FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.03.2026 klo 01:46:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 18

Kirjoittaja Aihe: TPS-HJK 2.7. Veritaksella - Antavatko Jakosen huorat Sakilaisille?  (Luettu 15174 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska

Poissa Poissa

Vastaus #250 : 02.07.2008 klo 20:53:27

Ainiin tärkein unohtui. Raitapaidat teidän suurin idoli Marko Kiprusoff bongattu katsomosta saiko kaikki halukkaat nimmarin  ::)

TuTo rebelsseillä nämä  Alas
Sökö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, KaaPo & Huuhkajat

Vastaus #251 : 02.07.2008 klo 20:54:28

Ainiin tärkein unohtui. Raitapaidat teidän suurin idoli Marko Kiprusoff bongattu katsomosta saiko kaikki halukkaat nimmarin  ::)
Lättyä pussiin vaan!  :D :keskari:
Offensive Leftwinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna

Vastaus #252 : 02.07.2008 klo 20:54:44

Luulisi FIFAa kiinnostavan katsoa tämä matsi nauhalta, tuomarityöskentelyn takia ja muutenkin. Yli 20 eurooppalaista vedonlyöntiyhtiötä laski HJK:n kerrointa, normaalista poiketen tasapelikertoimet eivät muuttuneet mihinkään eli tiedossa oli että kakkonen tulee ilman tasapelivarmisteluja. Ja kuten aiemmin totesin, Aasiassa kertoimet muuttuivat päivän mittaan radikaalisti. Laittakaahan paikalla olleet vaikka YouTubeen otoksia.

HJK = Suomen Juventus

VPS, KuPS, Jaro, TPS - peleissä vastustajan pelaaja on poistettu kentältä. Muissakin matseissa tuomarit ovat tuntuneet pelanneen ennakkosuosikkia.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2008 klo 21:04:06 kirjoittanut Offensive Leftwinger »
Saminaattori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku

Vastaus #253 : 02.07.2008 klo 20:58:23

Oho, tepsukat pystyivät haastamaan Klubin :o Aika kova temppu mestarisuosikilta. Tuomarointi on ollut aika viturallaan melkeinpä jokaisessa näkemässäni liigakamppailussa tällä kaudella. Joskus se vaan näkyy sitten tällaisena, mitä on täällä valitettu. Liigan tuomaristosta pitäisi uusia varmaan puolet.
RISPEKT! Onko kesäharjoitukset menossa?
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #254 : 02.07.2008 klo 20:59:15

RISPEKT! Onko kesäharjoitukset menossa?

SHOKKI! Onko siirtynyt Tutoon?  ???
Simaan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Varsinais-Suomen riistanhoitopiiri

Vastaus #255 : 02.07.2008 klo 21:03:05

Vittu, että oli luokaton pillipiipari. :keskari:
Claudi0

Poissa Poissa

Vastaus #256 : 02.07.2008 klo 21:03:27

Olipahan yksi matsi jälleen. Ottelutapahtumat voinee tiivistää kolmeen hymiöön:  ??? :o :-[.

Joukkueitten esityksistä sen verran, että TPS:llä tulee tällä pelillä tekemään harvinaisen tiukkaa tanppoonien intertoto-käsittelyssä viikonloppuna. Toisaalta sen verran vaisu ja mielikuvitukseton oli HJK:kin, etten lähtisi tuplamestaruutta jakamaan, ainakaan pääkaupunkiseudulle.

Molemmista raidallisista lähti mukavasti ääntä. Myllyjä ei näkynyt. Sää oli nautittava. Ainoa oikea ihan kelvollinen.
Eero

Poissa Poissa

Vastaus #257 : 02.07.2008 klo 21:04:30

Lehtosen piikkiin voidaan sen ensimmäisen maalin lisäksi (toki edelleen vain osa, veto oli täysin kiinniotettavissa) myös TPS:n pelinrakentelun surkeus ensimmäisellä puoliajalla. Pallo Lehtoselle ja eiköhän tuo roiskaise sen vittuun, ylhäällä sen sijaan ei ole yhtään kunnon pääpelaajaa joten sama antaa pallo vastustajalle jo aikaisemmin. Toki Lehtonen onnistui helpotkin syötöt antamaan vastustajille... No, paransi kyllä toisella puoliajalla huomattavasti ja ilmeisesti muut tajusivat olla syöttämättä enää.

Paatelainen juoksi muutaman kerran hyvin laidalta ja pääsi jopa pakeista ohi mutta syötöt/keskitykset olivat luokattomia eivätkä ne niinkään johtaneet vaarallisiin paikkoihin vaikka olisi pitänyt. Tuhritut paikat eivät paranna mitenkään suoritusta, joten en ymmärrä kehujasi.

