|
Louhikkokoskettaja
|
 |
Louhikkokoskettaja
Vastaus #400 : 26.06.2009 klo 13:44:22 |
|
Huhutaan, että Wilfred Bouma joutuisi laittamaan nappikset naulaan jatkuvien loukkaantumisten takia. Bouma on ollut lähes vuoden sivussa pahan nilkkavamman takia ja huili jatkuisi ilmeisesti jopa vuodenvaihteen yli, joten hollantilainen pohtii vakavasti onko enää mieltä jatkaa.
Bouman lopettaminen olisi Villalle ikävä isku, kun Martin Laursen joutui jo lopettamaan loukkaantumisten takia. Martin O'Neill joutuisi etsimään kahdelle laatupelaajalle korvaajat, mikä todennäköisesti vähentää mahdollisuuksia joukkueen syvyyden lisäämiseksi.
|
|
|
|
|
Magician
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa (Finland Lions)
|
 |
Vastaus #401 : 26.06.2009 klo 20:32:14 |
|
Huhutaan, että Wilfred Bouma joutuisi laittamaan nappikset naulaan jatkuvien loukkaantumisten takia. Bouma on ollut lähes vuoden sivussa pahan nilkkavamman takia ja huili jatkuisi ilmeisesti jopa vuodenvaihteen yli, joten hollantilainen pohtii vakavasti onko enää mieltä jatkaa.
Bouman lopettaminen olisi Villalle ikävä isku, kun Martin Laursen joutui jo lopettamaan loukkaantumisten takia. Martin O'Neill joutuisi etsimään kahdelle laatupelaajalle korvaajat, mikä todennäköisesti vähentää mahdollisuuksia joukkueen syvyyden lisäämiseksi.
Puolustuslinja senkun hajoilee... Nyt sais raha liikkua ja kunnon kaverit hakea sinne paikkaamaan... Tarvitaan ilmeisesti toppari tai kaksi ja vähintään kaksi laitapakkia... Lisäksi keskikentän keskustaan joku ja ehkä kärkeenkin kanssa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magician
Poissa
|
 |
Vastaus #404 : 12.07.2009 klo 19:55:39 |
|
Aston Villalle suomalainen kannattayhdistys!
Luin paitsiolta Villan suomalaisesta kannatajayhdistyksestä olisi mahtavaa jos saisi vähän eteenpäin asiaa. http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=4549
Mitä missä millon! lisää infoa saa laittaa minulle asian tiimoilta.
|
|
|
|
|
Magician
Poissa
|
 |
Vastaus #405 : 13.07.2009 klo 12:11:29 |
|
Stewart Downing näyttää aika vahvasti jo villan mieheltä.
Perässä tulee sitten luultavasti Tuncay. Puolustajien suhteen on ollut aika heikkoa Miguel Veloso ainoa joka viime ajan vahvoista huhuista pystyy puolustuksessa pelaamaan.
Keskikentälle on huhuiltu Öziliä ja Borowskia saksan suunnilta.
Carewia on huhuiltu muihin seuroihin.
Knight lähtee kolmella millillä lähipäivinä, ellei ostaja sitten tinkaa hintaa alaspäin.
|
|
|
|
|
xxpotkupallo
Poissa
Suosikkijoukkue: potkupallojoukkueet
|
 |
Vastaus #406 : 14.07.2009 klo 18:50:19 |
|
Moi Olen ollut Aston Villan kannattaja jo vuodesta 1976 -1977 asti. Pitkä stoori! Olin toukokuussa Birminghamissa katsomassa peliä, ja minulla oli suuria ongelmia hankkia liput peliin. Ajattelin, että seuraavalla kerralla sen on pakko olla helpompaa ja ajattelin, että jos perustettaisiin Aston Villalle Suomalainen kannattajayhdistys, ainakin lippujen hankkiminen olisi helpompaa, tietenkin saisimme luotua suhteita ulkomaisiin kannattajiin, yms. Samalla tämä mahdollistaa myös Kannattajien "yhteismatkat" peleihin. Olen saanut muutamia yhteydenottoja, eli kiinnostusta on.. yksi ehdotus olisi omien nettisivujen luonti, siihen voisin kysellä "tukea" Villan päämajasta. Ole yhteydessä minuun, niin mietitään yhdessä mikä olisi paras tapa pyörittää kannattajayhdistystä. Olen jonkin verran nähnyt Suomessa meitä Villa-faneja. Ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun. J(uha)-P(ekka) Nieminen, [email protected], p. 0503977373 TV: J-P
|
|
|
|
|
Magician
Poissa
|
 |
Vastaus #407 : 15.07.2009 klo 16:47:19 |
|
Downing kauppa on nyt sitten selvä ja hintana 12M£
|
|
|
|
|
Berba#9
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, FC Viikingit
|
 |
Vastaus #408 : 15.07.2009 klo 17:10:48 |
|
Mites Young ja Downing sijoitetaan samaan aikaan kentälle? Eikös kummatki vasempaa linkkiä pelaa?
Heskey Young Gabby Downing - Petrov - Milner???
|
|
|
|
|
AV
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa FC & Liverpool FC (since 7/2015)
|
 |
Vastaus #409 : 16.07.2009 klo 00:25:03 |
|
Itse pidän todella paljon Downingin hankinnasta, sikäli mikäli ku toteutuu. Asenne ja luonne vaikuttaisivat kaverilla olevan kunnossa, kun niinkin kauan pysynyt lojaalina sysipaskalle Borolle. Ne Boron pelit, mitkä nähnyt niin tehnyt esityksillään aina vaikutuksen. Ei ehkä mikään uskomattomia temppuja esittävä "wing-wizard" mutta pystyy hyvin hakeutumaan keskityspaikkoihin ja silloin on aina huippuvaarallinen loistavan vasurinsa ansiosta. Ja uutta vasemman jalan maestroahan Villa nyt kaipaakin Barryn lähdettyä rahastamaan
|
|
|
|
|
xxpotkupallo
Poissa
Suosikkijoukkue: potkupallojoukkueet
|
 |
Vastaus #410 : 16.07.2009 klo 08:59:44 |
|
Toivottavasti Downingin kauppa ei tarkoita, että A.Young olisi lähdössä myös rahastamaan ....pelkään pahinta.
Vielä tarvittaisiin Toppari, Pelintekijä, Maalivahti ja Hyökkääjä!
Bentley ei enää tule (toivottavasti, liikaa jo samantyyppisiä pelaajia), Distin (en tiedä, onko tarvittava toppari), Bent (teki viime kaudella hyvin maaleja, mutta??), Delph (tulevaisuutta, OK!), maalivahtia ei ole ollut spekulaatioissa(, en ole täysin vakuuttunut Friedelistä, joten kai se jatkaa), Campbell (1-2 kautta, ehkä...saamalla uutta motivaatiota treenaamiseen uudessa ympäristössä)..
Jos Bouma lopettaa, Raitala vasemmaksi pakiksi, ilmainen vinkki MON:lle...
Ei tuolla porukalla Big-Fouriin taaskaan kiilata, täytyy muistella 80-81 asioita vielä.. mutta toisaalta mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin muistaa vanhat asiat!
Minun tämän hetkinen villa - joukkue: Pelintekijä puuttuu, itse asiassa on jo puuttunut pitkään, Barry oli työhevonen keskikentällä, ei pelintekijä! (OK, ehkä Barry kuitenkin parhaiten rauhoitti keskikenttää, ainakin parhaina päivinä) Topparitilanne on suurin ongelma??
Friedel Milner-Davies-Cuellar(Eiiii!)-L.Young Petrov A.Young- Sidwell(??) - Downing Carew, Agbonlahor
|
|
|
|
|
budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #411 : 16.07.2009 klo 09:23:38 |
|
Vielä tarvittaisiin Toppari, Pelintekijä, Maalivahti ja Hyökkääjä!
?
|
|
|
|
|
-J-
Poissa
Suosikkijoukkue: ompisuomi
|
 |
Vastaus #412 : 16.07.2009 klo 10:22:10 |
|
|
|
|
|
|
Gabby11
Poissa
|
 |
Vastaus #413 : 16.07.2009 klo 18:36:26 |
|
Hyvä hankinta, brittilinja jatkuu. Vielä kun saisi puolustukseen vahvituksia. Villa have completed the signing of England international Stewart Downing. The four-year deal was finalised after the left-sided star agreed terms and passed a medical. Downing becomes Martin O'Neill's first summer signing and adds more quality to the manager's claret and blue squad. Stay tuned to www.avfc.co.uk for the thoughts of our new recruit as well as the manager.
|
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #414 : 16.07.2009 klo 21:13:05 |
|
Ihan mielenkiinnosta kyselen, miten kävelykepeillä kävelevä kaveri voi päästä lääkintätarkastuksesta läpi?
|
|
|
|
|
Sumata
Poissa
Suosikkijoukkue: Pelikenttien persoonat
|
 |
Vastaus #415 : 17.07.2009 klo 09:04:36 |
|
Loukkaantuminen dokumentoitu ja hyvin tiedossa, kroppa käytiin muuten läpi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|