FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.12.2025 klo 02:41:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Onko Bäxillä varaa pitää Losa sivussa?  (Äänestys päättynyt: 10.09.2008 klo 22:49:02)
On, tasoa riittää muutenkin - 57 (10.7%)
On, pelaajahan ei kukkoile Bäxille - 134 (25.1%)
Ei, nopeasti sopu ja Losa mukaan - 261 (49%)
Ei, mukaan vaikka väkisin - 81 (15.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 530

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 36

Kirjoittaja Aihe: Onko Bäxillä varaa pitää Losa sivussa?  (Luettu 40186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bay

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suosikkijoukkue

Vastaus #750 : 16.03.2009 klo 14:37:31

Hieno juttu Ylos

Losaa tässä on hieman kaipailtukin!
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi,Apollo,Hyps,(FC)TPS, Suomalaiset maailmalla

Vastaus #751 : 16.03.2009 klo 14:54:00

Noniin, sitten vaan odottelemaan taktisia kuviooita ja sheriffikin vielä ässänä hihassa.
Maanantaivalmentaja

Poissa Poissa

Vastaus #752 : 16.03.2009 klo 14:58:50

Mitä se nyt teki että tilanne on erilainen kuin niissä Baxterin perusteluissa mitä aiemmin annettiin poissaolon  syyksi?
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #753 : 16.03.2009 klo 14:59:44

Eikös tämä tarkota, että Losa on itse ottanut yhteyttä Baxteriin tai sitten Baxter on munaton ja kutsunut kusipään muuten vaan?

Munaton valmentaja jos nimeää pelillisesti parhaan mahdollisen kokoonpanon?
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #754 : 16.03.2009 klo 15:14:15

Munaton valmentaja jos nimeää pelillisesti parhaan mahdollisen kokoonpanon?

Munaton, että sanoi, ettei Losalla ole maajoukkueeseen mitään asiaa ennenkun ottaa itse yhteyttä ja ottaa itse vastuun teoistaan ja mitä näitä liirumlaarumeita nyt oli... Munaton siis JOS Losa ei ole itse tehnyt elettäkään niihin asioihin mitä Baxter toivoi.
Kulka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: РОССИЯ

Vastaus #755 : 16.03.2009 klo 15:16:46

Munaton, että sanoi, ettei Losalla ole maajoukkueeseen mitään asiaa ennenkun ottaa itse yhteyttä ja ottaa itse vastuun teoistaan ja mitä näitä liirumlaarumeita nyt oli...
Kannattaako nyt kaikkeen netissä luettuun kiinnittää niin suurta huomiota? Sanoi mitä sanoi, Baxter valitsi Losan, mikä on oikein. Vai olisiko pitänyt vaan jättää valitsematta koska joskus ehkä sanoi jotain?
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #756 : 16.03.2009 klo 15:19:51

Kannattaako nyt kaikkeen netissä luettuun kiinnittää niin suurta huomiota? Sanoi mitä sanoi, Baxter valitsi Losan, mikä on oikein. Vai olisiko pitänyt vaan jättää valitsematta koska joskus ehkä sanoi jotain?

No miksi sitten sanoo jotain jossei seiso sanojensa ja päätöstensä takana?

Itse kyllä edelleen ei löydy yhtään sympatiaa Eremenkoa kohtaan ja ei haittaisi yhtään vaikkei kaveria Suomen paidassa näkisi, mutta toivottavasti nyt sitten tekee jotain fiksua siellä kentällä kun kerran mukaan pääsi. Hienoa tosin jos Eremenko on ottanut itse yhteyttä ja yrittää ryhdistäytyä.
Nure_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Manchester United

Vastaus #757 : 16.03.2009 klo 15:23:34

Hieno juttu saada Losa takaisin maajoukkueeseen, on sitä kauan odotettukin Ylos Kosovon härällä nyt näytön paikat Baxterin alaisuudessa ja vielä Walesia vastaan. Avakseen ei varmastikkaan tule pääsemään, mutta odotettavissa loppuminuutit jolloin häntä tarvitaan, jos peli vielä tasalukemissa on. Oi Suomi on!
Kulka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: РОССИЯ

Vastaus #758 : 16.03.2009 klo 15:30:33

No miksi sitten sanoo jotain jossei seiso sanojensa ja päätöstensä takana?

Itse kyllä edelleen ei löydy yhtään sympatiaa Eremenkoa kohtaan ja ei haittaisi yhtään vaikkei kaveria Suomen paidassa näkisi, mutta toivottavasti nyt sitten tekee jotain fiksua siellä kentällä kun kerran mukaan pääsi. Hienoa tosin jos Eremenko on ottanut itse yhteyttä ja yrittää ryhdistäytyä.
En tiedä mitä Baxterin päässä liikkuu, joten en voi vastata näihin. Losan valinta oli ainoa oikea teko ja sille Tuoppi
Jii

Poissa Poissa

Vastaus #759 : 16.03.2009 klo 15:48:18

Munaton, että sanoi, ettei Losalla ole maajoukkueeseen mitään asiaa ennenkun ottaa itse yhteyttä ja ottaa itse vastuun teoistaan ja mitä näitä liirumlaarumeita nyt oli... Munaton siis JOS Losa ei ole itse tehnyt elettäkään niihin asioihin mitä Baxter toivoi.

Tästä ei kenelläkään parempaa tietoa ole, joten koko spekulointi taitaa olla turhaa.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made

Vastaus #760 : 16.03.2009 klo 15:48:35

Niinno mitä se nyt oikeasti sanoi. Kaikki nämä rangaistukset ja kyykyttämisethän on puhdasta forumpas.. pravdaa. Koska nuo huhut elää poikkeuksellisen sitkeästi, niin lainataan Baxteria itseään.

Eli Ylen mukaan also sprach Stuart Baxter:

Lainaus käyttäjältä: Stuartti

Baxter perustelee Eremenko juniorin poisjättöä sillä, että miehen näytöt eivät riitä. Hänellä on ollut omat tilaisuutensa osoittaa taitonsa, joita hän ei ole käyttänyt hyväkseen. Vanhat näytöt eivät merkitse Baxterille mitään.

- Minulla on vastuuni Palloliitolle, ja Eremenko on ollut minun maajoukkueeni kanssa tekemisissä kolmeen otteeseen: ensimmäisellä hän tuli leirille keskenkuntoisena, toisella kutsumalla hän ei saapunut lainkaan ja kolmannella kerralla hän oli kaksi päivää ennemmin umpikännissä.

- Viime aikoina hän ei ole pelannut seurajoukkueessaan. En voi valita joukkueeseen sokkona pelaajaa, jonka hyödyllisyydestä minulla ei ole mitään näyttöä.

Baxter ei sulje Eremenko juniorin paluuta maajoukkueeseen pois. Hän pitää hyökkäävää keskikenttäpelaajaa taitavana yksilönä.

AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #761 : 16.03.2009 klo 15:52:59

Niinno mitä se nyt oikeasti sanoi. Kaikki nämä rangaistukset ja kyykyttämisethän on puhdasta forumpas.. pravdaa. Koska nuo huhut elää poikkeuksellisen sitkeästi, niin lainataan Baxteria itseään.

Eli Ylen mukaan also sprach Stuart Baxter:

Kyllä mä jostain lehtihaastattelusta luin, että Baxter odottaa, että Eremenko itse ottaa yhteyttä ja oli pyytänyt pikkuveljeä kertomaan viestin eteenpäin, että toivoo yhteydenottoa. En sitten tiedä jos joku forumistipaskanpuhuja on lehdessä toimittajana mutta...
abuuva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Palloliitto

Vastaus #762 : 16.03.2009 klo 15:57:42

Bäxter vararikossa?  ???
futebooli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus, Newcastle, Lupo

Vastaus #763 : 16.03.2009 klo 16:03:23

No nyt losa on nimetty wales ottelun miehistöön toivottavasti osaa nyt käyttää näyttöpaikan 100% tehoilla eikä vedä hommaa perseelleen.Nyt ois kiva nähdä että onnistuuko se forsselin kanssa pelaaminen tuottamaan maaleja.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #764 : 16.03.2009 klo 16:20:36

Ensin foorumilla kuukausikaupalla kiihdytetään porukkaa raivoon ja väitetään, että Baxterilla on henkilökohtaista kaunaa Losaa kohtaan. Sitten Losa pelaa hyvin harjoituksissa, pelaa seurajoukkueessa, saa kutsun maajoukkueeseen ja taas Baxter teki väärin.

Unohtamatta tietenkään sitä, että jos Losa pelaa huonosti niin porukkaa vaatii ulos maajoukkeesta ;)

On täällä kyllä ihanaa sakkia.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #765 : 16.03.2009 klo 16:31:01

Ensin foorumilla kuukausikaupalla kiihdytetään porukkaa raivoon ja väitetään, että Baxterilla on henkilökohtaista kaunaa Losaa kohtaan. Sitten Losa pelaa hyvin harjoituksissa, pelaa seurajoukkueessa, saa kutsun maajoukkueeseen ja taas Baxter teki väärin.

Unohtamatta tietenkään sitä, että jos Losa pelaa huonosti niin porukkaa vaatii ulos maajoukkeesta ;)

On täällä kyllä ihanaa sakkia.

En ole sanonut, että Baxter väärin on tehnyt, mutta jos jotain sanoo niin ei se ole mies eikä mikään jos sanansa syö sitten. Mutta en tosiaan tiedä onko Eremenko ollut itse yhteydessä niinkuin Baxter halusi vai mikä vittu on meininki. Itse kyllä en todellakaan edes tykkää Eremenkosta, omasta puolesta saisi koko kaveri painua hevon v****uun.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #766 : 16.03.2009 klo 16:35:30

Itse kyllä en todellakaan edes tykkää Eremenkosta, omasta puolesta saisi koko kaveri painua hevon v****uun.
Tilalle ikinuori virtuoosi Antti Pohja, pohjoisen taistelija Mika Nurmela vaiko kenties Jallu "Jallu" Wiss?
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #767 : 16.03.2009 klo 16:48:18

Tilalle ikinuori virtuoosi Antti Pohja, pohjoisen taistelija Mika Nurmela vaiko kenties Jallu "Jallu" Wiss?

Aivan sama vaikka tulis Dalla Valle.
Malvinas Logones

Poissa Poissa

Vastaus #768 : 16.03.2009 klo 16:48:44

En ole sanonut, että Baxter väärin on tehnyt, mutta jos jotain sanoo niin ei se ole mies eikä mikään jos sanansa syö sitten. Mutta en tosiaan tiedä onko Eremenko ollut itse yhteydessä niinkuin Baxter halusi vai mikä vittu on meininki. Itse kyllä en todellakaan edes tykkää Eremenkosta, omasta puolesta saisi koko kaveri painua hevon v****uun.

Nyt huudetaan kaikki yhdessä: Stiivi GEE!!! Stiivi GEE!!! Stiivi GEE!

Ps. Kyllä Sami "Meidän" Hyypiä on Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Sen varmisti viimeistään viime lauantainen esitys meidän takalinjoillamme!
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää

Vastaus #769 : 16.03.2009 klo 16:54:44

Järki käteen nyt. Jos on mahdollista, ettei Väykkä tai Tainio ole pelikuntoisia ja Losa esittänyt viime aikoina hyviä otteita, on täysin perusteltua nostaa mies mukaan. Mies on varmasti nälkäinen ja maajoukkue breikki on varmasti opettanut Losaa sen verran, ettei luule olevansa korvaamaton tai ettei samat säännöt, jotka koskevat muita koskisi myös häntä. Losan hyllytys kännissäajamisen jälkeen oli oikein ja miehen takaisinotto nyt on oikein.
mandela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas

Vastaus #770 : 16.03.2009 klo 16:55:56

Itse kyllä en todellakaan edes tykkää Eremenkosta
Ahaa, niinkö?
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #771 : 16.03.2009 klo 16:57:05

Nyt huudetaan kaikki yhdessä: Stiivi GEE!!! Stiivi GEE!!! Stiivi GEE!

Ps. Kyllä Sami "Meidän" Hyypiä on Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Sen varmisti viimeistään viime lauantainen esitys meidän takalinjoillamme!

Menee ihan ohi taas tämä viesti, pientä lisäselvitystä kiitos?

Ahaa, niinkö?

Kyllä. Vissiin pitää taas viestimäärää kasvattaa mitä typerimillä onelinereilla?
mandela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas

Vastaus #772 : 16.03.2009 klo 17:04:22

Kyllä. Vissiin pitää taas viestimäärää kasvattaa mitä typerimillä onelinereilla?
Yritin vain raivosi keskelle heittää pienen ironian välkähdyksen, mutta ohi taisi sujahtaa sekin. Mutta ehkä voisit vielä 7. kerran sanoa että et pitänyt Baxterin päätöksestä ja tarkistaa sen jälkeen viestimääräsi (sinäkö muka ihan oikeasti seuraat montako viestiä itselläsi on kirjoitettuna :D ?)
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #773 : 16.03.2009 klo 17:05:00

Kiinnostaa muuten ihan helvetisti, että kumpi on soittanut kummalle. En suostu vielä tekemään valintaa onko Losan ottaminen takaisin rinkiin hyvä juttu vai ei. Ensiksi pitää ehdottomasti selvittää miten tähän on tultu, odotellaan jos vaikkapa Hymy julkaisisi tekstiviestit niin saisimme lisätietoja.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #774 : 16.03.2009 klo 17:09:06

Yritin vain raivosi keskelle heittää pienen ironian välkähdyksen, mutta ohi taisi sujahtaa sekin. Mutta ehkä voisit vielä 7. kerran sanoa että et pitänyt Baxterin päätöksestä ja tarkistaa sen jälkeen viestimääräsi (sinäkö muka ihan oikeasti seuraat montako viestiä itselläsi on kirjoitettuna :D ?)

En ottanu kantaa Baxterin päätöksen oikeudellisuuteen tai sen järkevyyteen mitenkään. Ihmettelin vain onko Losa jo vihdoin osoittanut aikuistumisen merkkejä vai onko Baxter syönyt sanansa aikasemmista kommenteistaan.

Haluan vielä kerran korostaa kuinka Eremenko ihmisenä ärsyttää minua suunnattomasti ja mielummin kyllä näkisin jonkun muun pelaajan jengissä hänen tilallaan. Kun ei pelaajana kuitenkaan ole lähellekkään niin hyvä tahi arvokas joukkueelle kun meidän Sami tai Kuningas.

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 36

Siirry: