FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.03.2026 klo 01:14:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 81

Kirjoittaja Aihe: JS Geezers  (Luettu 50556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis

Vastaus #1300 : 07.02.2009 klo 16:50:15

::)

Jäi tosiaan väliin tuo tällä hetkellä käynnissä oleva harjoitusmatsi. Kuitenkin hyvästä syystä kun unelmieni nainen vei aikani täysin ja se kului uskomattoman nopeasti. Siirryimme jopa yhtä tasoa ylemmäs tapaamisissamme joten omaan varsin hyvän mielen matsin feidaamisesta huolimatta  :) Minulle  Ylos
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #1301 : 07.02.2009 klo 16:51:44

Laitoin youtubeen arkaluontoista videomateriaalia joukkueemme jäsenistä, koska en saa unta:

http://www.youtube.com/watch?v=Yx8gcAjNp5M&feature=channel

vitun huligaani
Koiggari

Poissa Poissa

Vastaus #1302 : 07.02.2009 klo 17:27:37

Jäi tosiaan väliin tuo tällä hetkellä käynnissä oleva harjoitusmatsi. Kuitenkin hyvästä syystä kun unelmieni nainen vei aikani täysin ja se kului uskomattoman nopeasti. Siirryimme jopa yhtä tasoa ylemmäs tapaamisissamme joten omaan varsin hyvän mielen matsin feidaamisesta huolimatta  :) Minulle  Ylos
Ai ai..
Mites ens viikon pelit Spox? Viekö nainen/naiset mielenkiinnon pelaamisesta?  :o
bupa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tp-47, spaddujätkät ja rukinmiehet

Vastaus #1303 : 07.02.2009 klo 17:44:47

Spox vetäytynee geezereiden toiminnasta pikkuhiljaa kokonaan, naishommien viedessä enemmän ja enemmän aikaa. Minut onkin jo nimetty uudeksi manageriksi ja joukkueenjohtajaksi. Aion jatkaa Spoxin tyylillä ja hoitaa hommat tunnollisesti rauhallisen karismaattisella otteella. Perin myös Spoxin pelipaikan pakissa. Spoxin pelipaidan jäädytystilaisuus tullaan järjestämään todennäköisesti kauden päätös saunaillassa.
 Onnea Spoxille valitsemallaan tiellä.  Ylos

Tänään oli siis harjoitusottelu UPM:ää vastaan. Vastustaja kärsi miespulasta, joten pääsimme hyvin hiomaan kuvioitamme. Onnistujina erottui mm. Zippendaali, joka teki hyvin töitä molempiin suuntiin, Sipun syötöt napsahtelivat tänään poikkeuksellisen hienosti lapaan ja Tyyne oli myös maalissa itse varmuus. Erikoismaininta vielä huippuvahvistuksellemme Artulle, harvoin olen nähnyt yhtä taitavaa pelimannia.  Ylos
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #1304 : 07.02.2009 klo 17:47:15

Hyvät jatkot Spoxille unelmiensa naisen kanssa. Tossut on jo hankittu, nyt Spoxi-pojan tarvitsee vain ryömiä niiden alle makaamaan. Olen iloinen nallekarhumme puolesta.  :)
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #1305 : 07.02.2009 klo 18:13:55

lagas
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #1306 : 08.02.2009 klo 00:03:26

Mpw luuli bupaa ja Spoxia homoiksi, foorumläppien ja Zippiksen koijauksen vuoksi. Kun tänään puhuttii Spoxin naisseikkailuista niin mpw kysyi että onko Spox bi.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1307 : 08.02.2009 klo 00:18:08

Koiggari on kuningas!

Koiggari ja Tyynelä vievät muita kouluun pessissä!  Ylos Tuoppi Tuoppi
Pekko

Poissa Poissa

Vastaus #1308 : 08.02.2009 klo 00:19:27

Joko uusi manageri on ilmoittanut JS Bupan mukaan puistofutikseen ja -cupiin kesäksi? Vieläkö minulle on paikka kokoonpanossa, vaikka valta on vaihtunut? Onko Spox bi? Koska reenataan? Toisaalta olen huippuiskussa, joten minun ei tarvitse reenata. Viikon päästä päässen testaamaan Koiggarin kuninkuuden. :-[
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1309 : 08.02.2009 klo 00:22:45

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia. Bupa duktan valtakausi on alkanut, mutta mitään tietoa managerimme pelikirjasta ei vielä tässä vaiheessa ole herunut edes lähipiirin tietoon. Oletettavaa kuitenkin on se, että Pekko on edelleen joukkueen suunnitelmissa. Niin suuressa arvossa tummatukkaista Tampereen Litmasta Tornion Tuhkamuna on aikaisemmin pitänyt.

Milloin Koiggari vs. Pekko tarkalleen ottaen tapahtuu ja missä? Mahdollisuus kannattajakatsomon perustamiseen on teoreettinen, mutta erittäin mahdollinen.

Ja kuka on kertonut Pekolle Spoxin biseksuaalisuudesta? Tarkoin varjeltu salaisuus, jonka ei pitänyt tulla julkisuuteen.
Zippendaali

Poissa Poissa

Vastaus #1310 : 08.02.2009 klo 12:48:43

Ja kuka on kertonut Pekolle Spoxin biseksuaalisuudesta? Tarkoin varjeltu salaisuus, jonka ei pitänyt tulla julkisuuteen.
Mpw sen ilmoille heitti. Eläköön Mpw!
Mpw

Poissa Poissa

Vastaus #1311 : 08.02.2009 klo 15:05:35

Mpw sen ilmoille heitti. Eläköön Mpw!
Hoohoohoo itse sinä minulle sepitit jotain tuollaista alunperin ja tunnetusti kuin olen tyhmä niin menin uskomaan toista tyhmää Ylos
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1312 : 08.02.2009 klo 19:03:17

Joops. Eli tuo lauantaivuoro on jatkossa tarpeen vaatiessa joukkueen käytettävissä. Toki sen määrää pitkälti omat pelit, junnujen harkat sekä UPM:n kavereiden pelit. Ensi viikonloppuna ei olla menossa oman turnauksen johdosta, katsotaan homma aina alkuviikosta tilannekohtaisesti. Jatkossa homma kustantaa sen 35 erkkiä kerta, joten sen 4-5 euroa ottakoon jokainen osallistuja jatkossa mukaansa. Vuoro on toukokuulle asti, mutta katsotaan homman nimi sarjan päättymisen jälkeen, kuinka kauan jaksetaan käydä hönäämässä ennen ulkokauden aloittamista.

Toisia uutisia. Mitään ajankohtaa ei ole, mutta ilmaista saunailtameininkiä voisi olla luvassa Nokian tiloissa keväämmällä/kesällä/joskus pienen pientä työpanosta vastaan... Joka tarkoittaa kuulokkeet päässä erilaisten ääninäytteiden kuuntelua ja tietokoneelle vastaamista kysymyksiin ko. näytteisiin perustuen... Mutta lisätietoa tästä sitten myöhemmin, jos tulee ajankohtaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2009 klo 22:16:38 kirjoittanut Mxyz »
Zippendaali

Poissa Poissa

Vastaus #1313 : 08.02.2009 klo 22:15:20

Tuhoan toki ääniä kuunnellessa aivoni mielelläni, jos vain saamme saunaillan.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #1314 : 09.02.2009 klo 12:00:39

Laitoin youtubeen arkaluontoista videomateriaalia joukkueemme jäsenistä, koska en saa unta:

http://www.youtube.com/watch?v=Yx8gcAjNp5M&feature=channel

Related Videos:

lesbien xxx hardcore sex full length movie dildo creampie anal fisting

:o Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #1315 : 09.02.2009 klo 12:04:51

Joko uusi manageri on ilmoittanut JS Bupan mukaan puistofutikseen ja -cupiin kesäksi? Vieläkö minulle on paikka kokoonpanossa, vaikka valta on vaihtunut? Onko Spox bi? Koska reenataan? Toisaalta olen huippuiskussa, joten minun ei tarvitse reenata. Viikon päästä päässen testaamaan Koiggarin kuninkuuden. :-[

Luopio.

Prinsessa käski minun siirtyä oman tasoiseeni joukkueeseen. Mahtaako Ropsilla olla jo kiintiöneekerit hankittu vai vieläköhän keskikentällä on tilaa?
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1316 : 09.02.2009 klo 13:30:56

Ikämiesjengi olisi tarjolla jipskulle. Tarvitsevat uutta verta riveihinsä, ja kyselivät muutenkin pelaajavahvistuksien perään. Jotain mutadivaria jyräävät.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2009 klo 13:32:22 kirjoittanut Mxyz »
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #1317 : 10.02.2009 klo 13:54:05

Pelaako ne oikeissa sarjoissa vai jossain v*tun ikämiessarjoissa, lisätietoa jne? Jos joukkue koostuu pelkästään jostain seniileistä 35+ miehistä niin jätän väliin. Olen nuorekas. Sopiva sekoitus nuoruutta ja kokemusta toki käy.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1318 : 10.02.2009 klo 16:35:09

Ikähaitari heidän futsalharkoissaan oli arvioni mukaan 30-50 wee. Kysyivät uusia pelaajia mukaan iästä riippumatta, joten hankala sanoa kesän miehityksestä. Ikämiessarjoissa eivät kuitenkaan pelaa. Tuskin on brenkuttelujengi, jos sitä etsii. FC Tribe?
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1319 : 10.02.2009 klo 18:26:57

Ja hiljalleen niitä ensi viikonlopun ilmoittautumisia eetteriin...

lazba ei ole näillä näkymin pääsemässä, onko muilla minkäänlaisia esteitä?
Zippendaali

Poissa Poissa

Vastaus #1320 : 10.02.2009 klo 20:41:11

Itse pääsen lauantaina peliin, jossen ole liian krapulassa.
Koiggari

Poissa Poissa

Vastaus #1321 : 10.02.2009 klo 20:43:37

Mielestäni Zippendaali ei saa pelata, jossei edellisestä alkoholia sisältävästä juomasta ole 24tuntia? Muut varmasti samaa mieltä?
bupa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tp-47, spaddujätkät ja rukinmiehet

Vastaus #1322 : 10.02.2009 klo 20:48:25

Seurajohto ei katso hyvällä pelaajia, joille baarissa käyminen ja ryyppääminen on pelihommia tärkeämpi. Toki jo kyseessä on tärkeä tilaisuus, esim. pikkujoulut tai jotkut muut juhlat, voidaan poikkeuksia sallia. Mutta jos agenda on ainoastaan hedonistinen, seuraa krapulaiselle pelaajalle varoitus. Kahdesta varoituksesta vilttiin sitten.  >:(
knäppy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, Bayern München

Vastaus #1323 : 10.02.2009 klo 21:03:21

Hyvät jatkot Spoxille unelmiensa naisen kanssa. Tossut on jo hankittu, nyt Spoxi-pojan tarvitsee vain ryömiä niiden alle makaamaan. Olen iloinen nallekarhumme puolesta.  :)

:D Ylos   Hyvä spoxi
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1324 : 10.02.2009 klo 21:33:23

Seurajohto ei katso hyvällä pelaajia, joille baarissa käyminen ja ryyppääminen on pelihommia tärkeämpi. Toki jo kyseessä on tärkeä tilaisuus, esim. pikkujoulut tai jotkut muut juhlat, voidaan poikkeuksia sallia. Mutta jos agenda on ainoastaan hedonistinen, seuraa krapulaiselle pelaajalle varoitus. Kahdesta varoituksesta vilttiin sitten.  >:(
Zippendaalilla, kuten myös sivullekirjoittaneella, on perjantaina Wanhojen jatkot. Tämän vuoksi saatamme tulla peliin krapulassa, toki itse ajattelin mennä wanhat ihan limpparilinjalla, jotta olisin "tuoreena" pelissä.

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 81

Siirry: