FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.10.2025 klo 16:15:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Kirjoittaja Aihe: Ken pelastaa Atlantiksen?  (Luettu 6357 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 29.08.2008 klo 07:50:11

:D

Tervetuloa takaisin Pihis!!! Iso  Ylos

Ihan oikeesti mak, ei tää kuullosta fiksulta puuhalta :(
vilppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC

Vastaus #51 : 29.08.2008 klo 08:00:49

Mä ainakin toivotan Pihiksen erittäin tervetulleeksi takaisin!!!

Atlantiksen 'alamäki' alkoi Pihiksen lähdön myötä Villen ja Dallan aikana, mutta uskon vakaasti, että Pihiksen paluun myötä alkaa taas löytyä poweria ja alkaa uusi nousu  Ylos

Pihikselle iso  Ylos
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 29.08.2008 klo 08:22:02

Mä ainakin toivotan Pihiksen erittäin tervetulleeksi takaisin!!!

Atlantiksen 'alamäki' alkoi Pihiksen lähdön myötä Villen ja Dallan aikana, mutta uskon vakaasti, että Pihiksen paluun myötä alkaa taas löytyä poweria ja alkaa uusi nousu  Ylos

Pihikselle iso  Ylos

Mielestäsi syy oli siis Villen ja Dallan  :(

Seurajohto totesi Pihiksen ensimmäisen lähdön jälkeen ettei ollut mitään annettavaa enää Atlantikselle ja vaihto olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, mutta äkkiä nämä unohtuvat
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 29.08.2008 klo 08:23:31

Seurajohto totesi Pihiksen ensimmäisen lähdön jälkeen ettei ollut mitään annettavaa enää Atlantikselle ja vaihto olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, mutta äkkiä nämä unohtuvat

Kuka sitä nyt vanhoja muistelee, Pihis nauttii Atlantiksessa Stadin parhaan koutsin maineesta :D
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 29.08.2008 klo 08:37:41

Kuka sitä nyt vanhoja muistelee, Pihis nauttii Atlantiksessa Stadin parhaan koutsin maineesta :D

Muualla lienee maine jo mennytkin
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 29.08.2008 klo 08:50:15

Muualla lienee maine jo mennytkin

Niin, taitaa Pihikselle käydä samoin kuin Villelle, kun kukaan ei enää huoli..... ::)
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 29.08.2008 klo 08:55:24

Aina voi alkaa pelaaja-agentiksi
kulkuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkpalli kärpset

Vastaus #57 : 29.08.2008 klo 08:56:17

Niin, taitaa Pihikselle käydä samoin kuin Villelle, kun kukaan ei enää huoli..... ::)

sunnuntaina se selviä. atlantiksen putoaminen siis :D

vai kuntoutuisvatko sopimuspelaajat yhtäkkiä?
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 klo 08:59:27 kirjoittanut kulkuri »
vilppi

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 29.08.2008 klo 09:21:06

Mun mielipiteeni oli jo aikoinaan se, että Pihiksen lähteminen oli suuri takaisku! Omat fiilarini laski sen myötä, sillä mun mielestäni Pihis on ollut parhain valmentaja (perusjätkä hyvällä asenteella) Atlantiksessa - ja toivottavasti nyt paluun myötä voin edelleenkin todeta samoin!

Mussuttakaa te täällä mitä mussutatte. Tää on mun mielipide ja olen Pihiksen paluusta erittäin tyytyväinen!
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 29.08.2008 klo 10:00:14

Mun mielipiteeni oli jo aikoinaan se, että Pihiksen lähteminen oli suuri takaisku! Omat fiilarini laski sen myötä, sillä mun mielestäni Pihis on ollut parhain valmentaja (perusjätkä hyvällä asenteella) Atlantiksessa - ja toivottavasti nyt paluun myötä voin edelleenkin todeta samoin!

Mussuttakaa te täällä mitä mussutatte. Tää on mun mielipide ja olen Pihiksen paluusta erittäin tyytyväinen!

Et siis lukeudu takinkääntäjien joukkoon  Ylos
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 01.09.2008 klo 09:20:22

Pihamaa lähti itse palkkojen vuoksi !
Boss

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 01.09.2008 klo 10:16:23

Toivottavasti ei kukaan. Atlantiksen kaltaista paskaseuraa tuskin jäisi kukaan kaipaamaan. Ylos

Onpas taas kiva huomata, että kun tietyt tyypit poistuvat jostain sektorista ne löytyvät kohta seuraavasta.... JJK:lla taitaa olla sama ongelma kuin monella muullakin.... Fanien käsitys urheilullisuudesta ja urheiluhengestä = 0! Ei se oma joukkue todellakaan saa lisäarvoa markkinoilla kun fanit morkkaavat jotain muuta jengiä... Pistää kyllä sponsorit miettimään kannattaako tukea joukkuetta jonka fanit kirjoittelevat yllä olevan kaltaisia juttuja julkisille foorumeille....
Glooria

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 01.09.2008 klo 11:10:23

Onpas taas kiva huomata, että kun tietyt tyypit poistuvat jostain sektorista ne löytyvät kohta seuraavasta.... JJK:lla taitaa olla sama ongelma kuin monella muullakin.... Fanien käsitys urheilullisuudesta ja urheiluhengestä = 0! Ei se oma joukkue todellakaan saa lisäarvoa markkinoilla kun fanit morkkaavat jotain muuta jengiä... Pistää kyllä sponsorit miettimään kannattaako tukea joukkuetta jonka fanit kirjoittelevat yllä olevan kaltaisia juttuja julkisille foorumeille....

Huh huh....luulenpa että sponsseilla on parempaa tekemistä kuin pyöriä täällä ja kytätä kuka mitäkin kirjoittelee, eiköhän se aika kulu töitä paiskiessa ja rahaa tehdessä.. Mun puolesta tällaiset atlantikset vois kärrätä hiuksista vittuun..eihän teillä oo ketään oikeita kannattajiakaan joten eiköhän tuo teinkin ykkösen paikka voitais laittaa jakoon jonnekin kehä kolmosen ulkopuolelle. >:(
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 01.09.2008 klo 11:35:36

Huh huh....luulenpa että sponsseilla on parempaa tekemistä kuin pyöriä täällä ja kytätä kuka mitäkin kirjoittelee, eiköhän se aika kulu töitä paiskiessa ja rahaa tehdessä.. Mun puolesta tällaiset atlantikset vois kärrätä hiuksista vittuun..eihän teillä oo ketään oikeita kannattajiakaan joten eiköhän tuo teinkin ykkösen paikka voitais laittaa jakoon jonnekin kehä kolmosen ulkopuolelle. >:(
Mitä vikaa Atlantiksessa on !
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 01.09.2008 klo 13:16:40

Pihamaa lähti itse palkkojen vuoksi !

Ja tyhmänä palasi samaan sotkuun vai. Onpa ihmisen muisti omituisen lyhyt.
mak

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 01.09.2008 klo 13:19:32

..eihän teillä oo ketään oikeita kannattajiakaan joten eiköhän tuo teinkin ykkösen paikka voitais laittaa jakoon jonnekin kehä kolmosen ulkopuolelle. >:(

Niin, eihän se esim. oo oikea fani, joka on jo 10 v. katsomossa istunut, käynyt läpi nousut Veikkausliigaan, konkurssin, "tippumisen" kakkoseen ym. ym....  ::)
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 klo 13:20:52 kirjoittanut mak »
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #66 : 01.09.2008 klo 13:26:51

Mitä vikaa Atlantiksessa on !

Muutaman ukon harrastus vailla kannattajia ja yleisöä?
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #67 : 01.09.2008 klo 13:28:41

Muutaman ukon harrastus vailla kannattajia ja yleisöä?

Nyt unohdit ne yh-äipät. Pari vuotta sitten peleissä pyörinyt teinariosastokin on ilmeisesti jättänyt tämän tarunhohtoisen huippuseuran.
mak

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 01.09.2008 klo 15:19:34

Nyt unohdit ne yh-äipät. Pari vuotta sitten peleissä pyörinyt teinariosastokin on ilmeisesti jättänyt tämän tarunhohtoisen huippuseuran.

Jes, tulihan se sieltä!!! Le God ei erota faktaa ja fiktiota... yh-äipät on ns. urban legend  ;)
Duracell

Poissa Poissa

Vastaus #69 : 01.09.2008 klo 15:34:45

Kannatusta löytyy kyllä mummoista pikkujunnuihin asti. Kait se 500 junioria nyt jotain merkkaa! Seurassa on poweria - pelaahan nuo Akatemian beibit ylemmällä SM-tasolla, ja moni heistä vielä pärjäsikin Vaasassa äijien pelissä. Hyvä tästä taas tulee.  Ylos Pihis is THE MAN!
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #70 : 01.09.2008 klo 17:19:07

Jes, tulihan se sieltä!!! Le God ei erota faktaa ja fiktiota... yh-äipät on ns. urban legend  ;)

Siellähän ne isoperseiset lehmät istuu huutelemassa "Hyvä maalivahti!" henkisiä chantteja. Eipäs nyt väheksytä mustan makkaran vetovoimaa.
Glooria

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 01.09.2008 klo 19:46:14

Niin, eihän se esim. oo oikea fani, joka on jo 10 v. katsomossa istunut, käynyt läpi nousut Veikkausliigaan, konkurssin, "tippumisen" kakkoseen ym. ym....  ::)

Niin siis peleissä käy about 150 - 250 ihmistä joten mielummin antaisin  tämänkin ykkösen paikan  jakoon jonnekin Poriin tai vaikkapa miika juntusen ops-j:lle. Näillää paikkakunnilla sentään yleisöä käy peleissä triplasti enemmän!
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 klo 19:47:19 kirjoittanut Glooria »
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 01.09.2008 klo 19:55:30

Niin siis peleissä käy about 150 - 250 ihmistä joten mielummin antaisin  tämänkin ykkösen paikan  jakoon jonnekin Poriin tai vaikkapa miika juntusen ops-j:lle. Näillää paikkakunnilla sentään yleisöä käy peleissä triplasti enemmän!
Kauden keskiarvo tällä hetkellä 370.
JN79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC

Vastaus #73 : 01.09.2008 klo 19:56:36

Onneks sarjapaikat ratkastaan pelaamalla eikä sun jakamana.  ;)
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 01.09.2008 klo 20:02:09

Onneks sarjapaikat ratkastaan pelaamalla eikä sun jakamana.  ;)
Onneksi !

Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Siirry: