nyt tulee rakeitakin.
Ilmatieteenlaitoksen sadealuekarttojen mukaan lännestä tulee tämä sade alue ja se liikkuu hitaasti. Voip olla että sade loppuu ennen peliä, mutta sitten voi olla toisinkin.
Joskus, ei kuitenkaan aina, merituuli voi hajottaa sadealueen niin ettei aivan rannikolla sada. Itse katselin ilmatieteenlaitoksen sivuilta, että tämä ukkosrintama olisi syntynyt tuossa salpausselän tuntumassa ja siitä sitten levittäytynyt myös tänne. Missään vaiheessa se ei kuitenkaan ole Suomenlahdelle päässyt. http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/sadejapi.htmlKyllä täällä Pasilassakin tuli rakeita aivan täysillä vielä kymmenen minuuttia sitten, mutta nyt aurinko jo pilkottaa. Ja kun tuonne Espooseen päin katselee niin siellä näyttää varsin hyvältä.
|
|
|
|
|
kulmahiomakone
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 26.06.2008 klo 15:46:40 |
|
->Jep, näyttää taas positiivisemmalta 
|
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
 |
Vastaus #42 : 26.06.2008 klo 15:54:16 |
|
Pitänee siirtyä tarkkailemaan olosuhteita Tapiolan puolelle. Toivottavasti terassilla on tilaa  Säätila tosiaan muuttuu aika paljon kun liikkuu rannikolle/pois. Lentokentän tienoilla (muutama tunti sitten) ei millään voinut uskoa, että Helsingin puolella on edes ajoittain poutaa (asfaltti oli täysin kuiva kun nousu pois bussista). Kyllä tuonne uskaltaa tulla. Ei ne pressut oo ainakaan mun kohdalta vuotaneet ikinä.
|
|
|
|
|
caysekeri
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 26.06.2008 klo 15:55:48 |
|
HONKA: 0 VPS:0 İ.Y- 1/ İ.Y- 0
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #44 : 26.06.2008 klo 16:20:49 |
|
Vepsun avaus:
Ahlvik Inutile Hietaharju Sparv Björk Nygård Agolli Ikäläinen Koskimaa Hahto Sillanpää
Vaihdossa: Uotinen, Edereho, Ahola, Ylinen, J.Ekström
Toivotaan, että uusi Bobi onnistuu 
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #45 : 26.06.2008 klo 16:23:09 |
|
Vuorinen Puustinen
Weckström Koskela Otaru
Perovuo
Turunen Patronen Hakanpää Jalasto
Maanoja
Melkein. Otaru poissa, Haarala avauksessa. Kuka on oikealla?
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 26.06.2008 klo 16:24:24 |
|
Niin ja kyllä se perkele puski sen sadealueen tänne Tapiolan korville 
|
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 26.06.2008 klo 17:12:27 |
|
Melkein.
Otaru poissa, Haarala avauksessa. Kuka on oikealla?
Haaralahan siellä on pari viimeisintä matsia pelannut.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #48 : 26.06.2008 klo 17:42:59 |
|