FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.03.2026 klo 05:09:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 81

Kirjoittaja Aihe: JS Geezers  (Luettu 50533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sämpylä

Poissa Poissa

Vastaus #1550 : 02.03.2009 klo 19:22:11

Voin pelata tarvittaessa myös pakissa Maldinimaisesti niin keskellä kuin laidassa ja aina yhtä tyylikkäästi  Ylos
Koiggari

Poissa Poissa

Vastaus #1551 : 02.03.2009 klo 20:37:10

Itsehän olen valmis ottamaan 10-paikan puistofutiksessa,koska joukkueesta ei löyty 10-paikan pelaajaa.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #1552 : 02.03.2009 klo 21:23:48

Itsehän olen valmis ottamaan 10-paikan puistofutiksessa,koska joukkueesta ei löyty 10-paikan pelaajaa.
Itsehän otan tuon paikan suvereenisti haltuuni. Toki silloin kun olet kentällä voin lahjoittaa 10-paikan sinun käyttöösi.
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.

Vastaus #1553 : 02.03.2009 klo 23:05:04

Voin pelata tarvittaessa myös pakissa Maldinimaisesti niin keskellä kuin laidassa ja aina yhtä tyylikkäästi  Ylos
Ylos
Hienoa. Puistofutiksessahan pelataan 1+5 formaatilla, ja joukkeemme rakenne on hyvin hyökkääjäpelaaja painotteinen, siksi on hyvä olla ainakin 4 pelaajaa jotka pystyy pakissa luutimaan.
Pekko

Poissa Poissa

Vastaus #1554 : 02.03.2009 klo 23:22:08

Itse olen myös puhdas pakki, joka viime kaudella sysättiin keskikentälle joukkueen jalattomuuteen vedoten. Tosin vaikka olen puhdas pakki, voin pelata myös kk:lla tai yksinäisenä kärkipelaajana. :)
tiipe

Poissa Poissa

Vastaus #1555 : 03.03.2009 klo 09:26:22

Joukkueeseen on hyvä saada junnujen lisäksi myös muutama aikamies.

Voin ehdottautua vapaaehtoiseksi täyttämään puistofutiksessa pakollista joukkueen ikämiehen roolia. Uskon voivani osallistua lähes kaikkiin höntsyihin ja suurimpaan osaan peleistä.
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #1556 : 03.03.2009 klo 09:34:26

Joukkueenjohto pitää pelikortit lähellä rintaansa. Vahvistuuko miehistö tiipellä vai kaivetaanko jostain todellinen jymy-yllätys Geezersien takalinjoille? Huhuissa mm. foota ja Habbaa tuotu kovasti punanuttuihin kesän harrastetta varten. Vai järjestetäänkö tryoutit kuten joukkueenjohdolle itselleen aikoinaan Kunkkikseen? Tuon tryoutinhan vei Spox nimiinsä 100-0...
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #1557 : 03.03.2009 klo 11:38:14

Lainaus
Uutinen

tiipe Geezereihin

Gizujen joukkueenjohto on päättänyt allekirjoittaa kesän kattavan sopimuksen puolustajapelaaja tiipen kanssa. bupa: "tiipe on juuri sellainen pelaaja jota joukkue kaipasi. Kovaotteinen pakki joka täydentää joukkueen kokoonpanon hyvin. Kokemus ja iän tuoma karisma ei myöskään ole huono asia ollenkaan." Spox: "tiipe on tuttu pelaaja FF2 Kuningasidean joukkueesta, joten miehen kyvyt ovat tiedossa. Positiivesta on myös pelaajan ahkera höntsyihin osallistuminen."

Joukkue kasassa.

Tiukka neuvotteluviikko lähenee loppuaan ja viimeisimmän sopimuksen myötä joukkueen pelaajarinki alkaa olemaan valmis.
" Kokoonpano alkaa olemaan aikalailla tässä. En koe että joukkue kaipaa enää uusia pelaajia rinkiin. Neuvottelut Jipskun kanssa ovat pattitilanteessa, mutta hänelle on mahdollisesti pelipaikka olemassa jos mies taipuu hieman neuvotteluissa."  Mutisi tammelan toimiston sohvalta makuuasennossa tavattu manageri Spox.

Lainaus
Js Geezers
Sopimuspelaajat puistofutis 09

MV:
13# Koiggari
21# tyyne

P:
23# caucho
4# bupa
6# Spox
?# tiipe

Kk:
9# Mpw
8# lazba
10# Siperia
11# Pekko
7# Zippendaali

H:
16# Sämpylä
5# Mxyz

*pelipaikat vaihtelevat ottelukohtaisesti, paikalla olevasta kokoonpanosta riippuen.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2009 klo 11:48:15 kirjoittanut bupa dukta »
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1558 : 03.03.2009 klo 12:07:29

Toivottavasti kesällä riittää äijiä se 8+1 jokaiseen matsiin. Oman näkemykseni mukaan minimi harrastehöntsiin. Toki huonompaa vastustajaa vastaan riittää se 7 kenttäpelaajaakin. Varalla on varmasti hyvä pitää pientä "peppukaveririnkiä", jotta saadaan mahdolliset poissaolot paikattua.

Seuraavaksi joukkueenjohto voisi varmaan käydä Kunkkiksen kanssa neuvotteluja heidän viime kesänä ansaitsemansa sarjapaikan siirrosta Geezerseille, vai lähdetäänkö nuohoamaan sarjoja alimmalta mahdolliselta tasolta? Linjanveto tältä osin tarvitaan lähiaikoina.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1559 : 03.03.2009 klo 13:11:01

Seuraavaksi joukkueenjohto voisi varmaan käydä Kunkkiksen kanssa neuvotteluja heidän viime kesänä ansaitsemansa sarjapaikan siirrosta Geezerseille, vai lähdetäänkö nuohoamaan sarjoja alimmalta mahdolliselta tasolta? Linjanveto tältä osin tarvitaan lähiaikoina.
Kummassakin ratkaisussa on hyvät ja huonot puolensa. Jos aloitetaan pohjalta, tsäänssit lopputurnaukseen pääsemisestä on helpommat, kun taas ylemmissä sarjoissa saadaan kovempia pelejä enemmän.
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #1560 : 03.03.2009 klo 13:18:42

Sieltä lähdetään mihin piiri määrää.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1561 : 03.03.2009 klo 14:17:57

Eli luvassa helppoja persraiskauksia ja muutama yksittäinen "jaahas, vastustajalla pelaa entisiä liigapelaajia"-hetki. Toisaalta Kunkkiksen vaihtaessa nimeään ja sarjatasoa takaisin alapäähän, saamme hegemoniamatsin mukaan kesän ohjelmaan...
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #1562 : 03.03.2009 klo 16:06:02

Eli luvassa helppoja persraiskauksia ja muutama yksittäinen "jaahas, vastustajalla pelaa entisiä liigapelaajia"-hetki. Toisaalta Kunkkiksen vaihtaessa nimeään ja sarjatasoa takaisin alapäähän, saamme hegemoniamatsin mukaan kesän ohjelmaan...

Olemme uusi joukkue sarjassa, joten lähdemme pelaamaan sieltä mistä piiri määrää. Tulevan lohkon muiden joukkueiden tasoon geezers johto ei pysty vaikuttamaan. Mutta uskomme kaikilla pelaajilla olleen sopimuksentekohetkellä tiedossaan millaisia vastustajia harrasteessa keskimäärin on.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1563 : 03.03.2009 klo 16:53:18

= bupa ja Spox haluaa statseja.

Uutinen

Kuka on Geezersien kesän joukkueen puuttuva linkki?
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #1564 : 03.03.2009 klo 21:26:58

= bupa ja Spox haluaa statseja.

Talven tapaan kesälläkään ei ylläpidetä pistepörssiä. Syy tähän on se, että minä en todennäköisesti pärjäisi siinä tarpeeksi hyvin ja näinollen pahoittaisin mieleni.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1565 : 03.03.2009 klo 21:32:12

Talven tapaan kesälläkään ei ylläpidetä pistepörssiä. Syy tähän on se, että minä en todennäköisesti pärjäisi siinä tarpeeksi hyvin ja näinollen pahoittaisin mieleni.
!HUOM! Tämä ei ole totta!HUOM!
Mpw

Poissa Poissa

Vastaus #1566 : 03.03.2009 klo 21:48:42

Mistäs tämä muutes johtui, että lopetettiin pisteiden laskeminen?
Tyyne taisi pahoittaa mielensä :D
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1567 : 03.03.2009 klo 21:50:35

Mistäs tämä muutes johtui, että lopetettiin pisteiden laskeminen?
Tyyne taisi pahoittaa mielensä :D
Koska sinä, Koiggari ja Zippendaali haitte kiimaisesti pisteitä tyttöjengiä vastaan.
Koiggari

Poissa Poissa

Vastaus #1568 : 03.03.2009 klo 22:09:59

Koska sinä, Koiggari ja Zippendaali haitte kiimaisesti pisteitä tyttöjengiä vastaan.
A) Zippendaali ei ollut paikalla
B) Itsehän olisin voinut tehdä pelissä vaikka 10maalia, jos olisin hakenut niitä hakemalla
C) Sinähän niitä pisteitä haet.
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #1569 : 03.03.2009 klo 22:12:43

A) Zippendaali ei ollut paikalla
B) Itsehän olisin voinut tehdä pelissä vaikka 10maalia, jos olisin hakenut niitä hakemalla
C) Sinähän niitä pisteitä haet.
Eikö? No vaihdetaan sitten Tyyne tilalle. Itsehän haen pisteitä vain kovia vastaan, kun muut eivät niitä tee, poislukien sinä ja mpw.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1570 : 03.03.2009 klo 22:18:15

Eihän se mikään ongelma ole vaikka Sipun pitää kirjaa pisteistä, jos siltä tuntuu.
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis

Vastaus #1571 : 03.03.2009 klo 22:35:03

tsehän haen pisteitä vain kovia vastaan, kun muut eivät niitä tee, poislukien sinä ja mpw.

Vaikea niitä on tehdä sinun seurassa pelatessa  ;)
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #1572 : 03.03.2009 klo 22:40:20

En pelannut koko pelissä, joten älä mustamaalaa minua. Se peli muuten on giizerien ainoa voitto ilman minua.. ETTE OLE  VOITTANEET ILMAN MINUA MUUTA KUIN PIKKUTYTTÖJEN JENGIN!! HAHAHAHHAH!!!!!!!
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #1573 : 03.03.2009 klo 22:41:55

En pelannut koko pelissä, joten älä mustamaalaa minua. Se peli muuten on giizerien ainoa voitto ilman minua.. ETTE OLE  VOITTANEET ILMAN MINUA MUUTA KUIN PIKKUTYTTÖJEN JENGIN!! HAHAHAHHAH!!!!!!!

Miksi välttelet kovia pelejä? :(
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #1574 : 03.03.2009 klo 23:20:35

Miksi välttelet kovia pelejä? :(
En.

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 81

Siirry: