FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.10.2025 klo 13:01:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Täällä hehkutamme _rok:n maalia!  (Luettu 2286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #25 : 30.07.2008 klo 09:21:37

On kyllä pakko myöntää, itsekin muutaman maalin "uralla" tehneenä ja pelin pelanneena, etten ole koskaan edes nähnyt, saatikaan tehnyt niin hienoa maalia kuin se Villen eilinen. Nälkäisen, antilooppia vaanivan leijonan lailla Koso seurasi jokaista Josen liikettä ja odotti valmiina iskun paikkaa, sitä juuri oikeaa hetkeä. Kun pallo sitten oli vihdoin tulossa päin, hän ei panikoinut, vaan oikean ammattipelaajan lailla tyhjensi päänsä ja oli valmiina. Itse viimeistely oli niin kaunista katsottavaa, että itse ainakin jäin maalin jälkeen vielä vähäksi aikaa seisomaan paikallani ja olin enemmän kuin onnellinen siitä, että olin itse läsnä silloin kun se tapahtui. "On se hyvä, on se vaan niin hyvä" toistin päässäni vähän aikaa. Olisin varmaankin jäänyt siihen sanattomana seisomaan vaikka kuinka pitkään, mutta pelin piti valitettavasti jatkua.

En unohda sitä maalia koskaan, se antaa mulle voimaa uskoa johonkin parempaan, joten koko sydämestäni...KIITOS VILLE!

:D
dr. sickfilter

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 30.07.2008 klo 10:00:37

Tribe saa kulman joka pelataan pitkänä taakse. Kosonen leikkaa eteen, Jose
jää taakse. Pallo tulee Joselle. Jose tietää että voi rankaista tästä neljännen
kerran. Sen tietää myös Visa, Iso-Virtanen sekä jopa tuomari. Ja niinpä
Jose katsoo tyhjänä ammottavaan etunurkkaan. Mutta samalla hän huomaa
kuinka Kosonen, ilmestyy maalin edustalle taka-alalta täydellisellä leikkauksella.
Jose päättää haastaa pakin, pakkikin on varma että Jose vetää. Mutta pakki ei
tiedä että maalin edessä on suurtakin suurempi pelaaja, elävä legenda Ville
Kosonen täysin vapaana. Hän katsoo Josea ja näyttää jalkaansa, Josen haasto
onnistuu jälleen kerran ja sitten lähteekin täydellinen syöttö kohti maalin edessä
liikkuvaa Kososta. Kosonen liikkuu niin kevein askelin Copa Mundialeilla että
joku voisi erehtyä luulemaan häntä Jari Litmaseksi. Aika hidastuu hänen silmissään.
Hän katsoo oikealle Visaa, huomaa hänen vieressään olevan pakin. Tietää ettei
ne saa palloa jos ja kun Jose saa syötön perille. Tiesi ettei tästä voi epäonnistua.
Pallo on vielä muutaman metrin päässä Kososesta. Neljännellä penkkirivillä istuva
Iso-Virtanen rypistää otteluohjelmaa, puristaa käsiään ja nousee jo hieman penkiltään.
Olliver muutaman kymmenen metrin päässä huutaa rivouksia ja Terrykin jopa
keskeyttää puujalkavitsin kertomisen vaihtopenkillä. Maailma on pysähtymäisillään.
Kunnes syöttö saapuu perille ja täydellinen veto 3metristä ohittaa Visan ja TJK
pakin ja Tribe siirtyy 4-1. Samaan aikaan alkaa sellainen hulina katsomossa joka
on suoraan verrattavissa Narvan markkinoiden hulinoihin. Meteli on valtaisa. Jokainen
pelaaja onnittelee vuorotellen Kososta. Jasko laulaa ja ihmiset ovat onnellisia.
Jopa Volvo Markkanen taitaa huutaa jotain.

_rok on Harjuvaaransa lukenut.  Ylos
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #27 : 30.07.2008 klo 12:14:40

On kyllä pakko myöntää, itsekin muutaman maalin "uralla" tehneenä ja pelin pelanneena, etten ole koskaan edes nähnyt, saatikaan tehnyt niin hienoa maalia kuin se Villen eilinen. Nälkäisen, antilooppia vaanivan leijonan lailla Koso seurasi jokaista Josen liikettä ja odotti valmiina iskun paikkaa, sitä juuri oikeaa hetkeä. Kun pallo sitten oli vihdoin tulossa päin, hän ei panikoinut, vaan oikean ammattipelaajan lailla tyhjensi päänsä ja oli valmiina. Itse viimeistely oli niin kaunista katsottavaa, että itse ainakin jäin maalin jälkeen vielä vähäksi aikaa seisomaan paikallani ja olin enemmän kuin onnellinen siitä, että olin itse läsnä silloin kun se tapahtui. "On se hyvä, on se vaan niin hyvä" toistin päässäni vähän aikaa. Olisin varmaankin jäänyt siihen sanattomana seisomaan vaikka kuinka pitkään, mutta pelin piti valitettavasti jatkua.

En unohda sitä maalia koskaan, se antaa mulle voimaa uskoa johonkin parempaan, joten koko sydämestäni...KIITOS VILLE!

:D

Kunnon runoilijoita meillä...  Ylos
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #28 : 30.07.2008 klo 12:43:45

Rapsoille :D Ylos
Mortal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #29 : 30.07.2008 klo 13:17:23

Salibandy-Kososelle  Tuoppi
VEIjari

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 31.07.2008 klo 23:03:33

Eikös tää topikki kuuluis tonne NAISFUTIS puolelle.
Alatason Arkkiperkele

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 01.08.2008 klo 10:56:19

Lainaus käyttäjältä: VEIjari link=topic=54601.msg#msg date=
Eikös tää topikki kuuluis tonne NAISFUTIS puolelle.

Muutenkin, voisi koota koko _rok:n "elämän" yhteen topikkiin "The World According to _rok" sinne saisi sinne _rok tilittää kokemuksistaan elämänsä pelikentillä.

_rokin naisseikkailujen raportteja odotellessa..
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #32 : 01.08.2008 klo 11:01:15

naisseikkailuja ja pelejä yhdistää se että yleensä näen vastustajasta/ naisista vain selän. ohi ne kaikki menee.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: