The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #375 : 08.10.2008 klo 12:26:23 |
|
mutta puolen vuoden mököttelyn jälkeen Ere tulee järkiinsä ja nousee futaajana aivan uudelle tasolle, parahiksi karsinnan ratkaisupeleihin Walesia ja Saksaa vastaan ensi syksynä. - Niin, väliaikaisesti, kun isukki on vielä kerran saanut otteen kloppiin.
|
|
|
|
|
Maanantaivalmentaja
Poissa
|
 |
Vastaus #376 : 08.10.2008 klo 12:45:28 |
|
- Tässä on varmasti nyt venäläisen kukkopoika-ajattelun ja suomalaisen joukkuepelaajakäsityksen erosta kysymys. Eremenko itse lienee sitä mieltä, että hän on (jo kauan ollut) huippupelaaja, ja osaa vaatia sellaisen mielestään ansaitsemaansa arvostusta ja kunnioitusta. Vika on muissa, jos sitä ei tule.
Joo kyllähän kaveri on itse eniten kärsinyt siitä että on ollut Suomen kulttuuriin liian staran elkein. Ulkomailla nuo "Napoleon egot" on tavallisempia mutta suomessa on totuttu siihen että urheilija on vaatimaton, nuhteeton ja hyvin käyttäytyvä. Sitten kun jr kuitenkin sai kohtuu hyvin menestystä vähän liian aikaisin niin kuppi meni heti nurin ja tuon luonteen kanssa törmäys median kanssa oli myös väistämätön.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #377 : 08.10.2008 klo 12:50:12 |
|
Sitten kun jr kuitenkin sai kohtuu hyvin menestystä vähän liian aikaisin niin kuppi meni heti nurin ja tuon luonteen kanssa törmäys median kanssa oli myös väistämätön.
- Puhumattakaan, kun kuvioon tuli vielä törmäys Mersun kanssa, jne.
|
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
 |
Vastaus #378 : 08.10.2008 klo 12:52:58 |
|
Ulkomailla nuo "Napoleon egot" on tavallisempia mutta suomessa on totuttu siihen että urheilija on vaatimaton, nuhteeton ja hyvin käyttäytyvä.
Suomessahan tuo menee niin että julkisuudessa vaatimaton, nuhteeton ja hyvin käyttäytyvä jalkapalloilija terrorisoi maajoukkuetta ja sen valmennusta omilla diivan vaatimuksillaan ja ehdoillaan.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #379 : 08.10.2008 klo 12:57:02 |
|
Tuskin ketään Losan diivailu harmittaisi jos teot vastaisivat puheita ja käytöstä.
|
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #380 : 08.10.2008 klo 13:25:43 |
|
Tuskin ketään Losan diivailu harmittaisi jos teot vastaisivat puheita ja käytöstä.
Jep. Täällä (ja Eremenkon "omassa" topicissa) onkin pariin otteeseen tullut esille, että taidoiltaan (ja varsinkaan pelikäsitykseltään) kaveri ei kuitenkaan mikään Zlatan ole.
|
|
|
|
|
Romario
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 08.10.2008 klo 13:37:12 |
|
Jotenkin huvittavaa jos Eremenko on nyt jotenkin kokenut omasta mielestään vääryyttä. Puhelimeen kannattaa nimittäin vastata jos on haaveena maajoukkueessa pelaaminen ja soittajana on maajoukkueen päävalmentaja. Taikka viimeistään tekstiviestiin vastaaminen olisi suotavaa. Näillä voisi mennä ainakin näin aluksi.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #382 : 08.10.2008 klo 13:43:17 |
|
Kauanko on aika siitä kun alieneiden tärkein pelaaja ja maajoukkueen tuleva pelastaja on edes tehnyt maalin? Pikaisesti vilkaisten niin tällä kaudella Venäjän liigassa saldona kolme keltaista ja viime kaudellakin vain yksi maali.
|
|
|
|
|
Kuti
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Kurvin Vauhti, Besiktas JK.
|
 |
Vastaus #383 : 08.10.2008 klo 13:51:27 |
|
Kommentoimatta mitenkään tota peluutusta, niiin Baxter teki virheen alkamalla mediassa puhumaan Losan ja sen välisistä asioista. Ymmärrän kyllä että pitäisi vastata kun media kysyy, mutta olisi voinut vastata esim. Olemme losan kanssa yrittäneet keskustella asiasta ja sen saatuamme päätökseen näemme miten pelaamisen käy. Nyt mentiin enemmän hiekkalaatikkotasolle. "Toi teki niin ja niin vaikka mä kuinka yritin" ei kauhean ammattimaista. 
|
|
|
|
|
El Diego
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 08.10.2008 klo 14:03:05 |
|
Jep. Täällä (ja Eremenkon "omassa" topicissa) onkin pariin otteeseen tullut esille, että taidoiltaan (ja varsinkaan pelikäsitykseltään) kaveri ei kuitenkaan mikään Zlatan ole. Jr ei ole Zlatan, ei. Mutta onko Roiha tai N Kugi edes lähelläkään Jr:n tasoa. Ei todellakaan, itse asiassa niin kaukana, että ei pitäisi olla mitään asiaa maajoukkueeseen!
|
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #385 : 08.10.2008 klo 14:08:30 |
|
Jr ei ole Zlatan, ei. Mutta onko Roiha tai N Kugi edes lähelläkään Jr:n tasoa. Ei todellakaan, itse asiassa niin kaukana, että ei pitäisi olla mitään asiaa maajoukkueeseen!
Tämä meni nyt vähän ohi. Eremenko jr on ulkona joukkueesta ensisijaisesti sitoutumisen puutteen takia. JOS mies olisi korvaamattoman hyvä pelaaja, kuten Zlatan ruotsille, hän olisi joukkueessa (koska silloin hänestä olisi luultavasti kokonaisuuden kannalta hyötyä kusipäänä tuittuilijanakin), mutta kun ei ole. Baxter katsoo siis kokonaisuuden kannalta Roihan tai N. Kuqin mukanaolosta olevan enemmän hyötyä kuin Eremenkon.
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #386 : 08.10.2008 klo 14:53:39 |
|
Kommentoimatta mitenkään tota peluutusta, niiin Baxter teki virheen alkamalla mediassa puhumaan Losan ja sen välisistä asioista. Ymmärrän kyllä että pitäisi vastata kun media kysyy, mutta olisi voinut vastata esim. Olemme losan kanssa yrittäneet keskustella asiasta ja sen saatuamme päätökseen näemme miten pelaamisen käy. Nyt mentiin enemmän hiekkalaatikkotasolle. "Toi teki niin ja niin vaikka mä kuinka yritin" ei kauhean ammattimaista.  Tästä asiasta olen vahvasti eri mieltä. Hyvä, kun Baxter teki kerralla selväksi, missä mennään. Toivottavasti Baxter vaikuttaa suomalaisessa jalkapallossa (ja suomalaisessa yhteiskunnassa laajemminkin) mahdollisimman pitkään. Vaikuttaa todella fiksulta ja tervejärkiseltä tyypiltä.
|
|
|
|
|
Kossi Agassa
Paikalla
|
 |
Vastaus #387 : 08.10.2008 klo 15:09:55 |
|
Kommentoimatta mitenkään tota peluutusta, niiin Baxter teki virheen alkamalla mediassa puhumaan Losan ja sen välisistä asioista. Ymmärrän kyllä että pitäisi vastata kun media kysyy, mutta olisi voinut vastata esim. Olemme losan kanssa yrittäneet keskustella asiasta ja sen saatuamme päätökseen näemme miten pelaamisen käy.
Tätähän Stuart on juuri yrittänyt, mutta mediassa vaan jatkettiin asian vatvomista ja arvuuttelua, niin parempi oli puhua suu puhtaaksi ja kertoa miten asiat ovat.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #388 : 08.10.2008 klo 15:11:48 |
|
Kommentoimatta mitenkään tota peluutusta, niiin Baxter teki virheen alkamalla mediassa puhumaan Losan ja sen välisistä asioista. Ymmärrän kyllä että pitäisi vastata kun media kysyy, mutta olisi voinut vastata esim. Olemme losan kanssa yrittäneet keskustella asiasta ja sen saatuamme päätökseen näemme miten pelaamisen käy. Nyt mentiin enemmän hiekkalaatikkotasolle. "Toi teki niin ja niin vaikka mä kuinka yritin" ei kauhean ammattimaista.  No ainakin Baxterin kommentointi avasi toivottavasti silmiä mm. täällä. Täällähän moni kuvitteli, että Eremenkon hyllyttämisen taustalla olisi pelkästään jostain rattijuopumuksesta rankaiseminen.
|
|
|
|
|
Kärsä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made
|
 |
Vastaus #389 : 08.10.2008 klo 15:14:57 |
|
Jr ei ole Zlatan, ei. Mutta onko Roiha tai N Kugi edes lähelläkään Jr:n tasoa. Ei todellakaan, itse asiassa niin kaukana, että ei pitäisi olla mitään asiaa maajoukkueeseen!
Nojoono tämä nyt jälleen kerran voi korkeintaan pitää paikkansa, mikäli verrataan Roihaa ja Kuqia siihen, mikä Jr on ollut parhaimmillaan. Jos kerran Jr on taidoiltaan noihin kahteen verrattuna ylivoimainen, niin luulisi kuitenkin, että Venäjän liigassa maalejakin tulisi solkenaan ja mies olisi muutenkin stara.
|
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
 |
Vastaus #390 : 08.10.2008 klo 15:19:08 |
|
Tätähän Stuart on juuri yrittänyt, mutta mediassa vaan jatkettiin asian vatvomista ja arvuuttelua, niin parempi oli puhua suu puhtaaksi ja kertoa miten asiat ovat.
Näinpä, tuossa lehdistötilaisuudessa sanoi olleensa kyllästynyt asian jatkuvaa vatvomiseen. Ja nyt kun asia on selvitetty, niin joukkue voi keskittyä muuhunkin kuin vastailemaan kysymyksiin Losan poissaolosta.
|
|
|
|
|
Neowulf
Poissa
|
 |
Vastaus #391 : 08.10.2008 klo 16:26:05 |
|
- Tässä on varmasti nyt venäläisen kukkopoika-ajattelun ja suomalaisen joukkuepelaajakäsityksen erosta kysymys. Eremenko itse lienee sitä mieltä, että hän on (jo kauan ollut) huippupelaaja, ja osaa vaatia sellaisen mielestään ansaitsemaansa arvostusta ja kunnioitusta. Vika on muissa, jos sitä ei tule.
Miten tämä tuntuu niin tutulta? Ai niin, Jyrki Heliskoski yritti panna itsekeskeisen kusipään tekemään töitä joukkueen eteen eikä vain pelaamaan omaan pussiinsa.
|
|
|
|
|
Kuti
Poissa
|
 |
Vastaus #392 : 08.10.2008 klo 16:28:00 |
|
Niin eri mieltä ja luulisi teidänkin osaavan ajattella muultakin kuin omalta kantilta. Nyt esim. Roman varmasti pitää veljensä puolta asiassa, se vaan kuuluu ihmisluontoon ja se että "me" (eli joukkueen ulkopuoliset) saadaan selkoa joukkueen sisäisistä kährämistä, ei edistä joukkuehenkeä millään tavalla. Ere on kuitenkin tuntenut noi pelaajat ja muut kauemmin kuin Stuart ja pystyy NYT varmasti vaikuttamaan siihen ilmapiiriin myös negatiivisesti, siis jos sitä haluaa. Joukkueen ongelmista ei saisi koskaan puhua median kautta vaan aina kahden keskeisesti ja sitten selittää joukkueella misssä mennään. Nyt en tiedä onko pelaajille ja huoltojoukoille ilmotettu itlanteesta etukäteen, mutta tämä mediassa esiintyminen ei vakuuttanut mua ainakaan Stuartin ihmissuhdetaidoista.
|
|
|
|
|
Rela
Poissa
|
 |
Vastaus #393 : 08.10.2008 klo 16:48:50 |
|
Niin eri mieltä ja luulisi teidänkin osaavan ajattella muultakin kuin omalta kantilta. Nyt esim. Roman varmasti pitää veljensä puolta asiassa Romania tässä asiassa varmaan kannattaakin haastatella  . Joukkueen ongelmista ei saisi koskaan puhua median kautta vaan aina kahden keskeisesti
Ei Jr. ole joukkueen ongelma, koska ei ole joukkueessa.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #394 : 08.10.2008 klo 16:59:52 |
|
Kommentoimatta mitenkään tota peluutusta, niiin Baxter teki virheen alkamalla mediassa puhumaan Losan ja sen välisistä asioista. ... ... Nyt mentiin enemmän hiekkalaatikkotasolle. "Toi teki niin ja niin vaikka mä kuinka yritin" ei kauhean ammattimaista.  - Ellei sitten tarkoituksena ole, että Losa itse ilmoittaisi vetäytyvänsä Baxterin maajoukkueesta. Voitaisiin ainakin keskittyä enemmän oleelliseen.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #395 : 08.10.2008 klo 17:05:26 |
|
Miten tämä tuntuu niin tutulta?
Ai niin, Jyrki Heliskoski yritti panna itsekeskeisen kusipään tekemään töitä joukkueen eteen eikä vain pelaamaan omaan pussiinsa.
- Niin, silloin oli kuitenkin kyse pelaajasta, joka vastasi Heliskosken kirjeeseen kahdella Valioliigamaalilla seuraavana viiikonloppuna. Eikä Heliskosken yrityksessä käsittääkseni ollut kyse tuosta, mitä sanoit, vaan siitä, kun pelaaja turhautui, kun ei päässyt irti Makedoniaa vastaan. Kuqin ongelmana ei käsittääkseni maajoukkueessa koskaan ole ollut se, etteikö pelaisi joukkueelle. Päinvastoin sai Espanja-ottelun alla Hodgsonilta julkiset kehut lojaaliudestaan.
|
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #396 : 08.10.2008 klo 17:36:51 |
|
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #397 : 08.10.2008 klo 17:46:24 |
|
Kuules nyt Kutvonen, minä vastasin sentään minulle esitettyyn heittoon, vaikka se veikin off-topicin suuntaan.
Mutta mikä on perusteesi sille, että linkität täysin otsikkoon kuulumattomia kolme vuotta vanhoja uutisia, etkä itse kirjoita mitään?
|
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #398 : 08.10.2008 klo 18:26:48 |
|
Niin, Kuqi kiukutteli silloin itse itsensä pois maajoukkueesta eikä vastannut taannoin mihinkään päävalmentaja Heliskosken yhteydenottoyritykseen. Joku raja se todellisuuden vääristelyssäkin pitäisi olla. En jaksa tätä episodia enää ties monettako kertaa käydä läpi, katso itse vaikka makran puolelta miten se homma alunperin menikään. Tai käytä hakua.
Ja itse otsikkoon, päävalmentaja Baxter selitti mielestäni erittäin hyvin sen miksi ei Eremenkoa ole joukkueeseen valinnut ja mitä hän pelaajalta odottaa jotta paluu joukkueeseen olisi mahdollista. Jatko on nyt juniorista itsestään kiinni. Kysymys ei ole siitä etteikö Alekseilla olisi annettavaa taitojensa puolesta paljonkin maajoukkueelle ja sitä myötä koko Suomelle.
|
|
|
|
|
Kuti
Poissa
|
 |
Vastaus #399 : 08.10.2008 klo 18:39:50 |
|
Romania tässä asiassa varmaan kannattaakin haastatella : D :ylo:.
Ei Jr. ole joukkueen ongelma, koska ei ole joukkueessa.
Romaniahan on jo haastateltu samassa yhteydessä asiasta. :  Ilmoitti että: "- Tietenkin olen pettynyt siihen, ettei hän ole mukana. Olisin odottanut hänen pääsevän joukkueeseen, mielestäni hän on jo maksanut rangaistuksensa." Joten tuostakin näkee että se on joukkueen ongelma. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä, mutta se tekee susta joko tunteettoman spykopaatin tai tyhmän!
|
|
|
|
|
|
|
|