Gyanilta jatkuvasti hyviä, lyhyitä syöttöjä joiden avulla palloa saatiin pidettyä omalla joukkueellakin. Pelasi jopa paremmin kuin Jallu joka sortui turhaan kikkailuunkin välillä. Toki Gyan voisi ehkä enemmän pelata palloa ylöspäin mutta parempi pelata alas jos sitä ei syöttöpaikkaa löydy, kuin että roiskaisee pallon suoraan vastustajille. Ensimmäisen puoliajan ongelmana osittain voisikin pitää sen että vaikka muutamalla hyvällä syötöllä päästiin eteenpäin Klubin kenttäpuoliskolle, piti lopulta kuitenkin roiskaista pallo vain sinne päin ja toivoa että joku oma sen saisi.

Viimeiseen toki ehdottoman sama. Medo oli ehdottomasti lupin pelin sielu ja teki hienon maalinkin (pääsi kyllä luvattoman vapaasti kun ei tainnut enää puolustus kiinnostaa edes vähää alusta...). Turhista kieriskelyistä toki miinusta.

Kuten sanoin niin Paatelaista vertasin lähinnä nyt Jaro peliin joka on ainoa tosipeli minkä olen siltä nähnyt. Kys. ottelussa MP pysäytti 90% TPS:n hyökkäyksistä hautomisellaan jne, tässä Klubi pelissä sai enemmän palloa vauhtiin ja pystyi nostamaan hyökkäyksiä ja hakeutumaan niihin läpijuoksuihin. En missään vaiheessa kai sanonut että viimeiset ratkaisut olisi ollut järjestään loistavia mutta sentään yritti toisin kuin esim One. TPS:n hyökkäyksessä kyllä jäi niin Ärtsi, Paatelainen ja One vuorotellen yksin epätoivoisiin tilanteisiin joten paha siellä oli kenenkään mitään yksin tehdä. Kuitenkin Paatelainen oli paljon parempi kuin aikaisemmissa näkemissäni peleissä ja parempi kuin esim One.

Gyanista en viitsi alkaa kinaamaan enemmän tunteella peliin suhtautuneiden kanssa mutta MUN MIELESTÄ oli huono alaspäin eikä esittänyt (juuri) mitään ylöspäin. Jos joku perusveikkausliiga jyrä pelaisi samanlaisen esityksen niin en usko että mitään ylistyslaulua saisi. Ja perusesityksestä on vielä matkaa tähti-tason esitykseen. Ehkä mä olen vaan nähnyt Saviniemessä aikanaan niin paljon esim Jose Lindbergiä tai mestaruuskauden Haapalaa että Gyanin tän päivänen esitys tekisi mitään vaikutusta. Tähdeksi Gyan on kai hankittu ja tähtenä ainakin on hehkutettu, tänään ei eronnut MUN MIELESTÄ jostain Jukka Hirvosesta...
Simaan

Poissa Poissa

Vastaus #258 : 02.07.2008 klo 21:07:39

Tähdeksi Gyan on kai hankittu ja tähtenä ainakin on hehkutettu

Vittu, olet jopa tyhmempi kuin minä. :D :keskari:
Deli

Poissa Poissa

Vastaus #259 : 02.07.2008 klo 21:12:23

ja se on paljon se. En tiedä onko Kiprusoff Tepsin vai Tuton miehiä eikä muuten kiinnosta.

ps. TPS näemmä pupeltaa tälläkin kaudella kärkijoukkueita vastaan.
Eero

Poissa Poissa

Vastaus #260 : 02.07.2008 klo 21:13:29

En mielestäni.

http://futisforum2.org/index.php?topic=51461.0

(Ja selvennettäköön että mun mielestä puolustava kk-mies tai pakki voi olla tähti, en viittaa termillä vain esim. 62+43=105 +14 79 saldoon pääseviin hyökkääjiin, esim Teemu Selänne)

Mutta hei, kertokaa nyt ihmeessä lisätietoja esim Gyanin keskikentän hallinnasta tai HJK:n hyökkäysten pysäyttämisestä? Mä olen sentään yrittänyt perustella mielipiteeni enkä vaan todennut "hyviä syöttöjä, hyvä pelaaja"
enska

Poissa Poissa

Vastaus #261 : 02.07.2008 klo 21:14:06

ps. TPS näemmä pupeltaa tälläkin kaudella kärkijoukkueita vastaan.

Jumalauta, tässä YLE:lle uusi asiantuntija seuraaviin kisoihin  Ylos
bamse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: maapisteet

Vastaus #262 : 02.07.2008 klo 21:15:29

En mielestäni.

http://futisforum2.org/index.php?topic=51461.0

(Ja selvennettäköön että mun mielestä puolustava kk-mies tai pakki voi olla tähti, en viittaa termillä vain esim. 62+43=105 +14 79 saldoon pääseviin hyökkääjiin, esim Teemu Selänne)

Mutta hei, kertokaa nyt ihmeessä lisätietoja esim Gyanin keskikentän hallinnasta tai HJK:n hyökkäysten pysäyttämisestä? Mä olen sentään yrittänyt perustella mielipiteeni enkä vaan todennut "hyviä syöttöjä, hyvä pelaaja"

Katkoi, rauhoitti, syötti laidalle/ylöspäin omille vapaille miehille, paikkasi muiden virheitä jne.
Simaan

Poissa Poissa

Vastaus #263 : 02.07.2008 klo 21:15:50

Täysin pettämätön todistusaineisto. Hyvä mätlok :D Ylos
Eero

Poissa Poissa

Vastaus #264 : 02.07.2008 klo 21:17:23

Katkoi, rauhoitti, syötti laidalle/ylöspäin omille vapaille miehille, paikkasi muiden virheitä jne.

Ok. Multa jäi sitten usein huomaamatta.
Eero

Poissa Poissa

Vastaus #265 : 02.07.2008 klo 21:17:55

Täysin pettämätön todistusaineisto. Hyvä mätlok : D :y los:

Katkeraa  :D :D Ota  Tuoppi jos helpottais
Deli

Poissa Poissa

Vastaus #266 : 02.07.2008 klo 21:17:57

Jumalauta, tässä YLE:lle uusi asiantuntija seuraaviin kisoihin  Ylos

Voitko suositella mua? Osasin myös ennen peliä kertoa, että HJK tekee alkuun maalin ja TPS tasoittaa puoliajan lopussa. Lisäksi Klubin toisen maalin jälkeen tiesin, että vielä tulee yksi, koska vetoni piti kusta. YLE täältä tullaan Ylos

No ei kyl muaki söis tuomarin takia häviäminen.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2008 klo 21:19:27 kirjoittanut Deli »
Simaan

Poissa Poissa

Vastaus #267 : 02.07.2008 klo 21:18:20

Ok. Multa jäi sitten usein huomaamatta.

Tämän minä kyllä uskon. Ylos
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #268 : 02.07.2008 klo 21:19:53

Olin pelin jälkeen syömässä entisen erotuomaritarkkailijan kanssa, joka ei yleensä tuomareita hauku, mutta nyt tuli selväksi, että tuomari ei onnistunut. Paatelaisen tilanne oli pilkku ja Ääritalon ulosajo ei sopinut pelin luonteeseen. Toki tuomarilla ei kyllä mitään linjaa kuulemma ollutkaan.

Tuomarille  :keskari:  :-[ :keskari:

Mä vihaan  * ja * lienee kyllä veisu, jota on 90-luvulta vedetty niin Turussa kuin Helsingissäkin ja varmaan paljon muuallakin, ainakin Diffillä toi on.

niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #269 : 02.07.2008 klo 21:20:06

http://www.iltalehti.fi/nettitvpopup.shtml?27993031
enska

Poissa Poissa

Vastaus #270 : 02.07.2008 klo 21:21:07

Voitko suositella mua. Osasin myös ennen peliä kertoa, että HJK tekee alkuun maalin ja TPS tasoittaa puoliajan lopussa. Lisäksi Klubin maalin jälkeen tiesin, että vielä tulee yksi. YLE täältä tullaan Ylos

No ei kyl muaki söis tuomarin takia häviäminen.

Noilla taidoilla pääset kyllä jo suurempiinkin studioihin kuin YLE:n jos kielitaito vaan riittää.

Tuskin kukaan nyt suoraan väittää että tuomarin takia hävittin. Olihan TPS:llä paikat punaisen jälkeen mennä johtoon Paatelaisen toimesta, siittä maali niin selvät tuomarivirheet eivät olisi ahdistaneet näin paljon. Nyt kävi näin ja paskat on jo housuissa Alas
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #271 : 02.07.2008 klo 21:22:06

Ärtsin punainen on kyllä  :o uutinen, se on sentään liigan mallioppilaita.

Tällä kaudella on tosiaan nähty useaan otteeseen todella luovaa tuomarointia, ei vähiten siksi että avustavissa on ollut ihme turisteja.
Deli

Poissa Poissa

Vastaus #272 : 02.07.2008 klo 21:23:39

Noilla taidoilla pääset kyllä jo suurempiinkin studioihin kuin YLE:n jos kielitaito vaan riittää.

Tuskin kukaan nyt suoraan väittää että tuomarin takia hävittin. Olihan TPS:llä paikat punaisen jälkeen mennä johtoon Paatelaisen toimesta, siittä maali niin selvät tuomarivirheet eivät olisi ahdistaneet näin paljon. Nyt kävi näin ja paskat on jo housuissa :alas :

No ei riitä kielitaito :(  Mut joo Tepsillä oli myös omat paikkansa ratkaista, mutta yllätys yllätys Paatelaiselle ei maistunut. Euro kentille kerkeette vielä Ylos Alas
enska

Poissa Poissa

Vastaus #273 : 02.07.2008 klo 21:24:42

Euro kentille kerkeette vielä : ylos : : alas :

Ollaan jo  ???  ::)
Wertinho

Poissa Poissa

Vastaus #274 : 02.07.2008 klo 21:28:52

Olipa tuomarit puhallustuulella. ::)
« Viimeksi muokattu: 02.07.2008 klo 21:31:04 kirjoittanut Wertinho »

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 18

Siirry: