Eiköhän tuo vasta selvästi Peetun(toki pelannee laidassa) jälkeen tule nokkimisjärjestyksessä toppariosastolla jos maajoukkueeseen nöyrtyy. Kuivaston kanssa voi sitten taistella varatopparin paikasta. Mitään syytä ei ole ketään itkeä takaisin, jos intoa kaverilla ei ole aikasemmin ollut pelata maansa puolesta.
Peetu on toki Miikan edellä, mutta koska tosiaan pelaa laidassa (myös Bremenissä) niin eivät taistele samasta pelipaikasta. Minä en kyllä ymmärrä, minkä ihmeen takia aktiivisuuden pitäisi olla näin tärkeä mittari jos se kerran tarkoittaa sitä että huonompi pelaa. Kuivasto ei ole kv-tason toppari.
Jep, ja tästä syystä esim. valtamerilaiva-Kuivasto tulee aina nauttimaan arvostustani. Toki edellisestä viestistä unohtui Mako Heikkinen, joka on myös oiva toppari.
Kuivasto nauttii myös minun arvostustani, mutta se ei tarkoita, että haluaisin nähdä häntä enää pelaamassa maajoukkueen karsintapelejä. Heikkinen ei ole tainnut topparina aikaan pelata. Mieluummin näen maajoukkuetopparina kaverin, jolle tulee kovassa sarjassa jatkuvasti hyviä pelejä (ja mikä tärkeintä: suorituksia) alle kyseisellä pelipaikalla. Pitäisin Itävallan sarjaa myös Norjaa kehnompana.
Heti kun sellaisia löytyy. Halsti ainakin pelasi, taisi olla Kreikkaa vastaan, sen verran hyvin, että mahtuisi puolestani jo ainakin penkille. Patronen sitten mahdollinen toinen uudempi nimi, taisi jo olla viime karsinnoissakin ainakin muutamaan otteluun nimetty.
Halsti ei ole ainakaan tällä kaudella Allsvenskanissa vakuuttanut.
--
Loppupäätelmänä sanoisin, ettei Suomella ole kerta kaikkiaan varaa jättää Koppista maajoukkueen ulkopuolelle. Itse uskon, että hän on vähintään Tihin tasoinen toppari, jonka kuuluu olla tämänhetkisessä nokkimisjärjestyksessä kolmantena. Tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä, että Koppiselle olisi mukaan tullessaan tarjolla myös vastuuta, eikä vain penkkiveikon paikka, joten uskoisin että mj-pelit voisivat jälleen Miikaa kiinnostaakin.
Toivottavasti Baxter selvittää asian kunnolla. Jos tilanne on se, ettei Koppinen kerta kaikkiaan jaksa enää lähteä kiertämään niin ei sitten, turhaan huudan. Mutta pettynyt olen silti, sillä meillä ei olisi varaa antaa yhtään tasoitusta.