Sininen
Poissa
|
 |
Vastaus #925 : 04.07.2009 klo 18:42:40 |
|
Näin hän se on.
kenen huono kakkosnikkiprovo?
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
 |
Vastaus #926 : 04.07.2009 klo 20:14:49 |
|
Tuli vaan mieleen kun olimme juhannuksena nimimerkki mnbv:n luona korpikoskella (vai -järvellä?), että pitäisikö siellä järjestää SO:n illanistujaiset? Olosuhteet olisivat ainakin hyvät 
|
|
|
|
jamo
Poissa
Suosikkijoukkue: MP Blackisblack
|
 |
Vastaus #927 : 04.07.2009 klo 20:40:45 |
|
Tuli vaan mieleen kun olimme juhannuksena nimimerkki mnbv:n luona korpikoskella (vai -järvellä?), että pitäisikö siellä järjestää SO:n illanistujaiset? Olosuhteet olisivat ainakin hyvät  Olosuhteille toki 
|
|
|
|
Barbeque Special
Poissa
Suosikkijoukkue: Ihmispillun voitokas paluu
|
 |
Vastaus #928 : 04.07.2009 klo 21:22:55 |
|
Saisko siellä myllyttää? Ihan hyvä idea olis.
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #929 : 04.07.2009 klo 21:24:05 |
|
Ei kai vain pojilla ole brenkuttelu mielessä?
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #930 : 04.07.2009 klo 21:30:06 |
|
Saisko siellä myllyttää? Ihan hyvä idea olis.
Myllyt siellä on jo testattu ja hyvin toimi  Ei kai vain pojilla ole brenkuttelu mielessä?
Ei toki. Uintia, saunomista, seurapiiripelejä, twisteriä yms yms.
|
|
|
|
mnbv
Poissa
|
 |
Vastaus #931 : 04.07.2009 klo 21:44:16 |
|
Jep, täällä voidaan kyllä ilman muuta jonkinlaiset kekkerit pitää  Ja onhan täällä jo parit myllytkin käyty, vai mitä Höntsä?  E: sieltähän se jo tulikin
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.07.2009 klo 21:46:08 kirjoittanut mnbv »
|
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #932 : 04.07.2009 klo 21:45:05 |
|
Jep, täällä voidaan kyllä ilman muuta jonkinlaiset kekkerit pitää  Ja onhan täällä jo parit myllytkin käyty, vai mitä Höntsä? ; ) Näin on  Yllättikö muuten ketään, että olin mukana myllyissä?  Oisko ens viikonloppuna?
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #933 : 04.07.2009 klo 21:46:59 |
|
Toki ensi viikonloppu käy näille myllykarnevaaleille, hyvää treeniä sunnuntain matsia silmälläpitäen 
|
|
|
|
mnbv
Poissa
|
 |
Vastaus #934 : 04.07.2009 klo 21:51:19 |
|
Ens viikonloppu ei valitettavasti käy, en nimittäin ole paikkakunnalla.. Toki sunnuntain peliin olen tulossa
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #935 : 04.07.2009 klo 21:55:15 |
|
Ens viikonloppu ei valitettavasti käy, en nimittäin ole paikkakunnalla.. Toki sunnuntain peliin olen tulossa
Lauantaina 11.7 ? Eli seuraavana päivänä olis MP-PKKU. Sopisko? Tai sitten perjantai.
|
|
|
|
mnbv
Poissa
|
 |
Vastaus #936 : 05.07.2009 klo 10:58:50 |
|
Elikkä juuri tuo 11.7 on se päivä kun en ole Mikkelissä. Ja sillon aamulla on aikainen lähtö, joten näin ollen perjantai 10.7 ei käy myöskään. Mutta onhan tässä vielä viikonloppuja tulossa, kyllä täällä brenkuttelemaan keretään 
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #937 : 05.07.2009 klo 14:04:26 |
|
Elikkä juuri tuo 11.7 on se päivä kun en ole Mikkelissä. Ja sillon aamulla on aikainen lähtö, joten näin ollen perjantai 10.7 ei käy myöskään. Mutta onhan tässä vielä viikonloppuja tulossa, kyllä täällä brenkuttelemaan keretään  Hupsista, niinpäs olikin
|
|
|
|
Houba
Poissa
Suosikkijoukkue: FREEDOM!!!
|
 |
Vastaus #938 : 05.07.2009 klo 17:56:21 |
|
Pistetään tänne viellä lyriikat uusimmasta laulusta, joka kehiteltiin Kotkassa kesken ottelun:
Shaalaallallallalaa Ykköstä valtaamaan! Shaa... Juuson johdolla!
Ja sävel on tuttu SMJK:n vastaavaasta, jossa vallataan Afrikka Baxterin johdolla.
Sitten oli puhetta, jos otettaisiin käyttöön ainakin kuopiolaisten käytössä oleva "hyssyttely".
Mikkeli (*klap* x2) Mikkeli (*klap* x 2) Kotona ja vieraissa Mikkeli! (*klap* x 2) Mikkeli (*klap* x 2) Mikkeli (*klap* x2) Aina ollaan me sinun tukena! (*klap* x 2)
(Kaupungin nimi) (*hys* x2) (Kaupungin nimi) (*hys* x2) Miksen kuule minä teidän laulua? (*hys* x 2) (Kaupungin nimi) (*hys* x2) (Kaupungin nimi) (*hys* x2) Miksen kuule minä teidän laulua? (*hys* x 2) Ei se ole niiiin vaikeaa keksiä omia lauluja tai ainakaan täysin eri sanoja - ei vaan, olettehan te tuohon kuopiolaisten lauluunkin vaihtaneet jo muutaman kohdan. Jos muut pystyvät keksimään omia lauluja, joita muut eivät vedä, niin miksette te? Liikaa vaivaa? Niin, onhan se toki helppo pölliä niitä suoraan toisilta ryhmältä ja vetää niitä ns. omina. Ja ei, en todellakaan sano etteikö samat laulut kiertäisi kaikkialla maailmassa, mutta jos jokainen laulu, siis aivan jokainen, on suoraan pöllitty muilta niin... aika surullista se on. Ok, olette nuori porukka, jonka toiminta on ollut pystyssä vasta ~vuoden, niin kyllä siinä ajassa silti voisi jotain omaa koittaa kehitellä. No, kai se on silti aina sitä LUTUURIA (ah, niin passé)! Jatkakaa.
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #939 : 05.07.2009 klo 18:21:55 |
|
olettehan te tuohon kuopiolaisten lauluunkin vaihtaneet jo muutaman kohdan. Mutta tuota kyseistä laulua emme kuitenkaan käytä. e. tosin sen ensimmäisen säkeistön käyttöä voisi pistää harkintaan, on ihan komea veisu, mutta se homohyssyttely vittuun.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 klo 18:25:04 kirjoittanut el Blanco »
|
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #940 : 05.07.2009 klo 19:37:39 |
|
En nyt sanois, että meillä on kaikki laulut kopioitu :  On meillä nyt ainakin neljä tai viisi biisiä, jotka ollaan ihan ite kehitelty, eikä muilta varastettu. Ja monessa on sävel toki tuttu, mutta sanat ihan erilaiset vrt. Suomi meidän kotimaa-MP meidän rakkaus/ Mikkeli sinivalkoinen yms yms. Toki olet oikeassa siinä, että ollaan aika monta laulua lainattu melko suoraan esim SMJK:lta, mutta niin kuin sanoit ollaan oltu aika vähän aikaa vasta koossa ja mun mielestä ( ja niin kuin on huomattukkin) omat (hyvät) laulut syntyvät ajan kanssa, esim vierasreissuilla kaljapäissään, eikä väkisin vääntämällä. E: Laitetaan nyt samaan viestiin kun ei jaksa uutta tehdä. Eli olisko porukkaa lähdössä sunnuntaina 17.7 Hyvinkäälle katsomaan Hyps-MP-peliä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 klo 19:39:35 kirjoittanut Kalakalle »
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #941 : 05.07.2009 klo 19:49:51 |
|
E: Laitetaan nyt samaan viestiin kun ei jaksa uutta tehdä. Eli olisko porukkaa lähdössä sunnuntaina 17.7 Hyvinkäälle katsomaan Hyps-MP-peliä?
Mukana tietysti.
|
|
|
|
Shanti
Poissa
|
 |
Vastaus #942 : 05.07.2009 klo 20:13:54 |
|
E: Laitetaan nyt samaan viestiin kun ei jaksa uutta tehdä. Eli olisko porukkaa lähdössä sunnuntaina 17.7 Hyvinkäälle katsomaan Hyps-MP-peliä?
Sen verran mukavaa oli viimeeks, et voisin vaikka lähteäkin. Toki se peli on kuitenkin 19.7 
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #943 : 05.07.2009 klo 21:12:24 |
|
Sen verran mukavaa oli viimeeks, et voisin vaikka lähteäkin. Toki se peli on kuitenkin 19.7  Joo, sori, ajatuskatkos 
|
|
|
|
master
Poissa
|
 |
Vastaus #944 : 05.07.2009 klo 21:16:59 |
|
Sen verran mukavaa oli viimeeks, et voisin vaikka lähteäkin. Toki se peli on kuitenkin 19.7  Jos sä lähdet, niin kait se on munkin pakko sit myös lähteä.
|
|
|
|
Morley
Poissa
Suosikkijoukkue: Urskin beer stand, Juvan Kisa
|
 |
Vastaus #945 : 05.07.2009 klo 21:46:03 |
|
Vaikka tänne onkin nyt puskenut muutamaa provoa kopioinnista, niin ehkäpä jonkunlainen laulurepertuaarin laajennus olisi tervetullut. Ei sillä etteikö nykyinenkin setti toimisi, mutta jotenkin olen jäänyt kaipaamaan enemmän lauluja jotka toimisivat eri pelitilanteissa. Tässäkin mielessä odotukset saunailtaa kohtaan kasvavat. Voihan sitä uudelleensanoittaa vaikka Savon Prikaatin kunniamarssin jos siltä tuntuu  Siitäkös forumin väki mielissään vasta olisi. Yritän myös kaivaa itsestäni jonkunlaisen luovuuden lyriikoiden vääntöön. Hyvinkää kiinnostaisi, mutta raviviikonlopun ylivoima vie mielenkiinnon. Toivottavasti saföörejä löytyy ilman meikäläistäkin. PS. Sain kuin sainkin green card-suorituksen läpi. Missä vaiheessa pidetään oheistoiminnan nimissä 1st SO Invitational, niin kendoilijat ei pääse enää hyppimään silmille pilkkikilpailuineen?
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #946 : 05.07.2009 klo 22:22:42 |
|
SO:n foorumilla laulukirjaan loin pari ehdotusta. Sinne vain kommentteja ja haukkuja, jos näkee sen tarpeelliseksi.
|
|
|
|
lossivitunkuski
Poissa
Suosikkijoukkue: 1929
|
 |
Vastaus #947 : 06.07.2009 klo 11:13:02 |
|
Hyvinkäälle oon tulossa..kaikki ketkä kykenee ni sinne vaa...
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
 |
Vastaus #948 : 06.07.2009 klo 14:20:56 |
|
Ketkäs suorittavat kunniallisen kuskin osuuden? Itse olen nyt ollu kaks kertaa peräkkäin, enkä jaksa enää kolmatta kertaa perätysten lähtee ajelee 
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #949 : 06.07.2009 klo 14:25:26 |
|
Ketkäs suorittavat kunniallisen kuskin osuuden? Itse olen nyt ollu kaks kertaa peräkkäin, enkä jaksa enää kolmatta kertaa perätysten lähtee ajelee  lossivitun kuski tietysti yhtenä kyyditsijänä 
|
|
|
|
|
|